Spelen tegen 10 man en ze missen enorme kansenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:12 schreef di0r1 het volgende:
Ik zie alleen de uitslagen. Speelt Twente een beetje goed?
quote:
quote:
5 zelfs en een lolbroek opende ook nog een 6e.quote:
wel als nac terug komtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef LimboFan het volgende:
Hebben ze toch niks aan
Neuhquote:
Laten liggen tegen Sparta thuis....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cijfers voor Ajax dit seizoen... en dan een fucking punt tekort komen
Let maar is opquote:
Idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cijfers voor Ajax dit seizoen... en dan een fucking punt tekort komen
Maar toen was deel 2 nog niet dicht.quote:
Kan ook niet altijd goed gaan. Zie PSV.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles met 4-0 / 5-0 winnen en dan het kampioenschap verliezen tegen een ploeg met nipte overwinningen.
Laten liggen tegen Sparte thuis,quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles met 4-0 / 5-0 winnen en dan het kampioenschap verliezen tegen een ploeg met nipte overwinningen.
Fatsoenlijke spitsen die heel makkelijk scoren.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan Ajax nou iedere wedstrijd zo makkelijk winnen?![]()
Ik zet er mijn vraagtekens bij
Ja, en dan schiet NAC straks wakker. Net als in het duel met PSVquote:
Misschien moeten ze dan bij zichzelf kijken waar ze het hebben laten liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |