Hehe, dat is ook wel fijn als dat goed isquote:Op zondag 2 mei 2010 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
YepEn financieel is het ook prima te doen, ook niet geheel onbelangrijk
Fuck man, volgens mij ben ik zeker 1 keer dwars door jullie groep heen gelopenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Wij waren die apen met al die blikken bier en die puinhoop aan tassen
Vast nog wel een tijdjequote:Op zondag 2 mei 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook wel fijn als dat goed is
Hoelang moet je nog studeren?
wat je zegt hequote:
Denk het 2de.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Is er ergens iets te doen dan, of is iedereen nog aan het bijkomen van het weekend is en is het een langzame maandag?
Nee het is super rustig, maar toch heb ik genoeg te doen. Vreemd...quote:
Spelletje spelen zeker?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee het is super rustig, maar toch heb ik genoeg te doen. Vreemd...
whehehe, directe vraag:Pquote:Op maandag 3 mei 2010 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spelletje spelen zeker?
Of een spelletje met je vriendinnetje spelen?
Ik heb een week geleden hem voor mezelf al "dood" verklaard... En heb er een dubbel gevoel over dat ik gisteren ben geweest.. Achteraf had ik t niet willen/ moeten doen denk.. Maar ja. Ik weet iig zeker dat ik hem nu niet meer hoef te zien. Volgens mijn moeder herken ik m nu niet meer terug tov gisteren en toen was het al een schim tov de grote man die hij vroeger was ....quote:Op maandag 3 mei 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
Hè, wat rot theKiD!
En als je, voor jezelf, zeker weet dat je hem nu niet meer hoeft te zien, dan moet je dat inderdaad niet doen. Mocht je nog een beetje twijfelen, dan zou ik toch gaan...
Dan moet je inderdaad niet gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden hem voor mezelf al "dood" verklaard... En heb er een dubbel gevoel over dat ik gisteren ben geweest.. Achteraf had ik t niet willen/ moeten doen denk.. Maar ja. Ik weet iig zeker dat ik hem nu niet meer hoef te zien. Volgens mijn moeder herken ik m nu niet meer terug tov gisteren en toen was het al een schim tov de grote man die hij vroeger was ....
*heeft net een kaarsje opgestoken voor Opa*
Dat klinkt niet qru. Dat hopen wij ook. Als het aan ons lag, had hij vorige week al zn laatste adem uitgeblazenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad niet gaan
En hopen dat het voor hem 'snel' klaar is (ook al klinkt dat cru)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |