abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 12:06:59 #101
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81172418
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of we pakken het intellectueel aan en proberen hun te helpen bij het adjusten van levensstijl. Want je gaat voorbij aan het feit dat we het beste met hen voor hebben.

²
Aha! Dit opent een mooie deur! Dus vanaf morgen mogen beleiders van het homoisme moslims door middel van hun vuisten en hun vleesch zwaard begeleiden naar het betere geloof. Immers, ze hebben het beste met hun voor!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_81172453
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Aha! Dit opent een mooie deur! Dus vanaf morgen mogen beleiders van het homoisme moslims door middel van hun vuisten en hun vleesch zwaard begeleiden naar het betere geloof. Immers, ze hebben het beste met hun voor!
Het woordje intellectueel kan kennelijk ook op deze wijze opgevat worden.
Allah Al Watan Al Malik
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 12:14:25 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81172677
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het woordje intellectueel kan kennelijk ook op deze wijze opgevat worden.
het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!
pi_81172909
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het woordje intellectueel betekend homo,'s in elkaar slaan? Echt? Dat wist ik niet? Wat een verrijking zijn de moslims!
Ik weet niet waar BSB heeft gesproken over homo's in elkaar slaan. Jij mag mij het een en ander laten zien.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:21:21 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81172916
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Als we zoalshetis mogen geloven lijkt het daar op. Voor Mutant en ik betekent het iets anders.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:22:58 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81172965
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als we zoalshetis mogen geloven lijkt het daar op. Voor Mutant en ik betekent het iets anders.

²
tuurlijk jongen. je hebt het beste voor met homo's en daarom wil je ze 'bekeren'. hou toch op met je schertsvertoning.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:26:47 #107
13462 BansheeBoy
pi_81173112
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk jongen. je hebt het beste voor met homo's en daarom wil je ze 'bekeren'. hou toch op met je schertsvertoning.
Ja, exact. Dat is wat anders dan van een flat naar beneden gooien of een paar fixe tikken uitdelen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:27:30 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81173137
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, exact. Dat is wat anders dan van een flat naar beneden gooien of een paar fixe tikken uitdelen.

²
gebeurd toch ook uit naam van de islam. een boek, een woord.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:28:57 #109
13462 BansheeBoy
pi_81173194
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gebeurd toch ook uit naam van de islam. een boek, een woord.
Hoeveel homo's zijn er hier in Nederland, want daar hebben we het over, al van een flat naar beneden gegooid. Ik ben niet zo moeilijk, dus doe maar 3 voorbeeldjes.

²
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:33:18 #110
13462 BansheeBoy
pi_81173326
http://www.nuvideo.nl/alg(...)ij-homomonument.html

Schan-da-lig. Wat is er mis met gewoon lekker redelijk praten?

²
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:43:14 #111
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81173628
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, neem me niet kwalijk, dat was niet wat ik bedoelde. Meer intellectueel aanpakken, debatteren, studiemateriaal, samenwerken en meer van dat soort zaken.

²
Waarom bemoei jij je met andermans leven?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 13:00:19 #112
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81174111
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar BSB heeft gesproken over homo's in elkaar slaan. Jij mag mij het een en ander laten zien.
O noes, jullie was elkaars billen (hihi) in onschuld, es tout mir leid. Helaas zijn er genoeg haatgebaarde (hihi) imans die in Nederland anders preken. Die hebben, in tegenstelling tot jullie twee, wel een publiek die hun serieus neemt en die preken inderdaad dat er een 'intellectuele' oplossing voor homo's moet komen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:11:20 #113
13462 BansheeBoy
pi_81174446
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef donald_dick het volgende:
Helaas zijn er genoeg haatgebaarde (hihi) imans die in Nederland anders preken. Die hebben, in tegenstelling tot jullie twee, wel een publiek die hun serieus neemt en die preken inderdaad dat er een 'intellectuele' oplossing voor homo's moet komen.
Je bent goed geïnformeerd zie ik.

²
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:13:06 #114
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81174505
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Als dat het enige is waar je op kan reageren ben je het dus eens met de rest. Nice.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81175548
ik denk dat het gros niet zit te wachten op een intellectueel gesprek over hoe je je levenstijl aan te passen als homo, hoe goed de intentie ook is: het is niet aan een ander zich daarmee te bemoeien en zeker niet om zich op te dringen. je religie of geaardheid staat daar overigens helemaal los van.

probeer je dat bij mij te doen, dan pas ik en wens ik je een fijne dag net als wanneer er een jehova aan de deur staat..
pi_81176384
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben geen homo-hater hoor.
Yeah right. Je spreekt je steun uit voor een van de meest flagrante staaltjes van het goedpraten van fysiek geweld tegen homo's en dan durf je dat te claimen?

Jij hebt voor mij je geloofwaardigheid verloren.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:36:15 #118
13462 BansheeBoy
pi_81177017
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef Jibbe het volgende:
Christenen bekeren homo

Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".

²
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:40:44 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81177149
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het ziet er vrij indrukwekkend uit, maar het streven is nobel. Laten we niet vergeten dat de boy die er naar toe ging ook op zoek was naar "genezing".

²
genezing voor een ziekte die alleen bestaat in religieuze boeken.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:01:26 #120
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81177754
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

genezing voor een ziekte die alleen bestaat in religieuze boeken.
Ja. Jammer dat het zo gaat he? De 'gewone' priesters met wie ik wel eens praat, die hebben helemaal niks tegen homosexualiteit Alleen je hebt altijd extremisten zoals BSB en dat filmpje dan die het als een ziekte zien en het willen 'genezen'.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:14:58 #121
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81179863
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!

Sure, ondertussen zijn de grootste homo's de priesters zelf die in een ontkenningsfase zitten en daarom maar kleine jongetjes aanranden i.p.v. uit de kast te komen.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:17:19 #122
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81179940
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Túúrlijk heeft iets als het Christendom helemaal niets tegen homosexualiteit, écht niet!

Sure, ondertussen zijn de grootste homo's de priesters zelf die in een ontkenningsfase zitten en daarom maar kleine jongetjes aanranden i.p.v. uit de kast te komen.
Ja, want alle priesters zijn homo En als priester zijnde kan je gewoon uit de kast komen hoor
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:18:54 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81179992
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:20:06 #124
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81180032
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ehmm.. en wie zegt dat? waarom maak je hier een christendom/islam debat van?
Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:24:23 #125
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81180190
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, want alle priesters zijn homo En als priester zijnde kan je gewoon uit de kast komen hoor
Nouja, gezien die schandalen lijkt het er wel op ja. We hebben het wel gezien waar het toe leidt allemaal. Zeg dat maar eens tegen Ratzinger en het Vaticaan dat je graag uit de kast wilt komen. Dan trillen daar de mariabeeldjes van de kasten af.... En dan niet omdat Maria opgewonden is....
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:25:25 #126
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81180221
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen zijn gewoon te zwak en kunnen geen discussie voeren...
Ach, sommige mensen leven in hun eigen wereldje en denken dat hun mening de waarheid is. Ik zou zeggen, begin een religie
Scheer je weg!
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 16:26:00 #127
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81180238
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ach, beter dan 15 jaar prediken in Nederland en nog woord Nederlands kunnen praten. He wacht, waar ken ik dat van .

[ Bericht 4% gewijzigd door Oscar. op 08-05-2010 16:35:31 (Niet schelden, donald) ]
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 16:45:58 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81180879
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ach, beter dan 15 jaar prediken in Nederland en nog woord Nederlands kunnen praten. He wacht, waar ken ik dat van [ afbeelding ].
Ow, wacht! Het kwartje is gevallen. Je bent nu beledigt, omdat ik imam verkeerd gespeld had!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:46:09 #129
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81180888
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen leven in hun eigen wereldje en denken dat hun mening de waarheid is. Ik zou zeggen, begin een religie
Gaat er meer over dat je andere onderwerpen erbij gaat halen die er niets mee te maken hebben
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:51:19 #130
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81181049
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gaat er meer over dat je andere onderwerpen erbij gaat halen die er niets mee te maken hebben
Tja, of je leest je even in enzo. Het gaat wel degelijk over dit onderwerp en het is relevant. Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc. Die haalde ik zojuist aan. Dat jij kan dit niet kunt accepteren, niet kunt begrijpen or whatever, is jouw probleem.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:33:54 #131
3542 Gia
User under construction
pi_81182586
Had dit topic nog niet gezien, maar zit het met verbazing door te lezen. Hoe kan iemand het goedkeuren dat een homo in elkaar geslagen wordt. En dan beweren dat het voor zijn bestwil is. Oh ja, nog altijd beter dan van een flat gooien, toch?

Laat die mensen verdorie met rust. Wie zijn die klootzakken dat ze menen zich te mogen bemoeien met de seksuele voorkeur van anderen?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:57:04 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81183456
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tja, of je leest je even in enzo. Het gaat wel degelijk over dit onderwerp en het is relevant. Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc. Die haalde ik zojuist aan. Dat jij kan dit niet kunt accepteren, niet kunt begrijpen or whatever, is jouw probleem.
misschien wordt die nadruk bij die groep gelegd omdat we op die manier vreedzaam kunnen aanvechten dat er iets goed mis is? liever die openheid dan verborgen woedde.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:09:18 #133
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81183886
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien wordt die nadruk bij die groep gelegd omdat we op die manier vreedzaam kunnen aanvechten dat er iets goed mis is? liever die openheid dan verborgen woedde.
Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.

Je zou dus kunnen stellen dat bepaalde groepjes mensen iets tegen de natuur hebben.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:30:24 #134
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81184613
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Probleem is dat het zich verplaatst naar verborgen woede. Iets met onderbuikgevoelens enzo. Dit, terwijl er veel meer signalen zijn van homohaat. Het gaat sowieso tegen de natuur in, noem maar op. En er wordt zelfs beweerd dat het een ziekte is, of dat al in een vroeg stadium bij een foetus al bepaald wordt wat het gaat worden. Maar goed, ook bij dieren zie je degelijk 'homogedrag'. Die worden 'verstoten'. Dat is nou eenmaal de natuur.

Je zou dus kunnen stellen dat bepaalde groepjes mensen iets tegen de natuur hebben.
Omfg. Dit is echt het grootste staaltje trieste redenering die er is. Moslimsvrouwen verbergen hun haar, terwijl ze dat van de natuur gekregen hebben. Mannen scheren hun baarden, iets wat de natuur ons geeft. Omg, we gaan naar de hel
pi_81184788
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En jij denkt dat de 1e generatie bij het opvoeden het potenrammen heeft aangemoedigd of goedgekeurd?
verklaar jij maar waarom er zoveel incidenten zijn.

veel dezelfde incidenten = probleem.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:43:39 #136
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81185011
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omfg. Dit is echt het grootste staaltje trieste redenering die er is. Moslimsvrouwen verbergen hun haar, terwijl ze dat van de natuur gekregen hebben. Mannen scheren hun baarden, iets wat de natuur ons geeft. Omg, we gaan naar de hel
Nee, moslimmannen scheren hun ballen, niet hun baarden.
Scheer je weg!
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 18:49:27 #137
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81185199
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:43 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nee, moslimmannen scheren hun ballen, niet hun baarden.
ook iets onnatuurlijks.
  Eindredactie Games zaterdag 8 mei 2010 @ 18:51:13 #138
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81185271
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Bekijk eens dit stukje, denk na, en bedenk eens wat er mis is met jouw tekst

zaterdag 8 mei 2010 @ 18:59:37 #139
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81185564
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Bekijk eens dit stukje, denk na, en bedenk eens wat er mis is met jouw tekst

Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?

Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc.
Scheer je weg!
pi_81186151
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Mwa, het is en blijft tegen de natuur in. Homo's kunnen zich nou eenmaal niet voortplanten. Het in stand houden zoals in dat filmpje wordt gesuggereerd betreft enkel voor bepaalde tijd. Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst. Dus wat je nou precies probeert te bereiken met je gegoogle is mij even niet duidelijk. Om je gelijk te halen misschien?

Want de discussie is hier of het nou wel of niet onnodig benoemen is van een bepaalde bevolkingsgroep waarvan we het nu wel weten dat er een deel de nodige problemen veroorzaakt. De nadruk wordt telkens maar weer bij die groep gelegd ten aanzien van homohaat terwijl in de (westerse)maatschappij veel meer sporen zijn van homohaat/misbruik/onderdrukkende gevoelens, etc.
Het hoeft er eigenlijk niet bij te staan nee, het is bijna van zelfsprekend en dat is in en intriest
pi_81186264
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

Yeah right. Je spreekt je steun uit voor een van de meest flagrante staaltjes van het goedpraten van fysiek geweld tegen homo's en dan durf je dat te claimen?

Jij hebt voor mij je geloofwaardigheid verloren.
Ik weet niet hoor, maar ik raad je aan om eens goed te lezen alvorens dergelijke achterlijke insinuaties te plaatsen. Je bent geen haar beter dan diegene die jij denkt te bestrijden.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:21:16 #142
3542 Gia
User under construction
pi_81186361
quote:
Wil je een soort echt generaties in stand houden dan is homo ongewenst.
En dus is het gerechtvaardigd om ze in elkaar te slaan om ze een lesje te leren?

Er is zoveel ongewenst. Haar op een bovenlip van een vrouw is ook ongewenst. Toch gaan we die vrouwen niet in elkaar slaan, om ze te dwingen zich te scheren.

Verder is het in Nederland toegestaan om openbaar homo te zijn. Iedereen heeft dat maar te accepteren. 't Is niet besmettelijk of zo.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:31:11 #143
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81186757
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.

Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument? flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker

Serieus, dat is toch om te gillen meid? Haaaii, Mike de Boerrr hierrr.....

Net zoiets als Roze zaterdag. ook zoiets raars, allemaal springen op een boot en gek doen. Ik vind dit discriminatie!!!

Ik EIS een heterodag! Een blauwe maandag, waarbij mooie vrouwen op een boot met hun tieten schudden, en de mannen mogen ze vasthouden. Want dat is natuurlijk niet aanstootgevend, dan de binken die in hun leren slip staan te schudden met hun kontjes onder het genot van het gejank van Gordon.
Ach onze dorpsgek Scanman is ook weer los hoor
Laat die homo's lekker met rust . En als je allemaal te opgewonden wordt van die blote mannen zap je maar naar Discovery Channel ofzo
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:41:02 #144
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81187178
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:21 schreef Gia het volgende:

[..]

En dus is het gerechtvaardigd om ze in elkaar te slaan om ze een lesje te leren?
Zucht, het was een reactie op dat domme gepeupel van degene die dat YT filmpje plaatste. natuurlijk keur ik zo'n daad sterk af!
quote:
Er is zoveel ongewenst. Haar op een bovenlip van een vrouw is ook ongewenst. Toch gaan we die vrouwen niet in elkaar slaan, om ze te dwingen zich te scheren.
Heb ik al iets over gezegd meen ik, lees nog maar eens terug. nee, wacht ik zet het hier nog eens neer voor je en de rest:
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat ouderwets gedoe: jij bent zwart! dat kan niet! Oh jij bent ook nog eens homo, dat kan helemaal niet! Wtf en ook nog jood?

Echt. Diepe zucht.

Wees homo, wees hetero, wees rood, zwart, paars.......

Kan er geen update van de mens komen, en hergeprogrammeerd worden? Al dat gedoe rondom het vasthouden van oude krankzinnige denkbeelden, daar oorlog over voeren. Moe word ik er van.
quote:
Verder is het in Nederland toegestaan om openbaar homo te zijn. Iedereen heeft dat maar te accepteren. 't Is niet besmettelijk of zo.
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:42:00 #145
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81187220
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ach onze dorpsgek Scanman is ook weer los hoor
Laat die homo's lekker met rust . En als je allemaal te opgewonden wordt van die blote mannen zap je maar naar Discovery Channel ofzo
Sure, anders lees je even terug en kom je tot een andere conclusie.
Scheer je weg!
pi_81188162
Wat versta je onder openbaar homo zijn dan? Als het aankomt op het provoceren zeg ik: nee. Als jij je gewoon normaal gedraagt moet je het zelf weten. Ik kijk wel de andere kant op, hoef het niet te zien.
[/quote]

Wat versta jij onder provocerend gedrag.
pi_81188919
Raar eigelijk dat een topic als deze in 2010 nog mogelijk is
pi_81189117
quote:

[..]

Homo's kunnen ook kinderen verwekken als het moet. Je moet een kindwens/voortplantingsdrang los zien van seksualiteit. Als ik met een man moet neuken om kinderen te kunnen krijgen zou dat mij vast wel lukken, dat wordt ook nog makkelijker gemaakt als er maatschappelijk ook totaal geen aversie tegen was. Buiten dat is je argumentatie dat het ongewenst is en onnatuurlijk niet echt relevant, wat je eigenlijk stelt is dat ze maar in het gareel moeten worden gehouden en gedwongen "hetero" moeten handelen.
pi_81189160
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Prego het volgende:
Raar eigelijk dat een topic als deze in 2010 nog mogelijk is
Leef je wel in 2010? Open je ogen eens zou ik zeggen.
pi_81189282
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In een samenleving als deze heb je inderdaad gelijk, wel geloven wij dat belijders der homoïsme, mits ze geen afstand nemen van hun zondige leven, worden gestraft in het hiernamaals.

²
Mijn denkbeeldige pedofiele vriendje zegt dat iedereen die nutteloze smileys gebruikt op het eind van ze post in de hel komt, life is a bitch BSB
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_81189406
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Whehehe over Nobel gesproken, wist je dat een Moslim 10 keer minder kans heeft de Nobel prijs te winnen? Zegt misschien iets over de verlichting in jullie wereld.

Wel leuk om te weten, dat de grootste kunstenaar, de grootste wetenschapper, en de grootste veldheer aller tijden homoseksueel waren
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:33:12 #152
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81189532
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:23 schreef Fokski het volgende:

[..]

wat je eigenlijk stelt is dat ze maar in het gareel moeten worden gehouden en gedwongen "hetero" moeten handelen.
Daar sla je de plank toch mis. Ze moeten zich niet gedwongen voelen, ze moeten zich als mens gedragen en handelen.
Scheer je weg!
pi_81189591
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daar sla je de plank toch mis. Ze moeten zich niet gedwongen voelen, ze moeten zich als mens gedragen en handelen.
Met een oranje klomp op je hoofd in stadion zitten dus
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:39:11 #154
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81189772
Bansheeboy topic met als thema homo's....

Is het niet-bestaande woord homoisme al gevallen?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:42:42 #155
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81189922
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met een oranje klomp op je hoofd in stadion zitten dus
Als jij je daar lekker bij voelt moet je dit doen ja.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:55:52 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81190453
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Fokski het volgende:

[..]

Maakt het uiteindelijk wat uit?
Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:59:54 #157
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81190617
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Muah. Ik vind "rassenhaat" nogal een aantijging van jewelste. Ik zie steeds vaker misbruik van het woord "ras" en alle bijhorende vervoegingen op fok!. Begin me een beetje af te vragen of mensen (van beide kanten) nog wel een beetje door hebben waar deze discussie ookweer over ging.
Oke, dan zal ik het anders formuleren: wanneer wordt er nou eens gestopt met het benoemen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dat kennen we nu wel. Ik heb al eerder gezegd dat het probleem ten aanzien van homohaat zich niet alleen beperkt tot die ene groep. Ik word gewoon moe van zo'n iemand die als antwoord geeft, en er verder niets zinnigs uitkomt. Dat bedoel ik nou met het aanpassen van je gedrag. Je gedragen als een relnicht lokt degelijk gedrag alleen maar verder uit. Daarmee praat ik de actie van deze Marokkaan absoluut niet goed.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:10:07 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81191060
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Oke, dan zal ik het anders formuleren: wanneer wordt er nou eens gestopt met het benoemen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dat kennen we nu wel. Ik heb al eerder gezegd dat het probleem ten aanzien van homohaat zich niet alleen beperkt tot die ene groep
Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.

Sterker nog. Die jeugd wordt niet tot nauwelijks opgevoed simpelweg door het feit dat de ouders een cultuur hebben die uit gaat van sociale controle binnen de gemeenschap. Zo worden kinderen in het land van herkomst van de ouders opgevoed door het gehele dorp. Er wordt onterecht vanuit gegaan dat dat hier ook zo werkt.

De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:13:39 #159
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81191222
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het klopt dat de schijnwerpers tegenwoordig op Marokkanen staan. Niet geheel onterecht mijns inziens. Deze subcultuur van de Nederlandse maatschappij gaat compleet de mist in met het (tijdens de opvoeding) bijbrengen van respect voor de vrijheid van het individu in dit land.

Sterker nog. Die jeugd wordt niet tot nauwelijks opgevoed simpelweg door het feit dat de ouders een cultuur hebben die uit gaat van sociale controle binnen de gemeenschap. Zo worden kinderen in het land van herkomst van de ouders opgevoed door het gehele dorp. Er wordt onterecht vanuit gegaan dat dat hier ook zo werkt.

De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
Valt allemaal terug te herleiden naar slechts 1 ding: mentaliteit.
Scheer je weg!
pi_81191288
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik snap je haat en woede tegen een Marokkaan omdat je vriend in elkaar is geslagen zoals je eerder vertelde in dit topic, maar er zijn genoeg Nederlanders die jou je keel willen doorsnijden om dezelfde reden. Dus doe eens oprotten met je rassenhaat.
Ik hoop als mens dat het anders kan zijn, ik ben niet iemand die normaal uit gaat van rassenverschillen sterker nog, ik kan het met meeste moslims prima vinden, maar na incident op inciden ga je je wel bedenken, neemt niet weg dat ik mensen die ik onmoet over 1 kam scheer.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:33:38 #161
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81192101
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Valt allemaal terug te herleiden naar slechts 1 ding: mentaliteit.
Mentaliteit vanuit een cultureel framework.
pi_81192360
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Feitelijk bestaat er geen rassen onderscheid tussen mensen. Maar mij moet je niet vertellen dat de opmerking niets te maken heeft met iemand's uiterlijk als in de huidskleur en "raciale" kenmerken die maakt dat we "Marokkanen" kunnen onderscheiden van anderen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:43:05 #163
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81192470
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Fokski het volgende:

[..]

Feitelijk bestaat er geen rassen onderscheid tussen mensen. Maar mij moet je niet vertellen dat de opmerking niets te maken heeft met iemand's uiterlijk als in de huidskleur en "raciale" kenmerken die maakt dat we "Marokkanen" kunnen onderscheiden van anderen.
Marokkanen kan je best onderscheiden op basis van culturele aspecten?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:53:41 #164
13462 BansheeBoy
pi_81192898
=edit= weg

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 09-05-2010 01:53:54 ]
pi_81192940

Banshees dag weer goed
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81192941
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[quote]De turkse cultuur werkt veel minder op dat principe. En ook antillianen hebben een strakkere opvoeding en een hogere graad van thuisgevoel.
De Turkse cultuur die bestaat dat is hetgeen er speelt vandaar dat iedere Turk goed Turks spreekt, zich oprecht Turks kan noemen en ook veel hechter in de samenleving staat (als Turk). De Antilliaanse thuisgevoel en opvoeding daar valt nog heel wat over te zeggen gezien de grote aantal gebroken gezinnen zijn en de relatief gezien grotere probleemgevallen. De Marokkaanse cultuur is er echter veel minder tot nauwelijks aanwezig, het lijkt bijna een zoektocht van die jochies want hoe opvallend is het dat als die criminele jochies ouder worden en "aan de vrouw" geraken we er nauwelijks last meer van hebben? Er is ook geen kwestie van denken dat het dorp de kinderen opvoed het gaat erom dat men gewoon geen vat heeft op veel van de jongens op het moment dat het ertoe doet. Men weet de dochters veelal wel in toom te houden en juist een strakke opvoeding van de jongens werkt niet omdat men dan de limieten op zoekt en bij het ouder worden niet te handhaven zijn. Men wordt dus echt niet los gelaten zoals je meent. Mijn ervaring is dat het bij conflicten of slaande ruzie wordt en een breuk komt of men geeft zich over aan de situatie.
pi_81193101
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Marokkanen kan je best onderscheiden op basis van culturele aspecten?
Nee, dat kan je niet in deze context. Men "wist" dat het om Marokkanen ging omdat ze er Marokkaans uitzagen. Ze hebben echt niet hun ik-danwel-mijn-ouders-komen-oorspronkelijk-uit-het-Rif-gebergte-pas laten vallen.
pi_81193305
=edit= quote is weggehaald

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 09-05-2010 01:57:43 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:07:20 #169
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81193438
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef Fokski het volgende:

[..]

Nee, dat kan je niet in deze context. Men "wist" dat het om Marokkanen ging omdat ze er Marokkaans uitzagen. Ze hebben echt niet hun ik-danwel-mijn-ouders-komen-oorspronkelijk-uit-het-Rif-gebergte-pas laten vallen.
Dus dingen zoals een marokkaans-nederlands accent tellen niet meer?
pi_81194283
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus dingen zoals een marokkaans-nederlands accent tellen niet meer?
Ik durf te stellen dat Marokkanen relatief aan andere allochtonen vaker geen accent of een lokaal accent hebben dan een Marokkaans accent. Je moet eens weten hoeveel Marokkanen een Amsterdams accent hebben of gewoon accentloos Nederlands spreken. Een accent zou nog best mee kunnen spelen maar waar hebben we het nu over? Omdat je Marokkanen aan een accent herkent (alsof dat nu het geval zal zijn) dan is het allemaal gepast wat er gezegd wordt? Het zal die homo worst zijn of die jochies accentloos Nederlands of in het Amsterdam hem uitscholden, het ging om het Marokkaans uiterlijk en dat weten jij en ik dondersgoed.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:39:45 #171
13462 BansheeBoy
pi_81194635
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 09-05-2010 02:07:35 ]
pi_81195624
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:03 schreef shomila het volgende:

[..]

En als hij nou gewoon homo wil blijven.
En hoe denk jij hem te genezen zoals je zegt, je wordt zo geboren het is geen ziekte.
Of je geboren wordt als homo dat zou ik niet zo snel stellen. Ik bedoel maar kan je aan een baby zien of het homoseksueel of heteroseksueel is? Het lijkt mij iets te vroeg om seksualiteit en baby's in een zin te nemen. Neemt niet weg dat de latere seksualiteit naar allerwaarschijnlijkheid wel vast staat. Het probleem is echter dat je het niet over kan doen en kijken of dit doen de baby "homo" maakt en dat doen de baby later "hetero" maakt. Er zullen wellicht wel eeneiige tweelingen onderzoek zijn verricht. Maar dat doet er niet zoveel toe. Je kiest er voor om met mannen of vrouwen naar bed te gaan, dat je het ene al dan niet van nature leuker vind dan het ander dat is het je eigen goedrecht. Ik zie niet zo het probleem van seks hebben met hetzelfde geslacht als je dat wilt. Daar hoeft echt geen ik-ben-zo-geboren-"excuus" voor te komen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:10:14 #173
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81195931
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat kan ik me dus onmogelijk voorstellen. Het overgrote deel zou er maar al te graag vanaf komen, en met mijn inzichten vind ik dat heel begrijpelijk. In Amerika is er een zeer bruisende "bekeer" scene. En die gasten die deze scene zijn opgestart zijn nobel bezig.

²
Zoals dit figuur?

George Alan Rekers

http://www.thedailyshow.c(...)s-european-gaycation

[ Bericht 9% gewijzigd door Sinofiel op 08-05-2010 23:15:35 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:22:46 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81196442
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:29 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik durf te stellen dat Marokkanen relatief aan andere allochtonen vaker geen accent of een lokaal accent hebben dan een Marokkaans accent. Je moet eens weten hoeveel Marokkanen een Amsterdams accent hebben of gewoon accentloos Nederlands spreken. Een accent zou nog best mee kunnen spelen maar waar hebben we het nu over? Omdat je Marokkanen aan een accent herkent (alsof dat nu het geval zal zijn) dan is het allemaal gepast wat er gezegd wordt? Het zal die homo worst zijn of die jochies accentloos Nederlands of in het Amsterdam hem uitscholden, het ging om het Marokkaans uiterlijk en dat weten jij en ik dondersgoed.
Ten eerste. Ik woon in een buurt met relatief veel Marokkanen. Ik ben er tot nu toe slechts 1 tegen gekomen die accentloos Nederlands sprak. En ik moet eerlijk zijn dat ik mensen die zich in alles Nederlands gedragen en zichzelf als Nederlander zien gewoon als volledig Nederlander beschouw.

Daarnaast is het natuurlijk logisch dat iemand op basis van uiterlijk kan vaststellen dat iemand Marokkaans is of niet. Is het racistisch om vast te stellen dat Marokkanen vaker dan niet een tintje hebben? Ik denk het niet. Met een combinatie van uiterlijke kenmerken, gedrag, accent en zelfs kapsel kan je tot vrij hogere zekerheid vaststellen dat het een Nederlander van Marokkaanse afkomst is. Is dit alles racisme? Nee.

Racisme is het over 1 kam scheren op basis van ras. Niemand roept hier dat alle getinte mensen criminelen zijn. Er wordt slechts geroepen dat immigranten uit een bepaald gebied, herkenbaar aan bepaalde kenmerken zich crimineel gedragen (en dat komt niet door hun genetische opmaak, tenminste dat zie ik hier niemand beweren). Want als je dat roept dan ben je inderdaad racistisch bezig.

Sterker nog... Er wordt door mensen die kritiek hebben op de stand van zaken vaker nog geduid op culturele verschillen tussen deze mensen voordat genetische oorzaken worden aangedragen. Er is NIETS racistisch aan het vaststellen dat bepaalde culturen en sub-culturen een betere voedingsbodem zijn voor criminaliteit in onze maatschappij.

Maargoed... een hoop mensen zullen de bovenstaande tekst niet begrijpen en mij waarschijnlijk wegzetten als een cryporacist. Voor die mensen: Je doet maar lekker.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:25:52 #175
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81196585
quote:

[..]

Dat kan ik me dus onmogelijk voorstellen.
Volgens mij moet jij elke dag heel hard bidden naar Allah om je neigingen te onderdrukken he? En als je dan een keer zondigt, zeg je dan tegen je vrouw dat je er niets aan kan doen omdat je ziek bent maar heel hard beter probeert te worden, of blijft het een geheimpje?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:29:58 #176
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81196739
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maargoed... een hoop mensen zullen de bovenstaande tekst niet begrijpen en mij waarschijnlijk wegzetten als een cryporacist. Voor die mensen: Je doet maar lekker.
Nou nee, ik geef je helemaal gelijk. Er is ook niets mis met benoemen. Maar het benoemen leidt niet tot iets constructiefs. Daar zit ik een beetje mee, nou ja, in die zin, als er weer eens een topic voorbij komt met dat er een bepaalde bevolkingsgroep wordt weggezet dan wil ik graag oplossingen zien. Die komen er niet.

Juist omdat er geen oplossing wordt geboden raakt dit land steeds meer met zichzelf in de knoop.
Scheer je weg!
pi_81197430
quote:

[..]

Dat kan ik me dus onmogelijk voorstellen. Het overgrote deel zou er maar al te graag vanaf komen, en met mijn inzichten vind ik dat heel begrijpelijk. In Amerika is er een zeer bruisende "bekeer" scene. En die gasten die deze scene zijn opgestart zijn nobel bezig.

²
De enige reden waarom sommige homo's er van af zouden willen komen is dat ze anders in sommige milieus geen leven hebben. Kortzichtigheid zoals jij die ten toon spreidt helpt daar ook niet bij.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:51:15 #178
13462 BansheeBoy
pi_81197569
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:25 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij elke dag heel hard bidden naar Allah om je neigingen te onderdrukken he? En als je dan een keer zondigt, zeg je dan tegen je vrouw dat je er niets aan kan doen omdat je ziek bent maar heel hard beter probeert te worden, of blijft het een geheimpje?
Neen, dit is niet het geval.

²
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:54:13 #179
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81197681
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, dit is niet het geval.

²
Maar stiekem, als je zo naar voetbal zit te kijken (Mag dat eigenlijk wel van de Islam, als muziek al niet kan?), raak je dan niet een beetje opgewonden van die sportieve kerels?
  zondag 9 mei 2010 @ 00:01:48 #180
13462 BansheeBoy
pi_81198002
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Maar stiekem, als je zo naar voetbal zit te kijken (Mag dat eigenlijk wel van de Islam, als muziek al niet kan?), raak je dan niet een beetje opgewonden van die sportieve kerels?
Ik kijk eigenlijk nooit stiekem naar voetbal, dat doe ik in wederzijds overleg met mijn vrouw. Ofschoon er best degelijke hamstrings en solide dij en koetswerken langskomen doet het me helemaal niets. Nee, dan de vrouw, een toonbeeld van romige sensualiteit en begeerte.

²
  zondag 9 mei 2010 @ 00:04:04 #181
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81198082
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk nooit stiekem naar voetbal, dat doe ik in wederzijds overleg met mijn vrouw. Ofschoon er best degelijke hamstrings en solide dij en koetswerken langskomen doet het me helemaal niets. Nee, dan de vrouw, een toonbeeld van romige sensualiteit en begeerte.

²
Het is voor sommigen moeilijk te begrijpen dat ook een moslim maar een mens is, hetero kan zijn, en gek op zijn vrouw is. Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Scheer je weg!
  zondag 9 mei 2010 @ 00:07:11 #182
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81198215
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Het is voor sommigen moeilijk te begrijpen dat ook een moslim maar een mens is, hetero kan zijn, en gek op zijn vrouw is. Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Hij heeft nog zijn religie om achter te schuilen, maar jouw homofobie lijkt helemaal een geval van zelfhaat.
pi_81198217
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja incluis de verwijzing naar ze essays van het niveau van een 12 jarige inteelt debiel uit het Rif
Pff, je doet nu waar je BSB van beticht, maar dan in het kwadraat.
  zondag 9 mei 2010 @ 00:08:47 #184
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81198277
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

De gemiddelde Moslima is volgens mij hariger en zwaarder dan menig van die voetballers, het is maar wat je begeerlijk vindt.
Serieus, ik ken moslima's die nog gladder zijn dan de beste bobsleebaan, en om op te eten zijn. Maar ja, net als jij twijfel ik weer. De culturele verschillen vallen nog te overbruggen, familie wordt al moeilijker, maar de islam staat me toch in de weg helaas.
Scheer je weg!
  zondag 9 mei 2010 @ 00:09:40 #185
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81198310
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Hij heeft nog zijn religie om achter te schuilen, maar jouw homofobie lijkt helemaal een geval van zelfhaat.
Integendeel, ik heb alleen wat tegen relnichten.
Scheer je weg!
  zondag 9 mei 2010 @ 00:11:51 #186
13462 BansheeBoy
pi_81198376
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Zeer zeker, ik houd zo ontzettend van mijn vrouw, en dat is van een wederzijds niveau. Zo waren we vorige week wezen eten op de Kruiskade in Rotterdam, heerlijke gegrilde vis met schijfjes citroen. Dat zijn de simpele dingen des levens die je huwelijk écht naar een hoger plan tillen. Ik houd van voetbal, ik speel het zelf en kijk het ook graag, maar mijn sensueel gaat voor.

²
  zondag 9 mei 2010 @ 00:12:12 #187
302297 ZegEensHoi
ZegEensHi
pi_81198393
Turokko of Marokije het is maar hoe je het neomen wilt. als ik er weer eentje in de winkel oppak. zeg ik altijd aan het eind als ik alles heb genoteerd

"Dat sort van jullie zit altijd aan de verkeerde kant van de tralies"
Ja, eigenlijk niet zo veel om te zeggen dus dit was het wel. doei. fijne dag nog.
pi_81198447
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeer zeker, ik houd zo ontzettend van mijn vrouw, en dat is van een wederzijds niveau. Zo waren we vorige week wezen eten op de Kruiskade in Rotterdam, heerlijke gegrilde vis met schijfjes citroen. Dat zijn de simpele dingen des levens die je huwelijk écht naar een hoger plan tillen. Ik houd van voetbal, ik speel het zelf en kijk het ook graag, maar mijn sensueel gaat voor.

²
Damn, eet je heel vaak met je vrouw of vertel je hetzelfde verhaal 8 miljoen keer?
  zondag 9 mei 2010 @ 00:14:19 #189
13462 BansheeBoy
pi_81198484
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Damn, eet je heel vaak met je vrouw of vertel je hetzelfde verhaal 8 miljoen keer?
Ik eet elke dag met mijn vrouw, ze kan ook zo ontzettend goed koken. Ze is erg thuis in de Marokkaanse keuken.

²
  zondag 9 mei 2010 @ 00:15:04 #190
302297 ZegEensHoi
ZegEensHi
pi_81198503
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

LOL
Ja, eigenlijk niet zo veel om te zeggen dus dit was het wel. doei. fijne dag nog.
  zondag 9 mei 2010 @ 00:15:35 #191
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81198521
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Maar nog even dat voetbal versus muziek. Ik meen me te herinneren dat jij een van die Moslims bent die muziek inderdaad als haraam beschouwt, maar voetbal is toch ook te beschouwen als een nutteloze afleiding van Allah?
pi_81198524
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik eet elke dag met mijn vrouw, ze kan ook zo ontzettend goed koken. Ze is erg thuis in de Marokkaanse keuken.

²
Lekker.

Dat kruiskade verhaal is echter wel heel vaak voorbij gekomen.
  zondag 9 mei 2010 @ 00:16:59 #193
13462 BansheeBoy
pi_81198562
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef Sinofiel het volgende:
Maar nog even dat voetbal versus muziek. Ik meen me te herinneren dat jij een van die Moslims bent die muziek inderdaad als haraam beschouwt, maar voetbal is toch ook te beschouwen als een nutteloze alfeiding van Allah?
Zeer zeker, je dient je tijd goed te besteden. Voetballen is gezond, maar je moet het niet elke dag doen. Ik doe bv. ook kennis op tijdens het Fok!ken, zo gebruik ik mijn tijd optimaal.

²
  zondag 9 mei 2010 @ 00:17:30 #194
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81198586
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lekker.

Hij is gewoon vaste klant.
Scheer je weg!
  zondag 9 mei 2010 @ 00:17:46 #195
13462 BansheeBoy
pi_81198596
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
Dat zal best, we eten er geregeld, je hebt er verschillende tempels of food.

²
pi_81198598

²
  zondag 9 mei 2010 @ 00:18:49 #197
301714 Sinofiel
Rollende steen
pi_81198651
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeer zeker, je dient je tijd goed te besteden. Voetballen is gezond, maar je moet het niet elke dag doen. Ik doe bv. ook kennis op tijdens het Fok!ken, zo gebruik ik mijn tijd optimaal.

²
Sporten kan ik me nog voorstellen als nuttig, fokken met heel veel fantasie nog net, maar voetbal kijken op tv? Dan moet muziek ook met mate kunnen toch?
  zondag 9 mei 2010 @ 00:19:48 #198
144616 Neuroscience
Just say no
pi_81198691
Gillette_M5 is zelf homo!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 9 mei 2010 @ 00:20:23 #199
13462 BansheeBoy
pi_81198729
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:18 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Sporten kan ik me nog voorstellen als nuttig, fokken met heel veel fantasie nog net, maar voetbal kijken op tv? Dan moet muziek ook met mate kunnen toch?
Als jij voetbal kijken als zondig vindt, waarom spring je dan in de bres voor "bruinwerkers". Dat is toch vele malen erger?

Neem me niet kwalijk dat ik zo prikkelig over kom, maar ik heb last van mijn carrotchannel.

²
  zondag 9 mei 2010 @ 00:20:32 #200
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81198737
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Neuroscience het volgende:
Gillette_M5 is zelf homo!
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo