quote:John Ewbank: 'Ik ging vreemd!'
door onze redactie
AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian Reijs beleven een dijk van een huwelijkscrisis. De bekende componist van o.a. Marco Borsato heeft opgebiecht dat hij overspel heeft gepleegd.
John liet weten aan RTL Boulevard: 'Ongeveer een maand geleden heb ik Viv opgebiecht dat ik ontrouw ben geweest. (...) Ik kon niet meer omgaan met dat feit. Ik zag geen weg terug met die leugen tussen ons in.'
Het stel, dat 5-jarig dochtertje Day heeft, zit op Ibiza om te kijken of ze uit hun huwelijkscrisis kunnen komen. 'We zijn niet uit elkaar. We zijn deels met en zonder elkaar alles aan het verwerken in de hoop dichter tot elkaar te komen.'
John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
I knowquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Ferdo het volgende:
Marco B. kan dus ook weer aan de bak, binnenkort.
Oh, ik vind hem echtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Tamashii het volgende:
Vind hem niet zo sexy.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem echt![]()
it wasn't me though, Viv![]()
Zijn er toch minimaal vier vrouwen, of één drie vrouwen en één man natuurlijkquote:
quote:
Ik hoop met Marco. Gewoon, for the sake of gossip.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ole het volgende:
Maar met wie is hij vreemdgegaan? Dat zou ik ook wel willen weten
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.quote:'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
Hé, hij is man hoor! En mannen kunnen er niks aan doen dat ze vreemd gaan. Dat zit in hun genenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
[..]
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
Echt hequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
[..]
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
Die van Jan?quote:
Ja dat leek mij ook wel te vertrouwen die John..zondequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ja, erg jammer. Het leek me wel een man die je kunt vertrouwen.
zijn die er danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Jan?![]()
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
ja inderdaad, met van die glimoogjes die al roepen 'ik vind het enorm leuk om te flirten.... of meer'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Welke glimoogjes?
Google Ads![]()
[ afbeelding ]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Vivi het volgende:
Die Vivian is wel een leuk grietje om te zien maar als ze John net zo afsnauwt als d'r kleine broertje snap ik het wel. Ik zie d'r regelmatig rondlopen op de kinderboerderij met d'r dochtertje en ze kan behoorlijk bitchen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:03 schreef Starlie het volgende:
Ik zou hem wel doen hoor!!! Vind het echt een lekkertje!!!
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?
Dan zal ie het wel verdiend hebben!
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
Jammer hoor, vind Vivian een mooie vrouw, leek me altijd een leuk stelHoop dat ze eruit komen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij ook een BN'er of ergens bekend van, of gewoon een bekende van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |