abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:14:58 #121
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81179863
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!

Sure, ondertussen zijn de grootste homo's de priesters zelf die in een ontkenningsfase zitten en daarom maar kleine jongetjes aanranden i.p.v. uit de kast te komen.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:17:19 #122
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81179940
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!

Sure, ondertussen zijn de grootste homo's de priesters zelf die in een ontkenningsfase zitten en daarom maar kleine jongetjes aanranden i.p.v. uit de kast te komen.
Ja, want alle priesters zijn homo En als priester zijnde kan je gewoon uit de kast komen hoor
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:18:54 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81179992
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:20:06 #124
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81180032
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?
Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:24:23 #125
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81180190
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, want alle priesters zijn homo En als priester zijnde kan je gewoon uit de kast komen hoor
Nouja, gezien die schandalen lijkt het er wel op ja. We hebben het wel gezien waar het toe leidt allemaal. Zeg dat maar eens tegen Ratzinger en het Vaticaan dat je graag uit de kast wilt komen. Dan trillen daar de mariabeeldjes van de kasten af.... En dan niet omdat Maria opgewonden is....
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:25:25 #126
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81180221
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...
Ach, sommige mensen leven in hun eigen wereldje en denken dat hun mening de waarheid is. Ik zou zeggen, begin een religie
Scheer je weg!
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 16:26:00 #127
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81180238
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je bent goed geïnformeerd zie ik.

²
Ach, beter dan 15 jaar prediken in Nederland en nog woord Nederlands kunnen praten. He wacht, waar ken ik dat van .

[ Bericht 4% gewijzigd door Oscar. op 08-05-2010 16:35:31 (Niet schelden, donald) ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 16:45:58 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81180879
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ach, beter dan 15 jaar prediken in Nederland en nog woord Nederlands kunnen praten. He wacht, waar ken ik dat van [ afbeelding ].
Ow, wacht! Het kwartje is gevallen. Je bent nu beledigt, omdat ik imam verkeerd gespeld had!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:46:09 #129
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81180888
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen leven in hun eigen wereldje en denken dat hun mening de waarheid is. Ik zou zeggen, begin een religie
Gaat er meer over dat je andere onderwerpen erbij gaat halen die er niets mee te maken hebben
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:51:19 #130
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81181049
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gaat er meer over dat je andere onderwerpen erbij gaat halen die er niets mee te maken hebben
Tja, of je leest je even in enzo. Het gaat wel degelijk over dit onderwerp en het is relevant. Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc. Die haalde ik zojuist aan. Dat jij kan dit niet kunt accepteren, niet kunt begrijpen or whatever, is jouw probleem.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:33:54 #131
3542 Gia
User under construction
pi_81182586
Had dit topic nog niet gezien, maar zit het met verbazing door te lezen. Hoe kan iemand het goedkeuren dat een homo in elkaar geslagen wordt. En dan beweren dat het voor zijn bestwil is. Oh ja, nog altijd beter dan van een flat gooien, toch?

Laat die mensen verdorie met rust. Wie zijn die klootzakken dat ze menen zich te mogen bemoeien met de seksuele voorkeur van anderen?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:57:04 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81183456
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tja, of je leest je even in enzo. Het gaat wel degelijk over dit onderwerp en het is relevant. Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc. Die haalde ik zojuist aan. Dat jij kan dit niet kunt accepteren, niet kunt begrijpen or whatever, is jouw probleem.
misschien wordt die nadruk bij die groep gelegd omdat we op die manier vreedzaam kunnen aanvechten dat er iets goed mis is? liever die openheid dan verborgen woedde.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:09:18 #133
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81183886
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien wordt die nadruk bij die groep gelegd omdat we op die manier vreedzaam kunnen aanvechten dat er iets goed mis is? liever die openheid dan verborgen woedde.
Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.

Je zou dus kunnen stellen dat bepaalde groepjes mensen iets tegen de natuur hebben.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:30:24 #134
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81184613
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.

Je zou dus kunnen stellen dat bepaalde groepjes mensen iets tegen de natuur hebben.
Omfg. Dit is echt het grootste staaltje trieste redenering die er is. Moslimsvrouwen verbergen hun haar, terwijl ze dat van de natuur gekregen hebben. Mannen scheren hun baarden, iets wat de natuur ons geeft. Omg, we gaan naar de hel
pi_81184788
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En jij denkt dat de 1e generatie bij het opvoeden het potenrammen heeft aangemoedigd of goedgekeurd?
verklaar jij maar waarom er zoveel incidenten zijn.

veel dezelfde incidenten = probleem.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:43:39 #136
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81185011
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omfg. Dit is echt het grootste staaltje trieste redenering die er is. Moslimsvrouwen verbergen hun haar, terwijl ze dat van de natuur gekregen hebben. Mannen scheren hun baarden, iets wat de natuur ons geeft. Omg, we gaan naar de hel
Nee, moslimmannen scheren hun ballen, niet hun baarden.
Scheer je weg!
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 18:49:27 #137
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81185199
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nee, moslimmannen scheren hun ballen, niet hun baarden.
ook iets onnatuurlijks.
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 18:51:13 #138
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81185271
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Bekijk eens dit stukje, denk na, en bedenk eens wat er mis is met jouw tekst

zaterdag 8 mei 2010 @ 18:59:37 #139
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81185564
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Bekijk eens dit stukje, denk na, en bedenk eens wat er mis is met jouw tekst

Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?

Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc.
Scheer je weg!
pi_81186151
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?

Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc.
Het hoeft er eigenlijk niet bij te staan nee, het is bijna van zelfsprekend en dat is in en intriest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')