quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Van de Hengel zijn erg goed en aardige gasten. Uurtarief volgens factuur hier 59 ex.
Pffffquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:
"Waar Yoshi weer een auto in de prak rijdt"
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:
"Waar Yoshi weer een auto in de prak rijdt"
Ik werd teruggebeld en ben door na de volgende ronde..quote:foto Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Iemand hier zich opgegeven voor de Joyride?
Mij belde ze net ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik werd teruggebeld en ben door na de volgende ronde..![]()
Laat wel me paps daar inschrijven ivm. mijn leeftijd
Dat kan altijd nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef k_man het volgende:
Oh, dat. Niet echt behoefte aan, geloof ik. Ik rij liever 3 dagen in m'n eigen bolide.
Als ik kon kiezen de Z4quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef k_man het volgende:
Ja, maar dan nog. Als jij kon kiezen tussen drie dagen in een Z4 of drie dagen in een 1-serie... dan is de keuze snel gemaakt, toch?
Ik heb me ingeschreven met de Corvette.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Maharbal het volgende:
TVP.
Net ingeschreven voor een 3-serie.
"Bezit u al een auto?" - "3 Serie"
Veel 316'squote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef Twista101 het volgende:
Ik meld me ook even:
E36 3.16i uit 1998.
Wat een kneus die dat uitlegt. Heb direct geen zin meer. Dat is meer een type voor een Audi TTquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)iders/overzicht.html
Het was idd behoorlijk triest, en heb ook gelijk het volume afgezet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Veel 316's
[..]
Wat een kneus die dat uitlegt. Heb direct geen zin meer. Dat is meer een type voor een Audi TT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop