Onderwijzen dat homo's normaal zijn is onderwijzen dat iedereen gelijk is, waarom zou je dat niet onderwijzen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef FIFA2010 het volgende:
God made Adam and Eve, not Adam and Steve. Cliché I know.
Geweld is natuurlijk niet goed te praten, ook niet volgens de (waarschijnlijke) religie van deze potenrammers, want Allah is vergevingsgezind en homo's krijgen een tweede, een derde, een vierde kans etc. zolang ze maar tot inkeer komen voordat ze sterven. Anders krijgen ze een oneway ticket to hell.
Wie zijn deze mensen dan om homo's in elkaar te slaan? Net of ze zelf zulke heilige boontjes zijn en zeker zijn van hun plekje in de hemel. Live and let live.
Volgens mij zei NanKing in het vorige topic dat we kinderen moeten hersenspoelen door op scholen te onderwijzen dat het homo zijn iets normaal is. Dat gaat mij te ver. We onderwijzen de kinderen op school toch ook niet dat het homo zijn verwerpelijk is.
Je hebt met religieuzen te maken in dit land, en ik kan je vertellen dat we daar niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onderwijzen dat homo's normaal zijn is onderwijzen dat iedereen gelijk is, waarom zou je dat niet onderwijzen?
Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:30 schreef pastoe het volgende:
het is marokkanen
maaruhhh..marokkanen.. dat is toch een terminale ziekte?
Wat is er mis met een homomonument?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.
Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument?flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker
![]()
Serieus, dat is toch om te gillen meid?Haaaii, Mike de Boerrr hierrr.....
Net zoiets als Roze zaterdag. ook zoiets raars, allemaal springen op een boot en gek doen. Ik vind dit discriminatie!!!
Ik EIS een heterodag! Een blauwe maandag, waarbij mooie vrouwen op een boot met hun tieten schudden, en de mannen mogen ze vasthouden. Want dat is natuurlijk niet aanstootgevend, dan de binken die in hun leren slip staan te schudden met hun kontjes onder het genot van het gejank van Gordon.
Ik vind het overbodig, als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand. Ze roepen een apartheid bij zichzelf op door dat gedrag, en door dito feesten en roze dagen. Vind dat ze eens moeten ophouden met dat gejank. Ik ken homo's die dit ook hekelen, en het met me eens zijn. Dat nichterig dragqueengedrag slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is er mis met een homomonument?
Verder zijn er genoeg feesten waarbij er schaarsgeklede vrouwen zijn dus je moet niet zo zeiken.
Maar als het niet zo is, wat is dan je mening erover?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:15 schreef Izaag het volgende:
We weten de toedracht niet. Wellicht had die gay het wel uitgelokt.
De vorige keer dat een homo zogenaamd mishandeld werd, bleek achteraf dat de homo zelf eerst begonnen was met mensen lastigvallen en slaan.
Precies. Maar nee, gelijk een monument oprichten dan maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:15 schreef Izaag het volgende:
De vorige keer dat een homo zogenaamd mishandeld werd, bleek achteraf dat de homo zelf eerst begonnen was met mensen lastigvallen en slaan.
Ah begin je nu weer over je denkbeeldige pedofiele vriendje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt met religieuzen te maken in dit land, en ik kan je vertellen dat we daar niet blij mee zijn.²
Ok omdat je kennelijk echt te labiel voor woorden bent zal ik je maar even uitleggen waarom het homomonument daar staat, het staat symbool voor de vervolging van homo's in de 2e wereldoorlog en tevens als monument voor de vrijheid van homo's. Homo's in nederland willen JUIST niet anders behandeld worden, net zoals joden, moslims, katholieken, etc als volwaardig lid willen worden behandeld. Maar goed, deze homo gaat naar bed, want moet morgenochtend vroeg weer voetballenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Precies. Maar nee, gelijk een monument oprichten dan maar.Achterlijk volk in dit land.
Boehoewij zijn homooooooo
wééééééhhh
help ons, wéééhhhh
![]()
Ben dat gezanik wel zo zat he.
Een vogelsoort met een paars randje loopt toch ook niet te janken dat het wordt uitgeroeid door uitlaatgassen en dat semi-broeikaseffect? Moet daar dan ook maar een monument voor worden opgericht? We vergeten trouwens nog homo-dieren, als die worden geslagen of weggetrapt omdat ze Geer of Goor aflikken moet daar óók een monument voor komen!
Zo, nu ga ik even kijken naar South Park, Season 1, Episode 4: Big Gay Al's Big Gay Boat Ride
Stan becomes distracted from the upcoming football game because his dog is gay, so he turns to the gayest man in town for advice, Big Gay Al.
Ja homo's staan echt bekend om hun enorme agressiviteit tegenover de relatief vreedzame scooter marokaantjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:15 schreef Izaag het volgende:
Oke, omdat jij werkelijk te dom bent voor woorden, en zwakzinnig overkomt (en dit misschien ook wel bent), zal ik je maar even uitleggen waarom ik iets tegen dat soort domme symbolen heb. Juist door onderscheid te maken veroorzaak je onderscheid. Ik zie geen onderscheid tussen een vermoorde jood of een vermoorde homo, het waren namelijk allebei mensen. Dat jij dat onderscheid wel maakt zegt meer over jou. Dus succes met het achterna hollen van een balletje morgen... daar moet jij wel succesvol in zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok omdat je kennelijk echt te labiel voor woorden bent zal ik je maar even uitleggen waarom het homomonument daar staat, het staat symbool voor de vervolging van homo's in de 2e wereldoorlog en tevens als monument voor de vrijheid van homo's. Homo's in nederland willen JUIST niet anders behandeld worden, net zoals joden, moslims, katholieken, etc als volwaardig lid willen worden behandeld. Maar goed, deze homo gaat naar bed, want moet morgenochtend vroeg weer voetballen![]()
Ja, want het is allemaal de schuld van de Marokkanenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja homo's staan echt bekend om hun enorme agressiviteit tegenover de relatief vreedzame scooter marokaantjes![]()
![]()
![]()
Ik maak geen onderscheid, maar de functie van een monument is juist dat je er persoonlijk mee kan identificeren, maar goed dat is kennelijk al te moeilijk voor je te begrijpen, overigens lijkt je gedrag sterk op dat van een jonge homoseksueel in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:40 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oke, omdat jij werkelijk te dom bent voor woorden, en zwakzinnig overkomt (en dit misschien ook wel bent), zal ik je maar even uitleggen waarom ik iets tegen dat soort domme symbolen heb. Juist door onderscheid te maken veroorzaak je onderscheid. Ik zie geen onderscheid tussen een vermoorde jood of een vermoorde homo, het waren namelijk allebei mensen. Dat jij dat onderscheid wel maakt zegt meer over jou. Dus succes met het achterna hollen van een balletje morgen... daar moet jij wel succesvol in zijn.
Daar heb je gelijk in. Maar je kunt natuurlijk niet ontkennen dat vooral Marokkanen (ook Turken, Antilianen, Surinamers, Nederlanders en andere groepen) heel veel oproer veroorzaken. En ik stem geen PVV.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ja, want het is allemaal de schuld van de Marokkanen_!
Dit bedoel ik dus, als een wijf zeiken over discriminatie en apartheid omdat je homo bent, hoe denk je dat die Marokkanen zich voelen die constant belaagd worden en in één adem worden genoemd met de rotte appels (gecreerd door de Nederlandse overheid) ?
Dan maak je dus toch onderscheid, doordat jij je hiermee identificeert. Dat is voor jou moeilijk te begrijpen inderdaad, maakt ook niet uit verder. En nee, ik zit zeker niet in de ontkenningsfase. Een van mijn beste vrienden is homo, en is het zowaar met me eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid, maar de functie van een monument is juist dat je er persoonlijk mee kan identificeren, maar goed dat is kennelijk al te moeilijk voor je te begrijpen, overigens lijkt je gedrag sterk op dat van een jonge homoseksueel in de ontkenningsfase.
Misschien omdat sommige mensen daar behoefte aan hebben? Net zoals een oorlogsveteraan meer behoefte heeft aan zijn verleden te verwerken met veteranen, als met aidsslachtoffers of ouders waar kinderen zijn omgekomen bij een ongeval. Dat heeft niets met discriminatie of met afzonderen te maken, het heeft te maken met de menselijke neiging tot het opzoeken van lotgenoten, daar is niets mis mee. Overigens heb ik als homo niks met het gaywereldje, en dat hebben 90% van de homo's niet. Net zoals 90% van de voetballiefhebbers niet naar het stadion gaan om met een oranje klomp op hun hoofd te zitten. Maar als de media homo's portretteren weten ze altijd wel 1 of andere extravegante travo in beeld te brengen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dan maak je dus toch onderscheid, doordat jij je hiermee identificeert. Dat is voor jou moeilijk te begrijpen inderdaad, maakt ook niet uit verder. En nee, ik zit zeker niet in de ontkenningsfase. Een van mijn beste vrienden is homo, en is het zowaar met me eens.
Tja, bepaalde groepen in bepaalde wijken met een bepaalde achterstand zorgen voor problemen. Daarnaast heerst er altijd een spanning bij de groep allochtonen die het wel goed doen. maar ik heb het wel gehad met het benoemen hiervan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar je kunt natuurlijk niet ontkennen dat vooral Marokkanen (ook Turken, Antilianen, Surinamers, Nederlanders en andere groepen) heel veel oproer veroorzaken. En ik stem geen PVV.
Wat is jouw behoefte dan met zo'n monument? Jij bent slachtoffer van vervolging? Oh wacht, dat kan niet, had je nu niet meer geleefd....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige mensen daar behoefte aan hebben? Net zoals een oorlogsveteraan meer behoefte heeft aan zijn verleden te verwerken met veteranen, als met aidsslachtoffers of ouders waar kinderen zijn omgekomen bij een ongeval. Dat heeft niets met discriminatie of met afzonderen te maken, het heeft te maken met de menselijke neiging tot het opzoeken van lotgenoten, daar is niets mis mee. Overigens heb ik als homo niks met het gaywereldje, en dat hebben 90% van de homo's niet. Net zoals 90% van de voetballiefhebbers niet naar het stadion gaan om met een oranje klomp op hun hoofd te zitten. Maar als de media homo's portretteren weten ze altijd wel 1 of andere extravegante travo in beeld te brengen.
Ik heb geen behoefte aan zo een monument, maar sommige mensen wel, net zoals sommige mensen behoefte hebben aan zo een monumentje langs de weg, wat is het probleem? Heb je er last van?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat is jouw behoefte dan met zo'n monument? Jij bent slachtoffer van vervolging? Oh wacht, dat kan niet, had je nu niet meer geleefd....
Het is te makkelijk om de schuld nu aan de media te geven, iets als de roze zaterdagen en de gay pride zijn hier mede debet aan. Alsmede organisaties als het COC. Te belachelijk voor woorden.
Dus maar een monument voor het vogeltje van de tante van de buurvrouw dat is aangereden? Moet kunnen. Oh we vergeten nog monumenten voor Duitse slachtoffers van de 2e wereldoorlog die niets ophadden met Adolf Hitler. Hmm... waar zijn die monumenten nou?
Het probleem is dat zo'n homomonument te statig is, er wordt teveel waarde aan gehecht. Sowieso de naam alleen al: homo-monument. Ja, er zijn mensen homo, dus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan zo een monument, maar sommige mensen wel, net zoals sommige mensen behoefte hebben aan zo een monumentje langs de weg, wat is het probleem? Heb je er last van?
En de gaypride? Laat me niet lachen, 95% van de bezoekers, en 60% van de opvarenden zijn hetero.
Of er te veel waarde aan wordt gehecht is vers twee. Maar dat fallus symbool op de Dam in Amsterdam is jou dus nog nooit opgevallen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het probleem is dat zo'n homomonument te statig is, er wordt teveel waarde aan gehecht.
Nee er is geen hetero monument, omdat hetero's niet vervolgt werden vanwege hun geaardheid, wel zijn er aparte monumenten voor zigeuners, joden, zwarten, etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het probleem is dat zo'n homomonument te statig is, er wordt teveel waarde aan gehecht. Sowieso de naam alleen al: homo-monument. Ja, er zijn mensen homo, dus?Moet er ook maar een hetereo monument komen voor mensen die zijn vervolgd en hetero waren?
Net zoiets als dat blank/zwart gezeik.
Net niet nee, maar stel dat die hetero's net iets anders waren (en die waren er), omdat hun neus iets anders stond, of groene ogen hadden, of donker haar. De nazi's streefden immers naar een perfect ras. Als alle joden, homo's, zigeuners, en zwarten waren uitgeroeid, was het nog wel veel verder gegaan. Dus nogmaals, dat monument gaat gewoon nergens over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee er is geen hetero monument, omdat hetero's niet vervolgt werden vanwege hun geaardheid, wel zijn er aparte monumenten voor zigeuners, joden, zwarten, etc.
Zucht, je verward je persoonlijke mening, met dat waar anderen behoefte aan hebben, ik ga toch ook niet lopen huilen dat er wel paardenraces zijn in Nederland, maar geen Olifanten races, om dan een heel verhaal te houden dat olifanten net zo goed zoogdieren zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Net niet nee, maar stel dat die hetero's net iets anders waren (en die waren er), omdat hun neus iets anders stond, of groene ogen hadden, of donker haar. De nazi's streefden immers naar een perfect ras. Als alle joden, homo's, zigeuners, en zwarten waren uitgeroeid, was het nog wel veel verder gegaan. Dus nogmaals, dat monument gaat gewoon nergens over.
Nou dan, waarom dan dat gejank over dat er een 'homo' klappen kreeg bij een monument? Niemand loopt eveneens te janken als een hetero wordt neegestoken bij een hetero ding/geval/iets.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht, je verward je persoonlijke mening, met dat waar anderen behoefte aan hebben, ik ga toch ook niet lopen huilen dat er wel paardenraces zijn in Nederland, maar geen Olifanten races, om dan een heel verhaal te houden dat olifanten net zo goed zoogdieren zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou dan, waarom dan dat gejank over dat er een 'homo' klappen kreeg bij een monument? Niemand loopt eveneens te janken als een hetero wordt neegestoken bij een hetero ding/geval/iets.
Dat bedoel ik dus. Wel die aandacht vestigen op 'marokkaan' en 'homo' en 'monument', maar als je dat bericht nog eens goed leest gaat het gewoon om 2 mensen waarbij de een is benadeeld. Dat degene toevallig homo is doet er niet toe. Dat het bij een beeldje is, tja eh, dus?
Als je nou eerst het bericht eens leestquote:In Amsterdam is woensdagnacht bij het homomonument een 38-jarige homoseksuele man het ziekenhuis in geslagen. Het slachtoffer werd door twee Marokkaanse jongens uitgemaakt voor flikker en geschopt en geslagen.
Gast, dat is toch het hele puntquote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat ouderwets gedoe: jij bent zwart! dat kan niet! Oh jij bent ook nog eens homo, dat kan helemaal niet! Wtf en ook nog jood?
Echt. Diepe zucht.
Wees homo, wees hetero, wees rood, zwart, paars.......
Kan er geen update van de mens komen, en hergeprogrammeerd worden? Al dat gedoe rondom het vasthouden van oude krankzinnige denkbeelden, daar oorlog over voeren. Moe word ik er van.
Ach ja, er zijn mensen zat die problemen hebben met jouw geaardheid of die van je vriend maar het je nooit zullen zeggen, je negeren, of andere achterbakse dingen doen die misschien erger zijn dan een klap in je gezicht. Zo'n klap is wel erg direct en duidelijk. Deze gast heeft gewoon zijn coming out gedaan, maar kan niet verkroppen dat dit ook echt zo is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Als je nou eerst het bericht eens leest![]()
![]()
![]()
Dan had je kunnen lezen dat de man dus kennelijk niet willekeurig is aangevallen, maar om het feit dat hij homo is, en uiteraard is het net zo erg als dat een hetero in elkaar word geslagen, echter is het wel zorgelijk als iemand in elkaar word gerost vanwege zijn geaardheid.
Maar goed, jij woont kennelijk niet in Amsterdam, zo heeft mijn vriend de afgelopen 3 jaar al 2 keer klappen gehad omdat hij homo is.
Ja, maar het zijn niet alleen de Marokkanen, het zijn de religies, het zijn net zogoed christenen (dus westerse blanke mensen) die homo's slecht accepteren. Bij de een uit het zich in een vechtpartij, bij de ander weer in een andere vorm.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gast, dat is toch het hele punt![]()
![]()
![]()
![]()
Denk jij dat de homo's in Amsterdam problemen hebben met anders denkenden? Ooit een demonstratie van homo's gezien voor de moskee? Het gaat om het ontbreken van wederzijds respect bij een groep marokanen in Amsterdam, dat is het probleem.
Ja ach, het enige wat jij kunt is domme smilies posten. Komt weinig zinnigs uit. Je snapt blijkbaar nog steeds niet waar het om draait. Jammer, doei.quote:
We moeten allemaal poepen bedoel jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef hc-sjonny het volgende:
vind het btw wel asociaal. homo's zijn ook gewoon mensen. iedereen kijkt ook zo tege beatrix en maxima etc op. het zijn ook maar gewoon mensen.
En juist daarom staat er zo'n monument. Natuurlijk wordt er onderscheid gemaakt, mensen zijn nu eenmaal verschillend. Waar bij homo's tegenwoordig de nadruk op wordt geprobeerd te leggen is dat het een positief onderscheid is: mannen vallen op mannen, dat maakt homo's anders, maakt dat homo's minder: nee. En daarom zijn feesten en zo'n monument nodig, breng homoseksualiteit zoveel mogelijk in de openbaarheid en de aandacht en dan wennen we er vanzelf wel aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn niet alleen de Marokkanen, het zijn de religies, het zijn net zogoed christenen (dus westerse blanke mensen) die homo's slecht accepteren. Bij de een uit het zich in een vechtpartij, bij de ander weer in een andere vorm.
waar homohaters elkaar ontmoeten, ontstaat een hechte vriendschap.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben in de war.
Ben het namelijk voor een groot deel eens met Gillette_M5.
Een wonder.
Ik ben geen homo-hater hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar homohaters elkaar ontmoeten, ontstaat een hechte vriendschap.
je vindt alleen dat het niet zou moeten?quote:
Wat niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vindt alleen dat het niet zou moeten?
homoseksualiteit in de openbare ruimte. dat is zon beetje het poepverhaaltje van gilette, waar jij een innige band mee aan het opbouwen bent.quote:
Dat zal mij een zorg wezen. Ik vind alleen dat je bepaalde dingen niet moet overdrijven, je bent en blijft in de eerste plaats een mens. En dat is het uitgangspunt van Gillette ook. Alsof het nu "erger" is omdat het een homo betreft? Mens krijgt fixe tikken van ander mens bij beeldje. Dat is de kern van zijn betoog.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homoseksualiteit in de openbare ruimte. dat is zon beetje het poepverhaaltje van gilette, waar jij een innige band mee aan het opbouwen bent.
ik vind de aanleiding overduidelijk in het nieuwsbericht staan. en die aanleiding baart mij zorgen. dit is juist niet een burger die zomaar door een andere burger geslagen wordt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal mij een zorg wezen. Ik vind alleen dat je bepaalde dingen niet moet overdrijven, je bent en blijft in de eerste plaats een mens. En dat is het uitgangspunt van Gillette ook. Alsof het nu "erger" is omdat het een homo betreft? Mens krijgt fixe tikken van ander mens bij beeldje. Dat is de kern van zijn betoog.
Jawel en dat is al per definitie onrechtmatig. De aanleiding is compleet irrelevant. De kern van het betoog van Gillette is dat mensen moeten zijn wie ze zijn en voor de rest met hun tengels van elkaar af moeten blijven. Daarbij is de vraag wat de geaardheid van die of wat de afkomst van de ander is, geheel irrelevant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de aanleiding overduidelijk in het nieuwsbericht staan. en die aanleiding baart mij zorgen. dit is juist niet een burger die zomaar door een andere burger geslagen wordt.
ik vind de aanleiding juist uitermate relevant om aan te geven dat er een groot probleem huist onder een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel en dat is al per definitie onrechtmatig. De aanleiding is compleet irrelevant. De kern van het betoog van Gillette is dat mensen moeten zijn wie ze zijn en voor de rest met hun tengels van elkaar af moeten blijven. Daarbij is de vraag wat de geaardheid van die of wat de afkomst van de ander is, geheel irrelevant.
Daar verschillen we dus van mening. Mensen die dat uitermate relevant vinden blijven doorgaans hangen in een langspeelplaat (zoals ook Gillette aangaf).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de aanleiding juist uitermate relevant om aan te geven dat er een groot probleem huist onder een bepaalde bevolkingsgroep.
Een politieke overtuiging waar ook een religie aan vast zit bedoel je? Als jullie geen les over homosexualiteit willen kunnen jullie toch emigreren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt met religieuzen te maken in dit land, en ik kan je vertellen dat we daar niet blij mee zijn.²
dan hoop ik maar dat mijn woorden ooit doordringen. tot over een paar generatiesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar verschillen we dus van mening. Mensen die dat uitermate relevant vinden blijven doorgaans hangen in een langspeelplaat (zoals ook Gillette aangaf).
Welke woorden? Het is namelijk niet zo dat je iets nieuws zegt, of iets bijzonders ofzo. Hetgeen jij zegt wordt 10 jaar lang gezegd. Het zet toch geen zoden aan de dijk, tijd voor een nieuwe aanpak dus. Je bent blijven hangen in het tijdperk van benoemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat mijn woorden ooit doordringen. tot over een paar generaties
waar dacht je aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke woorden? Het is namelijk niet zo dat je iets nieuws zegt, of iets bijzonders ofzo. Hetgeen jij zegt wordt 10 jaar lang gezegd. Het zet toch geen zoden aan de dijk, tijd voor een nieuwe aanpak dus.
bewaking naast elke homo?quote:
Ik zou eerder zeggen: strengere straffen en 3 strikes and you're out.quote:
1 strike en terug naar de rif klinkt mij beter in de oren. denk dat mutant dat ook bedoelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: strengere straffen en 3 strikes and you're out.
Nee, gewoon bewaking op straat. De keren dat ik een agent zie, zit ie of achter een bureau of in z'n politiewagen te cruisen. Lopen is vrijwel taboe.quote:
Maar als ik dat zeg ben ik een racistquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
1 strike en terug naar de rif klinkt mij beter in de oren. denk dat mutant dat ook bedoelt.
Het is en blijft een Nederlands probleem zoalshetis. De 1e generatie die niet in Nederland is geboren, wat voor problemen hebben die veroorzaakt? Het is juist de generatie die hier geboren is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
1 strike en terug naar de rif klinkt mij beter in de oren. denk dat mutant dat ook bedoelt.
ik zag ze in rotterdam zelfs op een segway.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, gewoon bewaking op straat. De keren dat ik een agent zie, zit ie of achter een bureau of in z'n politiewagen te cruisen. Lopen is vrijwel taboe.
Ik zie de politie hier wel eens lopen hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is en blijft een Nederlands probleem zoalshetis. De 1e generatie die niet in Nederland is geboren, wat voor problemen hebben die veroorzaakt? Het is juist de generatie die hier geboren is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
en opgevoed, als je dat kan zeggen, door wie dan? de nederlanders?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is en blijft een Nederlands probleem zoalshetis. De 1e generatie die niet in Nederland is geboren, wat voor problemen hebben die veroorzaakt? Het is juist de generatie die hier geboren is.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie de politie hier wel eens lopen hoor.Ik moet toegeven, ik zie ze hier ook regelmatig uitstappen om een patatje te halen bij de snackbar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
En jij denkt dat de 1e generatie bij het opvoeden het potenrammen heeft aangemoedigd of goedgekeurd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en opgevoed, als je dat kan zeggen, door wie dan? de nederlanders?
ik vind deze stelling wel heel erg brutaal en ondankbaar voor alle mogelijkheden die mensen in hun schoot geworpen krijgen.
Het is wel lekker afschuiven, zoals je het zegt. Ik vind dat het Marokkanenprobleem dppr de zigeuners en de Hongaren komt, niet door ons.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
wel door er geen discussie over te voeren en eventueel door hun eigen hekel aan homo's duidelijk te laten blijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de 1e generatie bij het opvoeden het potenrammen heeft aangemoedigd of goedgekeurd?
Ik denk eerder dat de islam dat gedaan heeft. Ze kwamen in een keer in een maatschappij waarin je openlijk homosexueel mag zijn, terwijl dat dus niet mag volgens hun. Of is dat door Nederlanders veroorzaakt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de 1e generatie bij het opvoeden het potenrammen heeft aangemoedigd of goedgekeurd?
Wat hebben zigeuners en Hongaren er nou weer mee te maken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is wel lekker afschuiven, zoals je het zegt. Ik vind dat het Marokkanenprobleem dppr de zigeuners en de Hongaren komt, niet door ons.
Niks, net zoals de Nederlandersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat hebben zigeuners en Hongaren er nou weer mee te maken.
precies evenveel als nederlanders met het marokkanenprobleem te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat hebben zigeuners en Hongaren er nou weer mee te maken.
De 1e generatie heeft juist die switch moetne maken. En laat dat nu juist de groep zijn die niet dit soort wandaden pleegt. Het afschuiven op de Islam vind ik juist een raar excuus, vooral omdat dit soort tuig doorgaans helemaal niets weet over de Koran of de Islam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de islam dat gedaan heeft. Ze kwamen in een keer in een maatschappij waarin je openlijk homosexueel mag zijn, terwijl dat dus niet mag volgens hun. Of is dat door Nederlanders veroorzaakt?
ik schuif het dan ook helemaal en alleen af op de marokkaanse gemeenschap. op niemand anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De 1e generatie heeft juist die switch moetne maken. En laat dat nu juist de groep zijn die niet dit soort wandaden pleegt. Het afschuiven op de Islam vindt ik juist een raar excuus, vooral omdat dit soort tuig doorgaans helemaal niets weet over de Koran of de Islam.
Wat een rare vergelijking. Ergens mee te maken hebben of ergens schuld aan hebben zijn twee verschillende dingen. Lijkt mij handig om dat als eerste uit elkaar te houden.quote:
Je hoort toch wel van meer allochtonen uit moslimlanden, gelovig of alleen gelovig in naam, dat ze moslim zijn, gewoon om ergens bij te horen? En als daarbij een haat tegen homo's hoort dat ze die ook overnemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De 1e generatie heeft juist die switch moetne maken. En laat dat nu juist de groep zijn die niet dit soort wandaden pleegt. Het afschuiven op de Islam vindt ik juist een raar excuus, vooral omdat dit soort tuig doorgaans helemaal niets weet over de Koran of de Islam.
We hebben er mee te maken ja, we zijn het slachtoffer. Zeker niets meer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een rare vergelijking. Ergens mee te maken hebben of ergens schuld aan hebben zijn twee verschillende dingen. Lijkt mij handig om dat als eerste uit elkaar te houden.
De moslimidentiteit is dan ook zo aanwezig als ze op straat zijn. Niet dus. Dat is nu nou juist het selectieve eraan. Er klopt dus niets van wat je zegt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoort toch wel van meer allochtonen uit moslimlanden, gelovig of alleen gelovig in naam, dat ze moslim zijn, gewoon om ergens bij te horen? En als daarbij een haat tegen homo's hoort dat ze die ook overnemen.
Wie is "we"? Volgens mij is niemand gebaat bij dit soort acties.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We hebben er mee te maken ja, we zijn het slachtoffer. Zeker niets meer.
Nee, is dat niet zo? Mij lijkt wel dat als je zo opgevoed bent... Maarja, zou natuurlijk kunnen dat ik het niet goed heb. Vraag is dan waar het wel vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De moslimidentiteit is dan ook zo aanwezig als ze op straat zijn. Niet dus. Dat is nu nou juist het selectieve eraan. Er klopt dus niets van wat je zegt.
We zijn iedereen die het slachtoffer is van het Marokkanenprobleem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie is "we"? Volgens mij is niemand gebaat bij dit soort acties.
Waar komt het vandaan dat ze stelen, liegen, bedriegen, overvallen, neersteken etc? Ook de Islam zeker? Ik denk dat als je weet waarom ze het voorgaande doen, je ook weet waarom ze dit doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, is dat niet zo? Mij lijkt wel dat als je zo opgevoed bent... Maarja, zou natuurlijk kunnen dat ik het niet goed heb. Vraag is dan waar het wel vandaan komt.
Nee, van dat soort dingen geloof ik niet dat het de islam is. Alleen van de homohaat denk ik van wel. Maar daar zullen het verder ff niet over hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat ze stelen, liegen, bedriegen, overvallen, neersteken etc? Ook de Islam zeker? Ik denk dat als je weet waarom ze het voorgaande doet, je ook weet waarom ze dit doen.
Dat er wat mis is wil niet zeggen dat je ze tikken moet gevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef Tarabass het volgende:
Ach, als je aan een homo kan zien dat hij homo is is er al wat mis in mijn ogen..
In een samenleving als deze heb je inderdaad gelijk, wel geloven wij dat belijders der homoïsme, mits ze geen afstand nemen van hun zondige leven, worden gestraft in het hiernamaals.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:45 schreef Boldface het volgende:
Hoe mensen ook proberen recht te praten wat krom is, NIETS rechtvaardigt het mishandelen van mensen om hun seksuele geaardheid.
Een reden om ze met rust te laten dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In een samenleving als deze heb je inderdaad gelijk, wel geloven wij dat belijders der homoïsme, mits ze geen afstand nemen van hun zondige leven, worden gestraft in het hiernamaals.²
Of we pakken het intellectueel aan en proberen hun te helpen bij het adjusten van levensstijl. Want je gaat voorbij aan het feit dat we het beste met hen voor hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een reden om ze met rust te laten dus.
ja, het is idd wel redelijk lief om ze met hun hoofd eerst van een gebouw af te gooien, dan hoeven ze niet onnodig te lijden. wat zijn jullie toch een fantastisch soort mensen. petje af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of we pakken het intellectueel aan en proberen hun te helpen bij het adjusten van levensstijl. Want je gaat voorbij aan het feit dat we het beste met hen voor hebben.²
Oh, neem me niet kwalijk, dat was niet wat ik bedoelde. Meer intellectueel aanpakken, debatteren, studiemateriaal, samenwerken en meer van dat soort zaken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het is idd wel redelijk lief om ze met hun hoofd eerst van een gebouw af te gooien, dan hoeven ze niet onnodig te lijden. wat zijn jullie toch een fantastisch soort mensen. petje af.
Dat is ook weer waar. Echter het lijkt nu alsof het vaker gebeurt, dus dan is er het wel iets waarnaar gekeken moet worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal mij een zorg wezen. Ik vind alleen dat je bepaalde dingen niet moet overdrijven, je bent en blijft in de eerste plaats een mens. En dat is het uitgangspunt van Gillette ook. Alsof het nu "erger" is omdat het een homo betreft? Mens krijgt fixe tikken van ander mens bij beeldje. Dat is de kern van zijn betoog.
waarom-bemoei-jij-je-met-andermans-leven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk, dat was niet wat ik bedoelde. Meer intellectueel aanpakken, debatteren, studiemateriaal, samenwerken en meer van dat soort zaken.²
Aha! Dit opent een mooie deur! Dus vanaf morgen mogen beleiders van het homoisme moslims door middel van hun vuisten en hun vleesch zwaard begeleiden naar het betere geloof. Immers, ze hebben het beste met hun voor!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of we pakken het intellectueel aan en proberen hun te helpen bij het adjusten van levensstijl. Want je gaat voorbij aan het feit dat we het beste met hen voor hebben.²
Het woordje intellectueel kan kennelijk ook op deze wijze opgevat worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Aha! Dit opent een mooie deur! Dus vanaf morgen mogen beleiders van het homoisme moslims door middel van hun vuisten en hun vleesch zwaard begeleiden naar het betere geloof. Immers, ze hebben het beste met hun voor!
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het woordje intellectueel kan kennelijk ook op deze wijze opgevat worden.
Ik weet niet waar BSB heeft gesproken over homo's in elkaar slaan. Jij mag mij het een en ander laten zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!
Als we zoalshetis mogen geloven lijkt het daar op. Voor Mutant en ik betekent het iets anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!
tuurlijk jongen. je hebt het beste voor met homo's en daarom wil je ze 'bekeren'. hou toch op met je schertsvertoning.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als we zoalshetis mogen geloven lijkt het daar op. Voor Mutant en ik betekent het iets anders.²
Ja, exact. Dat is wat anders dan van een flat naar beneden gooien of een paar fixe tikken uitdelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. je hebt het beste voor met homo's en daarom wil je ze 'bekeren'. hou toch op met je schertsvertoning.
gebeurd toch ook uit naam van de islam. een boek, een woord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, exact. Dat is wat anders dan van een flat naar beneden gooien of een paar fixe tikken uitdelen.²
Hoeveel homo's zijn er hier in Nederland, want daar hebben we het over, al van een flat naar beneden gegooid. Ik ben niet zo moeilijk, dus doe maar 3 voorbeeldjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gebeurd toch ook uit naam van de islam. een boek, een woord.
Waarom bemoei jij je met andermans leven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk, dat was niet wat ik bedoelde. Meer intellectueel aanpakken, debatteren, studiemateriaal, samenwerken en meer van dat soort zaken.²
O noes, jullie was elkaars billen (hihi) in onschuld, es tout mir leid. Helaas zijn er genoeg haatgebaarde (hihi) imans die in Nederland anders preken. Die hebben, in tegenstelling tot jullie twee, wel een publiek die hun serieus neemt en die preken inderdaad dat er een 'intellectuele' oplossing voor homo's moet komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar BSB heeft gesproken over homo's in elkaar slaan. Jij mag mij het een en ander laten zien.
Je bent goed geïnformeerd zie ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef donald_dick het volgende:
Helaas zijn er genoeg haatgebaarde (hihi) imans die in Nederland anders preken. Die hebben, in tegenstelling tot jullie twee, wel een publiek die hun serieus neemt en die preken inderdaad dat er een 'intellectuele' oplossing voor homo's moet komen.
Als dat het enige is waar je op kan reageren ben je het dus eens met de rest. Nice.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent goed geïnformeerd zie ik.²
Yeah right. Je spreekt je steun uit voor een van de meest flagrante staaltjes van het goedpraten van fysiek geweld tegen homo's en dan durf je dat te claimen?quote:
Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".quote:
genezing voor een ziekte die alleen bestaat in religieuze boeken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".²
Ja. Jammer dat het zo gaat he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genezing voor een ziekte die alleen bestaat in religieuze boeken.
Ja, want alle priesters zijn homoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!
Sure, ondertussen zijn de grootste homo's de priesters zelf die in een ontkenningsfase zitten en daarom maar kleine jongetjes aanranden i.p.v. uit de kast te komen.
ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!
Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?
Nouja, gezien die schandalen lijkt het er wel op ja. We hebben het wel gezien waar het toe leidt allemaal. Zeg dat maar eens tegen Ratzinger en het Vaticaan dat je graag uit de kast wilt komen. Dan trillen daar de mariabeeldjes van de kasten af.... En dan niet omdat Maria opgewonden is....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, want alle priesters zijn homoEn als priester zijnde kan je gewoon uit de kast komen hoor
Ach, sommige mensen leven in hun eigen wereldje en denken dat hun mening de waarheid is. Ik zou zeggen, begin een religiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...
Ach, beter dan 15 jaar prediken in Nederland en nog woord Nederlands kunnen praten. He wacht, waar ken ik dat vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent goed geïnformeerd zie ik.²
Ow, wacht! Het kwartje is gevallen. Je bent nu beledigt, omdat ik imam verkeerd gespeld had!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ach, beter dan 15 jaar prediken in Nederland en nog woord Nederlands kunnen praten. He wacht, waar ken ik dat van [ afbeelding ].
Gaat er meer over dat je andere onderwerpen erbij gaat halen die er niets mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen leven in hun eigen wereldje en denken dat hun mening de waarheid is. Ik zou zeggen, begin een religie
Tja, of je leest je even in enzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaat er meer over dat je andere onderwerpen erbij gaat halen die er niets mee te maken hebben
misschien wordt die nadruk bij die groep gelegd omdat we op die manier vreedzaam kunnen aanvechten dat er iets goed mis is? liever die openheid dan verborgen woedde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, of je leest je even in enzo.Het gaat wel degelijk over dit onderwerp en het is relevant. Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc. Die haalde ik zojuist aan. Dat jij kan dit niet kunt accepteren, niet kunt begrijpen or whatever, is jouw probleem.
Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien wordt die nadruk bij die groep gelegd omdat we op die manier vreedzaam kunnen aanvechten dat er iets goed mis is? liever die openheid dan verborgen woedde.
Omfg. Dit is echt het grootste staaltje trieste redenering die er is. Moslimsvrouwen verbergen hun haar, terwijl ze dat van de natuur gekregen hebben. Mannen scheren hun baarden, iets wat de natuur ons geeft. Omg, we gaan naar de helquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.
Je zou dus kunnen stellen dat bepaalde groepjes mensen iets tegen de natuur hebben.
verklaar jij maar waarom er zoveel incidenten zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, moslimmannen scheren hun ballen, niet hun baarden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omfg. Dit is echt het grootste staaltje trieste redenering die er is. Moslimsvrouwen verbergen hun haar, terwijl ze dat van de natuur gekregen hebben. Mannen scheren hun baarden, iets wat de natuur ons geeft. Omg, we gaan naar de hel
ook iets onnatuurlijks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, moslimmannen scheren hun ballen, niet hun baarden.
Bekijk eens dit stukje, denk na, en bedenk eens wat er mis is met jouw tekstquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.
Je zou dus kunnen stellen dat bepaalde groepjes mensen iets tegen de natuur hebben.
Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Bekijk eens dit stukje, denk na, en bedenk eens wat er mis is met jouw tekst
Het hoeft er eigenlijk niet bij te staan nee, het is bijna van zelfsprekend en dat is in en intriestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?
Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc.
Ik weet niet hoor, maar ik raad je aan om eens goed te lezen alvorens dergelijke achterlijke insinuaties te plaatsen. Je bent geen haar beter dan diegene die jij denkt te bestrijden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Yeah right. Je spreekt je steun uit voor een van de meest flagrante staaltjes van het goedpraten van fysiek geweld tegen homo's en dan durf je dat te claimen?
Jij hebt voor mij je geloofwaardigheid verloren.
En dus is het gerechtvaardigd om ze in elkaar te slaan om ze een lesje te leren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst.
Ach onze dorpsgek Scanman is ook weer los hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.
Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument?flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker
![]()
Serieus, dat is toch om te gillen meid?Haaaii, Mike de Boerrr hierrr.....
Net zoiets als Roze zaterdag. ook zoiets raars, allemaal springen op een boot en gek doen. Ik vind dit discriminatie!!!
Ik EIS een heterodag! Een blauwe maandag, waarbij mooie vrouwen op een boot met hun tieten schudden, en de mannen mogen ze vasthouden. Want dat is natuurlijk niet aanstootgevend, dan de binken die in hun leren slip staan te schudden met hun kontjes onder het genot van het gejank van Gordon.
Zucht, het was een reactie op dat domme gepeupel van degene die dat YT filmpje plaatste. natuurlijk keur ik zo'n daad sterk af!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En dus is het gerechtvaardigd om ze in elkaar te slaan om ze een lesje te leren?
Heb ik al iets over gezegd meen ik, lees nog maar eens terug. nee, wacht ik zet het hier nog eens neer voor je en de rest:quote:Er is zoveel ongewenst. Haar op een bovenlip van een vrouw is ook ongewenst. Toch gaan we die vrouwen niet in elkaar slaan, om ze te dwingen zich te scheren.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat ouderwets gedoe: jij bent zwart! dat kan niet! Oh jij bent ook nog eens homo, dat kan helemaal niet! Wtf en ook nog jood?
Echt. Diepe zucht.
Wees homo, wees hetero, wees rood, zwart, paars.......
Kan er geen update van de mens komen, en hergeprogrammeerd worden? Al dat gedoe rondom het vasthouden van oude krankzinnige denkbeelden, daar oorlog over voeren. Moe word ik er van.
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.quote:Verder is het in Nederland toegestaan om openbaar homo te zijn. Iedereen heeft dat maar te accepteren. 't Is niet besmettelijk of zo.
Sure, anders lees je even terug en kom je tot een andere conclusie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ach onze dorpsgek Scanman is ook weer los hoor![]()
Laat die homo's lekker met rust . En als je allemaal te opgewonden wordt van die blote mannen zap je maar naar Discovery Channel ofzo
Homo's kunnen ook kinderen verwekken als het moet. Je moet een kindwens/voortplantingsdrang los zien van seksualiteit. Als ik met een man moet neuken om kinderen te kunnen krijgen zou dat mij vast wel lukken, dat wordt ook nog makkelijker gemaakt als er maatschappelijk ook totaal geen aversie tegen was. Buiten dat is je argumentatie dat het ongewenst is en onnatuurlijk niet echt relevant, wat je eigenlijk stelt is dat ze maar in het gareel moeten worden gehouden en gedwongen "hetero" moeten handelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?
Leef je wel in 2010? Open je ogen eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Prego het volgende:
Raar eigelijk dat een topic als deze in 2010 nog mogelijk is
Mijn denkbeeldige pedofiele vriendje zegt dat iedereen die nutteloze smileys gebruikt op het eind van ze post in de hel komt, life is a bitch BSBquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In een samenleving als deze heb je inderdaad gelijk, wel geloven wij dat belijders der homoïsme, mits ze geen afstand nemen van hun zondige leven, worden gestraft in het hiernamaals.²
Whehehe over Nobel gesproken, wist je dat een Moslim 10 keer minder kans heeft de Nobel prijs te winnen? Zegt misschien iets over de verlichting in jullie wereld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".²
Daar sla je de plank toch mis. Ze moeten zich niet gedwongen voelen, ze moeten zich als mens gedragen en handelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Fokski het volgende:
[..]
wat je eigenlijk stelt is dat ze maar in het gareel moeten worden gehouden en gedwongen "hetero" moeten handelen.
Met een oranje klomp op je hoofd in stadion zitten dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daar sla je de plank toch mis. Ze moeten zich niet gedwongen voelen, ze moeten zich als mens gedragen en handelen.
Als jij je daar lekker bij voelt moet je dit doen ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met een oranje klomp op je hoofd in stadion zitten dus![]()
Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.quote:
Oke, dan zal ik het anders formuleren: wanneer wordt er nou eens gestopt met het benoemen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dat kennen we nu wel. Ik heb al eerder gezegd dat het probleem ten aanzien van homohaat zich niet alleen beperkt tot die ene groep. Ik word gewoon moe van zo'n iemand die als antwoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.
Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik het anders formuleren: wanneer wordt er nou eens gestopt met het benoemen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dat kennen we nu wel. Ik heb al eerder gezegd dat het probleem ten aanzien van homohaat zich niet alleen beperkt tot die ene groep
Valt allemaal terug te herleiden naar slechts 1 ding: mentaliteit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.
Sterker nog. Die jeugd wordt niet tot nauwelijks opgevoed simpelweg door het feit dat de ouders een cultuur hebben die uit gaat van sociale controle binnen de gemeenschap. Zo worden kinderen in het land van herkomst van de ouders opgevoed door het gehele dorp. Er wordt onterecht vanuit gegaan dat dat hier ook zo werkt.
De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
Ik hoop als mens dat het anders kan zijn, ik ben niet iemand die normaal uit gaat van rassenverschillen sterker nog, ik kan het met meeste moslims prima vinden, maar na incident op inciden ga je je wel bedenken, neemt niet weg dat ik mensen die ik onmoet over 1 kam scheer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik snap je haat en woede tegen een Marokkaan omdat je vriend in elkaar is geslagen zoals je eerder vertelde in dit topic, maar er zijn genoeg Nederlanders die jou je keel willen doorsnijden om dezelfde reden. Dus doe eens oprotten met je rassenhaat.
Mentaliteit vanuit een cultureel framework.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Valt allemaal terug te herleiden naar slechts 1 ding: mentaliteit.
Feitelijk bestaat er geen rassen onderscheid tussen mensen. Maar mij moet je niet vertellen dat de opmerking niets te maken heeft met iemand's uiterlijk als in de huidskleur en "raciale" kenmerken die maakt dat we "Marokkanen" kunnen onderscheiden van anderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.
Marokkanen kan je best onderscheiden op basis van culturele aspecten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
Feitelijk bestaat er geen rassen onderscheid tussen mensen. Maar mij moet je niet vertellen dat de opmerking niets te maken heeft met iemand's uiterlijk als in de huidskleur en "raciale" kenmerken die maakt dat we "Marokkanen" kunnen onderscheiden van anderen.
De Turkse cultuur die bestaat dat is hetgeen er speelt vandaar dat iedere Turk goed Turks spreekt, zich oprecht Turks kan noemen en ook veel hechter in de samenleving staat (als Turk). De Antilliaanse thuisgevoel en opvoeding daar valt nog heel wat over te zeggen gezien de grote aantal gebroken gezinnen zijn en de relatief gezien grotere probleemgevallen. De Marokkaanse cultuur is er echter veel minder tot nauwelijks aanwezig, het lijkt bijna een zoektocht van die jochies want hoe opvallend is het dat als die criminele jochies ouder worden en "aan de vrouw" geraken we er nauwelijks last meer van hebben? Er is ook geen kwestie van denken dat het dorp de kinderen opvoed het gaat erom dat men gewoon geen vat heeft op veel van de jongens op het moment dat het ertoe doet. Men weet de dochters veelal wel in toom te houden en juist een strakke opvoeding van de jongens werkt niet omdat men dan de limieten op zoekt en bij het ouder worden niet te handhaven zijn. Men wordt dus echt niet los gelaten zoals je meent. Mijn ervaring is dat het bij conflicten of slaande ruzie wordt en een breuk komt of men geeft zich over aan de situatie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.
Sterker nog. Die jeugd wordt niet tot nauwelijks opgevoed simpelweg door het feit dat de ouders een cultuur hebben die uit gaat van sociale controle binnen de gemeenschap. Zo worden kinderen in het land van herkomst van de ouders opgevoed door het gehele dorp. Er wordt onterecht vanuit gegaan dat dat hier ook zo werkt.
[quote]De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
Nee, dat kan je niet in deze context. Men "wist" dat het om Marokkanen ging omdat ze er Marokkaans uitzagen. Ze hebben echt niet hun ik-danwel-mijn-ouders-komen-oorspronkelijk-uit-het-Rif-gebergte-pas laten vallen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Marokkanen kan je best onderscheiden op basis van culturele aspecten?
Dus dingen zoals een marokkaans-nederlands accent tellen niet meer?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet in deze context. Men "wist" dat het om Marokkanen ging omdat ze er Marokkaans uitzagen. Ze hebben echt niet hun ik-danwel-mijn-ouders-komen-oorspronkelijk-uit-het-Rif-gebergte-pas laten vallen.
Ik durf te stellen dat Marokkanen relatief aan andere allochtonen vaker geen accent of een lokaal accent hebben dan een Marokkaans accent. Je moet eens weten hoeveel Marokkanen een Amsterdams accent hebben of gewoon accentloos Nederlands spreken. Een accent zou nog best mee kunnen spelen maar waar hebben we het nu over? Omdat je Marokkanen aan een accent herkent (alsof dat nu het geval zal zijn) dan is het allemaal gepast wat er gezegd wordt? Het zal die homo worst zijn of die jochies accentloos Nederlands of in het Amsterdam hem uitscholden, het ging om het Marokkaans uiterlijk en dat weten jij en ik dondersgoed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus dingen zoals een marokkaans-nederlands accent tellen niet meer?
Of je geboren wordt als homo dat zou ik niet zo snel stellen. Ik bedoel maar kan je aan een baby zien of het homoseksueel of heteroseksueel is? Het lijkt mij iets te vroeg om seksualiteit en baby's in een zin te nemen. Neemt niet weg dat de latere seksualiteit naar allerwaarschijnlijkheid wel vast staat. Het probleem is echter dat je het niet over kan doen en kijken of dit doen de baby "homo" maakt en dat doen de baby later "hetero" maakt. Er zullen wellicht wel eeneiige tweelingen onderzoek zijn verricht. Maar dat doet er niet zoveel toe. Je kiest er voor om met mannen of vrouwen naar bed te gaan, dat je het ene al dan niet van nature leuker vind dan het ander dat is het je eigen goedrecht. Ik zie niet zo het probleem van seks hebben met hetzelfde geslacht als je dat wilt. Daar hoeft echt geen ik-ben-zo-geboren-"excuus" voor te komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef shomila het volgende:
[..]
En als hij nou gewoon homo wil blijven.
En hoe denk jij hem te genezen zoals je zegt, je wordt zo geboren het is geen ziekte.
Zoals dit figuur?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus onmogelijk voorstellen. Het overgrote deel zou er maar al te graag vanaf komen, en met mijn inzichten vind ik dat heel begrijpelijk. In Amerika is er een zeer bruisende "bekeer" scene. En die gasten die deze scene zijn opgestart zijn nobel bezig.²
Ten eerste. Ik woon in een buurt met relatief veel Marokkanen. Ik ben er tot nu toe slechts 1 tegen gekomen die accentloos Nederlands sprak. En ik moet eerlijk zijn dat ik mensen die zich in alles Nederlands gedragen en zichzelf als Nederlander zien gewoon als volledig Nederlander beschouw.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:29 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Marokkanen relatief aan andere allochtonen vaker geen accent of een lokaal accent hebben dan een Marokkaans accent. Je moet eens weten hoeveel Marokkanen een Amsterdams accent hebben of gewoon accentloos Nederlands spreken. Een accent zou nog best mee kunnen spelen maar waar hebben we het nu over? Omdat je Marokkanen aan een accent herkent (alsof dat nu het geval zal zijn) dan is het allemaal gepast wat er gezegd wordt? Het zal die homo worst zijn of die jochies accentloos Nederlands of in het Amsterdam hem uitscholden, het ging om het Marokkaans uiterlijk en dat weten jij en ik dondersgoed.
Volgens mij moet jij elke dag heel hard bidden naar Allah om je neigingen te onderdrukken he? En als je dan een keer zondigt, zeg je dan tegen je vrouw dat je er niets aan kan doen omdat je ziek bent maar heel hard beter probeert te worden, of blijft het een geheimpje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus onmogelijk voorstellen.
Nou nee, ik geef je helemaal gelijk. Er is ook niets mis met benoemen. Maar het benoemen leidt niet tot iets constructiefs. Daar zit ik een beetje mee, nou ja, in die zin, als er weer eens een topic voorbij komt met dat er een bepaalde bevolkingsgroep wordt weggezet dan wil ik graag oplossingen zien. Die komen er niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maargoed... een hoop mensen zullen de bovenstaande tekst niet begrijpen en mij waarschijnlijk wegzetten als een cryporacist. Voor die mensen: Je doet maar lekker.
De enige reden waarom sommige homo's er van af zouden willen komen is dat ze anders in sommige milieus geen leven hebben. Kortzichtigheid zoals jij die ten toon spreidt helpt daar ook niet bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus onmogelijk voorstellen. Het overgrote deel zou er maar al te graag vanaf komen, en met mijn inzichten vind ik dat heel begrijpelijk. In Amerika is er een zeer bruisende "bekeer" scene. En die gasten die deze scene zijn opgestart zijn nobel bezig.²
Neen, dit is niet het geval.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:25 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij elke dag heel hard bidden naar Allah om je neigingen te onderdrukken he? En als je dan een keer zondigt, zeg je dan tegen je vrouw dat je er niets aan kan doen omdat je ziek bent maar heel hard beter probeert te worden, of blijft het een geheimpje?
Maar stiekem, als je zo naar voetbal zit te kijken (Mag dat eigenlijk wel van de Islam, als muziek al niet kan?), raak je dan niet een beetje opgewonden van die sportieve kerels?quote:
Ik kijk eigenlijk nooit stiekem naar voetbal, dat doe ik in wederzijds overleg met mijn vrouw. Ofschoon er best degelijke hamstrings en solide dij en koetswerken langskomen doet het me helemaal niets. Nee, dan de vrouw, een toonbeeld van romige sensualiteit en begeerte.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Maar stiekem, als je zo naar voetbal zit te kijken (Mag dat eigenlijk wel van de Islam, als muziek al niet kan?), raak je dan niet een beetje opgewonden van die sportieve kerels?
Het is voor sommigen moeilijk te begrijpen dat ook een moslim maar een mens is, hetero kan zijn, en gek op zijn vrouw is. Wie goed doet, wie goed ontmoet.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit stiekem naar voetbal, dat doe ik in wederzijds overleg met mijn vrouw. Ofschoon er best degelijke hamstrings en solide dij en koetswerken langskomen doet het me helemaal niets. Nee, dan de vrouw, een toonbeeld van romige sensualiteit en begeerte.²
Hij heeft nog zijn religie om achter te schuilen, maar jouw homofobie lijkt helemaal een geval van zelfhaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het is voor sommigen moeilijk te begrijpen dat ook een moslim maar een mens is, hetero kan zijn, en gek op zijn vrouw is. Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Pff, je doet nu waar je BSB van beticht, maar dan in het kwadraat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja incluis de verwijzing naar ze essays van het niveau van een 12 jarige inteelt debiel uit het Rif![]()
![]()
![]()
Serieus, ik ken moslima's die nog gladder zijn dan de beste bobsleebaan, en om op te eten zijn. Maar ja, net als jij twijfel ik weer. De culturele verschillen vallen nog te overbruggen, familie wordt al moeilijker, maar de islam staat me toch in de weg helaas.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
De gemiddelde Moslima is volgens mij hariger en zwaarder dan menig van die voetballers, het is maar wat je begeerlijk vindt.
Integendeel, ik heb alleen wat tegen relnichten.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Hij heeft nog zijn religie om achter te schuilen, maar jouw homofobie lijkt helemaal een geval van zelfhaat.
Zeer zeker, ik houd zo ontzettend van mijn vrouw, en dat is van een wederzijds niveau. Zo waren we vorige week wezen eten op de Kruiskade in Rotterdam, heerlijke gegrilde vis met schijfjes citroen. Dat zijn de simpele dingen des levens die je huwelijk écht naar een hoger plan tillen. Ik houd van voetbal, ik speel het zelf en kijk het ook graag, maar mijn sensueel gaat voor.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Het is voor sommigen moeilijk te begrijpen dat ook een moslim maar een mens is, hetero kan zijn, en gek op zijn vrouw is. Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Damn, eet je heel vaak met je vrouw of vertel je hetzelfde verhaal 8 miljoen keer?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik houd zo ontzettend van mijn vrouw, en dat is van een wederzijds niveau. Zo waren we vorige week wezen eten op de Kruiskade in Rotterdam, heerlijke gegrilde vis met schijfjes citroen. Dat zijn de simpele dingen des levens die je huwelijk écht naar een hoger plan tillen. Ik houd van voetbal, ik speel het zelf en kijk het ook graag, maar mijn sensueel gaat voor.²
Ik eet elke dag met mijn vrouw, ze kan ook zo ontzettend goed koken. Ze is erg thuis in de Marokkaanse keuken.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn, eet je heel vaak met je vrouw of vertel je hetzelfde verhaal 8 miljoen keer?
LOLquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn, eet je heel vaak met je vrouw of vertel je hetzelfde verhaal 8 miljoen keer?
Maar nog even dat voetbal versus muziek. Ik meen me te herinneren dat jij een van die Moslims bent die muziek inderdaad als haraam beschouwt, maar voetbal is toch ook te beschouwen als een nutteloze afleiding van Allah?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik houd zo ontzettend van mijn vrouw, en dat is van een wederzijds niveau. Zo waren we vorige week wezen eten op de Kruiskade in Rotterdam, heerlijke gegrilde vis met schijfjes citroen. Dat zijn de simpele dingen des levens die je huwelijk écht naar een hoger plan tillen. Ik houd van voetbal, ik speel het zelf en kijk het ook graag, maar mijn sensueel gaat voor.²
Lekker.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik eet elke dag met mijn vrouw, ze kan ook zo ontzettend goed koken. Ze is erg thuis in de Marokkaanse keuken.²
Zeer zeker, je dient je tijd goed te besteden. Voetballen is gezond, maar je moet het niet elke dag doen. Ik doe bv. ook kennis op tijdens het Fok!ken, zo gebruik ik mijn tijd optimaal.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef Sinofiel het volgende:
Maar nog even dat voetbal versus muziek. Ik meen me te herinneren dat jij een van die Moslims bent die muziek inderdaad als haraam beschouwt, maar voetbal is toch ook te beschouwen als een nutteloze alfeiding van Allah?
Hij is gewoon vaste klant.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Dat kruiskade verhaal is echter wel heel vaak voorbij gekomen.
Dat zal best, we eten er geregeld, je hebt er verschillende tempels of food.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
Dat kruiskade verhaal is echter wel heel vaak voorbij gekomen.
Sporten kan ik me nog voorstellen als nuttig, fokken met heel veel fantasie nog net, maar voetbal kijken op tv? Dan moet muziek ook met mate kunnen toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker, je dient je tijd goed te besteden. Voetballen is gezond, maar je moet het niet elke dag doen. Ik doe bv. ook kennis op tijdens het Fok!ken, zo gebruik ik mijn tijd optimaal.²
Als jij voetbal kijken als zondig vindt, waarom spring je dan in de bres voor "bruinwerkers". Dat is toch vele malen erger?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:18 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Sporten kan ik me nog voorstellen als nuttig, fokken met heel veel fantasie nog net, maar voetbal kijken op tv? Dan moet muziek ook met mate kunnen toch?
Goed. Jmmr van de PI.quote:
Ik vind voetbal kijken niet zondig, ik probeer het vanuit jouw uitgangspunt te benaderen. Het is toch een beetje opvallend dat je muziek anders behandelt dan voetbal kijken? Als er TV en internet waren ten tijde van de profeet waren er vast wat ahadith over te vinden geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij voetbal kijken als zondig vindt, waarom spring je dan in de bres voor "bruinwerkers". Dat is toch vele malen erger?²
Achja, de meeste mensen die zo anti-homo zijn...quote:Homohatende predikant betrapt met escort
06-05-2010 | nieuws
George Rekers (62), een Amerikaanse aartsconservatieve predikant, belandde onlangs in een erg merkwaardige situatie. Hij werd betrapt met een mannelijke escort op het vliegveld, terwijl hij zichzelf in het dagelijks leven negatief uitlaat over homoseksuelen en tevens boegbeeld is voor een Christelijke anti-homo organisatie.
George werd in het gezelschap van de escort betrapt op een vliegveld in Spanje. Zijn excuus luidde als volgt: “Ik dacht dat die jongen mee ging om mijn koffers te dragen.” Volgens hem kwam hij er pas halverwege de vakantie achter dat de jongen een escort was.
De escort zelf sprak dit tegen. Hij zei dat George hem had ingehuurd via de website Rentboy.com
Daar wordt hij aangeprezen met woorden als ‘sweet’, ‘smooth’ en ‘tight ass’.
Idd. Schijnt ook dat er op die site waarderend over zijn 8 inch cock, uncut wordt gesproken.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, de meeste mensen die zo anti-homo zijn....
Het zoveelste voorbeeld van hypocriete homofoben. Zal hier op Fok waarschijnlijk niet veel anders zijn.
En mensen die nog serieus reageren op BansheeBoy....
Dat voorbeeld wat je aanhaalt hé, dat was toch niet de eerste in Amerika. Een jaar of 2 geleden was er toch ook zo iemand betrapt?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zoveelste voorbeeld van hypocriete homofoben. Zal hier op Fok waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Ik ben er tientallen tegengekomen en tientallen die een regionaal accent kennen. .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ten eerste. Ik woon in een buurt met relatief veel Marokkanen. Ik ben er tot nu toe slechts 1 tegen gekomen die accentloos Nederlands sprak. En ik moet eerlijk zijn dat ik mensen die zich in alles Nederlands gedragen en zichzelf als Nederlander zien gewoon als volledig Nederlander beschouw.
Wie zegt hier anders? We hebben het hier niet over het herkennen van een "Marokkaan".quote:Daarnaast is het natuurlijk logisch dat iemand op basis van uiterlijk kan vaststellen dat iemand Marokkaans is of niet. Is het racistisch om vast te stellen dat Marokkanen vaker dan niet een tintje hebben? Ik denk het niet. Met een combinatie van uiterlijke kenmerken, gedrag, accent en zelfs kapsel kan je tot vrij hogere zekerheid vaststellen dat het een Nederlander van Marokkaanse afkomst is. Is dit alles racisme? Nee.
Je doet net alsof "ras" in deze context een uiteenzetting tussen getint en niet-getint is. Vele groepen zijn net zo getint als veel Marokkanen maar zien er niet-Marokkaans uit. Het stellen dat immigranten uit de Rif-gebergte zich crimineel gedragen zonder nuancering is wel degelijk racistisch. Al was 999 van de 1000 crimineel dan nog was het racistisch. Niet zo zeer omdat het immigranten uit de Rif-gebergte het onderwerp zijn maar omdat de uiterlijke kenmerken geen speler zijn in het crimineel zijn of niet, althans dat is mijn niet-wereldvreemde opvatting. Stellen dat er veel problemen zijn met burgers in Nederland die hun herkomst kunnen traceren naar het rifgebergte in Marokko is een hele andere benadering.quote:Racisme is het over 1 kam scheren op basis van ras. Niemand roept hier dat alle getinte mensen criminelen zijn. Er wordt slechts geroepen dat immigranten uit een bepaald gebied, herkenbaar aan bepaalde kenmerken zich crimineel gedragen (en dat komt niet door hun genetische opmaak, tenminste dat zie ik hier niemand beweren). Want als je dat roept dan ben je inderdaad racistisch bezig.
Wel als die (sub-)culturen langs uiterlijk herkenbare lijnen lopen en dat ook gebruikt wordt om aannames te maken die al dan niet negatief zijn. De gemiddelde persoon die er Marokkaans uit ziet is inderdaad vaak Marokkaans, vaker crimineel, vaker moslim, zal vaker geen varkensvlees eten of alcohol drinken. Maar op het moment dat je een individuele persoon die er Marokkaans ziet al die kenmerken toedicht dan is dat is dat op zijn minst onderscheid maken op basis van "ras" en in vele gevallen racistisch.quote:Sterker nog... Er wordt door mensen die kritiek hebben op de stand van zaken vaker nog geduid op culturele verschillen tussen deze mensen voordat genetische oorzaken worden aangedragen. Er is NIETS racistisch aan het vaststellen dat bepaalde culturen en sub-culturen een betere voedingsbodem zijn voor criminaliteit in onze maatschappij.
Had je het stukje Daily Show dat ik eerder hier postte gezien? Het is ook gewoon zo typisch. Eerst vond ik het altijd kort door de bocht om aan te nemen dat homofoben en gaybashers zelf in de knoop zaten met hun 'homoïsme' (quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En mensen die nog serieus reageren op BansheeBoy....
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat voorbeeld wat je aanhaalt hé, dat was toch niet de eerste in Amerika. Een jaar of 2 geleden was er toch ook zo iemand betrapt?
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
George werd in het gezelschap van de escort betrapt op een vliegveld in Spanje. Zijn excuus luidde als volgt: “Ik dacht dat die jongen mee ging om mijn koffers te dragen.”
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:29 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Marokkanen relatief aan andere allochtonen vaker geen accent of een lokaal accent hebben dan een Marokkaans accent. Je moet eens weten hoeveel Marokkanen een Amsterdams accent hebben of gewoon accentloos Nederlands spreken.
Ach, hoeveel islamietjes (hihi) maken zich niet schuldig aan 'liwaatste' praktijken. Het zijn net priesters, zeggen dat het niet mag maar toch doen. Gewoon, omdat het kanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Enlighten me, waar haal jij vandaan dat het overgrote deel er maar al te graag vanaf zou willen komen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Het overgrote deel zou er maar al te graag vanaf komen, en met mijn inzichten vind ik dat heel begrijpelijk.
Dàt is wel racistisch en generaliserend. Zie banmeldtopic.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef SpecialK het volgende:
Er wordt slechts geroepen dat immigranten uit een bepaald gebied, herkenbaar aan bepaalde kenmerken zich crimineel gedragen
Maar vooral accepteren dat er homohaat wordt gepredikt hier, homosexualiteit een ziekte wordt genoemd enz. Zo kennen we je weer, Remlof, lekker partijdig en eenzijdig.quote:Op zondag 9 mei 2010 06:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dàt is wel racistisch en generaliserend. Zie banmeldtopic.
Er ken talloze voorbeelden ook in Bos en Lommer, dat ze niet continu op straat leven en dat jij ze niet met je aanwezigheid verrijkt is een ander.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hier in Bos en Lommer mag je blij zijn als ze überhaupt Nederlands verstaan, laatst staan dat ze accentloos Nederlands spreken. De enige berbers die hier accentloos Nederlands spreken zitten bij de overheid . En ik durf te stellen, dat zijn er niet veel
Ik denk eerder dat het een combinatie is van de beste-verdediging-is-de-aanval voor hen die worstelen met homo zijn en dat het scoort in de politiek in de VS. Het is niet zo dat er homofoben buiten de politiek nu veelvuldig als homo worden ontmaskerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:30 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Had je het stukje Daily Show dat ik eerder hier postte gezien? Het is ook gewoon zo typisch. Eerst vond ik het altijd kort door de bocht om aan te nemen dat homofoben en gaybashers zelf in de knoop zaten met hun 'homoïsme' (), maar het blijkt keer op keer echt zo te zijn.
Heb je wel in het banmeldtopic gekeken? BSB is ook geband.quote:Op zondag 9 mei 2010 08:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar vooral accepteren dat er homohaat wordt gepredikt hier, homosexualiteit een ziekte wordt genoemd enz. Zo kennen we je weer, Remlof, lekker partijdig en eenzijdig.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 06:51 schreef popolon het volgende:
Jullie weten donders goed wie die BSB kloon is. Wel raar dat 'ie altijd zo lang z'n gang kan gaan. Hoe zou dat komen?
verlicht mij. ik zou het nl niet weten.quote:Op zondag 9 mei 2010 06:51 schreef popolon het volgende:
Jullie weten donders goed wie die BSB kloon is. Wel raar dat 'ie altijd zo lang z'n gang kan gaan. Hoe zou dat komen?
quote:
Noem eens een voorbeeld hoe jij met jouw aanwezigheid marokkanen verrijktquote:Op zondag 9 mei 2010 09:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Er ken talloze voorbeelden ook in Bos en Lommer, dat ze niet continu op straat leven en dat jij ze niet met je aanwezigheid verrijkt is een ander.
Daar laat je het al zien. De nadruk op hangjongeren. De talloze die ik ken hangen niet op straat rond en aangezien jij ze niet kent en de kans klein is dat je ze toevallig op straat tegen komt en er woorden worden verwisseld is het ook niet gek dat er volgens jou beleving er zo weinig zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld hoe jij met jouw aanwezigheid marokkanen verrijkt
En tsja, dat jij talloze voorbeelden kent zegt mij geen drol, als ik hier door de buurt loop en zie dat er in een straal van 100 meter zo'n 60 hangjongeren zijn, dan vallen jouw talloze in het niets
Bepaalde kleding dragen waarmee men homoseksualiteit uitstraalt, hand in hand lopen, elkaar door het haar strelen of een zoen geven, met de benen over elkaar zitten. Oftewel gedrag dat andere bevolkingsgroepen ook vertonen als ze iets uit willen stralen of hun liefde voor elkaar willen betuigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.
ik ken ze wel. heb met ze samengewerkt. rattentuig, troep. slechte opvoeding, geen respect. nog meer?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Fokski het volgende:
[..]
Daar laat je het al zien. De nadruk op hangjongeren. De talloze die ik ken hangen niet op straat rond en aangezien jij ze niet kent en de kans klein is dat je ze toevallig op straat tegen komt en er woorden worden verwisseld is het ook niet gek dat er volgens jou beleving er zo weinig zijn.
Dan zou ik ze in de buurt zien werken,, in get openvaar vervoer tijdens de spits en autorijdend. Helaasch....quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Fokski het volgende:
[..]
Daar laat je het al zien. De nadruk op hangjongeren. De talloze die ik ken hangen niet op straat rond en aangezien jij ze niet kent en de kans klein is dat je ze toevallig op straat tegen komt en er woorden worden verwisseld is het ook niet gek dat er volgens jou beleving er zo weinig zijn.
Ik geloof niet dat je met "ze" hebt samengewerkt. Probeer het opnieuw.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken ze wel. heb met ze samengewerkt. rattentuig, troep. slechte opvoeding, geen respect. nog meer?
dat heb ik wel zeker en met een prestigeus project. ze kwamen niet op tinjd, ze belden met hun familie in marokko, ze haalden hun matties in mijn kantoor na sluitingstijd en dachten met de eer te kunnen strijken zonder iets te doen. het is vervelend kuttuig, allemaal.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:19 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je met "ze" hebt samengewerkt. Probeer het opnieuw.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan zou ik ze in de buurt zien werken,, in get openvaar vervoer tijdens de spits en autorijdend. Helaasch....
Nogmaals ik heb het over de mensen die ik ken die accentloos Nederlands spreken. Daar zal jij niet mee samengewerkt hebben. Ik wil wel weten wat ik mij bij een prestigieus project moet voorstellen. Dat er een hoop Marokkaans tuig is hoef je mij niet te vertellen, die kom ik ook genoeg tegen.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heb ik wel zeker en met een prestigeus project. ze kwamen niet op tinjd, ze belden met hun familie in marokko, ze haalden hun matties in mijn kantoor na sluitingstijd en dachten met de eer te kunnen strijken zonder iets te doen. het is vervelend kuttuig, allemaal.
ik werkte juist met de moeilijksten van het stel. de kransenschoppetjes dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:30 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb het over de mensen die ik ken die accentloos Nederlands spreken. Daar zal jij niet mee samengewerkt hebben. Ik wil wel weten wat ik mij bij een prestigieus project moet voorstellen. Dat er een hoop Marokkaans tuig is hoef je mij niet te vertellen, die kom ik ook genoeg tegen.
Daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik werkte juist met de moeilijksten van het stel. de kransenschoppetjes dus.
Die kransenschoppertjes zijn goor en vies tuig. Waar lul je eigenlijk over? Wat wil je nu precies zeggen wat ik al niet vind?quote:kap nou eens met je gelul. je weet niets en gaat gissen. het is goor, vies tuig.
doe niet zo dom en lees je postjes eens terug. hou mij niet voor de gek gast.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Fokski het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over.
[..]
Die kransenschoppertjes zijn goor en vies tuig. Waar lul je eigenlijk over? Wat wil je nu precies zeggen wat ik al niet vind?
Ben jij nu zo achterlijk of doe je maar alsof? Denk je nu dat ik niet weet wat ik zelf heb neergezet? Vertel wat je te zeggen hebt of ga een ander vervelen.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe niet zo dom en lees je postjes eens terug. hou mij niet voor de gek gast.
Jezus christus, wat de fuck ben jij dom aan het lullen. De teringquote:Op zondag 9 mei 2010 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe niet zo dom en lees je postjes eens terug. hou mij niet voor de gek gast.
Dat is net zo vergelijking in de trant van: ik poep elke ochtend, dus andere mensen doen het dat ook.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:26 schreef Fokski het volgende:
[..]Ik kan mij niet herinneren dat ik in het openbaar vervoer danwel autorijdend nu mijn mond zo vaak open doe dat vreemden het kunnen horen. Dan is het toch niet zo gek dat anderen dat ook niet snel doen?
Je doet anders net zo goed mee. Of wil je zeggen dat jouw opmerkingen een andere strekking kent?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is net zo vergelijking in de trant van: ik poep elke ochtend, dus andere mensen doen het dat ook.
Marcanti is een VMBO-school, zelfs autochtonen op VMBO-scholen in Amsterdam spreken veelal niet accentloos Nederlands.quote:In de ochtend zit ik in bus richting het Marcanti College, een zwarte school, en daar zijn ze echt niet stil![]()
Eeuwenlang worden homo's vervolgd, verbannen, opgehangen en jij durft te zeggen dat ze een apartheid over zichzelf oproepen? Ken jij uberhaupt homo's persoonlijk of wat? De hele grap van parades en dat soort dagen is er op attent te maken dat er homo's zijn en mensen te doen realiseren dat ze ook gewoon kunnen functioneren (afgezien van de paar apen die er een festijn van maken, verder zijn de parades meestal een plezier voor homo en hetero, dat het gay festival of degelijk wordt genoemd boeit natuurlijk niet). Uiteraard zijn er ook homo's die de aandacht helemaal niet willen, maar die realiseren het zich dus ook niet dat het gewoon om plezier en attent maken gaat (iets wat je wellicht zou kunnen beschouwen als een Nederlandse instelling).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig, als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand. Ze roepen een apartheid bij zichzelf op door dat gedrag, en door dito feesten en roze dagen. Vind dat ze eens moeten ophouden met dat gejank. Ik ken homo's die dit ook hekelen, en het met me eens zijn. Dat nichterig dragqueengedrag slaat helemaal nergens op.
je snapt me punt dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Fokski het volgende:
[..]
Je doet anders net zo goed mee. Of wil je zeggen dat jouw opmerkingen een andere strekking kent?
35 procent van de scholieren volgt HAVO, dat terzijde, maar ik denk dat ik het verschil tussen een allochtoon en autochtoon wel zie (en zeker hoor).quote:Marcanti is een VMBO-school, zelfs autochtonen op VMBO-scholen in Amsterdam spreken veelal niet accentloos Nederlands.
Marcanti kent geen HAVO-opleiding althans geen volwaardige enkel een 2-jarige brugklas met ook een HAVO-traject. Deze groep kan nimmer 35% uitmaken. De uitstroom naar de HAVO is 13% na het eindexamen VMBO T en ik durf te stellen dat het overgrote deel niet VMBO T doet maar VMBO B of K. Slechts 17,2% komt met een VMBO T advies binnen vanuit de basisschool. Tussentijds is 2% vertrokken en dat komt overeen met de 2,1% die met een HAVO danwel VMBO T/HAVO advies binnenkomt vanuit de basisschool.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
35 procent van de scholieren volgt HAVO, dat terzijde, maar ik denk dat ik het verschil tussen een allochtoon en autochtoon wel zie (en zeker hoor).
Dus? De evolutietheorie wordt toch ook gewoon onderwezen en dat is ook niet bepaald iets waar Abrahamisten zich in kunnen vinden. Waarom zou de wetenschap überhaupt getoetst moeten worden aan de hand van bepaalde meningen die erop nagehouden worden door bepaalde groepen? Onzinnige opmerking.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, het is een soort moderne kruistocht van ze. Een maantocht als ze het zo wil noemen. En dat is een goede naam, want we gaan allemaal naar de maan als de politici niets doen tegen dit soort dingenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Gia het volgende:
Och, nu zijn moslims niet blij met homo's want dat gaat tegen de Islam in, dus vallen ze homo's lastig, want "die vragen daar toch om en moeten een lesje leren."
Straks zijn het weer de meisjes in minirokjes, korte broekjes en naveltruitjes wat weer een doorn in hun oog is. Worden die weer lastiggevallen en krijg je daar weer discussies over als "Ze vragen er toch om, ze moeten een lesje leren"
En zo gaat dat maar door. Elke keer weer een stapje verder.
Ik zeg "genoeg". Als zaken in Nederland je niet aanstaan waar het je geloof betreft, dan vertrek je maar naar een land waar jouw geloof de wet is.
Hier zit weinig theologie achter. Ik geloof er niets van dat dit tuig aan Allah dacht toen ze dit deden. Hier zit geen visie achter, dit is gewoon een cultureel gebeuren dat bij sommigen op deze manier tot uiting wordt gebracht. Homoseksualiteit kan best in de Marokkaanse cultuur net als bijna alle andere zaken, iedereen kan er zelf van af weten zolang je het maar niet openlijk doet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, het is een soort moderne kruistocht van ze. Een maantocht als ze het zo wil noemen. En dat is een goede naam, want we gaan allemaal naar de maan als de politici niets doen tegen dit soort dingen
En als de homo's het hier openlijk willen doen, moeten ze dat vooral doen. Dat smerige tuig moet aangepakt worden, de homo's hoeven zich niet aan hen aan te passen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hier zit weinig theologie achter. Ik geloof er niets van dat dit tuig aan Allah dacht toen ze dit deden. Hier zit geen visie achter, dit is gewoon een cultureel gebeuren dat bij sommigen op deze manier tot uiting wordt gebracht. Homoseksualiteit kan best in de Marokkaanse cultuur net als bijna alle andere zaken, iedereen kan er zelf van af weten zolang je het maar niet openlijk doet.
Ehmm well duh. Ik benadruk enkel dat dit geen masterplan is. Er wordt hier gedaan alsof dit tuig elke week bij elkaar zit om georganiseerd als "moslim" homo's te trappen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als de homo's het hier openlijk willen doen, moeten ze dat vooral doen. Dat smerige tuig moet aangepakt worden, de homo's hoeven zich niet aan hen aan te passen.
Dat masterplan is 1500 jaar geleden ofzo al bedacht, en ingeburgert bij deze jongeren. Meegekregen van pa en ma, laten ze zien dat ze er tegen zijn. Misschien niet zoals pa en ma het willen, maar ze doen het wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ehmm well duh. Ik benadruk enkel dat dit geen masterplan is. Er wordt hier gedaan alsof dit tuig elke week bij elkaar zit om georganiseerd als "moslim" homo's te trappen.
Ik weet 100% zeker dat ma en pa niet met de jongens over seksualiteit laat staat homoseksualiteit heeft gepraat. Dit is gewoon een macho straatcultuur waar homo's nou niet de "man" zijn aangevuld met een zekere culturele aversie tegen openlijke (homo)seksualiteit. Dat is de reden waarom dit tuig ook sneller hitsig wordt bij meiden die "schaars" gekleed zijn. De Islam heeft ook zo opvattingen over homoseksualiteit maar dit is niet wat er bij dit tuig speelt. Dit zijn niet mannen met baarden in jurken die dit als hun missie zien om God's werk te doen, dit zijn bijna metroseksuele knapen met kapsels vol gel, "westerse" kledij e.d.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat masterplan is 1500 jaar geleden ofzo al bedacht, en ingeburgert bij deze jongeren. Meegekregen van pa en ma, laten ze zien dat ze er tegen zijn. Misschien niet zoals pa en ma het willen, maar ze doen het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |