Geen dankquote:
Lucky youquote:Op maandag 10 mei 2010 08:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
Morning! Hier heeft vanmorgen een vrachtwagen een lantaarnpaal geraakt en die kap ligt dus echt 15 cm van mijn auto af... Geluk mee dus!
Ja, al een flinke tijd! Vanaf de 17e ook weer een auto van de zaakquote:Op maandag 10 mei 2010 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lucky youOver auto gesproken, heb je je Toyota al?
Ah, relaxquote:Op maandag 10 mei 2010 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, al een flinke tijd! Vanaf de 17e ook weer een auto van de zaakkijken wat dat gaat worden...
En hoe rijdt de wagen ?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Yeps, heerlijke auto, stuk groter geworden dan de eerste Yaris die ik had!
Prima, het is geen snelwegkanon, maar kan wel meekomen, je merkt wel dat het een stadsauto is.quote:
Mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 12:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Yeps, heerlijke auto, stuk groter geworden dan de eerste Yaris die ik had!
Nee, met de kap van een lantaarnpaalquote:Op maandag 10 mei 2010 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MooiMaar goed, er was dus bijna een aanslag gepleegd op je Yaris met een vrachtwagen
Oh, ik dacht de kap van die vrachtwagenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, met de kap van een lantaarnpaal
Dacht ik ook, hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de kap van die vrachtwagen
Ik kom uit op PvdA..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor alle studenten hier:
http://www.studentenkieswijzer.nl/
Ik op SP, maar ben geen student meer..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Guard het volgende:
Voor alle studenten hier:
http://www.studentenkieswijzer.nl/
Idd..quote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Die wijzer is wel enorm kort door de bocht zeg...
idd haha. Die bedoelde ik. Nog niet in tilburg gespot. Benieuwd wanneer hier komt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Zien er zo uit, stond al tijdje proef ding op de A2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |