Inter ging beide wedstrijden met een gedegen plan de wedstrijd in. Ik ben geen fan van Mourinho, maar daar toonde hij wel zijn klasse. Alles er aan doen om uiteindelijk over twee wedstrijden in de finale te zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het verdedigende voetbal is laatste tijd anders totaal niet succesvol meer.
(Goed, Barca - Inter daargelaten, maar dat was een 3-1 voorsprong die verdedigt werd).
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef stef040 het volgende:
whahah die ajax kneuzen die dachten dat het rood voor twente was!!! geweldig!!!!!![]()
![]()
![]()
'Absurd eigenlijk dat Twente Kampioen is geworden terwijl Ajax het hele seizoen zo goed speelde en zo'n ontzettend goed doelsaldo had... Zouden daar niet andere regels voor moeten komen? Wat vinden jullie jongens?'quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil die smoel van Jack van Gelder vanavond zien.
DAT WORDT SMULLEN
Ze hebben Messi voor een wedstrijd gekocht en alten hem meedoen met een masker opquote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef RSXX het volgende:
Of NAC moet zometeen nog met een goede zet komen!
Samenvatting ?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef Dingess het volgende:
TWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEETWENTTTTEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN OLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEE KAMPIOENEEEEEEEEEEEE KAMPIOENNEEEEEEEEEEEEEE TWENTE KAMPIOEEEEEEEEN KAMPIOENNNNNNN KAMPIOENNNNNNNNNNNEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEE OLLEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ze hebben Messi voor een wedstrijd gekocht en alten hem meedoen met een masker op
hahahaha, ach joh, hey, kop op! volgend jaar weer een kans hahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik hoop dat feyenoord en hun achterlijke fans failliet gaan
Gelukkig is er nog een rotterdam'er aan tafel!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
'Absurd eigenlijk dat Twente Kampioen is geworden terwijl Ajax het hele seizoen zo goed speelde en zo'n ontzettend goed doelsaldo had... Zouden daar niet andere regels voor moeten komen? Wat vinden jullie jongens?'
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
'Absurd eigenlijk dat Twente Kampioen is geworden terwijl Ajax het hele seizoen zo goed speelde en zo'n ontzettend goed doelsaldo had... Zouden daar niet andere regels voor moeten komen? Wat vinden jullie jongens?'
zo zie je maar dat met geld geen titel te koop is...quote:
Ik kan me vinden in beide meningenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:31 schreef okeman het volgende:
''FC twente moet winnen want ze zijn nog nooit landskampioen geworden'' <--- gemiddelde twente supporter.
of
''Hurr kut ajax durr'' <---- niet ajax supporters.
Echt niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Mijn radio schakelt automatisch.
Ik ben toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |