Een wijfquote:Op zondag 2 mei 2010 15:32 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik kan me vinden in beide meningen![]()
Wat ben ik dan?
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben absoluut niet voor ajax....... maar twente gun ik echt absoluut niets meer.....
Een seizoen zou moeten uitmaken welk team het best is.... en ajax heeft nu gewoon duidelijk bewezen de beste te zijn! ...... blijkbaar wordt er dus een uitzondering op de regel gemaakt....jammer.....
Mag jij me gaan uitleggen aan wie ze die 50 miljoen hebben uitgegeven, de zeeuw was 6.5quote:Op zondag 2 mei 2010 15:32 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
zo zie je maar dat met geld geen titel te koop is...
ajax had geloof ik weer voor 50 miljoen spelers gehaald aan het begin van het seizoen...dat is de helft van de begroting van twente....
en straks kopen die mokummers weer voor 50 miljoen.....
Kap eens met linken.quote:
(TWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE )^Xquote:
Dat dus, je wordt kampioen over 34 wedstrijden.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef marcodej het volgende:
[..]![]()
Wie aan het eind van het seizoen de meeste punten heeft is de verdiende kampioen. Als dat straks Twente is, dan is Twente verdiend kampioen. Ajax had gewoon voor de winterstop geen punten moeten verspelen.
ach ja, je moet ergens je plezier vandaan halen als je het voetballend al 7 jaar moet afleggen natuurlijk...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Mochten we het kampioenschap niet halen dan hebben we dit seizoen alsnog top gespeeld met een prachtige inhaalrace.![]()
Al die Ajax-haat, geweldig.
Je avatar verklaart hetquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik sloot net sopcast af en nu start mijn stream niet meer op..
JC schaalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Ajax straks de beker wint en eventueel de JC schaal is Ajax netto gewoon de beste ploeg van het seizoen hoor.
bij mij doet het schakelprogramma het niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik sloot net sopcast af en nu start mijn stream niet meer op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |