Ik had altijd een tweepersoonsdekbed op een eenpersoonsbed hoor, maar er zijn zat mensen die geen dekbed gebruiken, maar een deken en dan alsnog die maat aanhoudenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:21 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ja maar een dekbed ligt bovenop en een deken sla je om. Ik houd van een ruime omslag en heb mijn deken 180x240.
Wat een tof ideequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Op Ravelry heb je ook een groep voor Tarn (zo noemen ze het product dat je verkrijgt als je t-shirts aan repen snijdt/knipt).
http://www.ravelry.com/groups/got-t-shirt-yarn
Er is ook Plarn, dat wordt gemaakt van repen van plastic zakken.
Precies. En dat als je je omdraait, je niet meteen je deken lostrekt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef trui het volgende:
ze bedoelt met omslaan dat je 'm een beetje dubbelvouwt, denk ik. dus misschien nog wat langer maken dan die 2 meter, zodat je ook een instopstrook hebt.
ja maar het is wel de bedoeling dat de moeder haar dochter nog kan vinden in bedquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:31 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Precies. En dat als je je omdraait, je niet meteen je deken lostrekt.
Ik ben zelf 1.77 en hoewel mijn huidige matras standaard is, zal ik later zeker weer een van 2.10 gaan kopen.
Hij gaat bij de rest van de gebakjes op een etagiere als moederdagcadeauquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat leuk. Ik krijg spontaan zin in aardbeientaart. En zie allerlei kado-mogelijkheden.
Thnxquote:
ik kon het draadje al niet vinden waar hij aan hingquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:07 schreef mmascha het volgende:
Dank je truiHet lijkt net of ie zweeft op de foto. Maar hij staat op het witte traphekje voor een witte muur.
Het groen is alleen van de Action, maar dat splijt heel snel en is heel glad...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:49 schreef mmascha het volgende:
Wat is er vervelend aan die wol? Hij ziet er echt goed uit hoor! Laat je ook een foto zien van het eindresultaat? Een volle etagiere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |