quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.
En wat die implantaten betreft, tja, daar moet je wel genoeg bot voor hebben en misschien is hij die tanden al lang kwijt ( ongeval)? en dan verdwijnt het bot ook steeds meer en blijft er niet genoeg over om een schroef in te kunnen zetten. In de bovenkaak moet je ook erg uitkijken dat je niet in de kaakholte komt met je schroef dus het zou zo maar kunnen dat het geen optie voor hem is..
Kan me ook niet voorstellen dat hij daar niet voor zou kiezen als dat ook een optie was.
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is?
(En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom
)
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of een peltboterham echt bestaat, maar in de Grazia (met de 'eetpatronen' van bekende Nederlanders) eten al die vrouwen inderdaad, zoals al werd opgemerkt, de meest eigenaardige dingen, en ze drinken allemaal soja-latte's of soja-cappuccino's en dat intrigeert mij ook enorm, want wat IS dat? Waarom drinken al die mensen soja? Omdat koffie vergif is?
(En wat mij ook altijd opvalt in die eetdagboeken is dat NOOIT iemand alcohol drinkt, het is altijd een glas water (8 glazen per dag, minimaal), of een glas sojamelk, of een glas kruidenthee, of een glas soja-chocomel met magere geitenslagroom
)
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
En normaal avondeten is ook uit den boze, behalve die verplichte keer dat ze stamppot gegeten zouden hebben om de schijn op te houden dat ze uberhaupt na zessen nog iets eten
Ik ben wel benieuwd naar het weekmenu van Patty Brard
Vind je het gek dat ze kanker kreeg! Koolhydraten zijn het kwaad!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dan Sylvie: die eet tenminste weleens het hoorntje van haar ijsje op!!!
Een speltboterham.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Viv haar sojayoghurt met lijnzaad dan in zijn hoogstwaarschijnlijk wit wapperend linnen kruis - want Ibiza - deponeert. Ik ga overigens even opzoeken wat een peltboterham is, want het intrigeert me enorm.
Nee, want dat plakt zo aan zijn plastieken tanden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze neemt een paar happen van een chocoladetaartje! SINNER! (En de rest gooit ze weg of zo? Of gooit ze in John?)
Zo ruk je toch echt alle plezier uit je leven inderdaad? Ik snap wel dat ze snauwt in de speeltuin als ik dit zo lees. Daar helpen geen zestien ashtanga yoga sessies meer aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Puur genieten met drie gedroogde vijgen. Snap ik meteen John beter: haar eigen vijg zal ook wel gortdroog zijn.
Wat een treurigmakend dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |