Nu moet NACquote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef alors het volgende:
Roda scoort, balen voor Nac
Mooi. Hoe sneller we van Maaskant af zij, hoe beter. De gladjakker gaat maar lekker FC Vlissingen trainen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Hoss het volgende:
Roda op 1-0. NAC bij deze stand geen play-offs.
Roda gaat heel niet verliezen bij Willem II hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Hoss het volgende:
Roda op 1-0. NAC bij deze stand geen play-offs.
Ik reageerde op jouw opmerking dat er met mijn opvatting geen speler meer op z'n benen kon staan. Dat is dus gewoon onzin, dit soort overtredingen zijn helemaal niet zo gevaarlijk en kunnen best afgedaan worden met geel.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Da's wel erg makkelijk praten natuurlijk, maar zo werkt dat niet.
Een trappende beweging is al genoeg voor rood, het gaat er niet om dat iemand geblesseerd raakt of niet.
Doe eens niet.quote:
Tja, je bent niet voor niets een mopperende fortunees.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Pffffffffffffff. Als Roda nog europees haalt, ben ik niet blij!!
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Santello het volgende:
-weg-
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Karina het volgende:
Oh op mijn stream zie ik opeens Liverpool ChelseaDan maar alleen radio.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Karina het volgende:
Oh op mijn stream zie ik opeens Liverpool ChelseaDan maar alleen radio.
Donkerrood zelfs. Pipo.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mongool die Pothuizen... dat had gewoon rood moeten zijn
Inderdaad, met twee benen een aanslag op iemand benen plegen is onschuldig en zonder gevaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat er met mijn opvatting geen speler meer op z'n benen kon staan. Dat is dus gewoon onzin, dit soort overtredingen zijn helemaal niet zo gevaarlijk en kunnen best afgedaan worden met geel.
Yep... Valt me tegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt dus achter.
Je streamt Radio 1? Ik denk niet dat het achterloopt als je via de kabel luistert hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt dus achter.
Den Haag doet het anders ook lekker.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef HaagsPietje het volgende:
2-0 jammer dat ze er niks aan hebben hahaha!!! joddduuuuuuhh!!!!! jooddduuhh!
De gewone radio volgens mij niet... Stream ws wel, zoals alle streams.quote:
Ik mopper niet zoveel hoor. Behalve als het op roda aankomtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niets een mopperende fortunees.![]()
Was wel blij dat jullie niet gedegradeerd zijn.
Ja, stream. Radio staat bovenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je streamt Radio 1? Ik denk niet dat het achterloopt als je via de kabel luistert hoor.
Goed voor de talenkennis.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Commentaar van die voetbalcommentator, niet jouwesquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf heel goed, hij weet wat er stond
En dan keuren ze de treffer afquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Hoss het volgende:
Twente blijft kansen missen.
En dan slaat NAC in de 93e minuut toe, let maar op.
Inderdaad, Ajax zijn gewoon faalhazen die het niet in eigen hand hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Ach, als Ajax wint en Twente ook, dan doet de uitslag in Nijmegen niet eens ter zake
Fixed.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan keuren zet Kessler de treffer af
Zo gaat het vaak ja, laten we het hopenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Hoss het volgende:
Twente blijft kansen missen.
En dan slaat NAC in de 93e minuut toe, let maar op.
Dan overruled Kesler het welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan keuren ze de treffer af
ohwquote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Commentaar van die voetbalcommentator, niet jouwes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |