Denk dat je in een jaar tijd best aardig wat kunt haken hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gisteren onderweg naar en van de vrijmarkt nog wat kunnen haken, had iets kleins in mijn tas bij me. Nog een vreselijk tuttig gratis boekje gescoord: Paradijselijk handwerkboek. Jaren 70, maar het lijkt wel vooroorlogs en staat vol met kantwerk en filethaken, met veel patronen van historisch kantwerk. Voor de echte liefhebber zullen we maar zeggen, Marktplaats staat er vol mee. Het idee opgevat om volgend jaar een kraampje met zelfgehaakte dingetjes te vullen, maar waarschijnlijk blijft het bij een idee, want het vergt wel erg veel productie.
Inu ik lees het zo: ronde 7 tot en met 15 gewoon 1vaste (sc) in elke steek en dan punt .quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Inu het volgende:
Mooie tas truiWaar voer je hem mee?
Snappen jullie wat hiermee bedoelt wordt? Rounds 7-15: Sc around. Sl st in each of next 2 sc, Fasten off.
Moet je gewoon 2sc, sl st rond doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klerkje
daar staan idd erg leuke dingen opquote:Op zondag 2 mei 2010 15:14 schreef E.T. het volgende:
Leuke blog gevonden: http://laedchen.blogspot.com/
Eens kijken hoe dat gaat met zwemlessen van Saskia, maar misschien is daar haken wel een optie (thuis komt het er niet van)
Zo'n badge met kikker ofzo vind ik dan wel heel erg leuk
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Inu ik lees het zo: ronde 7 tot en met 15 gewoon 1vaste (sc) in elke steek en dan punt .
Daarna 2 keer een losse (sl st) in de 2 vaste (sc) en dan afhechten.
Zo zou ik het doen in iedergeval. Wat ben je aan het maken?Oh, dan heb ik het fout gedaan... Het ging om het bakje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gebakjes voor moederdag
Wat vervelend voor je dat zoveel pijn hebtMet Koninginnenacht teveel gesprongen?
![]()
Hier misschien?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:55 schreef Saffier het volgende:
Trui, die is leuk!! En de kleuren vind ik nu al mooi.
Inu je gebakjes
De vogelmobile is helemaalgeweldig
Ik ga weer verder met mijn gs-jes. Heeft er iemand een gs-patroon met een maantje? Ik ben het nu zelf aan het puzzelen
ja, die gebruik ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:02 schreef trui het volgende:
nou, da's dus net te weinig. dit zijn trouwens wel die grote ronde platte bollen, die bij modilaine wat meer achterin de winkel liggen. naalddikte die erop staat = 4. is dat dezelfde als die jij had? (niet zo heel duidelijk te zien op deze foto, maar deze bedoel ik.
Vlinders zijn ook leukquote:Op maandag 3 mei 2010 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, wat is je tas gaaf!![]()
Ik moet mijn GS tas nog steeds afmaken met hengsels, maar ik heb dat wat ik wil nog steeds niet gevonden.
En ik wil ook weer eens wat haken, maar weet niet wat. Heb wel een ring liggen voor een mobile, maar weet niet wat ik eraan wil maken.Die egeltjes gaan het niet worden zeg maar.
*inspiratie zoekt*
whoah die is schattig!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef manda-rijn het volgende:
@BE: is dit egeltje dan niet beter te doen?
http://yellowpinkandspark(...)/heidi-hedgehog.html
Alleen dan wel zonder strikje, aangezien het vast om jouw zoon gaat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef manda-rijn het volgende:
@BE: is dit egeltje dan niet beter te doen?
http://yellowpinkandspark(...)/heidi-hedgehog.html
Alleen dan wel zonder strikje, aangezien het vast om jouw zoon gaat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, ik vind hem mooi mijsje!![]()
EN ja, ik ben hier dus nauwelijks meer, maar ik haak dus ook echt niet meer. Geen idee waarom eig. maar het was zomaar ineens over.
Heb weinig tijd op het moment ook.
Welke kleuren heb je nodig van de Zeeman? Ik heb nog paars en zwart en felblauw...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef mmascha het volgende:
Mooi mijsje! Is dat garen wat niet elastisch is? Ik heb ook zoiets liggen maar ik vind het niet fijn haken. Het ziet er wel heel gaaf uit!
En ik heb weer eens te weinig wol voor een project. Mijn babydekentje nog welStomme Zeeman. Niet meer te krijgen. Ik heb mijn moeder er maar even op uit gestuurd. Eens kijken of het aan de andere kant van het land nog wel te krijgen is.
Heeft Wibra wel een assortiment wat blijft? Ik heb nog 3 maanden de tijd om een nieuwe te maken.
Volgens mij lag er hier bij de Theresiastraat nog lichtblauw... Weet niet of je ooit in Den Haag komt? Ik ben de rest van de week vrij, maar kan volgende week wel even kijken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef mmascha het volgende:
Ik heb nog lichtblauw nodig. Maar bedankt voor het aanbod! Ik duim nog heel hard dat mijn moeder het gevonden heeft.
Bah, wat veel nieuwe patronen waar je voor moet betalen op ravelry. Zonde. Het is toch begonnen als verzamelsite voor handwerkers? Het begint nu op een verkoopsite te lijken.
Vrijwilligquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef trui het volgende:
och ja ilske, dat gedraai van die vinnen had ik eerst ook niet door!had 't even gevraagd hier joh, dat had je een hoop hoofdbrekens gescheeld. (maar ja, zelf oplossen is ook leuk.)
ik heb zo'n 12mm bamboe naald gekocht samen met de zpagetti.
muck, fok!vakantie?verplicht of vrijwillig?
geniet ervan en succes met je bolero en garenjacht!
Aha, dat is het probleem dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
Wat zijn er weer een leuke dingen gemaakt
Ik heb een weekje FOK!-vakantie en ben bar weinig online, dus vandaar dat ik het nieuwe topic even over het hoofd gezien had.
Mijn bolero schiet lekker op, maar ook ik zit met een garentekort, omdat Zeeman leveringsproblemen heeft
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Ilske het volgende:
Trui, tof zo, je Zpagetti-tas....spierpijn nu?
En Anitrax, ben zeer benieuwd naar je dekentje!
Mijn Charly the Seahorse is eeeeeeeeeeeeindelijk af!!!!
Bewijs:
[ afbeelding ]
en de pinguin (van dezelfde ontwerpster als van de Lavender Bunny):
[ afbeelding ]
Hoeveel bollen heeft ze daar voor gebruikt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Aha, dat is het probleem dus.
Trui en AnitraX: dit is hoe zpagetti is met ongeveer het patroon van trui haar tas
[ afbeelding ]
Gemaakt door mijn schoonmama trouwens
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef AnitraX het volgende:
Nu bezig met de ketting van losse voor de grote deken. 1 persoons is toch 1,40 bij 2,00?
Mummypak!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef Saffier het volgende:
Dat zeepaardjeik ben verliefd
Die wil ik ook gaan maken
dekbed is inderdaad 140 bij 200 bij eenpersoonsbedquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:58 schreef trui het volgende:
[..]
dat zou volgens mij wel ruim genoeg zijn. een standaard 1-persoonsmatras is 90 bij 200. dan heb je aan beide kanten nog 25 cm over, da's wel prettig.
Ja maar een dekbed ligt bovenop en een deken sla je om. Ik houd van een ruime omslag en heb mijn deken 180x240.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
dekbed is inderdaad 140 bij 200 bij eenpersoonsbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |