Dan moet je inderdaad niet gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden hem voor mezelf al "dood" verklaard... En heb er een dubbel gevoel over dat ik gisteren ben geweest.. Achteraf had ik t niet willen/ moeten doen denk.. Maar ja. Ik weet iig zeker dat ik hem nu niet meer hoef te zien. Volgens mijn moeder herken ik m nu niet meer terug tov gisteren en toen was het al een schim tov de grote man die hij vroeger was ....
*heeft net een kaarsje opgestoken voor Opa*
Dat klinkt niet qru. Dat hopen wij ook. Als het aan ons lag, had hij vorige week al zn laatste adem uitgeblazenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad niet gaan
En hopen dat het voor hem 'snel' klaar is (ook al klinkt dat cru)..
Korvelseweg zit er eentje volgens mij, tegenover die toko ongeveer.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Weet iemand een Turk of zo'n ouwe opknapboer waar je voor een euro'tje of 20 een fiets kan kopen? Verkoopt de Diamantgroep nog fietsen?
Klopt ja, daar staat een mooi briefje met fietsen vanaf 25 euro. Alleen heeft hij die nooit; alleen vanaf 75quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Korvelseweg zit er eentje volgens mij, tegenover die toko ongeveer.
Verder TheKid! Sterkte man! Snap je afkeer om hem nog te zien, soms hoef je een beeld niet op je netvlies te krijgen!
Pssssssssst, fiets nodig?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Klopt ja, daar staat een mooi briefje met fietsen vanaf 25 euro. Alleen heeft hij die nooit; alleen vanaf 75.
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!
Nee, zal even voor je bellen haha
vraag even of hij een zwarte Cube Acid heeftquote:Op maandag 3 mei 2010 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Onder de oude brug door, 2e steegje links, aankloppen bij 44, wachtwoord is: Kartoffelsalat!
Nee, zal even voor je bellen haha
Nee, dit is nog wel enigzins legaalquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag even of hij een zwarte Cube Acid heeft
Kos?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
Tommy / Stuurloos; een tijd terug hadden jullie het over een bepaald Grieks eiland, wat best rustig is etc. Welk eiland was dat?
o okquote:
Kos lijkt mij niet rustig... Maar dat was het volgens mij nietquote:
Gecondoleerdquote:
Sterkte kiddo.quote:
morgen ook weer een dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn to-do-list is best lang en de dag is best kort. Hmmmm!
En wat voor een, bevrijdingsdag! Mijn vriend is nu vrij (1x in de 5 jaar), dus ik wilde eigenlijk wat leuks met 'm gaan doen.. Maar als het zulk weer is dan laat maar :p.quote:
Ze zeggen dat het morgen beter is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat voor een, bevrijdingsdag! Mijn vriend is nu vrij (1x in de 5 jaar), dus ik wilde eigenlijk wat leuks met 'm gaan doen.. Maar als het zulk weer is dan laat maar :p.
Zonnetje schijnt anders toch redelijk hoor, tis niet echt warm of zo, maar stukken beter als gisteren en zondag...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat voor een, bevrijdingsdag! Mijn vriend is nu vrij (1x in de 5 jaar), dus ik wilde eigenlijk wat leuks met 'm gaan doen.. Maar als het zulk weer is dan laat maar :p.
alles is beter dan zondagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt anders toch redelijk hoor, tis niet echt warm of zo, maar stukken beter als gisteren en zondag...
zondag laat in de middag was het anders goed vertoeven!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt anders toch redelijk hoor, tis niet echt warm of zo, maar stukken beter als dan gisteren en zondag...
jah ... laat in de dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
zondag laat in de middag was het anders goed vertoeven!
In veel steden zijn de winkels van 10 tot 5 open (met name de grote ketens), maar het is wel erg wisselend.quote:
beetje klussenquote:
Winkelcentrum hier om de hoek is dicht. Alleen de Appie Happie openquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In veel steden zijn de winkels van 10 tot 5 open (met name de grote ketens), maar het is wel erg wisselend.
Ik bedoelde ook in de stadquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
Winkelcentrum hier om de hoek is dicht. Alleen de Appie Happie open
ja maar......quote:
Op naar het centrum?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:07 schreef sk888er het volgende:
mjah alles in de reeshof is dicht en ik heb een nieuwe binnenband voor morgen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |