quote:John Ewbank: 'Ik ging vreemd!'
door onze redactie
AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian Reijs beleven een dijk van een huwelijkscrisis. De bekende componist van o.a. Marco Borsato heeft opgebiecht dat hij overspel heeft gepleegd.
John liet weten aan RTL Boulevard: 'Ongeveer een maand geleden heb ik Viv opgebiecht dat ik ontrouw ben geweest. (...) Ik kon niet meer omgaan met dat feit. Ik zag geen weg terug met die leugen tussen ons in.'
Het stel, dat 5-jarig dochtertje Day heeft, zit op Ibiza om te kijken of ze uit hun huwelijkscrisis kunnen komen. 'We zijn niet uit elkaar. We zijn deels met en zonder elkaar alles aan het verwerken in de hoop dichter tot elkaar te komen.'
John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
I knowquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Ferdo het volgende:
Marco B. kan dus ook weer aan de bak, binnenkort.
Oh, ik vind hem echtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Tamashii het volgende:
Vind hem niet zo sexy.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem echt![]()
it wasn't me though, Viv![]()
Zijn er toch minimaal vier vrouwen, of één drie vrouwen en één man natuurlijkquote:
quote:
Ik hoop met Marco. Gewoon, for the sake of gossip.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ole het volgende:
Maar met wie is hij vreemdgegaan? Dat zou ik ook wel willen weten
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.quote:'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
Hé, hij is man hoor! En mannen kunnen er niks aan doen dat ze vreemd gaan. Dat zit in hun genenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
[..]
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
Echt hequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
[..]
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
Die van Jan?quote:
Ja dat leek mij ook wel te vertrouwen die John..zondequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ja, erg jammer. Het leek me wel een man die je kunt vertrouwen.
zijn die er danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Jan?![]()
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
ja inderdaad, met van die glimoogjes die al roepen 'ik vind het enorm leuk om te flirten.... of meer'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Welke glimoogjes?
Google Ads![]()
[ afbeelding ]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Vivi het volgende:
Die Vivian is wel een leuk grietje om te zien maar als ze John net zo afsnauwt als d'r kleine broertje snap ik het wel. Ik zie d'r regelmatig rondlopen op de kinderboerderij met d'r dochtertje en ze kan behoorlijk bitchen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:03 schreef Starlie het volgende:
Ik zou hem wel doen hoor!!! Vind het echt een lekkertje!!!
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?
Dan zal ie het wel verdiend hebben!
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
Jammer hoor, vind Vivian een mooie vrouw, leek me altijd een leuk stelHoop dat ze eruit komen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij ook een BN'er of ergens bekend van, of gewoon een bekende van jullie?
Jij kent ook iedereen hé Ccquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.
Ik ben een allemanskennisje.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden hoe sommige mannen vreemd kunnen gaan
en dan ook nog met een andere vrouw die minder fraai is dan degene die
ze thuis hebben zitten.
Zie Bill Clinton,Hugh Grant,Tiger Woods om maar wat te noemen.
Wie weet hebben ze het naar buiten gebracht om de betreffende dame voor te zijn en komt het nog wel...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo treurig.Jammer dat we in dit geval niet weten met wie...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze het naar buiten gebracht om de betreffende dame voor te zijn en komt het nog wel...
Dat zat ik me dus af te vragen: zou het als BN-er zijnde mogelijk zijn om zoiets als dit niet naar buiten te brengen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zal wel wat komen, kan haast niet anders, anders kaart je het zelf niet aan.
We wachten wel af
Volgens mij was het verhaal al uitgelekt, dacht ik ergens gelezen te hebben, waardoor hij dacht "prima dan vertel ik het zelf ook al voor het nog groter nieuws is/wordt".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus af te vragen: zou het als BN-er zijnde mogelijk zijn om zoiets als dit niet naar buiten te brengen?
Want eigenlijk gaat het niemand natuurlijk iets aan waarom jij op Ibiza zit...
So much dus voor het nobele 'ik kon er niet langer mee leven'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij was het verhaal al uitgelekt, dacht ik ergens gelezen te hebben, waardoor hij dacht "prima dan vertel ik het zelf ook al voor het nog groter nieuws is/wordt".
Ik denk dat je die 2 kunt combinerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
So much dus voor het nobele 'ik kon er niet langer mee leven'.
Vanwaar die smiley Pisces29..ik kan ook niks zeggen of ik krijg commentaar of ik wordt uitgelachen.quote:
Alsof jij het weetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Of was het puur voor Vivian bedoelt, ah-hah, yeah vast
quote:
Echt he? Wat is dat toch met die BN'ers, de nieuwe naar-buiten-zonder-slipje ofzo? Aandacht door te roepen dat je vreemd bent gegaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
gaat er ook nog iemand NIET vreemd tegenwoordig.
wat een non-nieuws zeg.
Ja, daarom ga je vreemd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:13 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach, wat wil je, als de enige pap die vrouwlief slikt quinoapap is. (Stond een stukje in de Grazia over wat zij in een week eet, mijn god, dan ga je sméken om patat en frikandellen!)
Nouja, als je met iemand samenwoont die loopt te bitchen en alleen maar übergezond eten in de mond stopt....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, daarom ga je vreemd.
Scherpe analyse trouwens.
dat heb ik ook gezien! Jezus dat mens at echt niks op een dag!! En dan ook nog een handje lijnzaad (-> laxerend)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:13 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach, wat wil je, als de enige pap die vrouwlief slikt quinoapap is. (Stond een stukje in de Grazia over wat zij in een week eet, mijn god, dan ga je sméken om patat en frikandellen!)
quote:
Een mooi hoofd wil niet zeggen dat je pussy lekker is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef FP128 het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden hoe sommige mannen vreemd kunnen gaan
en dan ook nog met een andere vrouw die minder fraai is dan degene die
ze thuis hebben zitten.
Zie Bill Clinton,Hugh Grant,Tiger Woods om maar wat te noemen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Een mooi hoofd wil niet zeggen dat je pussy lekker is.
Je weet natuurlijk niet hoe die vrouw in elkaar zit neem ik aan. Er zijn zat vrouwen die kut zijn en dat het geen wonder is dat de man vreemdgaat. Maar om vreemd te gaan als iemand gezond eet.. Eet zelf lekker vet dan zou ik zeggen. En altijd lopen te bitchen.. waar is dat gezegd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, als je met iemand samenwoont die loopt te bitchen en alleen maar übergezond eten in de mond stopt....Ik wil vreemdgaan niet goedpraten, maar je moet je man natuurlijk wel een béétje gelukkig houden.
En ook echt alles was exotisch, het kon nooit eens normaal brood zijn. Quinoapap, taboulehsalade, amaranthcrackers, geitenyoghurt... Lijkt me een hele onderneming om een dagje met haar weg te gaan, dan moeten er allerlei bakjes mee met pap en crackers.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
trouwens geheel offtopic, maar als je uberhaupt leest wat die meiden eten in de week zo in de grazia... echt niks gewoon! Maar deze van Ewbank is me vooral bijgebleven omdat ze écht helemaal niks eet, en wát ze al eet, was laxerend.. echt ongelofelijk!
Schopje ONZ lijkt mequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet wel even lachen om de titel, "John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy")![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op de radio (bij Edwin Evers) dat Ewbank een brief had geschreven aan RTL met daarin het verhaal. Waarom doen mensen dat? Waarom ga je in godsnaam aan RTL vertellen dat je bent vreemdgegaan? Ik begrijp daar echt helemaal niets van, wat heeft RTL daar nou mee te maken?
Ik zou lekker helemaal niets vertellen. Hij is wel lekker trouwens
quote:
Tja misschien, maar dan nog, ik zou echt mijn mond stijf dicht houden tegenover de pers, maar goed, ik ben geen BN'erquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft de vrouw in kwestie gedreigt met het verhaal aan de pers te verkopen als John geen geld zou betalen en dacht John "prima, dan vertel ik het zelf wel, problem solved".
misschien even dit topic lezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op de radio (bij Edwin Evers) dat Ewbank een brief had geschreven aan RTL met daarin het verhaal. Waarom doen mensen dat? Waarom ga je in godsnaam aan RTL vertellen dat je bent vreemdgegaan? Ik begrijp daar echt helemaal niets van, wat heeft RTL daar nou mee te maken?
Ik heb het gelezen, hij moet het zelf weten, maar nogmaals, ik zou mijn mond stijf dichthouden, laat ze maar lekker lullen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien even dit topic lezen?
Een van de roddelbladen zou geen publiceren dat er problemen waren in het huwelijk. Ewbank heeft ervoor gekozen deze publicatie voor te zijn en eerst zijn eigen versie naar buiten te brengen. Vind ik wel ok.
Ik vind het maar een gladjakker, maar da's dan weer mijn mannelijke kijk op de zaakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee dat dan weer niet, het klopt immers, ook al is het een eikel
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Lovechild het volgende:
Je zal maar niet het geld hebben om op Ibiza de consequenties van je gedrag te gaan zitten voelen...
Hoe moet je er dan nog uitkomen?
ja maar brood zit vol met koolhydraten...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:56 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
En ook echt alles was exotisch, het kon nooit eens normaal brood zijn. Quinoapap, taboulehsalade, amaranthcrackers, geitenyoghurt... Lijkt me een hele onderneming om een dagje met haar weg te gaan, dan moeten er allerlei bakjes mee met pap en crackers.
Oh, en, ze studeerde voor voedingscoach.
Patricia Paay toch? Of is John te oud voor d'r?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we in dit geval niet weten met wie...
Alleen bedoelde Vivian een tweede kindje bij haar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:44 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Patricia Paay toch? Of is John te oud voor d'r?
Misschien dan met een chick with a dick?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd genoeg denk ik dat John geen oude taart van 60 wilt, maar we wachten af wie ze is
Ik vind het ook wel een mooie man, maar als vrouw moet elke fantasie over een brute John die je lekker neemt door dit soort uitspraken toch ogenblikkelijk omslaan in alle geilheid verdrijvende gedachtes over een huilende John in je bed die geen harde lul kan krijgen en ook al vergeten is zijn ochtendcremepje in het toilettasje te doen?quote:John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
gezien haar 'dieet' niet zo gekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie t is.
vanmiddag zag ik Vivian op tv, wat een dun meisje is t eigenlijk. vond haar er als een meisje uitzien, niet als een volwassen moeder..
Leontine, denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ole het volgende:
Maar met wie is hij vreemdgegaan? Dat zou ik ook wel willen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |