omg, ben ik toch paar keer langsgelopen hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef existenz het volgende:
Crazy, bij Tilburg Drinkt stonden wij aan de andere kant van het bushokje
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
http://stookertjes.hyves.nl/
Hoezo nep profiel ....
Kreeg vriendschapsverzoek
OMG!!! Een paar reacties uit de krabbelsquote:Reinier (15)
donderdag, 22:55
IK WIL JOU EN NICOLE EN DANA WEL EVEN MET ZIJN VIER3N MET MIJ LANGE DIKE PAAL MOGE SPEEELEN GRTJESS MIJ XXX
Reinier
Reinier (15)
donderdag, 22:29
BEL MIJ EVEN OP MIJ MOBIELE TELLENFOON XXX0681998715 TOT GAUW MIJ PAAL STAAT AL STYF OELALA WANNA WANNA I WANNA YOU WANNA GREETS MIJ ERE REINIER HET RENDIER:fireworks: :holland:
Ik nam nog eens niet de moeite om de krabbels te lezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
OMG!!! Een paar reacties uit de krabbels
Waar ga je heen?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:48 schreef Stuurloos het volgende:
Voor mij geen Koninginnedag dit jaar, vakantie moest afbetaald worden..
Voor het eerst een week AI naar Turkije in een 5* resort in de buurt van Side. Eens kijken of t bevalt. Zo niet, dan volgend jaar weer buiten Europa op vakantie!quote:
Gezellig, ff een weekje chillen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 11:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Voor het eerst een week AI naar Turkije in een 5* resort in de buurt van Side. Eens kijken of t bevalt. Zo niet, dan volgend jaar weer buiten Europa op vakantie!
Juist, een weekje totaal niks doen. Ik ben niet zo iemand die het geld er per sé uit moet halen en het is fijn dat je kan drinken en eten wanneer je zin hebt. Na achtereenvolgens Australie en Thailand nu maar eens cheap naar Turkijequote:Op zondag 2 mei 2010 11:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig, ff een weekje chillen dusEn je compleet volproppen met pizza's en hamburgers
Preciesquote:Op zondag 2 mei 2010 11:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Juist, een weekje totaal niks doen. Ik ben niet zo iemand die het geld er per sé uit moet halen en het is fijn dat je kan drinken en eten wanneer je zin hebt. Na achtereenvolgens Australie en Thailand nu maar eens cheap naar Turkije
Hoi! Hoe is het met u?quote:
Goed, hard aan het werk eigenlijkquote:
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, hard aan het werk eigenlijkVoor de rest weinig nieuws hier... ja toch wel, ik ga verhuizen binnen nu en 2 maanden
Binnen Tilburg, ga een stuk verderop wonen in een veul grotere kamerquote:
Wij waren die apen met al die blikken bier en die puinhoop aan tassenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, ben ik toch paar keer langsgelopen haha
Tof! Goed gedaan dan. Ook in een studentenhuis?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Binnen Tilburg, ga een stuk verderop wonen in een veul grotere kamer
Ja, maar dan een huis met 4 ipv 6 mensen, wat oudere, serieuzere (quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Goed gedaan dan. Ook in een studentenhuis?
Klinkt inderdaad als een verbeteringquote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar dan een huis met 4 ipv 6 mensen, wat oudere, serieuzere () mensen en een grotere kamer
= meer woongenot voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |