Denk dat je in een jaar tijd best aardig wat kunt haken hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gisteren onderweg naar en van de vrijmarkt nog wat kunnen haken, had iets kleins in mijn tas bij me. Nog een vreselijk tuttig gratis boekje gescoord: Paradijselijk handwerkboek. Jaren 70, maar het lijkt wel vooroorlogs en staat vol met kantwerk en filethaken, met veel patronen van historisch kantwerk. Voor de echte liefhebber zullen we maar zeggen, Marktplaats staat er vol mee. Het idee opgevat om volgend jaar een kraampje met zelfgehaakte dingetjes te vullen, maar waarschijnlijk blijft het bij een idee, want het vergt wel erg veel productie.
Inu ik lees het zo: ronde 7 tot en met 15 gewoon 1vaste (sc) in elke steek en dan punt .quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Inu het volgende:
Mooie tas truiWaar voer je hem mee?
Snappen jullie wat hiermee bedoelt wordt? Rounds 7-15: Sc around. Sl st in each of next 2 sc, Fasten off.
Moet je gewoon 2sc, sl st rond doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klerkje
daar staan idd erg leuke dingen opquote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef E.T. het volgende:
Leuke blog gevonden: http://laedchen.blogspot.com/
Eens kijken hoe dat gaat met zwemlessen van Saskia, maar misschien is daar haken wel een optie (thuis komt het er niet van)
Zo'n badge met kikker ofzo vind ik dan wel heel erg leuk
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Inu ik lees het zo: ronde 7 tot en met 15 gewoon 1vaste (sc) in elke steek en dan punt .
Daarna 2 keer een losse (sl st) in de 2 vaste (sc) en dan afhechten.
Zo zou ik het doen in iedergeval. Wat ben je aan het maken?Oh, dan heb ik het fout gedaan... Het ging om het bakje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gebakjes voor moederdag
Wat vervelend voor je dat zoveel pijn hebtMet Koninginnenacht teveel gesprongen?
![]()
Hier misschien?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Saffier het volgende:
Trui, die is leuk!! En de kleuren vind ik nu al mooi.
Inu je gebakjes
De vogelmobile is helemaalgeweldig
Ik ga weer verder met mijn gs-jes. Heeft er iemand een gs-patroon met een maantje? Ik ben het nu zelf aan het puzzelen
ja, die gebruik ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:02 schreef trui het volgende:
nou, da's dus net te weinig. dit zijn trouwens wel die grote ronde platte bollen, die bij modilaine wat meer achterin de winkel liggen. naalddikte die erop staat = 4. is dat dezelfde als die jij had? (niet zo heel duidelijk te zien op deze foto, maar deze bedoel ik.
Vlinders zijn ook leukquote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, wat is je tas gaaf!![]()
Ik moet mijn GS tas nog steeds afmaken met hengsels, maar ik heb dat wat ik wil nog steeds niet gevonden.
En ik wil ook weer eens wat haken, maar weet niet wat. Heb wel een ring liggen voor een mobile, maar weet niet wat ik eraan wil maken.Die egeltjes gaan het niet worden zeg maar.
*inspiratie zoekt*
whoah die is schattig!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef manda-rijn het volgende:
@BE: is dit egeltje dan niet beter te doen?
http://yellowpinkandspark(...)/heidi-hedgehog.html
Alleen dan wel zonder strikje, aangezien het vast om jouw zoon gaat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef manda-rijn het volgende:
@BE: is dit egeltje dan niet beter te doen?
http://yellowpinkandspark(...)/heidi-hedgehog.html
Alleen dan wel zonder strikje, aangezien het vast om jouw zoon gaat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, ik vind hem mooi mijsje!![]()
EN ja, ik ben hier dus nauwelijks meer, maar ik haak dus ook echt niet meer. Geen idee waarom eig. maar het was zomaar ineens over.
Heb weinig tijd op het moment ook.
Welke kleuren heb je nodig van de Zeeman? Ik heb nog paars en zwart en felblauw...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef mmascha het volgende:
Mooi mijsje! Is dat garen wat niet elastisch is? Ik heb ook zoiets liggen maar ik vind het niet fijn haken. Het ziet er wel heel gaaf uit!
En ik heb weer eens te weinig wol voor een project. Mijn babydekentje nog welStomme Zeeman. Niet meer te krijgen. Ik heb mijn moeder er maar even op uit gestuurd. Eens kijken of het aan de andere kant van het land nog wel te krijgen is.
Heeft Wibra wel een assortiment wat blijft? Ik heb nog 3 maanden de tijd om een nieuwe te maken.
Volgens mij lag er hier bij de Theresiastraat nog lichtblauw... Weet niet of je ooit in Den Haag komt? Ik ben de rest van de week vrij, maar kan volgende week wel even kijken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef mmascha het volgende:
Ik heb nog lichtblauw nodig. Maar bedankt voor het aanbod! Ik duim nog heel hard dat mijn moeder het gevonden heeft.
Bah, wat veel nieuwe patronen waar je voor moet betalen op ravelry. Zonde. Het is toch begonnen als verzamelsite voor handwerkers? Het begint nu op een verkoopsite te lijken.
Vrijwilligquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef trui het volgende:
och ja ilske, dat gedraai van die vinnen had ik eerst ook niet door!had 't even gevraagd hier joh, dat had je een hoop hoofdbrekens gescheeld. (maar ja, zelf oplossen is ook leuk.)
ik heb zo'n 12mm bamboe naald gekocht samen met de zpagetti.
muck, fok!vakantie?verplicht of vrijwillig?
geniet ervan en succes met je bolero en garenjacht!
Aha, dat is het probleem dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
Wat zijn er weer een leuke dingen gemaakt
Ik heb een weekje FOK!-vakantie en ben bar weinig online, dus vandaar dat ik het nieuwe topic even over het hoofd gezien had.
Mijn bolero schiet lekker op, maar ook ik zit met een garentekort, omdat Zeeman leveringsproblemen heeft
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Ilske het volgende:
Trui, tof zo, je Zpagetti-tas....spierpijn nu?
En Anitrax, ben zeer benieuwd naar je dekentje!
Mijn Charly the Seahorse is eeeeeeeeeeeeindelijk af!!!!
Bewijs:
[ afbeelding ]
en de pinguin (van dezelfde ontwerpster als van de Lavender Bunny):
[ afbeelding ]
Hoeveel bollen heeft ze daar voor gebruikt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Aha, dat is het probleem dus.
Trui en AnitraX: dit is hoe zpagetti is met ongeveer het patroon van trui haar tas
[ afbeelding ]
Gemaakt door mijn schoonmama trouwens
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Nu bezig met de ketting van losse voor de grote deken. 1 persoons is toch 1,40 bij 2,00?
Mummypak!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef Saffier het volgende:
Dat zeepaardjeik ben verliefd
Die wil ik ook gaan maken
dekbed is inderdaad 140 bij 200 bij eenpersoonsbedquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.
Ja maar een dekbed ligt bovenop en een deken sla je om. Ik houd van een ruime omslag en heb mijn deken 180x240.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
dekbed is inderdaad 140 bij 200 bij eenpersoonsbed
Ik had altijd een tweepersoonsdekbed op een eenpersoonsbed hoor, maar er zijn zat mensen die geen dekbed gebruiken, maar een deken en dan alsnog die maat aanhoudenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ja maar een dekbed ligt bovenop en een deken sla je om. Ik houd van een ruime omslag en heb mijn deken 180x240.
Wat een tof ideequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Op Ravelry heb je ook een groep voor Tarn (zo noemen ze het product dat je verkrijgt als je t-shirts aan repen snijdt/knipt).
http://www.ravelry.com/groups/got-t-shirt-yarn
Er is ook Plarn, dat wordt gemaakt van repen van plastic zakken.
Precies. En dat als je je omdraait, je niet meteen je deken lostrekt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef trui het volgende:
ze bedoelt met omslaan dat je 'm een beetje dubbelvouwt, denk ik. dus misschien nog wat langer maken dan die 2 meter, zodat je ook een instopstrook hebt.
ja maar het is wel de bedoeling dat de moeder haar dochter nog kan vinden in bedquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:31 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Precies. En dat als je je omdraait, je niet meteen je deken lostrekt.
Ik ben zelf 1.77 en hoewel mijn huidige matras standaard is, zal ik later zeker weer een van 2.10 gaan kopen.
Hij gaat bij de rest van de gebakjes op een etagiere als moederdagcadeauquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat leuk. Ik krijg spontaan zin in aardbeientaart. En zie allerlei kado-mogelijkheden.
Thnxquote:
ik kon het draadje al niet vinden waar hij aan hingquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:07 schreef mmascha het volgende:
Dank je truiHet lijkt net of ie zweeft op de foto. Maar hij staat op het witte traphekje voor een witte muur.
Het groen is alleen van de Action, maar dat splijt heel snel en is heel glad...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef mmascha het volgende:
Wat is er vervelend aan die wol? Hij ziet er echt goed uit hoor! Laat je ook een foto zien van het eindresultaat? Een volle etagiere.
Erg is het daar héquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:01 schreef EilandjeOnline het volgende:
tvp, overgewaaierd van forum.viva.nl waar geen bal gebeurt
alleen in de voorste van de twee lusjes van de steekquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Inu in verhouding kloppen de bolletjes precies niet. In de pdf zijn de rode bolletjes een pak kleiner dan het zwarte. Ikzelf vind het wel mooi gehaakt maar het is niet mijn smaak :-)
edit: kan iemand me even helpen met dit zinnetje:
With pink, working in front loops of row 6 of the body. Ch 1, (sc in next st, 2 sc in next
st) 7 times. (21)
Ik snap dat ik met roze op rij 6 van het lijfje moet gaan verder haken. Maar wat bedoelen ze met front loops? Is dacht gewoon verder gaan zoals je in een cirkel haakt, of is dit op een andere manier?
Ja, het rode is Saskia en het zwarte is van de Zeeman, dus misschien maakt dat net verschil...quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Inu in verhouding kloppen de bolletjes precies niet. In de pdf zijn de rode bolletjes een pak kleiner dan het zwarte. Ikzelf vind het wel mooi gehaakt maar het is niet mijn smaak :-)
edit: kan iemand me even helpen met dit zinnetje:
With pink, working in front loops of row 6 of the body. Ch 1, (sc in next st, 2 sc in next
st) 7 times. (21)
Ik snap dat ik met roze op rij 6 van het lijfje moet gaan verder haken. Maar wat bedoelen ze met front loops? Is dacht gewoon verder gaan zoals je in een cirkel haakt, of is dit op een andere manier?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt meteen weer een jeugdtrauma naar boven door die ringetjes. Naast gedwongen een poppejurkje breien met katoen op roestige stalen naalden moesten we op de lagere school ook iets om zo'n plastic ringetje haken met heel dun garen. Ben jaren getraumatiseerd geweest. En nu haak ik er al een paar jaar lustig op los
.
Eens kijken of ik de komende week mijn Attic24 bag kan afwerken. Verder ben ik alleen maar cirkels van restjes aan het haken om er birdies van te kunnen maken. Heb al 15 cirkels klaar, maar heb mjn camera uitgeleend.
Dankjewel, Ik haak niet zo lang , vorige maand ben ik geopereerd en aangezien ik niet veel kan doen heb ik besloten mn tijd met haken op te vullenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef YPPY het volgende:
Welkom EilandjeOnline, maar nu verwachten we natuurlijk wel dat je wat meer verteld: hoe lang haak je, wat voor garen gebruik je en wat voor naalden? Wat heb je gemaakt? Wat wil je nog maken? En vooral: foto's.
jahe, wat ik raar vind, forum.fok.nl staat bekend om zn vele male jongere leden en op viva wordt je om je hobby uitgelachenquote:
Ik vond er ook een behoorlijk naar sfeertje hangen, erg veel kliekjesgedrag, waar je onmogelijk tussen kunt komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jahe, wat ik raar vind, forum.fok.nl staat bekend om zn vele male jongere leden en op viva wordt je om je hobby uitgelachen
Hoe doe je dat dan? Als je gewoon in elke steek een sc doet, dan hou je toch gewoon evenveel steken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
AAAAAAAAARGH!
Ik wil een rechte tube haken, niks bijzonders maar krijg het niet voor elkaar dat te doen zonder meerderen. Hoe hou ik hetzelfde aantal steken over verschillende toeren?
Ik ben begonnen met 20 en krijg er elke toer een steek bij..en dat ziet er stom uit
Bij mij wordt dat ook te lang en flubberig. Daarom maak ik ook wel eens 1 vaste en 2 lossen om dat 'gat' bij die keerlosse kleiner te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:19 schreef trui het volgende:
ik doe bij stokjes ook wel eens 2 opzetlossen. 3 maken dat 'nepstokje' soms net te lang, mijns inziens. maar officieel hoor je er 3 te doen inderdaad.
Ik heb zitten zoeken, maar behalve tig updates van het patroon van de tas kon ik dit niet vinden en het lijkt me makkelijk om zoiets te kunnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:11 schreef trui het volgende:
ik ben erg blij met die 'foundation chain stitch' die ik geleerd heb bij het patroon van de 'starling bag' van futuregirl.com. dat scheelt een heleboel gedoe bij het haken in de eerste rij lossen! (de hengsels waren daarmee zo gepiept).
bah? nee joh, je doet hier je schone tamponnetje in voor je hem gebruikt, zodat het niet zo tamponnerig is in je tas... (niet als die gehaakte tampons die we laatst hier voorbij zagen komen, die waren echt ranzig...quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:43 schreef Inu het volgende:
Bah, ik kwam net dit tegen: http://sugarnstitches.blo(...)menstrual-pouch.html
En ik heb nog een stuk taart gemaakthttp://www.coatsandclark.(...)08/WR2120.pdf.%3C/p. Weer een kartonnetje eronderin gedaan om hem stevig te houden. Anders krijg ik die randen nooit zo scherp...
Nee, zo'n menstrual pouch is voor de Softcups. Een soort opvangbakje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:21 schreef mijsje het volgende:
bah? nee joh, je doet hier je schone tamponnetje in voor je hem gebruikt, zodat het niet zo tamponnerig is in je tas...
Ja de bloemen zijn van mygurumi. In de stoffen en hobbywinkel in de buurt heb ik gevraagd wat ik het beste in de bloemen kon doen. Ik zal zelf aan een stevig soort ijzerdraad te denken. Daar hebben ze me een soort balein gegeven die ze gebruiken om in vouwgordijnen te doen. Zo'n stok is iets van 3 meter lang, stevig maar in die lengte ook flexibel genoeg om te buigen (om mee te nemen). Het is een soort wit kunststof en met een zaagje of scherp mes kan je ze heel makkelijk en snel op lengte zagen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef trui het volgende:
spiegelei, je bloemen!!!wat zijn ze goed gelukt! dat zijn die van mygurumi toch? erg leuk! wat zit er nou in de steel?
YPPY, als je maar lang genoeg doorgaat kom je het pannelapstadium ook wel weer uit.![]()
en de tutorial voor de foundation chain stitch vind je onder 't linkje 'turorials' op futuregirl.com. ik vond haar tutorial voor het maken van een voering ook handig.
Ja, gewoon bij de stoffenzaakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:19 schreef Spiegelei het volgende:
Inu is vind het echt een toffe ketting zo! Heb je nu iets van metalen ringen gebruikt of niet?
Maar wat dan wel? Een gehaakte ketting vind ik niet zo mooi eigenlijk... Misschien iets van zilver?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef trui het volgende:
inu ik vind 't heel kunstig!het lint eraan is misschien inderdaad niet de allermooiste oplossing, nog even wat alternatieven proberen?
m'n moeders tas wordt een beetje een proeflapjes-tas.ik heb er wat verschillende steken in verwerkt, ben nu zover:
[ afbeelding ]
de kleur lijkt wat flets tegen die achtergrond (dat is de stof waar ik 'm mee ga voeren) maar is hetzelfde als die voor de tas-voor-schoonzus.
de bovenste twee soorten steken komen uit 'de happy hooker', ze zijn van dat roze tasje. which reminds me: Ynske, hebben we nu al een foto van de tas voor Isa gezien? ben benieuwd hoe die geworden is!
oh en trouwens: wyccy, zelfs foto's van haaksels?daar zou ik nou niet zoveel bezwaren tegen kunnen bedenken (om die op i-net te zetten).
oke, maar dan nog steeds voor de schone softcups dan toch? niet voor de vieze gebruikte toch? en je duwt die aardbei zelf toch niet naar binnen? dan vind ik het dus niet zo bah als het lijkt met het woord "menstrual" erbij...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, zo'n menstrual pouch is voor de Softcups. Een soort opvangbakje.
Nou, misschien durf ik ooit eens met mijn haaksels rond te lopen en ik heb er gewoon geen zin in om herkend te worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef trui het volgende:
oh en trouwens: wyccy, zelfs foto's van haaksels?daar zou ik nou niet zoveel bezwaren tegen kunnen bedenken (om die op i-net te zetten).
Inderdaad de schone cups. Het is ook logischer als ze het Softcups pouch noemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:46 schreef mijsje het volgende:
oke, maar dan nog steeds voor de schone softcups dan toch? niet voor de vieze gebruikte toch? en je duwt die aardbei zelf toch niet naar binnen? dan vind ik het dus niet zo bah als het lijkt met het woord "menstrual" erbij...
Heb je niet zo'n houten spatel liggen met een rond handvat? Als je daar zelf een haakpunt aan maakt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:20 schreef Brighteyes het volgende:Mijn tarn is te dik voor een 6 haaknaald en mijn 6 haaknaald is van plastic bleek, en die buigt dus gewoon om.
Kan niet eens even lekker sjorren om toch te proberen.
Hoi Oekequote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Hoi!
* steekt neus buiten OUD
Ik zie hier steeds zulke mooie dingen gemaakt worden!![]()
Nu wil ik zelf ook eens iets haken. Heb ooit al eens gehaakt, maar erg lang geleden alweer.
Op mijn verlanglijstje staat een truitje voor mijn zoon.
Maar ik heb alleen maar breipatronen.
Kun je die makkelijk omzetten naar haakpatronen of is dat moeilijk?
Ik vond de tutorial in de OP erg handig, daar is ook uitgelegd hoe je een patroon moet volgen in filmpjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Hoi!
* steekt neus buiten OUD
Ik zie hier steeds zulke mooie dingen gemaakt worden!![]()
Nu wil ik zelf ook eens iets haken. Heb ooit al eens gehaakt, maar erg lang geleden alweer.
Op mijn verlanglijstje staat een truitje voor mijn zoon.
Maar ik heb alleen maar breipatronen.
Kun je die makkelijk omzetten naar haakpatronen of is dat moeilijk?
dankjewelquote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef Muck het volgende:
Toffe foto's
En inderdaad, op het forum mogen ze maximaal 610px breed zijn
Hmm, ik haak wel voor een webshop en denk er hard over er zelf één te starten als ik genoeg leuks bij elkaar gehaakt heb, maar om dat nou mijn werk te noemen, nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
zeg zijn er hier haaksters die hun beroep van deze hobby hebben gemaakt ?
Goed idee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n houten spatel liggen met een rond handvat? Als je daar zelf een haakpunt aan maakt?
Nee, ik ben nog steeds bezig met mijn tasquote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef trui het volgende:
beetje zagen & vijlen (en niet te vergeten goed glad schuren), en je hebt er inderdaad een die dik genoeg is inderdaad! goed idee Troel!(ben je trouwens al begonnen met die daisy vierkantjes? ik nog steeds niet).
tnx BE!![]()
een amigurumiknuffeltje schijnt in een paar uur gemaakt te zijn ? .... niet dat ik zo snel ben hoor! ik kom net kijken maar je hebt prof. haaksters die erg snel zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
Ik vraag me dan ook af hoeveel je moet vragen voor iets. Natuurlijk de materialen, maar je bent vaak ook al best lang bezig om iets te maken...
Oh ja, daar doe ik idd ook niet zo langzaam over. Zo'n cupcake is in een uur gemaakt...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
een amigurumiknuffeltje schijnt in een paar uur gemaakt te zijn ? .... niet dat ik zo snel ben hoor! ik kom net kijken maar je hebt prof. haaksters die erg snel zijn
het lijkt mij eigelijk heerlijk om gewoon te kunnen leven van je hobbyen je doelgroep te vergroten door internationaal je haakjes te verkopen, ipv te blijven hangen in NL
Hè... is dat zwart-met-spikkeltjes ook gehaakt? Ik zie namelijk geen steken. (Kan natuurlijk ook komen doordat het zwart is).quote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:09 schreef AnitraX het volgende:
babydeken
[ afbeelding ]
De randen ga ik nog afzetten met lint, maar eerst netjes de draadjes weg werken
supermooi! ik vroeg me laatst af wat je bedoelde met afwerken, maar ik snap t nu, ik hoef dat niet te doen omdat ik de draadjes steeds heb weggehaakt bij t wisselen van kleur. lint eromheen is ook mooi denk ik ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:09 schreef AnitraX het volgende:
babydeken
[ afbeelding ]
De randen ga ik nog afzetten met lint, maar eerst netjes de draadjes weg werken
Hoe doe je dat dan? Ik heb ook nooit zin om de losse draadjes weg te werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef kwakz0r het volgende:
supermooi! ik vroeg me laatst af wat je bedoelde met afwerken, maar ik snap t nu, ik hoef dat niet te doen omdat ik de draadjes steeds heb weggehaakt bij t wisselen van kleur.
euhm beetje lastig te omschrijven misshcien, maar wat ik doe als ik van draad wissel isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef wyccie het volgende:
Jemig, wat een werk dat dekentje!
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik heb ook nooit zin om de losse draadjes weg te werken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:31 schreef trui het volgende:
mmascha, wat leuk! en ik moest vanmiddag erg lachen om jouw rijtje kerst-favorieten op ravelry. je bent er vroeg bij dit jaar!
Dat bedoelde ik ook een beetje. Ik heb zoveel inmiddels. Ik weet nu niet waar ik aan zal beginnen. Maar niet iets wat eruit springt en dat maakt het lastig. Eerst maar even rondneuzen op die site van Sarah. Ik hou van die grote grannys!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:07 schreef trui het volgende:
oh wat grappig, dat heb ik nou nooit. ik heb als iets bijna af is meestal al verschrikkelijk veel zin om aan iets nieuws te beginnen. het enige probleem is dan dat ik het moeilijk vind om te kiezen welke ik eerst zal doen.
Ja! Dat viel mij ook al op! Ik weet niet of dat lukt als je het gewoon alleen maar strijkt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Van Sarah London word ik altijd zooooo jaloers. Het ziet er allemaal zo netjes en perfect afgewerkt uit.
Kwakz0r, mooooooi.
saskia van de wibra, royal van de zeeman en OnLine linie 50 voor de meeste geel en roanjetinten, en voor fuchsia. een allegaartje aan acrylics dus! maar ik vind dat je t er niet aan afziet. en t maakt m wel makkelijker wasbaar (wil m ook als pickick/zonkleed gaan gebruiken namelijk)quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:53 schreef AnitraX het volgende:
Kwakz0r je big blanket![]()
![]()
en je ripple is ook mooi!
Welk garen gebruik je voor je big blanket?
Trui dat vreet woldie daisy's vind ik heel lief!
OMGquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef Inu het volgende:
Een hele grote Totoro
http://heavens-hellcat.livejournal.com/420.html
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel een goed idee. In gewone winkels kon ik ze niet vinden, of het waren enorme ogen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
Bestelt iemand binnenkort iets van Hobbydoos? Ik wil namelijk een paar veiligheidsoogjes, maar om nu voor oogjes van 50 cent 2 euro verzendkosten te betalen vind ik wat jammer
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:06 schreef Inu het volgende:
Een hele grote Totoro
http://heavens-hellcat.livejournal.com/420.html
[ afbeelding ]
De eerste bol zit er nu al inquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:59 schreef mijsje het volgende:
[..]wow, die is leuk!
en NijntjesUk, die van jou is ook schattig, dat vliegtuig!
in m'n tas zaten er meer in een toer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:33 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik las t net nog iets over, maar das ook wel erg veel, 80sc!!
Ik vind 40 al heel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |