Yep... Valt me tegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt dus achter.
Je streamt Radio 1? Ik denk niet dat het achterloopt als je via de kabel luistert hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt dus achter.
Den Haag doet het anders ook lekker.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef HaagsPietje het volgende:
2-0 jammer dat ze er niks aan hebben hahaha!!! joddduuuuuuhh!!!!! jooddduuhh!
De gewone radio volgens mij niet... Stream ws wel, zoals alle streams.quote:
Ik mopper niet zoveel hoor. Behalve als het op roda aankomtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niets een mopperende fortunees.![]()
Was wel blij dat jullie niet gedegradeerd zijn.
Ja, stream. Radio staat bovenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je streamt Radio 1? Ik denk niet dat het achterloopt als je via de kabel luistert hoor.
Goed voor de talenkennis.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Commentaar van die voetbalcommentator, niet jouwesquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf heel goed, hij weet wat er stond
En dan keuren ze de treffer afquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Hoss het volgende:
Twente blijft kansen missen.
En dan slaat NAC in de 93e minuut toe, let maar op.
Inderdaad, Ajax zijn gewoon faalhazen die het niet in eigen hand hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Ach, als Ajax wint en Twente ook, dan doet de uitslag in Nijmegen niet eens ter zake
Fixed.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan keuren zet Kessler de treffer af
Zo gaat het vaak ja, laten we het hopenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Hoss het volgende:
Twente blijft kansen missen.
En dan slaat NAC in de 93e minuut toe, let maar op.
Dan overruled Kesler het welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan keuren ze de treffer af
ohwquote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Commentaar van die voetbalcommentator, niet jouwes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |