quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Nog 1 week PenW en dan Knevel & vd Brink #18 Ivo komt los
DIe enge Van den Brink weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Ja eens. Knevel kan ik wel waarderen ondanks dat hij van de EO is. Knevel zegt gewoon wat hij vindt en daar kan je gewoon mee leven. vd Brink wil zijn mening vertellen via zijn gasten en dat isquote:
Dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Nouja, alles gewoon.quote:
Ik herken haar van een aflevering van dat programma van Jaap Jongbloed: "Het mooiste meisje van de klas"quote:
Dat maakt het nog zeker niet slim.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nouja, alles gewoon.Ze heeft nog niets doms gezegd.
Klopt! Toen vond ik haar niet zo stom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herken haar van een aflevering van dat programma van Jaap Jongbloed: "Het mooiste meisje van de klas"
Ik vind het eerder andersom. Van den Brink is een prima interviewer, heeft alleen z'n kop niet mee. Knevel is zeer vervelend. Probeert altijd zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens. Knevel kan ik wel waarderen ondanks dat hij van de EO is. Knevel zegt gewoon wat hij vindt en daar kan je gewoon mee leven. vd Brink wil zijn mening vertellen via zijn gasten en dat is.
Ik kan K&B tegenwoordig ook wel verdragen (en kijk er wel met plezier naar), maar laat P&W alsjeblíéft uitzendingen tot de verkiezingen maken. Gelukkig krijgen we het Lagerhuis met Witteman. Ik vind mei gewoon te vroeg, P&W is het beste programma op de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg.Wel goed, die afwisseling.
Ik vind Van der Brink een matige interviewer, maar aan luisteren kom ik meestal niet echt toe door zijn radio-hoofd, dat leidt nogal af namelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom. Van den Brink is een prima interviewer, heeft alleen z'n kop niet mee. Knevel is zeer vervelend. Probeert altijd zieltjes te winnen.
Voor iemand met zo'n CV vind ik het toch gewoon een domme lul eigenlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Strooper het volgende:
De Jager is wel een baas met zijn HTC Desire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |