quote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
En als je nou had gelezen had je de TT wel gezien!
kan gebeuren hahaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:08 schreef styliste het volgende:
[..]
tja... dan vraag je een TT change aan, ik was echt met andere dingen bezig
moet de TS dat niet aanvragen ?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
En als je nou had gelezen had je de TT wel gezien!
Dus met PTTquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef Guard het volgende:
Zonder kruiken/kruikinnen graag, tis geen karnaval, maar koniginnenacht
Slim bedachtquote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die nog tentamens moeten maken:
[ afbeelding ]
Stalkerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Ik woon in Bergen op Zoom, maar ik ben dagelijks werkzaam aan de Spoorlaan.
We hebben al één West-Brabander hier, dank u voor uw intresse maar we zijn al voorzienquote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Ik woon in Bergen op Zoom, maar ik ben dagelijks werkzaam aan de Spoorlaan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:47 schreef Guard het volgende:
[..]
We hebben al één West-Brabander hier, dank u voor uw intresse maar we zijn al voorzien
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik stem voor een naamtopic voor PierreTT
Ja! Ik ga zo voor de regen nog even snel een barbecuetje leggen en dan naar Tilburg Dri...Zingt!quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja! Ik ga zo voor de regen nog even snel een barbecuetje leggen en dan naar Tilburg Dri...Zingt!
Ook praktisch Tilburger dus! Hoi.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef teknomist het volgende:
Iemand? Niemand?quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef krioro het volgende:
Kan en wil iemand mijn usericon in de wiki bijwerken aub? Toch maar eens doen, ik heb hem al even.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 04:30 schreef Crazy-M het volgende:
was weer super gaaf. maar de politie mag weer opzoek naar mijn fiets
quote:Op vrijdag 30 april 2010 04:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je treft t wel elke keer..
Volgens mij ben je elke keer te zat om te herrineren waar je je fiets hebt neergezet, dat je het maar op diefstal gooit
was het maar zoquote:Op vrijdag 30 april 2010 04:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je treft t wel elke keer..
Volgens mij ben je elke keer te zat om te herrineren waar je je fiets hebt neergezet, dat je het maar op diefstal gooit
Voortaan overal met de taxi heengaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was het maar zo
Wil je om 3:30 naar huis. Loop je naar de plek waar de fietsen stonden .... staat er alleen nog de fiets van beste vriendin
We maakte aan begin van de avond toen we de fiets neerzette nog de grap: Vanavond op 1 fiets?
En hij is net gerepareerd dus kan gejat worden ....
En zie hier resultaat ...
Normaal zit ik er niet echt mee, maar nu vooral lullig dat echt net voor 70 euro gerepareerd was.
Pfff, ben geen kapitalistquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voortaan overal met de taxi heengaan
met die regenbui was ik al binnen in de kroegenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere die bui van gisteren... Stond op de Korte Heuvel en die was zo leeg... Maar gaan schuilen in de Clochard (handig om achterlangs te mogen) en toen om 3 uur naar huis...
Ik ben vannacht door de kroegbaas naar huis gebracht...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voortaan overal met de taxi heengaan
Waarom zet je je fiets niet in de kelder? Is gratis, en dan is de kans toch zeer gering dat ie gejat wordt...quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
En aangifte alweer ingevuld en verstuurd.
Morgen maar weer langs de fietsenmaker.
Ze zien me al aankomen
- 3 weken terug: Servicebeurt
- 2 weken terug: Fiets ter reparatie van valpartij.
- Morgen: Aangifte....
1 nadeel: Weet wel voortaan precies wat ik moet doen en wat ik mee moet nemen.
Voordeel: Voor het eerst ook dat mn accesoires waren mee verzekerd. Dus kost me alleen mn premie voor nieuwe fiets
Inderdaad!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom zet je je fiets niet in de kelder? Is gratis, en dan is de kans toch zeer gering dat ie gejat wordt...
weer is minder inderdaad, ik slinger dan maar even een film aan of zo...quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar goed... Heb echt geen zin om met dit weer iets te gaan doen zeg!
Hier hetzelfde.. kreeg nog de aanbieding om naar A'dam te gaan of Utrecht, maar ik trek het met dit weer bijzonder slecht eigenlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar goed... Heb echt geen zin om met dit weer iets te gaan doen zeg!
Denk dat ik naar Eindhoven ga, ben er alleen nog nooit geweest met Koninginnedag... is dat wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben nog meegevraagd naar Nijmegen en Eindhoven, maar ook echt geen zin met dit pokkeweer. Ben blij dat het gisteren tijdens Tilburg Zingt droog is gebleven. Echt jammer dit weer, maar goed, heb het gister goed naar m'n zin gehad dus ik vind het nu ook niet erg om lekker binnen te blijven.
Ik ben er ook nog nooit geweest met Koninginnedag, maar schijnt echt heel leuk en gezellig te zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk dat ik naar Eindhoven ga, ben er alleen nog nooit geweest met Koninginnedag... is dat wat?
Het is wel gelukt dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat is het overzetten van foto's naar het geheugenkaartje omslachtig bij nokia.
Was nogal druk daar toenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom zet je je fiets niet in de kelder? Is gratis, en dan is de kans toch zeer gering dat ie gejat wordt...
Wat ik het leuke aan je hyves fotos vind.. je hebt op dat moment gewoon geen idee nog dat je fiets is gejatquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was het maar zo
Wil je om 3:30 naar huis. Loop je naar de plek waar de fietsen stonden .... staat er alleen nog de fiets van beste vriendin
We maakte aan begin van de avond toen we de fiets neerzette nog de grap: Vanavond op 1 fiets?
En hij is net gerepareerd dus kan gejat worden ....
En zie hier resultaat ...
Normaal zit ik er niet echt mee, maar nu vooral lullig dat echt net voor 70 euro gerepareerd was.
truequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ik het leuke aan je hyves fotos vind.. je hebt op dat moment gewoon geen idee nog dat je fiets is gejat![]()
Hier nergens last van...quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:19 schreef theKiD het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van zn tv? Al een paar weken is rtl7 zo aan t stotteren.. Elke keer loopt het beeld vast.. Heel irritant met kijken
SBS6 ook, en radio doet ook soms moeilijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:19 schreef theKiD het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van zn tv? Al een paar weken is rtl7 zo aan t stotteren.. Elke keer loopt het beeld vast.. Heel irritant met kijken
EIndhoven was primaquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk dat ik naar Eindhoven ga, ben er alleen nog nooit geweest met Koninginnedag... is dat wat?
omg, ben ik toch paar keer langsgelopen hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef existenz het volgende:
Crazy, bij Tilburg Drinkt stonden wij aan de andere kant van het bushokje
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
http://stookertjes.hyves.nl/
Hoezo nep profiel ....
Kreeg vriendschapsverzoek
OMG!!! Een paar reacties uit de krabbelsquote:Reinier (15)
donderdag, 22:55
IK WIL JOU EN NICOLE EN DANA WEL EVEN MET ZIJN VIER3N MET MIJ LANGE DIKE PAAL MOGE SPEEELEN GRTJESS MIJ XXX
Reinier
Reinier (15)
donderdag, 22:29
BEL MIJ EVEN OP MIJ MOBIELE TELLENFOON XXX0681998715 TOT GAUW MIJ PAAL STAAT AL STYF OELALA WANNA WANNA I WANNA YOU WANNA GREETS MIJ ERE REINIER HET RENDIER:fireworks: :holland:
Ik nam nog eens niet de moeite om de krabbels te lezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
OMG!!! Een paar reacties uit de krabbels
Waar ga je heen?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:48 schreef Stuurloos het volgende:
Voor mij geen Koninginnedag dit jaar, vakantie moest afbetaald worden..
Voor het eerst een week AI naar Turkije in een 5* resort in de buurt van Side. Eens kijken of t bevalt. Zo niet, dan volgend jaar weer buiten Europa op vakantie!quote:
Gezellig, ff een weekje chillen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 11:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Voor het eerst een week AI naar Turkije in een 5* resort in de buurt van Side. Eens kijken of t bevalt. Zo niet, dan volgend jaar weer buiten Europa op vakantie!
Juist, een weekje totaal niks doen. Ik ben niet zo iemand die het geld er per sé uit moet halen en het is fijn dat je kan drinken en eten wanneer je zin hebt. Na achtereenvolgens Australie en Thailand nu maar eens cheap naar Turkijequote:Op zondag 2 mei 2010 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig, ff een weekje chillen dusEn je compleet volproppen met pizza's en hamburgers
Preciesquote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Juist, een weekje totaal niks doen. Ik ben niet zo iemand die het geld er per sé uit moet halen en het is fijn dat je kan drinken en eten wanneer je zin hebt. Na achtereenvolgens Australie en Thailand nu maar eens cheap naar Turkije
Hoi! Hoe is het met u?quote:
Goed, hard aan het werk eigenlijkquote:
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, hard aan het werk eigenlijkVoor de rest weinig nieuws hier... ja toch wel, ik ga verhuizen binnen nu en 2 maanden
Binnen Tilburg, ga een stuk verderop wonen in een veul grotere kamerquote:
Wij waren die apen met al die blikken bier en die puinhoop aan tassenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, ben ik toch paar keer langsgelopen haha
Tof! Goed gedaan dan. Ook in een studentenhuis?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Binnen Tilburg, ga een stuk verderop wonen in een veul grotere kamer
Ja, maar dan een huis met 4 ipv 6 mensen, wat oudere, serieuzere (quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Goed gedaan dan. Ook in een studentenhuis?
Klinkt inderdaad als een verbeteringquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar dan een huis met 4 ipv 6 mensen, wat oudere, serieuzere () mensen en een grotere kamer
= meer woongenot voor mij
Yepquote:
Hehe, dat is ook wel fijn als dat goed isquote:Op zondag 2 mei 2010 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
YepEn financieel is het ook prima te doen, ook niet geheel onbelangrijk
Fuck man, volgens mij ben ik zeker 1 keer dwars door jullie groep heen gelopenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij waren die apen met al die blikken bier en die puinhoop aan tassen
Vast nog wel een tijdjequote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook wel fijn als dat goed is
Hoelang moet je nog studeren?
wat je zegt hequote:
Denk het 2de.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Is er ergens iets te doen dan, of is iedereen nog aan het bijkomen van het weekend is en is het een langzame maandag?
Nee het is super rustig, maar toch heb ik genoeg te doen. Vreemd...quote:
Spelletje spelen zeker?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee het is super rustig, maar toch heb ik genoeg te doen. Vreemd...
whehehe, directe vraag:Pquote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spelletje spelen zeker?
Of een spelletje met je vriendinnetje spelen?
Ik heb een week geleden hem voor mezelf al "dood" verklaard... En heb er een dubbel gevoel over dat ik gisteren ben geweest.. Achteraf had ik t niet willen/ moeten doen denk.. Maar ja. Ik weet iig zeker dat ik hem nu niet meer hoef te zien. Volgens mijn moeder herken ik m nu niet meer terug tov gisteren en toen was het al een schim tov de grote man die hij vroeger was ....quote:Op maandag 3 mei 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
Hč, wat rot theKiD!
En als je, voor jezelf, zeker weet dat je hem nu niet meer hoeft te zien, dan moet je dat inderdaad niet doen. Mocht je nog een beetje twijfelen, dan zou ik toch gaan...
Dan moet je inderdaad niet gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden hem voor mezelf al "dood" verklaard... En heb er een dubbel gevoel over dat ik gisteren ben geweest.. Achteraf had ik t niet willen/ moeten doen denk.. Maar ja. Ik weet iig zeker dat ik hem nu niet meer hoef te zien. Volgens mijn moeder herken ik m nu niet meer terug tov gisteren en toen was het al een schim tov de grote man die hij vroeger was ....
*heeft net een kaarsje opgestoken voor Opa*
Dat klinkt niet qru. Dat hopen wij ook. Als het aan ons lag, had hij vorige week al zn laatste adem uitgeblazenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad niet gaan
En hopen dat het voor hem 'snel' klaar is (ook al klinkt dat cru)..
Korvelseweg zit er eentje volgens mij, tegenover die toko ongeveer.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Weet iemand een Turk of zo'n ouwe opknapboer waar je voor een euro'tje of 20 een fiets kan kopen? Verkoopt de Diamantgroep nog fietsen?
Klopt ja, daar staat een mooi briefje met fietsen vanaf 25 euro. Alleen heeft hij die nooit; alleen vanaf 75quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Korvelseweg zit er eentje volgens mij, tegenover die toko ongeveer.
Verder TheKid! Sterkte man! Snap je afkeer om hem nog te zien, soms hoef je een beeld niet op je netvlies te krijgen!
Pssssssssst, fiets nodig?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt ja, daar staat een mooi briefje met fietsen vanaf 25 euro. Alleen heeft hij die nooit; alleen vanaf 75.
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!
Nee, zal even voor je bellen haha
vraag even of hij een zwarte Cube Acid heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!
Nee, zal even voor je bellen haha
Nee, dit is nog wel enigzins legaalquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag even of hij een zwarte Cube Acid heeft
Kos?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
Tommy / Stuurloos; een tijd terug hadden jullie het over een bepaald Grieks eiland, wat best rustig is etc. Welk eiland was dat?
o okquote:
Kos lijkt mij niet rustig... Maar dat was het volgens mij nietquote:
Gecondoleerdquote:
Sterkte kiddo.quote:
morgen ook weer een dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn to-do-list is best lang en de dag is best kort. Hmmmm!
En wat voor een, bevrijdingsdag! Mijn vriend is nu vrij (1x in de 5 jaar), dus ik wilde eigenlijk wat leuks met 'm gaan doen.. Maar als het zulk weer is dan laat maar :p.quote:
Ze zeggen dat het morgen beter is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat voor een, bevrijdingsdag! Mijn vriend is nu vrij (1x in de 5 jaar), dus ik wilde eigenlijk wat leuks met 'm gaan doen.. Maar als het zulk weer is dan laat maar :p.
Zonnetje schijnt anders toch redelijk hoor, tis niet echt warm of zo, maar stukken beter als gisteren en zondag...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat voor een, bevrijdingsdag! Mijn vriend is nu vrij (1x in de 5 jaar), dus ik wilde eigenlijk wat leuks met 'm gaan doen.. Maar als het zulk weer is dan laat maar :p.
alles is beter dan zondagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt anders toch redelijk hoor, tis niet echt warm of zo, maar stukken beter als gisteren en zondag...
zondag laat in de middag was het anders goed vertoeven!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt anders toch redelijk hoor, tis niet echt warm of zo, maar stukken beter als dan gisteren en zondag...
jah ... laat in de dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
zondag laat in de middag was het anders goed vertoeven!
In veel steden zijn de winkels van 10 tot 5 open (met name de grote ketens), maar het is wel erg wisselend.quote:
beetje klussenquote:
Winkelcentrum hier om de hoek is dicht. Alleen de Appie Happie openquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels van 10 tot 5 open (met name de grote ketens), maar het is wel erg wisselend.
Ik bedoelde ook in de stadquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
Winkelcentrum hier om de hoek is dicht. Alleen de Appie Happie open
ja maar......quote:
Op naar het centrum?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:07 schreef sk888er het volgende:
mjah alles in de reeshof is dicht en ik heb een nieuwe binnenband voor morgen nodig
1 juli i.p.v. 1 juni dacht ikquote:
Oh prima, we gaan dit jaar in september weer naar de Eftelingquote:
9 van de 10 keer zijn ze te lui om de tijden aan te passen op intenret voor de feestdagen vandaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:52 schreef Stuurloos het volgende:
Luiheid?![]()
AH Korvelplein, Tilburg
Korvelplein 191, 5025 JX, Tilburg
Telefoon: 013 - 4683078
woensdag 05-05-2010 08:00 - 20:00
op westermarkt was openquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:07 schreef sk888er het volgende:
mjah alles in de reeshof is dicht en ik heb een nieuwe binnenband voor morgen nodig
Haha. Lekker... Waren er nog mensen uit Enschede gekomen dat je de politie moest bellen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos verveelt zich dood op zijn werk en moet nog ruim 4 uur
Nope, niemand gezien dus het is rustig gebleven hier denk ik..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Lekker... Waren er nog mensen uit Enschede gekomen dat je de politie moest bellen?
Vrijdag middag naar de Clochard? Ben je 14?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Nou morgen wrs iets van phillip, vrijdagmiddag le clouchard en 's avonds brandpunt en zaterdag huisfeest bij een maat.
Wat zijn jullie plannen?
11 toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Vrijdag middag naar de Clochard? Ben je 14?
Ja tot 10 uur ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Vrijdag middag naar de Clochard? Ben je 14?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja tot 10 uur ofzo
Weet je hoeveel lekkere wijven daar zijn?(16-17 jaar)
Bullshit! Zit van alles en nog wat, van peroxide tot hockeytrutjes dus dat is gelul! Heb ook echt de beste tijden gehad in de Cloch! Heerlijk fout op vrijdagmiddag! Zeker toen ik nog studeerde en in de horeca werkte, gewoon op vrijdagmiddag erheen, je heerlijk kansloos vermaken, friet eten en dan werken/stappen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:51 schreef Guard het volgende:
Dan nog zijn die lekkere wijven peroxide vmbo-snollen zo fout
Denk dat jij de Cloch bedoelt zoals ie op zaterdagavond is. Dat is ie op vrijdagmiddag helemaal niet. Maar goed het hoeft ook niet je tent te zijn.quote:
Kwam er vroeger (10 jaar geleden) ook geregeld, afgewisseld met bezoekjes aan de Yeti Party bar. En daarna na heel wat bier gedronken te hebben werken bij Pssst...Amigo (buurman van Clochard/City hotel, inmiddels allang failliet). Goeie ouwe tijd!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat jij de Cloch bedoelt zoals ie op zaterdagavond is. Dat is ie op vrijdagmiddag helemaal niet. Maar goed het hoeft ook niet je tent te zijn.
Ik werk nu bij een Logeerhuis in Hoogerheidequote:
Chill! Btw slecht nieuws voor de Tilly's: Willem II staat met 1-0 achter tegen FC Eindhovenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik werk nu bij een Logeerhuis in HoogerheideDat is ook van de GGZ & de kinderen komen dan 1x per maand een weekend logeren + ze kunnen in de vakanties komen. Ik ga nu twee weekenden achter elkaar werken en daarna 2 weekenden vrij.
hoezo ?quote:
Omdat ik echt afgrijselijk naar de klote ben omdat ik het veel te gezellig had gisterquote:
zuipert ....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik echt afgrijselijk naar de klote ben omdat ik het veel te gezellig had gister
als het maar lekker wasquote:
Vind casino echt niet meer leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef Stuurloos het volgende:
Morgen naar Holland Casino Breda. Ik heb een try out pakket van mn vriendin tegoed voor mn verjaardag (ook al heb ik een favorites pas). Heb er wel zin an, al heerst er altijd wel een aparte beladen sfeer..
N900quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat is DE telefoon die nu te verkrijgen is? Mijn Nokia N958gb is vannacht overleden in al mijn dornkenschap...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:06 schreef theKiD het volgende:
Zo.. weer terug na een heel erg emotionele begrafenis.. 3 breekmomenten gehad![]()
Neefje die een persoonlijke brief had geschreven, ik de kist mee uit de kerk rijden en toen me nicht op haar trompet begon te spelen..Maar het is goed zo..
Vanavond alle frustraties en emoties eruit zuipen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:06 schreef theKiD het volgende:
Zo.. weer terug na een heel erg emotionele begrafenis.. 3 breekmomenten gehad![]()
Neefje die een persoonlijke brief had geschreven, ik de kist mee uit de kerk rijden en toen me nicht op haar trompet begon te spelen..Maar het is goed zo..
Vanavond alle frustraties en emoties eruit zuipen
Oma zei het ook nog toen ik vanmiddag wegging naar huis.. "Tis goed zo voor opa, jongen"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat je afsluit met 'het is goed zo', fijn dat je het goed hebt kunnen afsluiten.
HTC Desire is wel geilquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat is DE telefoon die nu te verkrijgen is? Mijn Nokia N958gb is vannacht overleden in al mijn dornkenschap...
Daar twijfelde ik inderdaad over, maar ik ben uiteindelijk voor de SE Xperia X10 gegaan. Heerlijke telefoon!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
HTC Desire is wel geilGoogle andriod erop, kun je lekker die apple-wankers mee plagen
Zeker, ben nu al heel de middag aan het klooien!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef aardappel het volgende:
Die is ook wel cool ja, vooral het feit dat je door een persoon aan te klikken alles van hem kan vinden (smsjes, foto's waar op hij staat, agendapunten)
Die lijkt mij ook wel tofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik inderdaad over, maar ik ben uiteindelijk voor de SE Xperia X10 gegaan. Heerlijke telefoon!
Ben je ook naar de bioscoop geweest?quote:
Nah valt wel mee, heb me ook zonder film prima vermaaktquote:
Hehe, goed zoquote:Op zondag 9 mei 2010 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, heb me ook zonder film prima vermaakt
Ja hoor.quote:
Niet erg hoor, als je niet meedoet aan deze commerciele "feestdag". Iedere dag is een goeie dag om je tegen je moeder tegen dat ze een goede moeder is en dat je van d'r houdtquote:
mja volgens de calender wel hahaquote:
Geen dankquote:
Lucky youquote:Op maandag 10 mei 2010 08:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
Morning! Hier heeft vanmorgen een vrachtwagen een lantaarnpaal geraakt en die kap ligt dus echt 15 cm van mijn auto af... Geluk mee dus!
Ja, al een flinke tijd! Vanaf de 17e ook weer een auto van de zaakquote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lucky youOver auto gesproken, heb je je Toyota al?
Ah, relaxquote:Op maandag 10 mei 2010 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, al een flinke tijd! Vanaf de 17e ook weer een auto van de zaakkijken wat dat gaat worden...
En hoe rijdt de wagen ?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Yeps, heerlijke auto, stuk groter geworden dan de eerste Yaris die ik had!
Prima, het is geen snelwegkanon, maar kan wel meekomen, je merkt wel dat het een stadsauto is.quote:
Mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Yeps, heerlijke auto, stuk groter geworden dan de eerste Yaris die ik had!
Nee, met de kap van een lantaarnpaalquote:Op maandag 10 mei 2010 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MooiMaar goed, er was dus bijna een aanslag gepleegd op je Yaris met een vrachtwagen
Oh, ik dacht de kap van die vrachtwagenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, met de kap van een lantaarnpaal
Dacht ik ook, hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de kap van die vrachtwagen
Ik kom uit op PvdA..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor alle studenten hier:
http://www.studentenkieswijzer.nl/
Ik op SP, maar ben geen student meer..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor alle studenten hier:
http://www.studentenkieswijzer.nl/
Idd..quote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Die wijzer is wel enorm kort door de bocht zeg...
idd haha. Die bedoelde ik. Nog niet in tilburg gespot. Benieuwd wanneer hier komt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Zien er zo uit, stond al tijdje proef ding op de A2
Waarschijnlijk niet deze zijn voor KLPD in principe, dus alleen voor op snelwegen en buiten de bebouwde komquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd haha. Die bedoelde ik. Nog niet in tilburg gespot. Benieuwd wanneer hier komt.
goeie! Wat doe je morgen?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:32 schreef existenz het volgende:
Wanneer is die Tilburg meet nu??
in arnhem staat die wel in de bebouwde kom. Of jah eigenlijk de randweg van Gelderdome tot aan knooppunt velperbroek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet deze zijn voor KLPD in principe, dus alleen voor op snelwegen en buiten de bebouwde kom
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
En dat was weer een hennepkwekerij bij ons in de straat
Je moet die kwekerijen ook niet bij je in de buurt houden Crazy.. Altijd een plek in een andere wijk zoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
En dat was weer een hennepkwekerij bij ons in de straat
afgelopen weekend 2 afgebrand achter ons op industrieterrein.quote:
zeg dat dan ook eerder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je moet die kwekerijen ook niet bij je in de buurt houden Crazy.. Altijd een plek in een andere wijk zoekenEr zijn genoeg in geldnood verkerende uitkeringsdametjes in Tilburg te vinden..
VRijdag verjaardag en dan kroegquote:
Vanavond zijn er een paar druppeltjes gevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb je het leuk daar? Hopelijk regent het daar niet zoveel als hier.
Balen..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vanavond zijn er een paar druppeltjes gevallen
Moet makkelijk lukken, ook in hartje centrum.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Weet er iemand trouwens nog een kamer van ongeveer 16 vierkante meter(of meer) voor ongeveer 300 euro?(+/- 30 euro)
nee maar nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |