abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81186264
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

Yeah right. Je spreekt je steun uit voor een van de meest flagrante staaltjes van het goedpraten van fysiek geweld tegen homo's en dan durf je dat te claimen?

Jij hebt voor mij je geloofwaardigheid verloren.
Ik weet niet hoor, maar ik raad je aan om eens goed te lezen alvorens dergelijke achterlijke insinuaties te plaatsen. Je bent geen haar beter dan diegene die jij denkt te bestrijden.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:21:16 #142
3542 Gia
User under construction
pi_81186361
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst.
En dus is het gerechtvaardigd om ze in elkaar te slaan om ze een lesje te leren?

Er is zoveel ongewenst. Haar op een bovenlip van een vrouw is ook ongewenst. Toch gaan we die vrouwen niet in elkaar slaan, om ze te dwingen zich te scheren.

Verder is het in Nederland toegestaan om openbaar homo te zijn. Iedereen heeft dat maar te accepteren. 't Is niet besmettelijk of zo.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:31:11 #143
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81186757
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.

Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument? flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker

Serieus, dat is toch om te gillen meid? Haaaii, Mike de Boerrr hierrr.....

Net zoiets als Roze zaterdag. ook zoiets raars, allemaal springen op een boot en gek doen. Ik vind dit discriminatie!!!

Ik EIS een heterodag! Een blauwe maandag, waarbij mooie vrouwen op een boot met hun tieten schudden, en de mannen mogen ze vasthouden. Want dat is natuurlijk niet aanstootgevend, dan de binken die in hun leren slip staan te schudden met hun kontjes onder het genot van het gejank van Gordon.
Ach onze dorpsgek Scanman is ook weer los hoor
Laat die homo's lekker met rust . En als je allemaal te opgewonden wordt van die blote mannen zap je maar naar Discovery Channel ofzo
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:41:02 #144
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81187178
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:21 schreef Gia het volgende:

[..]

En dus is het gerechtvaardigd om ze in elkaar te slaan om ze een lesje te leren?
Zucht, het was een reactie op dat domme gepeupel van degene die dat YT filmpje plaatste. natuurlijk keur ik zo'n daad sterk af!
quote:
Er is zoveel ongewenst. Haar op een bovenlip van een vrouw is ook ongewenst. Toch gaan we die vrouwen niet in elkaar slaan, om ze te dwingen zich te scheren.
Heb ik al iets over gezegd meen ik, lees nog maar eens terug. nee, wacht ik zet het hier nog eens neer voor je en de rest:
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat ouderwets gedoe: jij bent zwart! dat kan niet! Oh jij bent ook nog eens homo, dat kan helemaal niet! Wtf en ook nog jood?

Echt. Diepe zucht.

Wees homo, wees hetero, wees rood, zwart, paars.......

Kan er geen update van de mens komen, en hergeprogrammeerd worden? Al dat gedoe rondom het vasthouden van oude krankzinnige denkbeelden, daar oorlog over voeren. Moe word ik er van.
quote:
Verder is het in Nederland toegestaan om openbaar homo te zijn. Iedereen heeft dat maar te accepteren. 't Is niet besmettelijk of zo.
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:42:00 #145
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81187220
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ach onze dorpsgek Scanman is ook weer los hoor
Laat die homo's lekker met rust . En als je allemaal te opgewonden wordt van die blote mannen zap je maar naar Discovery Channel ofzo
Sure, anders lees je even terug en kom je tot een andere conclusie.
Scheer je weg!
pi_81188162
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.
[/quote]

Wat versta jij onder provocerend gedrag.
pi_81188919
Raar eigelijk dat een topic als deze in 2010 nog mogelijk is
pi_81189117
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?
Homo's kunnen ook kinderen verwekken als het moet. Je moet een kindwens/voortplantingsdrang los zien van seksualiteit. Als ik met een man moet neuken om kinderen te kunnen krijgen zou dat mij vast wel lukken, dat wordt ook nog makkelijker gemaakt als er maatschappelijk ook totaal geen aversie tegen was. Buiten dat is je argumentatie dat het ongewenst is en onnatuurlijk niet echt relevant, wat je eigenlijk stelt is dat ze maar in het gareel moeten worden gehouden en gedwongen "hetero" moeten handelen.
pi_81189160
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Prego het volgende:
Raar eigelijk dat een topic als deze in 2010 nog mogelijk is
Leef je wel in 2010? Open je ogen eens zou ik zeggen.
pi_81189282
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In een samenleving als deze heb je inderdaad gelijk, wel geloven wij dat belijders der homoïsme, mits ze geen afstand nemen van hun zondige leven, worden gestraft in het hiernamaals.

²
Mijn denkbeeldige pedofiele vriendje zegt dat iedereen die nutteloze smileys gebruikt op het eind van ze post in de hel komt, life is a bitch BSB
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_81189406
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".

²
Whehehe over Nobel gesproken, wist je dat een Moslim 10 keer minder kans heeft de Nobel prijs te winnen? Zegt misschien iets over de verlichting in jullie wereld.

Wel leuk om te weten, dat de grootste kunstenaar, de grootste wetenschapper, en de grootste veldheer aller tijden homoseksueel waren
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:33:12 #152
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81189532
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Fokski het volgende:

[..]

wat je eigenlijk stelt is dat ze maar in het gareel moeten worden gehouden en gedwongen "hetero" moeten handelen.
Daar sla je de plank toch mis. Ze moeten zich niet gedwongen voelen, ze moeten zich als mens gedragen en handelen.
Scheer je weg!
pi_81189591
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daar sla je de plank toch mis. Ze moeten zich niet gedwongen voelen, ze moeten zich als mens gedragen en handelen.
Met een oranje klomp op je hoofd in stadion zitten dus
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:39:11 #154
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81189772
Bansheeboy topic met als thema homo's....

Is het niet-bestaande woord homoisme al gevallen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:42:42 #155
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81189922
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met een oranje klomp op je hoofd in stadion zitten dus
Als jij je daar lekker bij voelt moet je dit doen ja.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:55:52 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81190453
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Fokski het volgende:

[..]

Maakt het uiteindelijk wat uit?
Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:59:54 #157
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81190617
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.
Oke, dan zal ik het anders formuleren: wanneer wordt er nou eens gestopt met het benoemen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dat kennen we nu wel. Ik heb al eerder gezegd dat het probleem ten aanzien van homohaat zich niet alleen beperkt tot die ene groep. Ik word gewoon moe van zo'n iemand die als antwoord geeft, en er verder niets zinnigs uitkomt. Dat bedoel ik nou met het aanpassen van je gedrag. Je gedragen als een relnicht lokt degelijk gedrag alleen maar verder uit. Daarmee praat ik de actie van deze Marokkaan absoluut niet goed.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:10:07 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81191060
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Oke, dan zal ik het anders formuleren: wanneer wordt er nou eens gestopt met het benoemen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dat kennen we nu wel. Ik heb al eerder gezegd dat het probleem ten aanzien van homohaat zich niet alleen beperkt tot die ene groep
Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.

Sterker nog. Die jeugd wordt niet tot nauwelijks opgevoed simpelweg door het feit dat de ouders een cultuur hebben die uit gaat van sociale controle binnen de gemeenschap. Zo worden kinderen in het land van herkomst van de ouders opgevoed door het gehele dorp. Er wordt onterecht vanuit gegaan dat dat hier ook zo werkt.

De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:13:39 #159
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81191222
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.

Sterker nog. Die jeugd wordt niet tot nauwelijks opgevoed simpelweg door het feit dat de ouders een cultuur hebben die uit gaat van sociale controle binnen de gemeenschap. Zo worden kinderen in het land van herkomst van de ouders opgevoed door het gehele dorp. Er wordt onterecht vanuit gegaan dat dat hier ook zo werkt.

De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
Valt allemaal terug te herleiden naar slechts 1 ding: mentaliteit.
Scheer je weg!
pi_81191288
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik snap je haat en woede tegen een Marokkaan omdat je vriend in elkaar is geslagen zoals je eerder vertelde in dit topic, maar er zijn genoeg Nederlanders die jou je keel willen doorsnijden om dezelfde reden. Dus doe eens oprotten met je rassenhaat.
Ik hoop als mens dat het anders kan zijn, ik ben niet iemand die normaal uit gaat van rassenverschillen sterker nog, ik kan het met meeste moslims prima vinden, maar na incident op inciden ga je je wel bedenken, neemt niet weg dat ik mensen die ik onmoet over 1 kam scheer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')