Erg is het daar héquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:01 schreef EilandjeOnline het volgende:
tvp, overgewaaierd van forum.viva.nl waar geen bal gebeurt
alleen in de voorste van de twee lusjes van de steekquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Inu in verhouding kloppen de bolletjes precies niet. In de pdf zijn de rode bolletjes een pak kleiner dan het zwarte. Ikzelf vind het wel mooi gehaakt maar het is niet mijn smaak :-)
edit: kan iemand me even helpen met dit zinnetje:
With pink, working in front loops of row 6 of the body. Ch 1, (sc in next st, 2 sc in next
st) 7 times. (21)
Ik snap dat ik met roze op rij 6 van het lijfje moet gaan verder haken. Maar wat bedoelen ze met front loops? Is dacht gewoon verder gaan zoals je in een cirkel haakt, of is dit op een andere manier?
Ja, het rode is Saskia en het zwarte is van de Zeeman, dus misschien maakt dat net verschil...quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:52 schreef StefanieV het volgende:
Inu in verhouding kloppen de bolletjes precies niet. In de pdf zijn de rode bolletjes een pak kleiner dan het zwarte. Ikzelf vind het wel mooi gehaakt maar het is niet mijn smaak :-)
edit: kan iemand me even helpen met dit zinnetje:
With pink, working in front loops of row 6 of the body. Ch 1, (sc in next st, 2 sc in next
st) 7 times. (21)
Ik snap dat ik met roze op rij 6 van het lijfje moet gaan verder haken. Maar wat bedoelen ze met front loops? Is dacht gewoon verder gaan zoals je in een cirkel haakt, of is dit op een andere manier?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt meteen weer een jeugdtrauma naar boven door die ringetjes. Naast gedwongen een poppejurkje breien met katoen op roestige stalen naalden moesten we op de lagere school ook iets om zo'n plastic ringetje haken met heel dun garen. Ben jaren getraumatiseerd geweest. En nu haak ik er al een paar jaar lustig op los
.
Eens kijken of ik de komende week mijn Attic24 bag kan afwerken. Verder ben ik alleen maar cirkels van restjes aan het haken om er birdies van te kunnen maken. Heb al 15 cirkels klaar, maar heb mjn camera uitgeleend.
Dankjewel, Ik haak niet zo lang , vorige maand ben ik geopereerd en aangezien ik niet veel kan doen heb ik besloten mn tijd met haken op te vullenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef YPPY het volgende:
Welkom EilandjeOnline, maar nu verwachten we natuurlijk wel dat je wat meer verteld: hoe lang haak je, wat voor garen gebruik je en wat voor naalden? Wat heb je gemaakt? Wat wil je nog maken? En vooral: foto's.
jahe, wat ik raar vind, forum.fok.nl staat bekend om zn vele male jongere leden en op viva wordt je om je hobby uitgelachenquote:
Ik vond er ook een behoorlijk naar sfeertje hangen, erg veel kliekjesgedrag, waar je onmogelijk tussen kunt komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
jahe, wat ik raar vind, forum.fok.nl staat bekend om zn vele male jongere leden en op viva wordt je om je hobby uitgelachen
Hoe doe je dat dan? Als je gewoon in elke steek een sc doet, dan hou je toch gewoon evenveel steken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
AAAAAAAAARGH!
Ik wil een rechte tube haken, niks bijzonders maar krijg het niet voor elkaar dat te doen zonder meerderen. Hoe hou ik hetzelfde aantal steken over verschillende toeren?
Ik ben begonnen met 20 en krijg er elke toer een steek bij..en dat ziet er stom uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |