Aha! Dit opent een mooie deur! Dus vanaf morgen mogen beleiders van het homoisme moslims door middel van hun vuisten en hun vleesch zwaard begeleiden naar het betere geloof. Immers, ze hebben het beste met hun voor!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of we pakken het intellectueel aan en proberen hun te helpen bij het adjusten van levensstijl. Want je gaat voorbij aan het feit dat we het beste met hen voor hebben.²
Het woordje intellectueel kan kennelijk ook op deze wijze opgevat worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Aha! Dit opent een mooie deur! Dus vanaf morgen mogen beleiders van het homoisme moslims door middel van hun vuisten en hun vleesch zwaard begeleiden naar het betere geloof. Immers, ze hebben het beste met hun voor!
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het woordje intellectueel kan kennelijk ook op deze wijze opgevat worden.
Ik weet niet waar BSB heeft gesproken over homo's in elkaar slaan. Jij mag mij het een en ander laten zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!
Als we zoalshetis mogen geloven lijkt het daar op. Voor Mutant en ik betekent het iets anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!
tuurlijk jongen. je hebt het beste voor met homo's en daarom wil je ze 'bekeren'. hou toch op met je schertsvertoning.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als we zoalshetis mogen geloven lijkt het daar op. Voor Mutant en ik betekent het iets anders.²
Ja, exact. Dat is wat anders dan van een flat naar beneden gooien of een paar fixe tikken uitdelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. je hebt het beste voor met homo's en daarom wil je ze 'bekeren'. hou toch op met je schertsvertoning.
gebeurd toch ook uit naam van de islam. een boek, een woord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, exact. Dat is wat anders dan van een flat naar beneden gooien of een paar fixe tikken uitdelen.²
Hoeveel homo's zijn er hier in Nederland, want daar hebben we het over, al van een flat naar beneden gegooid. Ik ben niet zo moeilijk, dus doe maar 3 voorbeeldjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gebeurd toch ook uit naam van de islam. een boek, een woord.
Waarom bemoei jij je met andermans leven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk, dat was niet wat ik bedoelde. Meer intellectueel aanpakken, debatteren, studiemateriaal, samenwerken en meer van dat soort zaken.²
O noes, jullie was elkaars billen (hihi) in onschuld, es tout mir leid. Helaas zijn er genoeg haatgebaarde (hihi) imans die in Nederland anders preken. Die hebben, in tegenstelling tot jullie twee, wel een publiek die hun serieus neemt en die preken inderdaad dat er een 'intellectuele' oplossing voor homo's moet komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar BSB heeft gesproken over homo's in elkaar slaan. Jij mag mij het een en ander laten zien.
Je bent goed geïnformeerd zie ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef donald_dick het volgende:
Helaas zijn er genoeg haatgebaarde (hihi) imans die in Nederland anders preken. Die hebben, in tegenstelling tot jullie twee, wel een publiek die hun serieus neemt en die preken inderdaad dat er een 'intellectuele' oplossing voor homo's moet komen.
Als dat het enige is waar je op kan reageren ben je het dus eens met de rest. Nice.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent goed geïnformeerd zie ik.²
Yeah right. Je spreekt je steun uit voor een van de meest flagrante staaltjes van het goedpraten van fysiek geweld tegen homo's en dan durf je dat te claimen?quote:
Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".quote:
genezing voor een ziekte die alleen bestaat in religieuze boeken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".²
Ja. Jammer dat het zo gaat he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genezing voor een ziekte die alleen bestaat in religieuze boeken.
Ja, want alle priesters zijn homoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!
Sure, ondertussen zijn de grootste homo's de priesters zelf die in een ontkenningsfase zitten en daarom maar kleine jongetjes aanranden i.p.v. uit de kast te komen.
ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!
Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?
Nouja, gezien die schandalen lijkt het er wel op ja. We hebben het wel gezien waar het toe leidt allemaal. Zeg dat maar eens tegen Ratzinger en het Vaticaan dat je graag uit de kast wilt komen. Dan trillen daar de mariabeeldjes van de kasten af.... En dan niet omdat Maria opgewonden is....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, want alle priesters zijn homoEn als priester zijnde kan je gewoon uit de kast komen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |