Ah dan kun je gewoon in het PLS komen aanschuiven, daar is mopperen op Roda ook tijdverdrijf nr.1quote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik mopper niet zoveel hoor. Behalve als het op roda aankomt
Dat valt mij ook op.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Zeroku het volgende:
Pak deze maar.
Op radio 1 gaan ze er al vanuit dat Twente kampioen is.
En terecht.quote:
Beetje duf inderdaadquote:
hoogmoed komt voor de val.quote:
Mag ook wel. Twente wordt ook in het zadel geholpen.quote:
Ik heb er ook totaal geen probleem meequote:Op zondag 2 mei 2010 15:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag ook wel. Twente wordt ook in het zadel geholpen.
Spelen tegen 10 man en ze missen enorme kansenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:12 schreef di0r1 het volgende:
Ik zie alleen de uitslagen. Speelt Twente een beetje goed?
quote:
quote:
5 zelfs en een lolbroek opende ook nog een 6e.quote:
wel als nac terug komtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef LimboFan het volgende:
Hebben ze toch niks aan
Neuhquote:
Laten liggen tegen Sparta thuis....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cijfers voor Ajax dit seizoen... en dan een fucking punt tekort komen
Let maar is opquote:
Idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cijfers voor Ajax dit seizoen... en dan een fucking punt tekort komen
Maar toen was deel 2 nog niet dicht.quote:
Kan ook niet altijd goed gaan. Zie PSV.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles met 4-0 / 5-0 winnen en dan het kampioenschap verliezen tegen een ploeg met nipte overwinningen.
Laten liggen tegen Sparte thuis,quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles met 4-0 / 5-0 winnen en dan het kampioenschap verliezen tegen een ploeg met nipte overwinningen.
Fatsoenlijke spitsen die heel makkelijk scoren.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan Ajax nou iedere wedstrijd zo makkelijk winnen?![]()
Ik zet er mijn vraagtekens bij
Ja, en dan schiet NAC straks wakker. Net als in het duel met PSVquote:
Misschien moeten ze dan bij zichzelf kijken waar ze het hebben laten liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, en dan schiet NAC straks wakker. Net als in het duel met PSV
Ook pas na de winterquote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Twente heeft ook al fucking veel kansen gemist.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef TNA het volgende:
Die 1-0 van Twente is gezien de tegenstander met 10 man nog een tamelijke faalstand.
Jij mag een tijdje niet posten wat mij betreft.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Mr.N het volgende:
edit
Ik zal het weghalen.quote:
FAIL.:')quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Mr.N het volgende:
edit
BAN!quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij mag een tijdje niet posten wat mij betreft.
Gewoon sneller editten jongeman, het zijn hooguit 15 posts in 2 seconde.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ga het ook even 20 keer quoten..
Ja inderdaad, daar hoor je ook niks meer over, kan Feyenoord nog 4de worden.quote:
doe gewoon normaal.quote:
ze hebben sinds kort toch een chinese website.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan Ajax nou iedere wedstrijd zo makkelijk winnen?![]()
Ik zet er mijn vraagtekens bij
Mark my words.quote:
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
oh oh oh wat wordt dit een lekkere dag zeg als het zo blijft.....
en ik kijk nu al vooruit naar die meesmuilende reacties van al die joden hier op het forum hahahaha!
er zijn 2 scenario's:
1. alle ajacieden gaan het kampioenschap bagatelliseren
2. alle ajacieden gaan hele grote krokodillentranen huilen en met calimero verhalen komen
in beide gevallen lig ik hier dubbel![]()
met 85 punten en meer dan 100 doelpunten geen kampioen worden hahaha
3. Alle Ajacieden gaan huilen om het Nederlands voetbal, terwijl zij juist zich zo vaak net niet wisten te plaatsen in de CL, als het er echt om gingquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
en ik kijk nu al vooruit naar die meesmuilende reacties van al die joden hier op het forum hahahaha!
er zijn 2 scenario's:
2. alle ajacieden gaan hele grote krokodillentranen huilen en met calimero verhalen komen
Optie 2 graagquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
Ik word een beetje moe van je getroll.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
Dat gaat mooie tv wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil die smoel van Jack van Gelder vanavond zien.
DAT WORDT SMULLEN
Ze zenden de wedstrijden ook apart uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef lezzer het volgende:
Zendt Eredivisie Live eigenlijk nog wat anders uit dan dit schakelprogramma?
Wij durven niet van zender te wisselen ivm de slechte verbinding die we normaal hebben, en nu hebben we goed beeld...
Oh god ze hebben een keertje gehandhaafd hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
Dat zou prachtig zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
http://www.eredivisie.nl/programmagidsquote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef lezzer het volgende:
Zendt Eredivisie Live eigenlijk nog wat anders uit dan dit schakelprogramma?
Wij durven niet van zender te wisselen ivm de slechte verbinding die we normaal hebben, en nu hebben we goed beeld...
Ja, veel beter dan NAC. Maar ze gaan zo slordig om met de kansen. Het had al makkelijk 0-4 kunnen staanquote:Op zondag 2 mei 2010 15:12 schreef di0r1 het volgende:
Ik zie alleen de uitslagen. Speelt Twente een beetje goed?
Mijn radio schakelt automatisch.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan met mijn Versatel IPTV kastje schakelen tussen alle wedstrijden.
Ik ben tof.
ik hoop dat feyenoord en hun achterlijke fans failliet gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 15:18 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar hoor je ook niks meer over, kan Feyenoord nog 4de worden.
Rust
Lekker op tijd dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Pino112 het volgende:
Hier op de stream zie ik nu het gejuich van de Ajax-supporters na de 0-1![]()
![]()
Want het is natuurlijk idioot om te gaan juichen bij een goal.. wie the fuck doet dat..quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Pino112 het volgende:
Hier op de stream zie ik nu het gejuich van de Ajax-supporters na de 0-1![]()
![]()
nouja goed, goed. maar nac speelt inderdaad weer net zo bagger als normaalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ja, veel beter dan NAC. Maar ze gaan zo slordig om met de kansen. Het had al makkelijk 0-4 kunnen staan
Dat is zijn punt ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk idioot om te gaan juichen bij een goal.. wie the fuck doet dat..
Ja, dat had ik natuurlijk al gezocht, maar niet gevondenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/programmagids
Zo moeilijk is 't niet.
De ploeg die uiteindelijk de meeste punten haalt is de beste.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben absoluut niet voor ajax....... maar twente gun ik echt absoluut niets meer.....
Een seizoen zou moeten uitmaken welk team het best is.... en ajax heeft nu gewoon duidelijk bewezen de beste te zijn! ...... blijkbaar wordt er dus een uitzondering op de regel gemaakt....jammer.....
ten rouwelaar is ook een prima keeper...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Torrio het volgende:
Ajax natuurlijk weer ruim voor en strebertje Twente weer geluk met die rooie kaart alleen voor Feher en niet voor Janssen![]()
Ten Rouwelaar is goed bezig trouwens!
Lijkt me een doodzonde in dit forum eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:24 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ja goede keeper inderdaad! Alleen niet NLelftal waardig
Het verdedigende voetbal is laatste tijd anders totaal niet succesvol meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
De ploeg die uiteindelijk de meeste punten haalt is de beste.
Het gaat er niet om hoe je de punten behaalt, maar of je ze haalt.
Maar dat kunnen veel Nederlanders niet begrijpen en haten daarom ook ook Italiaans voetbal. Nederlan moet aanvallend voetbal spelen tijdens WK, gok eens waarom ze weer niet kampioen worden.
SAT DOET de tegenstander van dat ajax vandaag ook.....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
nouja goed, goed. maar nac speelt inderdaad weer net zo bagger als normaal
Lol, kortetermijngeheugen... Twente was veel beter dan Ajax voor de winterstop.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben absoluut niet voor ajax....... maar twente gun ik echt absoluut niets meer.....
Een seizoen zou moeten uitmaken welk team het best is.... en ajax heeft nu gewoon duidelijk bewezen de beste te zijn! ...... blijkbaar wordt er dus een uitzondering op de regel gemaakt....jammer.....
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef One_of_the_few het volgende:
optie 4. Hoop dat ajax het wordt, maar als twente wint zijn ze terecht kampioen. Net als dat Ajax terecht kampioen is als twente punten laat liggen. Kampioenschap wordt niet vandaag beslist. Ajax heeft veel voor de winter laten liggen. Twente tot nu toe net iets minder na de winter. Ik zou wel balen, maar heb liever dan NED kampioen wordt in ZA. Wie ook in de CL speelt, verder dan de poule komen ze niet. Ajax of twente.
of past deze optie niet in de mensen die zo graag anderen uitlachen. Alleen twente supporters hebben reden tot lachen, alle andere clubs falen tot nu toe nog harder dan ajax.
Inter ging beide wedstrijden met een gedegen plan de wedstrijd in. Ik ben geen fan van Mourinho, maar daar toonde hij wel zijn klasse. Alles er aan doen om uiteindelijk over twee wedstrijden in de finale te zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het verdedigende voetbal is laatste tijd anders totaal niet succesvol meer.
(Goed, Barca - Inter daargelaten, maar dat was een 3-1 voorsprong die verdedigt werd).
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef stef040 het volgende:
whahah die ajax kneuzen die dachten dat het rood voor twente was!!! geweldig!!!!!![]()
![]()
![]()
'Absurd eigenlijk dat Twente Kampioen is geworden terwijl Ajax het hele seizoen zo goed speelde en zo'n ontzettend goed doelsaldo had... Zouden daar niet andere regels voor moeten komen? Wat vinden jullie jongens?'quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil die smoel van Jack van Gelder vanavond zien.
DAT WORDT SMULLEN
Ze hebben Messi voor een wedstrijd gekocht en alten hem meedoen met een masker opquote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef RSXX het volgende:
Of NAC moet zometeen nog met een goede zet komen!
Samenvatting ?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef Dingess het volgende:
TWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze hebben Messi voor een wedstrijd gekocht en alten hem meedoen met een masker op
hahahaha, ach joh, hey, kop op! volgend jaar weer een kans hahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik hoop dat feyenoord en hun achterlijke fans failliet gaan
Gelukkig is er nog een rotterdam'er aan tafel!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
'Absurd eigenlijk dat Twente Kampioen is geworden terwijl Ajax het hele seizoen zo goed speelde en zo'n ontzettend goed doelsaldo had... Zouden daar niet andere regels voor moeten komen? Wat vinden jullie jongens?'
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
'Absurd eigenlijk dat Twente Kampioen is geworden terwijl Ajax het hele seizoen zo goed speelde en zo'n ontzettend goed doelsaldo had... Zouden daar niet andere regels voor moeten komen? Wat vinden jullie jongens?'
zo zie je maar dat met geld geen titel te koop is...quote:
Ik kan me vinden in beide meningenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:31 schreef okeman het volgende:
''FC twente moet winnen want ze zijn nog nooit landskampioen geworden'' <--- gemiddelde twente supporter.
of
''Hurr kut ajax durr'' <---- niet ajax supporters.
Echt niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn radio schakelt automatisch.
Ik ben toffer.
Een wijfquote:Op zondag 2 mei 2010 15:32 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik kan me vinden in beide meningen![]()
Wat ben ik dan?
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Mag jij me gaan uitleggen aan wie ze die 50 miljoen hebben uitgegeven, de zeeuw was 6.5quote:Op zondag 2 mei 2010 15:32 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
zo zie je maar dat met geld geen titel te koop is...
ajax had geloof ik weer voor 50 miljoen spelers gehaald aan het begin van het seizoen...dat is de helft van de begroting van twente....
en straks kopen die mokummers weer voor 50 miljoen.....
Kap eens met linken.quote:
(TWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE )^Xquote:
Dat dus, je wordt kampioen over 34 wedstrijden.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef marcodej het volgende:
[..]![]()
Wie aan het eind van het seizoen de meeste punten heeft is de verdiende kampioen. Als dat straks Twente is, dan is Twente verdiend kampioen. Ajax had gewoon voor de winterstop geen punten moeten verspelen.
ach ja, je moet ergens je plezier vandaan halen als je het voetballend al 7 jaar moet afleggen natuurlijk...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Mochten we het kampioenschap niet halen dan hebben we dit seizoen alsnog top gespeeld met een prachtige inhaalrace.![]()
Al die Ajax-haat, geweldig.
Je avatar verklaart hetquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik sloot net sopcast af en nu start mijn stream niet meer op..
JC schaalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Ajax straks de beker wint en eventueel de JC schaal is Ajax netto gewoon de beste ploeg van het seizoen hoor.
bij mij doet het schakelprogramma het niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik sloot net sopcast af en nu start mijn stream niet meer op..
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Ajax straks de beker wint en eventueel de JC schaal is Ajax netto gewoon de beste ploeg van het seizoen hoor.
Dat bedoel ik met mijn streamquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
bij mij doet het schakelprogramma het niet meer
joh het is veel meer. de afgelopen 2 jaar ....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Mag jij me gaan uitleggen aan wie ze die 50 miljoen hebben uitgegeven, de zeeuw was 6.5
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
joh het is veel meer dan 50. de afgelopen 2 jaar ....
Mensen die hun luier vergetenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Kut ik moet pissen. Zal ik mijn laptop gewoon meenemen?
Niet weer die poepdiscussie aubquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Evertje het volgende:
Moet altijd lachen om het 'we' hier op het forum.
En jij haalt je plezier uit een tweede plaats voor Ajax, want je eigen club presteert nooit wat.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach ja, je moet ergens je plezier vandaan halen als je het voetballend al 7 jaar moet afleggen natuurlijk...
oh wacht, jullie hebben de bekerfinale nog die je kunt winnen whahahahaha!
tuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
ja, kan makkelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Schakelen? Geen last van.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat ze beter beide wedstrijden op 1 kanaal hadden kunnen doen ipv schakelen
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Dat is ook altijd zoquote:
Gewoon laten lopen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Iemand moet er nu al 1 klaarzettenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou, zometeen weer 6 topics?
Tokkievolk inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef TNA het volgende:
FeyenoordersJuichen omdat je aartsrivaal drie plaatsen hoger eindigt met een dubbel doelsaldo
hoe doen ze dat? wanneer stond het 2-2?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:40 schreef LimboFan het volgende:
Feyenoord 3-2!!!!
Ja, want ALS AJAX MAAR GEEN KAMPIOEN WORDT.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef Hoss het volgende:
Feyenoord supporters zijn echt de meest trieste supporters ter wereld. Hoor net op Langs de lijn, dat ze harder juichten toen Twente scoorde, dan toen Feyenoord zelf scoorde.
Voor rust, de vrijquote:Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
hoe doen ze dat? wanneer stond het 2-2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |