quote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Ajax straks de beker wint en eventueel de JC schaal is Ajax netto gewoon de beste ploeg van het seizoen hoor.
Dat bedoel ik met mijn streamquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
bij mij doet het schakelprogramma het niet meer
joh het is veel meer. de afgelopen 2 jaar ....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Mag jij me gaan uitleggen aan wie ze die 50 miljoen hebben uitgegeven, de zeeuw was 6.5
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
joh het is veel meer dan 50. de afgelopen 2 jaar ....
Mensen die hun luier vergetenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Kut ik moet pissen. Zal ik mijn laptop gewoon meenemen?
Niet weer die poepdiscussie aubquote:Op zondag 2 mei 2010 15:36 schreef Evertje het volgende:
Moet altijd lachen om het 'we' hier op het forum.
En jij haalt je plezier uit een tweede plaats voor Ajax, want je eigen club presteert nooit wat.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:35 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach ja, je moet ergens je plezier vandaan halen als je het voetballend al 7 jaar moet afleggen natuurlijk...
oh wacht, jullie hebben de bekerfinale nog die je kunt winnen whahahahaha!
tuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
ja, kan makkelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Schakelen? Geen last van.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
En toch denk ik dat ze beter beide wedstrijden op 1 kanaal hadden kunnen doen ipv schakelen
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
Dat is ook altijd zoquote:
Gewoon laten lopen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:37 schreef Zeroku het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |