"Pakkende teksten!" En dan de meest obligate oneliners die je maar kunt 'bedenken'.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef patatmetfriet het volgende:
En ze schijnt t-shirts te laten bedrukken.
http://www.supermom.nl/
Idd zeg! De vreselijkheid!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Pakkende teksten!" En dan de meest obligate oneliners die je maar kunt 'bedenken'.
"I'm still sexy!" Briljant!quote:
quote:
Klopt ja, hilarisch was dat. Vond het toen al klinken als een heel gezellig typequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
dat was ik vergeten!!
![]()
![]()
maar joh, die meid had vast geen energie meer om nog te nken, vind je het gek dat hij het ergens anders zoekt...
trouwens geheel offtopic, maar als je uberhaupt leest wat die meiden eten in de week zo in de grazia... echt niks gewoon! Maar deze van Ewbank is me vooral bijgebleven omdat ze écht helemaal niks eet, en wát ze al eet, was laxerend.. echt ongelofelijk!
Even opgezocht:quote:Op maandag 10 mei 2010 10:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoho
Viv presenteert op RTL het programma Style!
Zou de Andere Vrouw Peggy-Jane de Schepper zijn? Ik ken Peggy-Jane de Schepper niet, maar wát een artiestennaamquote:"Opnieuw een nieuw Nederlands styling-programma op televisie. Dit keer heet het Style, is het te zien op RTL 5 en wordt het door elkaar gepraat door drie vrouwen die eigenlijk al niet meer op tv te zien waren, maar voor de gelegenheid toch weer de buis op mogen: Fajah Lourens, Vivian Ewbank (foto) en Peggy-Jane de Schepper."
Peggy-Jane is een leuke meid, dus dat zou wele en vooruitgang zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Even opgezocht:
[..]
Zou de Andere Vrouw Peggy-Jane de Schepper zijn? Ik ken Peggy-Jane de Schepper niet, maar wát een artiestennaamPeggy-Jane Ewbank klinkt ook niet slecht
Ja nou! Haar zus wandelt wel eens met de teckel van mijn achternicht en dus...quote:
Ze is de ex-verkerings van mijn zwagerquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou! Haar zus wandelt wel eens met de teckel van mijn achternicht en dus...
Nee, ik heb Costa gezienWaarin ze met Katja S. zoende
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Ole het volgende:
Nou en mijn ex zwagert heeft in Costa Volle Maan gespeeld
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:19 schreef Ole het volgende:
Nou en mijn ex zwagert heeft in Costa Volle Maan gespeeld
quote:
Aan haar huishoudelijke taken zal het niet liggen, kijk maar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef Jane het volgende:
'Wacht ff, ik probeer te voelen wat de reden van mijn gedrag is'. Prachtig! Alsof het rechtstreeks uit een van z'n nummers komt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Leontine, denk ikOf iemand in de categorie Leontine, dwz bekend genoeg om de roddelbladen massaal op de been te krijgen. Waarom wilden John en Viv dit nieuws anders met ons delen? Hij is nauwelijks bekend, en zeker niet bekend genoeg voor een Rebecca Loos-achtig Kiss & Tell-verhaal, want het interesseert niemand wat John Ewbank doet, behalve liedjes maken dan. En Viv is twee keer op de televisie geweest met een tv-programma dat allang ter ziele is, zij wordt misschien wel eens op straat herkend, maar dan als Nance of Wendy, niet als Viv.
Kortom: ze hebben geen enkele reden om het Nederlandse publiek te betrekken bij zijn overspel, ze voelden zich alleen gedwongen om Marco & Leontine uit de wind te houden, want die zijn wel bekend
Was al gezegd hotje! Mgihihihih!quote:
dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Ole het volgende:
Zijn voortanden zijn nep!
Hoe zien jullie dat dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zag
Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:
Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
Ik ken hem helemaal niet, we waren gewoon gelijktijdig de kinderboerderij aan het checken, jeweetsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.
Nou idd zeg, zulke slagtanden laat je toch niet maken als je dan toch de keuze hebtquote:
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..quote:
Maar tegenwoordig kunnen ze toch prima een hoesje over een tand zetten? Of complete nieuwe tanden planten? Waarom zou de man een hele pláát in zijn mond laten installeren?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..
[ afbeelding ]
Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..
[ afbeelding ]
Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef Luna3 het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon wat witter tandvlees, minder doorbloed ofzo? Of een raarbelichte foto. Weet ik het. Tegenwoordig kunnen ze ook hele tanden in zetten, gaatje boren in je kaak, schroef erin, tand erop en klaar. Kost een paar centen, maar die heeft 'ie genoeg, dus waarom dan inderdaad zo'n plastic geval in z'n bakker. Trouwens, als het neptanden zijn dan had ik die hoektanden een stuk korter gemaakt dan m'n voortanden; ziet er niet uit dit.
Volgens mij zijn het gewoon z'n eigen tanden, gebleekt, dat wel!
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als John er niet zo lekker uitgezien had, en we het liefst allemaal degene waren geweest met wie hij vreemdging, en daarnaast zijn vrouw niet dat belachelijke dieet had neergezet in dat blad, had ik het vreemdgaan misschien wat erger gevonden ja![]()
maar ook het 'ik ben 1 keertje vreemdgegaan, en we moeten eruit komen op Ibiza' maakt het tot iets hilarisch..
edit: Zo zie je ook dat het aan type persoon ligt: Rob de Nijs was wel de eikel die vreemdging, Belinda werd sympathieker gevondenWe vinden Ewbank gewoon sympathiek, dat is het!
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Spaar me.![]()
Ewbank.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Even de boel op vakantie opkrikken en als je thuis komt stort het alsnog in en ligt de scheiding over een jaar klaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
slappe hap om dat zo op te lossen.
Maar goed, dat is het Gooische niveautje
Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?quote:Oh en mocht het rond John nou even stil zijn, dan dienen er ook hier nog teams gevormd te worden!
Jack de Vries het huis uit gegooid!
Nee, ik miste jullie daar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *
[..]
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.
En wat die implantaten betreft, tja, daar moet je wel genoeg bot voor hebben en misschien is hij die tanden al lang kwijt ( ongeval)? en dan verdwijnt het bot ook steeds meer en blijft er niet genoeg over om een schroef in te kunnen zetten. In de bovenkaak moet je ook erg uitkijken dat je niet in de kaakholte komt met je schroef dus het zou zo maar kunnen dat het geen optie voor hem is..
Kan me ook niet voorstellen dat hij daar niet voor zou kiezen als dat ook een optie was.
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is?
(En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom
)
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is?
(En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom
)
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets eten
Ik ben wel benieuwd naar het weekmenu van Patty Brard
Vind je het gek dat ze kanker kreeg! Koolhydraten zijn het kwaad!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!
Een speltboterham.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
Nee, want dat plakt zo aan zijn plastieken tanden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze neemt een paar happen van een chocoladetaartje! SINNER! (En de rest gooit ze weg of zo? Of gooit ze in John?)
Zo ruk je toch echt alle plezier uit je leven inderdaad? Ik snap wel dat ze snauwt in de speeltuin als ik dit zo lees. Daar helpen geen zestien ashtanga yoga sessies meer aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
Scherp!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef patatmetfriet het volgende:
Er staat dat haar schoonmoeder aardappelpuree gekookt heeft. Niet dat Viv het heeft opgegeten.
Scherp!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:25 schreef patatmetfriet het volgende:
Er staat dat haar schoonmoeder aardappelpuree gekookt heeft. Niet dat Viv het heeft opgegeten.
Over 15 jaar is ze verzuurd, uitgemergeld en heeft ze een pittig kort rood kapsel. En daar zit je dan naast op de bank. Geen sex, geen leven, geen lekker eten. Karma is een bitch John.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
Waarschijnlijk de mevrouw van de snackbarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar dat krijgt hij dus ook dagelijks voorgeschoteld, die onbespoten driedubbellinksgedraaide half ontkiemde prut.. Ik praat vreemdgaan niet goed, maar ik denk dat hij lekker een vette bek is gaan halen met een mayo liefhebbende mevroi. Wie het ook is.
Zo`n vadsig zeugje, ruikend naar frituurvet en bitterballen met mosterd. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de mevrouw van de snackbar
Het...het...het zal toch wel een mevroi zíjn?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar dat krijgt hij dus ook dagelijks voorgeschoteld, die onbespoten driedubbellinksgedraaide half ontkiemde prut.. Ik praat vreemdgaan niet goed, maar ik denk dat hij lekker een vette bek is gaan halen met een mayo liefhebbende mevroi. Wie het ook is.
Pelt... spelt... wat scheelt hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een speltboterham.
Hier, zie:
[ afbeelding ]
Jeumig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een speltboterham.
Hier, zie:
[ afbeelding ]
HY-LA-RISCH!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
- "Viv, ze denken dat ik een plaatje heb."
- "Je bent een klootzak."
- "Weet ik, Viv. Ik zal er alles aan doen om het goed te maken... maar een plaatje. Hoe vind jij mijn tanden?"
- "Doe die mond in godsnaam dicht, John."
- "Heb ik scherpe hoektanden?"
- "Je hebt een rotkop."
- "Viv, ik snap dat je boos bent, ik heb een grote fout gemaakt. Maar kijk nou heel even naar m'n tanden. Ziet het er erg nep uit?"
- "Alles aan jou is nep. Je songteksten in de eerste plaats."
- "Sorry, Nance. Ik bedoel: Viv."
- "Wat zei je nou?"
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
Hehehe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Do we ever?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jeumig!![]()
Ik dacht dat jullie een beetje overdreven, for the sake of SHO!
Mwah...quote:
CARBS ARE EVIL!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Mwah...
Ik vind die "Kip uit de oven met broccoli en haricot vers" ook zo erg. Is er geen ruimte meer in die gekrompen maag van de dagelijke, jaar in jaar uit citroensap, dat er geen aardappelen, rijst of pasta meer bij kan?
MY GOD. Daar gaan mannen inderdaad "van buiten de deur eten" ja.
Oja, dom van me!quote:
Broodje doner en een frikandel. Hoop ik voor hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ze had toch zalmsashimi? daar dit toch geen rijst bij? Bij Sushi wel, maar bij Sashimi (hoe je het ook schrijft) toch niet?
ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe daar een avonddiner thuis gaat.. Vooral die dag met twee roggebrood 's avonds.. wat eet John Ewbank dan?! Hoe gaat zij uberhaupt uit eten?
Pussy bij een ander.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ze had toch zalmsashimi? daar dit toch geen rijst bij? Bij Sushi wel, maar bij Sashimi (hoe je het ook schrijft) toch niet?
ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken hoe daar een avonddiner thuis gaat.. Vooral die dag met twee roggebrood 's avonds.. wat eet John Ewbank dan?!
"Oh schat, je zei sushi! Ik dacht toch echt dat je zei dat ik wel wat pussy mocht."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |