quote:John Ewbank: 'Ik ging vreemd!'
door onze redactie
AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian Reijs beleven een dijk van een huwelijkscrisis. De bekende componist van o.a. Marco Borsato heeft opgebiecht dat hij overspel heeft gepleegd.
John liet weten aan RTL Boulevard: 'Ongeveer een maand geleden heb ik Viv opgebiecht dat ik ontrouw ben geweest. (...) Ik kon niet meer omgaan met dat feit. Ik zag geen weg terug met die leugen tussen ons in.'
Het stel, dat 5-jarig dochtertje Day heeft, zit op Ibiza om te kijken of ze uit hun huwelijkscrisis kunnen komen. 'We zijn niet uit elkaar. We zijn deels met en zonder elkaar alles aan het verwerken in de hoop dichter tot elkaar te komen.'
John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
I knowquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Ferdo het volgende:
Marco B. kan dus ook weer aan de bak, binnenkort.
Oh, ik vind hem echtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Tamashii het volgende:
Vind hem niet zo sexy.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem echt![]()
it wasn't me though, Viv![]()
Zijn er toch minimaal vier vrouwen, of één drie vrouwen en één man natuurlijkquote:
quote:
Ik hoop met Marco. Gewoon, for the sake of gossip.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ole het volgende:
Maar met wie is hij vreemdgegaan? Dat zou ik ook wel willen weten
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.quote:'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
Hé, hij is man hoor! En mannen kunnen er niks aan doen dat ze vreemd gaan. Dat zit in hun genenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
[..]
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
Echt hequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
[..]
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
Die van Jan?quote:
Ja dat leek mij ook wel te vertrouwen die John..zondequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ja, erg jammer. Het leek me wel een man die je kunt vertrouwen.
zijn die er danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Jan?![]()
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
ja inderdaad, met van die glimoogjes die al roepen 'ik vind het enorm leuk om te flirten.... of meer'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Welke glimoogjes?
Google Ads![]()
[ afbeelding ]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Vivi het volgende:
Die Vivian is wel een leuk grietje om te zien maar als ze John net zo afsnauwt als d'r kleine broertje snap ik het wel. Ik zie d'r regelmatig rondlopen op de kinderboerderij met d'r dochtertje en ze kan behoorlijk bitchen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:03 schreef Starlie het volgende:
Ik zou hem wel doen hoor!!! Vind het echt een lekkertje!!!
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?
Dan zal ie het wel verdiend hebben!
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
Jammer hoor, vind Vivian een mooie vrouw, leek me altijd een leuk stelHoop dat ze eruit komen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij ook een BN'er of ergens bekend van, of gewoon een bekende van jullie?
Jij kent ook iedereen hé Ccquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.
Ik ben een allemanskennisje.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden hoe sommige mannen vreemd kunnen gaan
en dan ook nog met een andere vrouw die minder fraai is dan degene die
ze thuis hebben zitten.
Zie Bill Clinton,Hugh Grant,Tiger Woods om maar wat te noemen.
Wie weet hebben ze het naar buiten gebracht om de betreffende dame voor te zijn en komt het nog wel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo treurig.Jammer dat we in dit geval niet weten met wie...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze het naar buiten gebracht om de betreffende dame voor te zijn en komt het nog wel...
Dat zat ik me dus af te vragen: zou het als BN-er zijnde mogelijk zijn om zoiets als dit niet naar buiten te brengen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zal wel wat komen, kan haast niet anders, anders kaart je het zelf niet aan.
We wachten wel af
Volgens mij was het verhaal al uitgelekt, dacht ik ergens gelezen te hebben, waardoor hij dacht "prima dan vertel ik het zelf ook al voor het nog groter nieuws is/wordt".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus af te vragen: zou het als BN-er zijnde mogelijk zijn om zoiets als dit niet naar buiten te brengen?
Want eigenlijk gaat het niemand natuurlijk iets aan waarom jij op Ibiza zit...
So much dus voor het nobele 'ik kon er niet langer mee leven'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij was het verhaal al uitgelekt, dacht ik ergens gelezen te hebben, waardoor hij dacht "prima dan vertel ik het zelf ook al voor het nog groter nieuws is/wordt".
Ik denk dat je die 2 kunt combinerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
So much dus voor het nobele 'ik kon er niet langer mee leven'.
Vanwaar die smiley Pisces29..ik kan ook niks zeggen of ik krijg commentaar of ik wordt uitgelachen.quote:
Alsof jij het weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Of was het puur voor Vivian bedoelt, ah-hah, yeah vast
quote:
Echt he? Wat is dat toch met die BN'ers, de nieuwe naar-buiten-zonder-slipje ofzo? Aandacht door te roepen dat je vreemd bent gegaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
gaat er ook nog iemand NIET vreemd tegenwoordig.
wat een non-nieuws zeg.
Ja, daarom ga je vreemd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:13 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach, wat wil je, als de enige pap die vrouwlief slikt quinoapap is. (Stond een stukje in de Grazia over wat zij in een week eet, mijn god, dan ga je sméken om patat en frikandellen!)
Nouja, als je met iemand samenwoont die loopt te bitchen en alleen maar übergezond eten in de mond stopt....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, daarom ga je vreemd.
Scherpe analyse trouwens.
dat heb ik ook gezien! Jezus dat mens at echt niks op een dag!! En dan ook nog een handje lijnzaad (-> laxerend)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:13 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach, wat wil je, als de enige pap die vrouwlief slikt quinoapap is. (Stond een stukje in de Grazia over wat zij in een week eet, mijn god, dan ga je sméken om patat en frikandellen!)
quote:
Een mooi hoofd wil niet zeggen dat je pussy lekker is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden hoe sommige mannen vreemd kunnen gaan
en dan ook nog met een andere vrouw die minder fraai is dan degene die
ze thuis hebben zitten.
Zie Bill Clinton,Hugh Grant,Tiger Woods om maar wat te noemen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Een mooi hoofd wil niet zeggen dat je pussy lekker is.
Je weet natuurlijk niet hoe die vrouw in elkaar zit neem ik aan. Er zijn zat vrouwen die kut zijn en dat het geen wonder is dat de man vreemdgaat. Maar om vreemd te gaan als iemand gezond eet.. Eet zelf lekker vet dan zou ik zeggen. En altijd lopen te bitchen.. waar is dat gezegd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, als je met iemand samenwoont die loopt te bitchen en alleen maar übergezond eten in de mond stopt....Ik wil vreemdgaan niet goedpraten, maar je moet je man natuurlijk wel een béétje gelukkig houden.
En ook echt alles was exotisch, het kon nooit eens normaal brood zijn. Quinoapap, taboulehsalade, amaranthcrackers, geitenyoghurt... Lijkt me een hele onderneming om een dagje met haar weg te gaan, dan moeten er allerlei bakjes mee met pap en crackers.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
trouwens geheel offtopic, maar als je uberhaupt leest wat die meiden eten in de week zo in de grazia... echt niks gewoon! Maar deze van Ewbank is me vooral bijgebleven omdat ze écht helemaal niks eet, en wát ze al eet, was laxerend.. echt ongelofelijk!
Schopje ONZ lijkt mequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet wel even lachen om de titel, "John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy")![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op de radio (bij Edwin Evers) dat Ewbank een brief had geschreven aan RTL met daarin het verhaal. Waarom doen mensen dat? Waarom ga je in godsnaam aan RTL vertellen dat je bent vreemdgegaan? Ik begrijp daar echt helemaal niets van, wat heeft RTL daar nou mee te maken?
Ik zou lekker helemaal niets vertellen. Hij is wel lekker trouwens
quote:
Tja misschien, maar dan nog, ik zou echt mijn mond stijf dicht houden tegenover de pers, maar goed, ik ben geen BN'erquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft de vrouw in kwestie gedreigt met het verhaal aan de pers te verkopen als John geen geld zou betalen en dacht John "prima, dan vertel ik het zelf wel, problem solved".
misschien even dit topic lezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op de radio (bij Edwin Evers) dat Ewbank een brief had geschreven aan RTL met daarin het verhaal. Waarom doen mensen dat? Waarom ga je in godsnaam aan RTL vertellen dat je bent vreemdgegaan? Ik begrijp daar echt helemaal niets van, wat heeft RTL daar nou mee te maken?
Ik heb het gelezen, hij moet het zelf weten, maar nogmaals, ik zou mijn mond stijf dichthouden, laat ze maar lekker lullen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien even dit topic lezen?
Een van de roddelbladen zou geen publiceren dat er problemen waren in het huwelijk. Ewbank heeft ervoor gekozen deze publicatie voor te zijn en eerst zijn eigen versie naar buiten te brengen. Vind ik wel ok.
Ik vind het maar een gladjakker, maar da's dan weer mijn mannelijke kijk op de zaakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee dat dan weer niet, het klopt immers, ook al is het een eikel
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Lovechild het volgende:
Je zal maar niet het geld hebben om op Ibiza de consequenties van je gedrag te gaan zitten voelen...
Hoe moet je er dan nog uitkomen?
ja maar brood zit vol met koolhydraten...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:56 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
En ook echt alles was exotisch, het kon nooit eens normaal brood zijn. Quinoapap, taboulehsalade, amaranthcrackers, geitenyoghurt... Lijkt me een hele onderneming om een dagje met haar weg te gaan, dan moeten er allerlei bakjes mee met pap en crackers.
Oh, en, ze studeerde voor voedingscoach.
Patricia Paay toch? Of is John te oud voor d'r?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we in dit geval niet weten met wie...
Alleen bedoelde Vivian een tweede kindje bij haar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:44 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Patricia Paay toch? Of is John te oud voor d'r?
Misschien dan met een chick with a dick?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd genoeg denk ik dat John geen oude taart van 60 wilt, maar we wachten af wie ze is
Ik vind het ook wel een mooie man, maar als vrouw moet elke fantasie over een brute John die je lekker neemt door dit soort uitspraken toch ogenblikkelijk omslaan in alle geilheid verdrijvende gedachtes over een huilende John in je bed die geen harde lul kan krijgen en ook al vergeten is zijn ochtendcremepje in het toilettasje te doen?quote:John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
gezien haar 'dieet' niet zo gekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie t is.
vanmiddag zag ik Vivian op tv, wat een dun meisje is t eigenlijk. vond haar er als een meisje uitzien, niet als een volwassen moeder..
Leontine, denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ole het volgende:
Maar met wie is hij vreemdgegaan? Dat zou ik ook wel willen weten
"Pakkende teksten!" En dan de meest obligate oneliners die je maar kunt 'bedenken'.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef patatmetfriet het volgende:
En ze schijnt t-shirts te laten bedrukken.
http://www.supermom.nl/
Idd zeg! De vreselijkheid!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Pakkende teksten!" En dan de meest obligate oneliners die je maar kunt 'bedenken'.
"I'm still sexy!" Briljant!quote:
quote:
Klopt ja, hilarisch was dat. Vond het toen al klinken als een heel gezellig typequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
dat was ik vergeten!!
![]()
![]()
maar joh, die meid had vast geen energie meer om nog te nken, vind je het gek dat hij het ergens anders zoekt...
trouwens geheel offtopic, maar als je uberhaupt leest wat die meiden eten in de week zo in de grazia... echt niks gewoon! Maar deze van Ewbank is me vooral bijgebleven omdat ze écht helemaal niks eet, en wát ze al eet, was laxerend.. echt ongelofelijk!
Even opgezocht:quote:Op maandag 10 mei 2010 10:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoho
Viv presenteert op RTL het programma Style!
Zou de Andere Vrouw Peggy-Jane de Schepper zijn? Ik ken Peggy-Jane de Schepper niet, maar wát een artiestennaamquote:"Opnieuw een nieuw Nederlands styling-programma op televisie. Dit keer heet het Style, is het te zien op RTL 5 en wordt het door elkaar gepraat door drie vrouwen die eigenlijk al niet meer op tv te zien waren, maar voor de gelegenheid toch weer de buis op mogen: Fajah Lourens, Vivian Ewbank (foto) en Peggy-Jane de Schepper."
Peggy-Jane is een leuke meid, dus dat zou wele en vooruitgang zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Even opgezocht:
[..]
Zou de Andere Vrouw Peggy-Jane de Schepper zijn? Ik ken Peggy-Jane de Schepper niet, maar wát een artiestennaamPeggy-Jane Ewbank klinkt ook niet slecht
Ja nou! Haar zus wandelt wel eens met de teckel van mijn achternicht en dus...quote:
Ze is de ex-verkerings van mijn zwagerquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou! Haar zus wandelt wel eens met de teckel van mijn achternicht en dus...
Nee, ik heb Costa gezienWaarin ze met Katja S. zoende
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Ole het volgende:
Nou en mijn ex zwagert heeft in Costa Volle Maan gespeeld
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Ole het volgende:
Nou en mijn ex zwagert heeft in Costa Volle Maan gespeeld
quote:
Aan haar huishoudelijke taken zal het niet liggen, kijk maar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leontine, denk ikOf iemand in de categorie Leontine, dwz bekend genoeg om de roddelbladen massaal op de been te krijgen. Waarom wilden John en Viv dit nieuws anders met ons delen? Hij is nauwelijks bekend, en zeker niet bekend genoeg voor een Rebecca Loos-achtig Kiss & Tell-verhaal, want het interesseert niemand wat John Ewbank doet, behalve liedjes maken dan. En Viv is twee keer op de televisie geweest met een tv-programma dat allang ter ziele is, zij wordt misschien wel eens op straat herkend, maar dan als Nance of Wendy, niet als Viv.
Kortom: ze hebben geen enkele reden om het Nederlandse publiek te betrekken bij zijn overspel, ze voelden zich alleen gedwongen om Marco & Leontine uit de wind te houden, want die zijn wel bekend
Was al gezegd hotje! Mgihihihih!quote:
dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Ole het volgende:
Zijn voortanden zijn nep!
Hoe zien jullie dat dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zag
Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:
Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
Ik ken hem helemaal niet, we waren gewoon gelijktijdig de kinderboerderij aan het checken, jeweetsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.
Nou idd zeg, zulke slagtanden laat je toch niet maken als je dan toch de keuze hebtquote:
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..quote:
Maar tegenwoordig kunnen ze toch prima een hoesje over een tand zetten? Of complete nieuwe tanden planten? Waarom zou de man een hele pláát in zijn mond laten installeren?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..
[ afbeelding ]
Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..
[ afbeelding ]
Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef Luna3 het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon wat witter tandvlees, minder doorbloed ofzo? Of een raarbelichte foto. Weet ik het. Tegenwoordig kunnen ze ook hele tanden in zetten, gaatje boren in je kaak, schroef erin, tand erop en klaar. Kost een paar centen, maar die heeft 'ie genoeg, dus waarom dan inderdaad zo'n plastic geval in z'n bakker. Trouwens, als het neptanden zijn dan had ik die hoektanden een stuk korter gemaakt dan m'n voortanden; ziet er niet uit dit.
Volgens mij zijn het gewoon z'n eigen tanden, gebleekt, dat wel!
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als John er niet zo lekker uitgezien had, en we het liefst allemaal degene waren geweest met wie hij vreemdging, en daarnaast zijn vrouw niet dat belachelijke dieet had neergezet in dat blad, had ik het vreemdgaan misschien wat erger gevonden ja![]()
maar ook het 'ik ben 1 keertje vreemdgegaan, en we moeten eruit komen op Ibiza' maakt het tot iets hilarisch..
edit: Zo zie je ook dat het aan type persoon ligt: Rob de Nijs was wel de eikel die vreemdging, Belinda werd sympathieker gevondenWe vinden Ewbank gewoon sympathiek, dat is het!
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Spaar me.![]()
Ewbank.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Even de boel op vakantie opkrikken en als je thuis komt stort het alsnog in en ligt de scheiding over een jaar klaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
slappe hap om dat zo op te lossen.
Maar goed, dat is het Gooische niveautje
Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?quote:Oh en mocht het rond John nou even stil zijn, dan dienen er ook hier nog teams gevormd te worden!
Jack de Vries het huis uit gegooid!
Nee, ik miste jullie daar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *
[..]
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.
En wat die implantaten betreft, tja, daar moet je wel genoeg bot voor hebben en misschien is hij die tanden al lang kwijt ( ongeval)? en dan verdwijnt het bot ook steeds meer en blijft er niet genoeg over om een schroef in te kunnen zetten. In de bovenkaak moet je ook erg uitkijken dat je niet in de kaakholte komt met je schroef dus het zou zo maar kunnen dat het geen optie voor hem is..
Kan me ook niet voorstellen dat hij daar niet voor zou kiezen als dat ook een optie was.
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is?
(En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom
)
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is?
(En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom
)
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets eten
Ik ben wel benieuwd naar het weekmenu van Patty Brard
Vind je het gek dat ze kanker kreeg! Koolhydraten zijn het kwaad!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!
Een speltboterham.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
Nee, want dat plakt zo aan zijn plastieken tanden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze neemt een paar happen van een chocoladetaartje! SINNER! (En de rest gooit ze weg of zo? Of gooit ze in John?)
Zo ruk je toch echt alle plezier uit je leven inderdaad? Ik snap wel dat ze snauwt in de speeltuin als ik dit zo lees. Daar helpen geen zestien ashtanga yoga sessies meer aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
Scherp!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef patatmetfriet het volgende:
Er staat dat haar schoonmoeder aardappelpuree gekookt heeft. Niet dat Viv het heeft opgegeten.
Scherp!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef patatmetfriet het volgende:
Er staat dat haar schoonmoeder aardappelpuree gekookt heeft. Niet dat Viv het heeft opgegeten.
Over 15 jaar is ze verzuurd, uitgemergeld en heeft ze een pittig kort rood kapsel. En daar zit je dan naast op de bank. Geen sex, geen leven, geen lekker eten. Karma is een bitch John.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
Waarschijnlijk de mevrouw van de snackbarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar dat krijgt hij dus ook dagelijks voorgeschoteld, die onbespoten driedubbellinksgedraaide half ontkiemde prut.. Ik praat vreemdgaan niet goed, maar ik denk dat hij lekker een vette bek is gaan halen met een mayo liefhebbende mevroi. Wie het ook is.
Zo`n vadsig zeugje, ruikend naar frituurvet en bitterballen met mosterd. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de mevrouw van de snackbar
Het...het...het zal toch wel een mevroi zíjn?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar dat krijgt hij dus ook dagelijks voorgeschoteld, die onbespoten driedubbellinksgedraaide half ontkiemde prut.. Ik praat vreemdgaan niet goed, maar ik denk dat hij lekker een vette bek is gaan halen met een mayo liefhebbende mevroi. Wie het ook is.
Pelt... spelt... wat scheelt hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een speltboterham.
Hier, zie:
[ afbeelding ]
Jeumig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een speltboterham.
Hier, zie:
[ afbeelding ]
HY-LA-RISCH!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
- "Viv, ze denken dat ik een plaatje heb."
- "Je bent een klootzak."
- "Weet ik, Viv. Ik zal er alles aan doen om het goed te maken... maar een plaatje. Hoe vind jij mijn tanden?"
- "Doe die mond in godsnaam dicht, John."
- "Heb ik scherpe hoektanden?"
- "Je hebt een rotkop."
- "Viv, ik snap dat je boos bent, ik heb een grote fout gemaakt. Maar kijk nou heel even naar m'n tanden. Ziet het er erg nep uit?"
- "Alles aan jou is nep. Je songteksten in de eerste plaats."
- "Sorry, Nance. Ik bedoel: Viv."
- "Wat zei je nou?"
- "Rot op."
Hehehe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Do we ever?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeumig!![]()
Ik dacht dat jullie een beetje overdreven, for the sake of SHO!
Mwah...quote:
CARBS ARE EVIL!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mwah...
Ik vind die "Kip uit de oven met broccoli en haricot vers" ook zo erg. Is er geen ruimte meer in die gekrompen maag van de dagelijke, jaar in jaar uit citroensap, dat er geen aardappelen, rijst of pasta meer bij kan?
MY GOD. Daar gaan mannen inderdaad "van buiten de deur eten" ja.
Oja, dom van me!quote:
Broodje doner en een frikandel. Hoop ik voor hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ze had toch zalmsashimi? daar dit toch geen rijst bij? Bij Sushi wel, maar bij Sashimi (hoe je het ook schrijft) toch niet?
ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe daar een avonddiner thuis gaat.. Vooral die dag met twee roggebrood 's avonds.. wat eet John Ewbank dan?! Hoe gaat zij uberhaupt uit eten?
Pussy bij een ander.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ze had toch zalmsashimi? daar dit toch geen rijst bij? Bij Sushi wel, maar bij Sashimi (hoe je het ook schrijft) toch niet?
ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe daar een avonddiner thuis gaat.. Vooral die dag met twee roggebrood 's avonds.. wat eet John Ewbank dan?!
"Oh schat, je zei sushi! Ik dacht toch echt dat je zei dat ik wel wat pussy mocht."quote:
Opgelost! Slotje!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Oh schat, je zei sushi! Ik dacht toch echt dat je zei dat ik wel wat pussy mocht."
Gezien dat levenloze bleke bekkie dat dat kind heeft niet...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Felixa het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat kind van ze wel een beetje normaal te eten krijgt.
Ach gut, zit heel groep 2 in de pauze lekker aan de Wicky met een Sultana en zij knabbelt op een zeewiercracker die ze wegspoelt met een pakje rijstmelk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gezien dat levenloze bleke bekkie dat dat kind heeft niet...(nee das gemeen)
Haar naam?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Luna3 het volgende:
Wie is dat kind? Foto's graag! (Onee, doe maar een linkje, arm kind, of beter; alleen haar naam.) Kan alleen maar foto's van 7 k spotten, daar kan ik gen lijnzaadjes tussen de (soja)melktandjes op zien!
Of Dubbel D!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Oef. Nou snap ik dat dieet: uitkijken dat ze later geen dikke Day wordt! (dikke D)
Dat was met Peter van der Vorst toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!
Wellicht dat Rosanna het voorbeeld () was voor al die Graziaaaaaladies? Toen zij zagen dat Ross en plein publique de champie uit de vingers van Pat trok en er een kopje kruidenthee voor in de plaats gaf en zij haar uberslank in strak broekje en op hakken met volgescheten luier bevallig richting groene bak zagen trippelen toen... Hm, ik ben even mijn eigen draad kwijt. Excuse me
dat kan inderdaad maar dat verklaart niet dat licht roze tandvlees wat duidelijk anders van kleur isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch heel simpel plaatjes voor/over je eigen tanden laten zetten.
Al die tanden zijn identiek aan elkaar, 2 zelfde hoektanden, 2 zelfde voortanden...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
verhaaltje
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
ik moest ook hardop lachen, tussen alle plaatjesellende door![]()
Ik was ff bang dat dit te ver offtopic ging maar las net dat het hierboven over de calorieën gaat die
Viv dagelijks VOORAL NIET binnenkrijgt dus dit moet ook kunnen
Ze zullen wel niet groter dan een smartie zijn geweestquote:
In overspelkwesties hangt alles met alles samenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
ik moest ook hardop lachen, tussen alle plaatjesellende door![]()
Ik was ff bang dat dit te ver offtopic ging maar las net dat het hierboven over de calorieën gaat die
Viv dagelijks binnenkrijgt dus dit moet ook kunnen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh, Goodbye hierboven had nog een verzoekje
Of voortaan bij dit soort topics [GATE] voor de TT mag komen!
Ik ben vóór!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
ja dat is een goed idee! Zo kan je sneller weten waar je moet zijn
Met het risico op schandaalinflatie willig ik het verzoek in. Alles voor de kijkcijfersquote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met het risico op schandaalinflatie willig ik het verzoek in. Alles voor de kijkcijfers
dan kan ik ook niet achterblijven !quote:Op maandag 10 mei 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
TVP voor alle dirt die ongetwijfeld volgt.
Gewoon alleen [GATE] als tag voor een schandaaaaal topic is super hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat zullen we ervan maken, " Ewgate"? Anyone?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met het risico op schandaalinflatie willig ik het verzoek in. Alles voor de kijkcijfers
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Maar hij mag zonder het streepjeAh? Dat staat mooier
En mag dat ook voor de TT van Mister de Vries?
jamaar voor een toekomstig begrip mag het best zonderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, -gate is een achtervoegsel, een tweede deel van [insert naam schandaal]!!!
/Taalpuristmodus
Who cares anyway.
die mensen die in Expeditie Robinson zitten en niks te eten hebben, hebben toch ook geen zin in seks meer? Viv komt met haar dieet aardig in de buurt van Expeditie Robinson-voedsel... ik voel een theorie opkomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
In overspelkwesties hangt alles met alles samen![]()
Dat oerdieet geeft een aardig beeld van het levensgenot van Viv (en John, die ook biologische bietensoepjes, sojatoetjes en rijstemelk krijgt voorgezet) en gecombineerd met de opzwepende astangha-yogasessies en de afbeulende personal coach-trainingen weet je dan, slaapkamertechnisch, eigenlijk genoeg.
Als ik dat oerdieetdagboek alleen maar doorlees, hoef ik de komende vijf of zes levens geen seks meer
Ja precies, en dat heeft John de das omgedaan. Het oerdieet, in feite. Het is allemaal de schuld van het oerdieet en de oergraancrackers en de geitenmelkquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
die mensen die in Expeditie Robinson zitten en niks te eten hebben, hebben toch ook geen zin in seks meer? Viv komt met haar dieet aardig in de buurt van Expeditie Robinson-voedsel... ik voel een theorie opkomen
En ja, dan blijkt die 160 gram toch een beetje weinigquote:“Recept Supermom:
3 eetlepels geduld
4 eetlepels zelfvertrouwen
120 gram humor
400 gram echte aandacht voor je kinderen
150 gram tijd voor jezelf
160 gram tijd voor je partner
1 kilo liefde, onvoorwaardelijke liefde”
Goed plan voor lunchquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef Ole het volgende:
Gate?
Nou ja, ik ben er weer klaar voor vandaag. Zo eens even ontbijten met eieren met spek of zo. Heb ik ineens zo'n zin in
Over Ros gesproken: de nieuwe 'Mama' ligt hier voor me (nog in plastic, ga morgen lezen) en mevrouw Kluivert staat op de cover. Heel bevallig met een hondje onder haar arm, 2 kindertjes (waaronder de Kluivert-telg) ernaast. Coverkop: "Ik ben de baas in huis"....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!
Wellicht dat Rosanna het voorbeeld () was voor al die Graziaaaaaladies? Toen zij zagen dat Ross en plein publique de champie uit de vingers van Pat trok en er een kopje kruidenthee voor in de plaats gaf en zij haar uberslank in strak broekje en op hakken met volgescheten luier bevallig richting groene bak zagen trippelen toen... Hm, ik ben even mijn eigen draad kwijt. Excuse me
Wát een verrassing!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Over Ros gesproken: de nieuwe 'Mama' ligt hier voor me (nog in plastic, ga morgen lezen) en mevrouw Kluivert staat op de cover. Heel bevallig met een hondje onder haar arm, 2 kindertjes (waaronder de Kluivert-telg) ernaast. Coverkop: "Ik ben de baas in huis"....
Daar ben ik nooit zo goed inquote:
edit- oh ik snap em alquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Ole het volgende:
asje! Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Bedankt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Ole het volgende:
asje! Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Ach, zij de baas in huis. Daar staat dan tegenover dat Pat haar te pas en te on-pas, het liefst met een groepje vrienden mag "gebruiken".quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
Wát een verrassing!
Nou he?
Daar kijken we echt van op, toch?
Nooit gedacht dat zij zo'n bazig type zou zijn tegen Pat!
\vuurwerk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:37 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ach, zij de baas in huis. Daar staat dan tegenover dat Pat haar te pas en te on-pas, het liefst met een groepje vrienden mag "gebruiken".
Vervolg Ibiza. John checkt nog een keertje de stand van zaken op FOK!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
Op de een of andere manier moet ik bij het hele 'plaatjes'-verhaal steeds denken aan John die het op Ibiza toch niet kan laten om op zijn laptop te checken hoe de bom is gevallen, in Nederland, en die hier leest over zijn afgebrokkelde kaakbot, zijn gebleekte hoektanden en zijn kaakholte.
- "Je bent een klootzak."
- "Weet ik, Viv. Ik zal er alles aan doen om het goed te maken... maar een plaatje. Hoe vind jij mijn tanden?"
- "Doe die mond in godsnaam dicht, John."
- "Heb ik scherpe hoektanden?"
- "Je hebt een rotkop."
- "Viv, ik snap dat je boos bent, ik heb een grote fout gemaakt. Maar kijk nou heel even naar m'n tanden. Ziet het er erg nep uit?"
- "Alles aan jou is nep. Je songteksten in de eerste plaats."
- "Sorry, Nance. Ik bedoel: Viv."
- "Wat zei je nou?"
- "Rot op."
Dat geboortekaartje zie je toch al helemaal voor je:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hij is leuk!
las trouwens ergens geruchten dat ze toch zwanger van de tweede is (van John neem ik aan...)
iemand de Story al gehaald?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hij is leuk!
las trouwens ergens geruchten dat ze toch zwanger van de tweede is (van John neem ik aan...)
Maar "zij is zwanger" kan natuurlijk ook slaan op de minnaresquote:
Of misschien bedoelen ze: Zij heeft er haar buik vol van!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar "zij is zwanger" kan natuurlijk ook slaan op de minnares
Da's al snel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Of misschien bedoelen ze: Zij heeft er haar buik vol van!
Ja, na drie happen yoghurt waarschijnlijkquote:
...na 3 van John's eigen (lijn-)zaadjes!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja, na drie happen yoghurt waarschijnlijk
John zijn zaadjes zijn heul niet goed voor de lijn, daar wordt ze dik van!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...na 3 van John's eigen (lijn-)zaadjes!
Mwah, ik weet het nog zo net niet;quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
John zijn zaadjes zijn heul niet goed voor de lijn, daar wordt ze dik van!
Maar wie is volgens Story zwanger, Viv of de minnares?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik
Maar kan hem niet inscannen helaas
quote:
wil net zeggen, dat is dan ook voor het eerst sinds lange tijd..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Of misschien bedoelen ze: Zij heeft er haar buik vol van!
Ik denk dat John wel een normaal eetpatroon heeft, maar in de eerste video laat ze ontglippen op 7:15 dat ie af-en-toe peper in z'n reet moet krijgen....zal wel laxerend werken.quote:
Ik ook niet... maar het stuk bevat weinig nieuws, behalve dan een paar noemenswaardige (oude) quotes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik
Maar kan hem niet inscannen helaas
ze had beter met een Thai of Japanner kunnen trouwen gezien de sushi en Thaise soepquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:43 schreef Copycat het volgende:
Vorige week kreeg ik het gratis blad Best Bites waarin zgn BNers vertellen wat ze top en flop vinden aan Nederland. Ook Viv is deze vraag gesteld, lees ik net. En om haar antwoord moest ik grinniken:
"Nederland is geen Londen. Ik ben niet voor niks met een Brit getrouwd, ik ben gek op die stad. En aardappelen met jus, vlees en groenten - blegh!"
Ook fijn om te weten dat Nederland geen Britse hoofdstad is!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ze had beter met een Thai of Japanner kunnen trouwen gezien de sushi en Thaise soep
quote:Ewbank werd in Eastleigh (nabij Southampton) geboren als zoon van een Britse vader en een Nederlandse moeder. Met zijn moeder verhuisde Ewbank op éénjarige leeftijd naar Nederland
Geweldige samenvatting.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:27 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar het stuk bevat weinig nieuws, behalve dan een paar noemenswaardige (oude) quotes.
De eerste is van Ellemieke Vermolen, de ex-vrouw van John, die destijds in een interview vertelde dat zij als een blok voor John viel omdat zij dezelfde normen en waarden deelden: 'Lekker ouderwets, trouwen, kinderen en niet vreemdgaan.' Een jaar later werd de scheiding uitgesproken![]()
De tweede quote is van John, en daaruit kunnen wij meteen opmaken waarom zijn huwelijk met Ellemieke V. zo snel voorbij was, want in een oud interview zei hij: "In een vorige relatie ben ik wel een keer vreemdgegaan, maar dat zal me niet meer gebeuren. Wat Vivian en ik samen hebben, is niet te overtreffen. Ik zou dus wel gek zijn zoiets voor een slippertje op het spel te zetten. Wanneer ik haar eeuwige trouw beloof, doe ik dat met volle overtuiging."
De derde quote is van Imca Marina, de surprise guest in dit gezelschap, want wat heeft Imca Marina er in godsnaam mee te maken? Een heleboel, zo blijkt, want zij is tegenwoordig blijkbaar ook werkzaam als relatietherapeute/liefdesgoeroe, en zij heeft een hard hoofd in de lijmpogingen die John en Viv op Ibiza ondernemen: "Ik denk dat de kans klein is dat dit nog goedkomt. Wanneer bekende Nederlanders of buitenlandse sterren vreemdgaan en dat naar buiten komt, dan is het heel erg moeilijk om zo'n relatie weer goed te krijgen." (Imca heeft als mediator opgetreden tijdens de huwelijkscrisissen van Madonna, Sharon Stone en wijlen prinses Diana, nemen wij maar even aan, zij zal dus wel weten waar zij over praat) Hoe dan ook, Imca Marina weet dat sterren het extra moeilijk hebben in deze situatie, omdat alles openbaar wordt gemaakt en 'dat trekt een enorme wissel op je privacy'. Daarom ziet zij 'slechts een héél kleine kans op een verzoening', en die voorspelling gaat vergezeld van een foto waarop Imca ongeveer zo kijkt:
Ten slotte is er nog een korte reactie van John, vanaf Ibiza: 'Alleen de tijd kent het antwoord. Vivian en ik houden van elkaar. En dat is wat wij weten.'
Schitterende woorden![]()
Een heus liefdesrefrein.
O ja, Marco & Leontine zijn ook op Ibiza, dat is dan wel weer fijn, want volgens de Story kunnen ze met hun beste vrienden 'lange gesprekken' voeren om hun huwelijk te redden. En als dat niet helpt, kunnen ze altijd Imca nog laten invliegen
Pochen dat je met een Brit (hoe exotisch...) bent getrouwd en in een adem Londen daarbij noemen, terwijl betreffende kerel al vrijwel zijn hele leven lang in NL woont en bovendien in een of ander kutgat geboren is...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef Ole het volgende:
tja, het is maar wat je Brits noemt (wiki)
[..]
Bedankt Ole..Half Brits en half Nederlands eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef Ole het volgende:
tja, het is maar wat je Brits noemt (wiki)
[..]
Tja, mijn vriendje is ook half Engels, ook in Nederland (in een k*tgat) geboren. Maar zijn broer is in Londen stage gaan lopen en is daar de vrouw van zijn leven tegen gekomen. Nu woont hij daar met vrouw en twee kids. Sinds ik deze relatie heb (3 en een half jaar) ben ik ieder jaar minstens drie keer op en neer naar Londen gereden. Met kerst, verjaardagen, zomaar, etc... Misschien bezoeken de iiieuwbankjes John's vader regelmatig ofzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef keesjeislief het volgende:
Pochen dat je met een Brit (hoe exotisch...) bent getrouwd en in een adem Londen daarbij noemen, terwijl betreffende kerel al vrijwel zijn hele leven lang in NL woont en bovendien in een of ander kutgat geboren is....
Oef, dat is weer even wennen na lange tijd stilte, irritatiepuntje zit er nogquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Eddem en Meisje Mick
Wie zijn dat dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oef, dat is weer even wennen na lange tijd stilte, irritatiepuntje zit er nog
Jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Misschien zijn Eddem en Meisje Mick ook wel op Ibiza, die waren daar toch ook fan van?
Hebben ze daar een meditatie-oord voor te blonde mensen met te veel geld, coke included of zo?
Jij bent hylarisch!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef Nadine26 het volgende:
* Marco en Leontine dus, die proberen lange gesprekken te voeren met Wendy en Erland, om er vervolgens na vier glazen rosé achter te komen dat ze op het verkeerde stel inpraten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |