nouja goed, goed. maar nac speelt inderdaad weer net zo bagger als normaalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ja, veel beter dan NAC. Maar ze gaan zo slordig om met de kansen. Het had al makkelijk 0-4 kunnen staan
Dat is zijn punt ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef GieJay het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk idioot om te gaan juichen bij een goal.. wie the fuck doet dat..
Ja, dat had ik natuurlijk al gezocht, maar niet gevondenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:21 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/programmagids
Zo moeilijk is 't niet.
De ploeg die uiteindelijk de meeste punten haalt is de beste.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben absoluut niet voor ajax....... maar twente gun ik echt absoluut niets meer.....
Een seizoen zou moeten uitmaken welk team het best is.... en ajax heeft nu gewoon duidelijk bewezen de beste te zijn! ...... blijkbaar wordt er dus een uitzondering op de regel gemaakt....jammer.....
ten rouwelaar is ook een prima keeper...quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef Torrio het volgende:
Ajax natuurlijk weer ruim voor en strebertje Twente weer geluk met die rooie kaart alleen voor Feher en niet voor Janssen![]()
Ten Rouwelaar is goed bezig trouwens!
Lijkt me een doodzonde in dit forum eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:24 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ja goede keeper inderdaad! Alleen niet NLelftal waardig
Het verdedigende voetbal is laatste tijd anders totaal niet succesvol meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef Evertje het volgende:
[..]
De ploeg die uiteindelijk de meeste punten haalt is de beste.
Het gaat er niet om hoe je de punten behaalt, maar of je ze haalt.
Maar dat kunnen veel Nederlanders niet begrijpen en haten daarom ook ook Italiaans voetbal. Nederlan moet aanvallend voetbal spelen tijdens WK, gok eens waarom ze weer niet kampioen worden.
SAT DOET de tegenstander van dat ajax vandaag ook.....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
nouja goed, goed. maar nac speelt inderdaad weer net zo bagger als normaal
Lol, kortetermijngeheugen... Twente was veel beter dan Ajax voor de winterstop.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben absoluut niet voor ajax....... maar twente gun ik echt absoluut niets meer.....
Een seizoen zou moeten uitmaken welk team het best is.... en ajax heeft nu gewoon duidelijk bewezen de beste te zijn! ...... blijkbaar wordt er dus een uitzondering op de regel gemaakt....jammer.....
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:26 schreef One_of_the_few het volgende:
optie 4. Hoop dat ajax het wordt, maar als twente wint zijn ze terecht kampioen. Net als dat Ajax terecht kampioen is als twente punten laat liggen. Kampioenschap wordt niet vandaag beslist. Ajax heeft veel voor de winter laten liggen. Twente tot nu toe net iets minder na de winter. Ik zou wel balen, maar heb liever dan NED kampioen wordt in ZA. Wie ook in de CL speelt, verder dan de poule komen ze niet. Ajax of twente.
of past deze optie niet in de mensen die zo graag anderen uitlachen. Alleen twente supporters hebben reden tot lachen, alle andere clubs falen tot nu toe nog harder dan ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |