Die van Jan?quote:
Ja dat leek mij ook wel te vertrouwen die John..zondequote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ja, erg jammer. Het leek me wel een man die je kunt vertrouwen.
zijn die er danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die van Jan?![]()
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
ja inderdaad, met van die glimoogjes die al roepen 'ik vind het enorm leuk om te flirten.... of meer'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem nou juist typisch een van die mannen die in neon-kleurige-letters op zijn voorhoofd heeft staan dat hij wel in is voor een slippertje.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:54 schreef Hyperdude het volgende:
Welke glimoogjes?
Google Ads![]()
[ afbeelding ]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Vivi het volgende:
Die Vivian is wel een leuk grietje om te zien maar als ze John net zo afsnauwt als d'r kleine broertje snap ik het wel. Ik zie d'r regelmatig rondlopen op de kinderboerderij met d'r dochtertje en ze kan behoorlijk bitchen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:03 schreef Starlie het volgende:
Ik zou hem wel doen hoor!!! Vind het echt een lekkertje!!!
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snauwt ze Mark(je) Reijs geregeld af, ja?
Dan zal ie het wel verdiend hebben!
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
In veel interviews meldden ze dat ze een 2e kindje wilden, nu komt de aap uit de mouw
Jammer hoor, vind Vivian een mooie vrouw, leek me altijd een leuk stelHoop dat ze eruit komen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik dacht juist een paar maanden geleden gehoord te hebben dat ze al zwanger was.. maar dan zal ik wel in de war geweest zijn!
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als het net zo'n eikel als John is zeg ik "gelijk heeft ze"
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qua vreemdgaan is het in ieder geval een pot nat.
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij ook een BN'er of ergens bekend van, of gewoon een bekende van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |