dankjewelquote:Op zondag 9 mei 2010 18:12 schreef Muck het volgende:
Toffe foto's
En inderdaad, op het forum mogen ze maximaal 610px breed zijn
Hmm, ik haak wel voor een webshop en denk er hard over er zelf één te starten als ik genoeg leuks bij elkaar gehaakt heb, maar om dat nou mijn werk te noemen, nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
zeg zijn er hier haaksters die hun beroep van deze hobby hebben gemaakt ?
Goed idee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n houten spatel liggen met een rond handvat? Als je daar zelf een haakpunt aan maakt?
Nee, ik ben nog steeds bezig met mijn tasquote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef trui het volgende:
beetje zagen & vijlen (en niet te vergeten goed glad schuren), en je hebt er inderdaad een die dik genoeg is inderdaad! goed idee Troel!(ben je trouwens al begonnen met die daisy vierkantjes? ik nog steeds niet).
tnx BE!![]()
een amigurumiknuffeltje schijnt in een paar uur gemaakt te zijn ? .... niet dat ik zo snel ben hoor! ik kom net kijken maar je hebt prof. haaksters die erg snel zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
Ik vraag me dan ook af hoeveel je moet vragen voor iets. Natuurlijk de materialen, maar je bent vaak ook al best lang bezig om iets te maken...
Oh ja, daar doe ik idd ook niet zo langzaam over. Zo'n cupcake is in een uur gemaakt...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
een amigurumiknuffeltje schijnt in een paar uur gemaakt te zijn ? .... niet dat ik zo snel ben hoor! ik kom net kijken maar je hebt prof. haaksters die erg snel zijn
het lijkt mij eigelijk heerlijk om gewoon te kunnen leven van je hobbyen je doelgroep te vergroten door internationaal je haakjes te verkopen, ipv te blijven hangen in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |