Optie 2 graagquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
oh oh oh wat wordt dit een lekkere dag zeg als het zo blijft.....
en ik kijk nu al vooruit naar die meesmuilende reacties van al die joden hier op het forum hahahaha!
er zijn 2 scenario's:
1. alle ajacieden gaan het kampioenschap bagatelliseren
2. alle ajacieden gaan hele grote krokodillentranen huilen en met calimero verhalen komen
in beide gevallen lig ik hier dubbel![]()
met 85 punten en meer dan 100 doelpunten geen kampioen worden hahaha
Ik word een beetje moe van je getroll.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
en ik kijk nu al vooruit naar die meesmuilende reacties van al die joden hier op het forum hahahaha!
er zijn 2 scenario's:
2. alle ajacieden gaan hele grote krokodillentranen huilen en met calimero verhalen komen
Dat gaat mooie tv wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil die smoel van Jack van Gelder vanavond zien.
DAT WORDT SMULLEN
Ze zenden de wedstrijden ook apart uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef lezzer het volgende:
Zendt Eredivisie Live eigenlijk nog wat anders uit dan dit schakelprogramma?
Wij durven niet van zender te wisselen ivm de slechte verbinding die we normaal hebben, en nu hebben we goed beeld...
Oh god ze hebben een keertje gehandhaafd hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
Dat zou prachtig zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
http://www.eredivisie.nl/programmagidsquote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef lezzer het volgende:
Zendt Eredivisie Live eigenlijk nog wat anders uit dan dit schakelprogramma?
Wij durven niet van zender te wisselen ivm de slechte verbinding die we normaal hebben, en nu hebben we goed beeld...
Ja, veel beter dan NAC. Maar ze gaan zo slordig om met de kansen. Het had al makkelijk 0-4 kunnen staanquote:Op zondag 2 mei 2010 15:12 schreef di0r1 het volgende:
Ik zie alleen de uitslagen. Speelt Twente een beetje goed?
Mijn radio schakelt automatisch.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan met mijn Versatel IPTV kastje schakelen tussen alle wedstrijden.
Ik ben tof.
ik hoop dat feyenoord en hun achterlijke fans failliet gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 15:18 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar hoor je ook niks meer over, kan Feyenoord nog 4de worden.
Rust
Lekker op tijd dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Pino112 het volgende:
Hier op de stream zie ik nu het gejuich van de Ajax-supporters na de 0-1![]()
![]()
Want het is natuurlijk idioot om te gaan juichen bij een goal.. wie the fuck doet dat..quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Pino112 het volgende:
Hier op de stream zie ik nu het gejuich van de Ajax-supporters na de 0-1![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |