quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Een mooi hoofd wil niet zeggen dat je pussy lekker is.
Je weet natuurlijk niet hoe die vrouw in elkaar zit neem ik aan. Er zijn zat vrouwen die kut zijn en dat het geen wonder is dat de man vreemdgaat. Maar om vreemd te gaan als iemand gezond eet.. Eet zelf lekker vet dan zou ik zeggen. En altijd lopen te bitchen.. waar is dat gezegd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, als je met iemand samenwoont die loopt te bitchen en alleen maar übergezond eten in de mond stopt....Ik wil vreemdgaan niet goedpraten, maar je moet je man natuurlijk wel een béétje gelukkig houden.
En ook echt alles was exotisch, het kon nooit eens normaal brood zijn. Quinoapap, taboulehsalade, amaranthcrackers, geitenyoghurt... Lijkt me een hele onderneming om een dagje met haar weg te gaan, dan moeten er allerlei bakjes mee met pap en crackers.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
trouwens geheel offtopic, maar als je uberhaupt leest wat die meiden eten in de week zo in de grazia... echt niks gewoon! Maar deze van Ewbank is me vooral bijgebleven omdat ze écht helemaal niks eet, en wát ze al eet, was laxerend.. echt ongelofelijk!
Schopje ONZ lijkt mequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet wel even lachen om de titel, "John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy")![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op de radio (bij Edwin Evers) dat Ewbank een brief had geschreven aan RTL met daarin het verhaal. Waarom doen mensen dat? Waarom ga je in godsnaam aan RTL vertellen dat je bent vreemdgegaan? Ik begrijp daar echt helemaal niets van, wat heeft RTL daar nou mee te maken?
Ik zou lekker helemaal niets vertellen. Hij is wel lekker trouwens
quote:
Tja misschien, maar dan nog, ik zou echt mijn mond stijf dicht houden tegenover de pers, maar goed, ik ben geen BN'erquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft de vrouw in kwestie gedreigt met het verhaal aan de pers te verkopen als John geen geld zou betalen en dacht John "prima, dan vertel ik het zelf wel, problem solved".
misschien even dit topic lezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:09 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op de radio (bij Edwin Evers) dat Ewbank een brief had geschreven aan RTL met daarin het verhaal. Waarom doen mensen dat? Waarom ga je in godsnaam aan RTL vertellen dat je bent vreemdgegaan? Ik begrijp daar echt helemaal niets van, wat heeft RTL daar nou mee te maken?
Ik heb het gelezen, hij moet het zelf weten, maar nogmaals, ik zou mijn mond stijf dichthouden, laat ze maar lekker lullen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien even dit topic lezen?
Een van de roddelbladen zou geen publiceren dat er problemen waren in het huwelijk. Ewbank heeft ervoor gekozen deze publicatie voor te zijn en eerst zijn eigen versie naar buiten te brengen. Vind ik wel ok.
Ik vind het maar een gladjakker, maar da's dan weer mijn mannelijke kijk op de zaakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nee dat dan weer niet, het klopt immers, ook al is het een eikel
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:14 schreef Lovechild het volgende:
Je zal maar niet het geld hebben om op Ibiza de consequenties van je gedrag te gaan zitten voelen...
Hoe moet je er dan nog uitkomen?
ja maar brood zit vol met koolhydraten...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:56 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
En ook echt alles was exotisch, het kon nooit eens normaal brood zijn. Quinoapap, taboulehsalade, amaranthcrackers, geitenyoghurt... Lijkt me een hele onderneming om een dagje met haar weg te gaan, dan moeten er allerlei bakjes mee met pap en crackers.
Oh, en, ze studeerde voor voedingscoach.
Patricia Paay toch? Of is John te oud voor d'r?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat we in dit geval niet weten met wie...
Alleen bedoelde Vivian een tweede kindje bij haar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:44 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Patricia Paay toch? Of is John te oud voor d'r?
Misschien dan met een chick with a dick?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Vreemd genoeg denk ik dat John geen oude taart van 60 wilt, maar we wachten af wie ze is
Ik vind het ook wel een mooie man, maar als vrouw moet elke fantasie over een brute John die je lekker neemt door dit soort uitspraken toch ogenblikkelijk omslaan in alle geilheid verdrijvende gedachtes over een huilende John in je bed die geen harde lul kan krijgen en ook al vergeten is zijn ochtendcremepje in het toilettasje te doen?quote:John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de reden voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
gezien haar 'dieet' niet zo gekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie t is.
vanmiddag zag ik Vivian op tv, wat een dun meisje is t eigenlijk. vond haar er als een meisje uitzien, niet als een volwassen moeder..
Leontine, denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ole het volgende:
Maar met wie is hij vreemdgegaan? Dat zou ik ook wel willen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |