Neuhquote:
Laten liggen tegen Sparta thuis....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cijfers voor Ajax dit seizoen... en dan een fucking punt tekort komen
Let maar is opquote:
Idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cijfers voor Ajax dit seizoen... en dan een fucking punt tekort komen
Maar toen was deel 2 nog niet dicht.quote:
Kan ook niet altijd goed gaan. Zie PSV.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles met 4-0 / 5-0 winnen en dan het kampioenschap verliezen tegen een ploeg met nipte overwinningen.
Laten liggen tegen Sparte thuis,quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Alles met 4-0 / 5-0 winnen en dan het kampioenschap verliezen tegen een ploeg met nipte overwinningen.
Fatsoenlijke spitsen die heel makkelijk scoren.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan Ajax nou iedere wedstrijd zo makkelijk winnen?![]()
Ik zet er mijn vraagtekens bij
Ja, en dan schiet NAC straks wakker. Net als in het duel met PSVquote:
Misschien moeten ze dan bij zichzelf kijken waar ze het hebben laten liggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, en dan schiet NAC straks wakker. Net als in het duel met PSV
Ook pas na de winterquote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Twente heeft ook al fucking veel kansen gemist.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef TNA het volgende:
Die 1-0 van Twente is gezien de tegenstander met 10 man nog een tamelijke faalstand.
Jij mag een tijdje niet posten wat mij betreft.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Mr.N het volgende:
edit
Ik zal het weghalen.quote:
FAIL.:')quote:Op zondag 2 mei 2010 15:16 schreef Mr.N het volgende:
edit
BAN!quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij mag een tijdje niet posten wat mij betreft.
Gewoon sneller editten jongeman, het zijn hooguit 15 posts in 2 seconde.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ga het ook even 20 keer quoten..
Ja inderdaad, daar hoor je ook niks meer over, kan Feyenoord nog 4de worden.quote:
doe gewoon normaal.quote:
ze hebben sinds kort toch een chinese website.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:15 schreef Confetti het volgende:
Hoe kan Ajax nou iedere wedstrijd zo makkelijk winnen?![]()
Ik zet er mijn vraagtekens bij
Mark my words.quote:
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
oh oh oh wat wordt dit een lekkere dag zeg als het zo blijft.....
en ik kijk nu al vooruit naar die meesmuilende reacties van al die joden hier op het forum hahahaha!
er zijn 2 scenario's:
1. alle ajacieden gaan het kampioenschap bagatelliseren
2. alle ajacieden gaan hele grote krokodillentranen huilen en met calimero verhalen komen
in beide gevallen lig ik hier dubbel![]()
met 85 punten en meer dan 100 doelpunten geen kampioen worden hahaha
3. Alle Ajacieden gaan huilen om het Nederlands voetbal, terwijl zij juist zich zo vaak net niet wisten te plaatsen in de CL, als het er echt om gingquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
en ik kijk nu al vooruit naar die meesmuilende reacties van al die joden hier op het forum hahahaha!
er zijn 2 scenario's:
2. alle ajacieden gaan hele grote krokodillentranen huilen en met calimero verhalen komen
Optie 2 graagquote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
Ik word een beetje moe van je getroll.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef HaagsPietje het volgende:
er zijn 2 scenario's:
Dat gaat mooie tv wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil die smoel van Jack van Gelder vanavond zien.
DAT WORDT SMULLEN
Ze zenden de wedstrijden ook apart uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef lezzer het volgende:
Zendt Eredivisie Live eigenlijk nog wat anders uit dan dit schakelprogramma?
Wij durven niet van zender te wisselen ivm de slechte verbinding die we normaal hebben, en nu hebben we goed beeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |