abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81287736
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.
En wat die implantaten betreft, tja, daar moet je wel genoeg bot voor hebben en misschien is hij die tanden al lang kwijt ( ongeval)? en dan verdwijnt het bot ook steeds meer en blijft er niet genoeg over om een schroef in te kunnen zetten. In de bovenkaak moet je ook erg uitkijken dat je niet in de kaakholte komt met je schroef dus het zou zo maar kunnen dat het geen optie voor hem is..
Kan me ook niet voorstellen dat hij daar niet voor zou kiezen als dat ook een optie was.
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.

Op de een of andere manier moet ik bij het hele 'plaatjes'-verhaal steeds denken aan John die het op Ibiza toch niet kan laten om op zijn laptop te checken hoe de bom is gevallen, in Nederland, en die hier leest over zijn afgebrokkelde kaakbot, zijn gebleekte hoektanden en zijn kaakholte.

- "Viv, ze denken dat ik een plaatje heb."
- "Je bent een klootzak."
- "Weet ik, Viv. Ik zal er alles aan doen om het goed te maken... maar een plaatje. Hoe vind jij mijn tanden?"
- "Doe die mond in godsnaam dicht, John."
- "Heb ik scherpe hoektanden?"
- "Je hebt een rotkop."
- "Viv, ik snap dat je boos bent, ik heb een grote fout gemaakt. Maar kijk nou heel even naar m'n tanden. Ziet het er erg nep uit?"
- "Alles aan jou is nep. Je songteksten in de eerste plaats."
- "Sorry, Nance. Ik bedoel: Viv."
- "Wat zei je nou?"
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
  Moderator / Miss SHO dinsdag 11 mei 2010 @ 11:21:05 #152
22592 crew  Ole
pi_81288213

straks even uitgebreid teruglezen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin dinsdag 11 mei 2010 @ 11:40:18 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81289031
Ik ook
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:43:33 #154
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81289144
Zou Vivian van de weeromstuit haar verdriet wegeten met chocoladetaart?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 11:55:13 #155
163650 Greys
pi_81289583
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:

- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:59:58 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81289764
Inzichten krijgen op Ibiza, ook. Dat is net zoiets als zwemmen in de woestijn.
Maar ook dat zal John Euw-bank (ik vind hem dus verre van aantrekkelijk, die zijen zakdoek) graag doen. In de woestenij die het leven heet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81289863
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is? (En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom )
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:04:26 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81289939
Dat zal toch wel met (cafeïnevrije) koffie zijn, en sloten sojamelk, die soja lattes, cappuccino's en macchiato's?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:04:36 #159
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81289948
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is? (En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom )
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets eten

Ik ben wel benieuwd naar het weekmenu van Patty Brard
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:06:02 #160
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81290002
Eigenlijk is die rubriek uit de gRazia wel een Dyanne Beekmanachtig topic waard overigens
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 12:06:59 #161
163650 Greys
pi_81290050
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!

Wellicht dat Rosanna het voorbeeld ( ) was voor al die Graziaaaaaladies? Toen zij zagen dat Ross en plein publique de champie uit de vingers van Pat trok en er een kopje kruidenthee voor in de plaats gaf en zij haar uberslank in strak broekje en op hakken met volgescheten luier bevallig richting groene bak zagen trippelen toen... Hm, ik ben even mijn eigen draad kwijt. Excuse me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81290091
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets eten

Ik ben wel benieuwd naar het weekmenu van Patty Brard
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!
Don't you love her madly?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:09:26 #163
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81290153
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!
Vind je het gek dat ze kanker kreeg! Koolhydraten zijn het kwaad!
pi_81290202
Wat een wendingen weer. Where does it end?
pi_81290262
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
Een speltboterham.

Hier, zie:

dinsdag 11 mei 2010 @ 12:13:39 #166
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81290313
Dinsdag: Diner: twee sneetjes roggebrood, eentje met hummus ene entje met biologische pindakaas.

Wat zal ze vol hebben gezeten
pi_81290341
Ze neemt een paar happen van een chocoladetaartje! SINNER! (En de rest gooit ze weg of zo? Of gooit ze in John?)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:16:08 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81290414
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
pi_81290483
Water met citroen is ook echt Anorexia 101, dat laat je maag samenkrimpen, zodat 'ie sneller vol is.
pi_81290545
Vreemd dat de `deskundige´ zo lovend is. Gezond is het namelijk wel, maar het is toch veel te weinig voor een volwassen vrouw. Als ik dit zo lees komt ze niet boven de 1000 kcal per dag.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 12:19:50 #171
163650 Greys
pi_81290582
's Avonds nog een glaasje rijstemelk, een handje walnoten, een appel en Yogi detoxthee.

In het weekend! Wat een Bourgondiër he, die Viv?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81290617
Mja, Viv is zelf toch ook "voedingsdeskundige". Dat zijn veelal zelf halve anorexiapatiënten. Vooral die zo'n cursusje hebben gedaan, ipv een echte studie. Waarom zou je ook anders zo'n cursus gaan volgen hè...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:21:17 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81290635
Een soja-chocotoetje. Dan moet je je toch diep schamen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 12:22:26 #174
163650 Greys
pi_81290684
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze neemt een paar happen van een chocoladetaartje! SINNER! (En de rest gooit ze weg of zo? Of gooit ze in John?)
Nee, want dat plakt zo aan zijn plastieken tanden.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
Zo ruk je toch echt alle plezier uit je leven inderdaad? Ik snap wel dat ze snauwt in de speeltuin als ik dit zo lees. Daar helpen geen zestien ashtanga yoga sessies meer aan natuurlijk.
En als ze nou dik was en af moest vallen....

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 11-05-2010 14:41:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:24:17 #175
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81290767
Ha, de verplichte echte maaltijd staaat er ookw eer eens in, bij haar schoonmoeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')