N900quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat is DE telefoon die nu te verkrijgen is? Mijn Nokia N958gb is vannacht overleden in al mijn dornkenschap...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:06 schreef theKiD het volgende:
Zo.. weer terug na een heel erg emotionele begrafenis.. 3 breekmomenten gehad![]()
Neefje die een persoonlijke brief had geschreven, ik de kist mee uit de kerk rijden en toen me nicht op haar trompet begon te spelen..Maar het is goed zo..
Vanavond alle frustraties en emoties eruit zuipen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:06 schreef theKiD het volgende:
Zo.. weer terug na een heel erg emotionele begrafenis.. 3 breekmomenten gehad![]()
Neefje die een persoonlijke brief had geschreven, ik de kist mee uit de kerk rijden en toen me nicht op haar trompet begon te spelen..Maar het is goed zo..
Vanavond alle frustraties en emoties eruit zuipen
Oma zei het ook nog toen ik vanmiddag wegging naar huis.. "Tis goed zo voor opa, jongen"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat je afsluit met 'het is goed zo', fijn dat je het goed hebt kunnen afsluiten.
HTC Desire is wel geilquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat is DE telefoon die nu te verkrijgen is? Mijn Nokia N958gb is vannacht overleden in al mijn dornkenschap...
Daar twijfelde ik inderdaad over, maar ik ben uiteindelijk voor de SE Xperia X10 gegaan. Heerlijke telefoon!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
HTC Desire is wel geilGoogle andriod erop, kun je lekker die apple-wankers mee plagen
Zeker, ben nu al heel de middag aan het klooien!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef aardappel het volgende:
Die is ook wel cool ja, vooral het feit dat je door een persoon aan te klikken alles van hem kan vinden (smsjes, foto's waar op hij staat, agendapunten)
Die lijkt mij ook wel tofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik inderdaad over, maar ik ben uiteindelijk voor de SE Xperia X10 gegaan. Heerlijke telefoon!
Ben je ook naar de bioscoop geweest?quote:
Nah valt wel mee, heb me ook zonder film prima vermaaktquote:
Hehe, goed zoquote:Op zondag 9 mei 2010 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, heb me ook zonder film prima vermaakt
Ja hoor.quote:
Niet erg hoor, als je niet meedoet aan deze commerciele "feestdag". Iedere dag is een goeie dag om je tegen je moeder tegen dat ze een goede moeder is en dat je van d'r houdtquote:
mja volgens de calender wel hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |