abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 11:04:14 #226
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_81205626
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:34 schreef IHVK het volgende:
BSB is ook geband.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Eindredactie Games zondag 9 mei 2010 @ 11:19:32 #227
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81205923
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:27 schreef Fokski het volgende:

[..]

Er ken talloze voorbeelden ook in Bos en Lommer, dat ze niet continu op straat leven en dat jij ze niet met je aanwezigheid verrijkt is een ander.
Noem eens een voorbeeld hoe jij met jouw aanwezigheid marokkanen verrijkt

En tsja, dat jij talloze voorbeelden kent zegt mij geen drol, als ik hier door de buurt loop en zie dat er in een straal van 100 meter zo'n 60 hangjongeren zijn, dan vallen jouw talloze in het niets
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_81206457
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld hoe jij met jouw aanwezigheid marokkanen verrijkt

En tsja, dat jij talloze voorbeelden kent zegt mij geen drol, als ik hier door de buurt loop en zie dat er in een straal van 100 meter zo'n 60 hangjongeren zijn, dan vallen jouw talloze in het niets
Daar laat je het al zien. De nadruk op hangjongeren. De talloze die ik ken hangen niet op straat rond en aangezien jij ze niet kent en de kans klein is dat je ze toevallig op straat tegen komt en er woorden worden verwisseld is het ook niet gek dat er volgens jou beleving er zo weinig zijn.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:26:41 #229
3542 Gia
User under construction
pi_81209914
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.
Bepaalde kleding dragen waarmee men homoseksualiteit uitstraalt, hand in hand lopen, elkaar door het haar strelen of een zoen geven, met de benen over elkaar zitten. Oftewel gedrag dat andere bevolkingsgroepen ook vertonen als ze iets uit willen stralen of hun liefde voor elkaar willen betuigen.

Wat versta jij onder provocerend gedrag?
  zondag 9 mei 2010 @ 13:56:07 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81210938
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Fokski het volgende:

[..]

Daar laat je het al zien. De nadruk op hangjongeren. De talloze die ik ken hangen niet op straat rond en aangezien jij ze niet kent en de kans klein is dat je ze toevallig op straat tegen komt en er woorden worden verwisseld is het ook niet gek dat er volgens jou beleving er zo weinig zijn.
ik ken ze wel. heb met ze samengewerkt. rattentuig, troep. slechte opvoeding, geen respect. nog meer?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eindredactie Games zondag 9 mei 2010 @ 15:03:01 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81213389
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Fokski het volgende:

[..]

Dan zou ik ze in de buurt zien werken,, in get openvaar vervoer tijdens de spits en autorijdend. Helaasch....
pi_81216024
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken ze wel. heb met ze samengewerkt. rattentuig, troep. slechte opvoeding, geen respect. nog meer?
Ik geloof niet dat je met "ze" hebt samengewerkt. Probeer het opnieuw.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:20:50 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81216101
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:19 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je met "ze" hebt samengewerkt. Probeer het opnieuw.
dat heb ik wel zeker en met een prestigeus project. ze kwamen niet op tinjd, ze belden met hun familie in marokko, ze haalden hun matties in mijn kantoor na sluitingstijd en dachten met de eer te kunnen strijken zonder iets te doen. het is vervelend kuttuig, allemaal.
pi_81216296
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dan zou ik ze in de buurt zien werken,, in get openvaar vervoer tijdens de spits en autorijdend. Helaasch....
Ik kan mij niet herinneren dat ik in het openbaar vervoer danwel autorijdend nu mijn mond zo vaak open doe dat vreemden het kunnen horen. Dan is het toch niet zo gek dat anderen dat ook niet snel doen? Werken in een winkel in Bos en Lommer is nou ook niet echt iets waar je snel aan denkt. Niemand zegt dat Marokkanen allemaal zonder "Marokkaans-accent" praten. Ik stel dat ik opvallend veel vaker "Marokkanen" die accentloos danwel met name met een Amsterdams accent spreken tegen kom dan bij andere groepen.
pi_81216400
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat heb ik wel zeker en met een prestigeus project. ze kwamen niet op tinjd, ze belden met hun familie in marokko, ze haalden hun matties in mijn kantoor na sluitingstijd en dachten met de eer te kunnen strijken zonder iets te doen. het is vervelend kuttuig, allemaal.
Nogmaals ik heb het over de mensen die ik ken die accentloos Nederlands spreken. Daar zal jij niet mee samengewerkt hebben. Ik wil wel weten wat ik mij bij een prestigieus project moet voorstellen. Dat er een hoop Marokkaans tuig is hoef je mij niet te vertellen, die kom ik ook genoeg tegen.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:33:02 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81216504
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:30 schreef Fokski het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb het over de mensen die ik ken die accentloos Nederlands spreken. Daar zal jij niet mee samengewerkt hebben. Ik wil wel weten wat ik mij bij een prestigieus project moet voorstellen. Dat er een hoop Marokkaans tuig is hoef je mij niet te vertellen, die kom ik ook genoeg tegen.
ik werkte juist met de moeilijksten van het stel. de kransenschoppetjes dus.

kap nou eens met je gelul. je weet niets en gaat gissen. het is goor, vies tuig.
pi_81216892
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik werkte juist met de moeilijksten van het stel. de kransenschoppetjes dus.
Daar heb ik het niet over.
quote:
kap nou eens met je gelul. je weet niets en gaat gissen. het is goor, vies tuig.
Die kransenschoppertjes zijn goor en vies tuig. Waar lul je eigenlijk over? Wat wil je nu precies zeggen wat ik al niet vind?
  zondag 9 mei 2010 @ 16:44:08 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81216917
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:43 schreef Fokski het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over.
[..]

Die kransenschoppertjes zijn goor en vies tuig. Waar lul je eigenlijk over? Wat wil je nu precies zeggen wat ik al niet vind?
doe niet zo dom en lees je postjes eens terug. hou mij niet voor de gek gast.
pi_81216990
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ben jij nu zo achterlijk of doe je maar alsof? Denk je nu dat ik niet weet wat ik zelf heb neergezet? Vertel wat je te zeggen hebt of ga een ander vervelen.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:53:34 #240
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81217286
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jezus christus, wat de fuck ben jij dom aan het lullen. De tering
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Games zondag 9 mei 2010 @ 22:45:34 #241
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81232556
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:26 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat ik in het openbaar vervoer danwel autorijdend nu mijn mond zo vaak open doe dat vreemden het kunnen horen. Dan is het toch niet zo gek dat anderen dat ook niet snel doen?
Dat is net zo vergelijking in de trant van: ik poep elke ochtend, dus andere mensen doen het dat ook.

In de ochtend zit ik in bus richting het Marcanti College, een zwarte school, en daar zijn ze echt niet stil
pi_81263790
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:45 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat is net zo vergelijking in de trant van: ik poep elke ochtend, dus andere mensen doen het dat ook.
Je doet anders net zo goed mee. Of wil je zeggen dat jouw opmerkingen een andere strekking kent?
quote:
In de ochtend zit ik in bus richting het Marcanti College, een zwarte school, en daar zijn ze echt niet stil
Marcanti is een VMBO-school, zelfs autochtonen op VMBO-scholen in Amsterdam spreken veelal niet accentloos Nederlands.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:07:20 #243
69211 koffiegast
langzinnig
pi_81269586
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik vind het overbodig, als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand. Ze roepen een apartheid bij zichzelf op door dat gedrag, en door dito feesten en roze dagen. Vind dat ze eens moeten ophouden met dat gejank. Ik ken homo's die dit ook hekelen, en het met me eens zijn. Dat nichterig dragqueengedrag slaat helemaal nergens op.
Eeuwenlang worden homo's vervolgd, verbannen, opgehangen en jij durft te zeggen dat ze een apartheid over zichzelf oproepen? Ken jij uberhaupt homo's persoonlijk of wat? De hele grap van parades en dat soort dagen is er op attent te maken dat er homo's zijn en mensen te doen realiseren dat ze ook gewoon kunnen functioneren (afgezien van de paar apen die er een festijn van maken, verder zijn de parades meestal een plezier voor homo en hetero, dat het gay festival of degelijk wordt genoemd boeit natuurlijk niet). Uiteraard zijn er ook homo's die de aandacht helemaal niet willen, maar die realiseren het zich dus ook niet dat het gewoon om plezier en attent maken gaat (iets wat je wellicht zou kunnen beschouwen als een Nederlandse instelling).

Dat er van die mongole er tussen rondlopen, ja wat doe je eraan? Wat voegt het feit dat die homo is aan het feit dat het een mongool is? Niets, want voor elke homo mongool die je op de parade ziet rondlopen zie je er 3 hetero mongolen op een normale werkdag.
  Eindredactie Games maandag 10 mei 2010 @ 23:04:10 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81276877
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Fokski het volgende:

[..]

Je doet anders net zo goed mee. Of wil je zeggen dat jouw opmerkingen een andere strekking kent?
je snapt me punt dus.
quote:
Marcanti is een VMBO-school, zelfs autochtonen op VMBO-scholen in Amsterdam spreken veelal niet accentloos Nederlands.
35 procent van de scholieren volgt HAVO, dat terzijde, maar ik denk dat ik het verschil tussen een allochtoon en autochtoon wel zie (en zeker hoor).
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:22:58 #245
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81280388
Mensen in mekaar rammen omdat ze homo zijn Triest.
AFC AJAX
pi_81309528
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef donald_dick het volgende:

[..]

35 procent van de scholieren volgt HAVO, dat terzijde, maar ik denk dat ik het verschil tussen een allochtoon en autochtoon wel zie (en zeker hoor).
Marcanti kent geen HAVO-opleiding althans geen volwaardige enkel een 2-jarige brugklas met ook een HAVO-traject. Deze groep kan nimmer 35% uitmaken. De uitstroom naar de HAVO is 13% na het eindexamen VMBO T en ik durf te stellen dat het overgrote deel niet VMBO T doet maar VMBO B of K. Slechts 17,2% komt met een VMBO T advies binnen vanuit de basisschool. Tussentijds is 2% vertrokken en dat komt overeen met de 2,1% die met een HAVO danwel VMBO T/HAVO advies binnenkomt vanuit de basisschool.

http://www.marcanti.espri(...)gids%202009-2010.pdf
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:48:53 #247
284290 GenusButeo
Ook Azeriaat
pi_81329602
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt met religieuzen te maken in dit land, en ik kan je vertellen dat we daar niet blij mee zijn.

²
Dus? De evolutietheorie wordt toch ook gewoon onderwezen en dat is ook niet bepaald iets waar Abrahamisten zich in kunnen vinden. Waarom zou de wetenschap überhaupt getoetst moeten worden aan de hand van bepaalde meningen die erop nagehouden worden door bepaalde groepen? Onzinnige opmerking.

Ik ben het eens met MouzorX.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:49:28 #248
3542 Gia
User under construction
pi_81333790
Och, nu zijn moslims niet blij met homo's want dat gaat tegen de Islam in, dus vallen ze homo's lastig, want "die vragen daar toch om en moeten een lesje leren."

Straks zijn het weer de meisjes in minirokjes, korte broekjes en naveltruitjes wat weer een doorn in hun oog is. Worden die weer lastiggevallen en krijg je daar weer discussies over als "Ze vragen er toch om, ze moeten een lesje leren"

En zo gaat dat maar door. Elke keer weer een stapje verder.
Ik zeg "genoeg". Als zaken in Nederland je niet aanstaan waar het je geloof betreft, dan vertrek je maar naar een land waar jouw geloof de wet is.
pi_81350383
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Gia het volgende:
Och, nu zijn moslims niet blij met homo's want dat gaat tegen de Islam in, dus vallen ze homo's lastig, want "die vragen daar toch om en moeten een lesje leren."

Straks zijn het weer de meisjes in minirokjes, korte broekjes en naveltruitjes wat weer een doorn in hun oog is. Worden die weer lastiggevallen en krijg je daar weer discussies over als "Ze vragen er toch om, ze moeten een lesje leren"

En zo gaat dat maar door. Elke keer weer een stapje verder.
Ik zeg "genoeg". Als zaken in Nederland je niet aanstaan waar het je geloof betreft, dan vertrek je maar naar een land waar jouw geloof de wet is.
Ach, het is een soort moderne kruistocht van ze. Een maantocht als ze het zo wil noemen. En dat is een goede naam, want we gaan allemaal naar de maan als de politici niets doen tegen dit soort dingen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:42:43 #250
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_81351155
trieste situatie
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: