Korvelseweg zit er eentje volgens mij, tegenover die toko ongeveer.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Weet iemand een Turk of zo'n ouwe opknapboer waar je voor een euro'tje of 20 een fiets kan kopen? Verkoopt de Diamantgroep nog fietsen?
Klopt ja, daar staat een mooi briefje met fietsen vanaf 25 euro. Alleen heeft hij die nooit; alleen vanaf 75quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Korvelseweg zit er eentje volgens mij, tegenover die toko ongeveer.
Verder TheKid! Sterkte man! Snap je afkeer om hem nog te zien, soms hoef je een beeld niet op je netvlies te krijgen!
Pssssssssst, fiets nodig?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt ja, daar staat een mooi briefje met fietsen vanaf 25 euro. Alleen heeft hij die nooit; alleen vanaf 75.
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!
Nee, zal even voor je bellen haha
vraag even of hij een zwarte Cube Acid heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!
Nee, zal even voor je bellen haha
Nee, dit is nog wel enigzins legaalquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag even of hij een zwarte Cube Acid heeft
Kos?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
Tommy / Stuurloos; een tijd terug hadden jullie het over een bepaald Grieks eiland, wat best rustig is etc. Welk eiland was dat?
o okquote:
Kos lijkt mij niet rustig... Maar dat was het volgens mij nietquote:
Gecondoleerdquote:
Sterkte kiddo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |