"Oh schat, je zei sushi! Ik dacht toch echt dat je zei dat ik wel wat pussy mocht."quote:
Opgelost! Slotje!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Oh schat, je zei sushi! Ik dacht toch echt dat je zei dat ik wel wat pussy mocht."
Gezien dat levenloze bleke bekkie dat dat kind heeft niet...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Felixa het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat kind van ze wel een beetje normaal te eten krijgt.
Ach gut, zit heel groep 2 in de pauze lekker aan de Wicky met een Sultana en zij knabbelt op een zeewiercracker die ze wegspoelt met een pakje rijstmelk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gezien dat levenloze bleke bekkie dat dat kind heeft niet...(nee das gemeen)
Haar naam?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Luna3 het volgende:
Wie is dat kind? Foto's graag! (Onee, doe maar een linkje, arm kind, of beter; alleen haar naam.) Kan alleen maar foto's van 7 k spotten, daar kan ik gen lijnzaadjes tussen de (soja)melktandjes op zien!
Of Dubbel D!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Oef. Nou snap ik dat dieet: uitkijken dat ze later geen dikke Day wordt! (dikke D)
Dat was met Peter van der Vorst toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!
Wellicht dat Rosanna het voorbeeld () was voor al die Graziaaaaaladies? Toen zij zagen dat Ross en plein publique de champie uit de vingers van Pat trok en er een kopje kruidenthee voor in de plaats gaf en zij haar uberslank in strak broekje en op hakken met volgescheten luier bevallig richting groene bak zagen trippelen toen... Hm, ik ben even mijn eigen draad kwijt. Excuse me
dat kan inderdaad maar dat verklaart niet dat licht roze tandvlees wat duidelijk anders van kleur isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt toch heel simpel plaatjes voor/over je eigen tanden laten zetten.
Al die tanden zijn identiek aan elkaar, 2 zelfde hoektanden, 2 zelfde voortanden...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
- "Viv, ze denken dat ik een plaatje heb."
verhaaltje
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
ik moest ook hardop lachen, tussen alle plaatjesellende door![]()
Ik was ff bang dat dit te ver offtopic ging maar las net dat het hierboven over de calorieën gaat die
Viv dagelijks VOORAL NIET binnenkrijgt dus dit moet ook kunnen
Ze zullen wel niet groter dan een smartie zijn geweestquote:
In overspelkwesties hangt alles met alles samenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
![]()
ik moest ook hardop lachen, tussen alle plaatjesellende door![]()
Ik was ff bang dat dit te ver offtopic ging maar las net dat het hierboven over de calorieën gaat die
Viv dagelijks binnenkrijgt dus dit moet ook kunnen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh, Goodbye hierboven had nog een verzoekje
Of voortaan bij dit soort topics [GATE] voor de TT mag komen!
Ik ben vóór!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
ja dat is een goed idee! Zo kan je sneller weten waar je moet zijn
Met het risico op schandaalinflatie willig ik het verzoek in. Alles voor de kijkcijfersquote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met het risico op schandaalinflatie willig ik het verzoek in. Alles voor de kijkcijfers
dan kan ik ook niet achterblijven !quote:Op maandag 10 mei 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
TVP voor alle dirt die ongetwijfeld volgt.
Gewoon alleen [GATE] als tag voor een schandaaaaal topic is super hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat zullen we ervan maken, " Ewgate"? Anyone?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met het risico op schandaalinflatie willig ik het verzoek in. Alles voor de kijkcijfers
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Maar hij mag zonder het streepjeAh? Dat staat mooier
En mag dat ook voor de TT van Mister de Vries?
jamaar voor een toekomstig begrip mag het best zonderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, -gate is een achtervoegsel, een tweede deel van [insert naam schandaal]!!!
/Taalpuristmodus
Who cares anyway.
die mensen die in Expeditie Robinson zitten en niks te eten hebben, hebben toch ook geen zin in seks meer? Viv komt met haar dieet aardig in de buurt van Expeditie Robinson-voedsel... ik voel een theorie opkomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
In overspelkwesties hangt alles met alles samen![]()
Dat oerdieet geeft een aardig beeld van het levensgenot van Viv (en John, die ook biologische bietensoepjes, sojatoetjes en rijstemelk krijgt voorgezet) en gecombineerd met de opzwepende astangha-yogasessies en de afbeulende personal coach-trainingen weet je dan, slaapkamertechnisch, eigenlijk genoeg.
Als ik dat oerdieetdagboek alleen maar doorlees, hoef ik de komende vijf of zes levens geen seks meer
Ja precies, en dat heeft John de das omgedaan. Het oerdieet, in feite. Het is allemaal de schuld van het oerdieet en de oergraancrackers en de geitenmelkquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
die mensen die in Expeditie Robinson zitten en niks te eten hebben, hebben toch ook geen zin in seks meer? Viv komt met haar dieet aardig in de buurt van Expeditie Robinson-voedsel... ik voel een theorie opkomen
En ja, dan blijkt die 160 gram toch een beetje weinigquote:“Recept Supermom:
3 eetlepels geduld
4 eetlepels zelfvertrouwen
120 gram humor
400 gram echte aandacht voor je kinderen
150 gram tijd voor jezelf
160 gram tijd voor je partner
1 kilo liefde, onvoorwaardelijke liefde”
Goed plan voor lunchquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef Ole het volgende:
Gate?
Nou ja, ik ben er weer klaar voor vandaag. Zo eens even ontbijten met eieren met spek of zo. Heb ik ineens zo'n zin in
Over Ros gesproken: de nieuwe 'Mama' ligt hier voor me (nog in plastic, ga morgen lezen) en mevrouw Kluivert staat op de cover. Heel bevallig met een hondje onder haar arm, 2 kindertjes (waaronder de Kluivert-telg) ernaast. Coverkop: "Ik ben de baas in huis"....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nu mis ik de Kluivert-Lima periode, memories!
Wellicht dat Rosanna het voorbeeld () was voor al die Graziaaaaaladies? Toen zij zagen dat Ross en plein publique de champie uit de vingers van Pat trok en er een kopje kruidenthee voor in de plaats gaf en zij haar uberslank in strak broekje en op hakken met volgescheten luier bevallig richting groene bak zagen trippelen toen... Hm, ik ben even mijn eigen draad kwijt. Excuse me
Wát een verrassing!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Over Ros gesproken: de nieuwe 'Mama' ligt hier voor me (nog in plastic, ga morgen lezen) en mevrouw Kluivert staat op de cover. Heel bevallig met een hondje onder haar arm, 2 kindertjes (waaronder de Kluivert-telg) ernaast. Coverkop: "Ik ben de baas in huis"....
Daar ben ik nooit zo goed inquote:
edit- oh ik snap em alquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Ole het volgende:
asje! Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |