Vrijwilligquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef trui het volgende:
och ja ilske, dat gedraai van die vinnen had ik eerst ook niet door!had 't even gevraagd hier joh, dat had je een hoop hoofdbrekens gescheeld. (maar ja, zelf oplossen is ook leuk.)
ik heb zo'n 12mm bamboe naald gekocht samen met de zpagetti.
muck, fok!vakantie?verplicht of vrijwillig?
geniet ervan en succes met je bolero en garenjacht!
Aha, dat is het probleem dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
Wat zijn er weer een leuke dingen gemaakt
Ik heb een weekje FOK!-vakantie en ben bar weinig online, dus vandaar dat ik het nieuwe topic even over het hoofd gezien had.
Mijn bolero schiet lekker op, maar ook ik zit met een garentekort, omdat Zeeman leveringsproblemen heeft
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Ilske het volgende:
Trui, tof zo, je Zpagetti-tas....spierpijn nu?
En Anitrax, ben zeer benieuwd naar je dekentje!
Mijn Charly the Seahorse is eeeeeeeeeeeeindelijk af!!!!
Bewijs:
[ afbeelding ]
en de pinguin (van dezelfde ontwerpster als van de Lavender Bunny):
[ afbeelding ]
Hoeveel bollen heeft ze daar voor gebruikt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Aha, dat is het probleem dus.
Trui en AnitraX: dit is hoe zpagetti is met ongeveer het patroon van trui haar tas
[ afbeelding ]
Gemaakt door mijn schoonmama trouwens
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Nu bezig met de ketting van losse voor de grote deken. 1 persoons is toch 1,40 bij 2,00?
Mummypak!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef Saffier het volgende:
Dat zeepaardjeik ben verliefd
Die wil ik ook gaan maken
dekbed is inderdaad 140 bij 200 bij eenpersoonsbedquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.
Ja maar een dekbed ligt bovenop en een deken sla je om. Ik houd van een ruime omslag en heb mijn deken 180x240.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
dekbed is inderdaad 140 bij 200 bij eenpersoonsbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |