Wat een goed nieuws Fruppel!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef Fruppel het volgende:
Hehe rust in huize Fruppel
De EEG is hardstikke goed gegaan, ben erg trots op D. Ze was witheet toen de electroden op haar hoofdje geplakt werden maar toch liet ze het toe.
Door het boos zijn was ze zo moe geworden dat ze tijdens de EEG in slaap viel.
De uitslag is ook hardstikke goed![]()
, er is niets gevonden wat kan duiden op een oorzaak van het wegvallen. Alles zag er hardstikke netjes uit!
Uiteraard moeten we het wel melden als het weer zou gebeuren maar voor nu is er geen reden tot extra zorg!
Wij zijn erg blij!
Gelukkig trekt ze dr haar er niet uit maar alleen de dingen die er in zittenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier proberen we het niet eens, ze heeft al zo weinig haar.Als ze het ook nog allemaal uit gaat trekken...
ja. en als ze klaar is met haar haar begint ze aan het mijnequote:Op donderdag 29 april 2010 13:19 schreef Raissa het volgende:
Meisjesmama's, trekken jullie meiden ook alles weer uit hun haar? Elastiekjes, knipjes, niks blijft hier zitten.. Ze trekt ze er uit en gaat dan nog eens even lekker woelen door haar haar met als gevolg dat dr haar er altijd uitziet alsof ze net uit bed komt
Hehehehequote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
haar horentjes komen daarentegen wel goed uit dan
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
haar horentjes komen daarentegen wel goed uit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:06 schreef cattie het volgende:
Brrr, vreselijk free. Als ik dat soort dingen hoor voel ik me zo gezegend met mijn 2 (voor zover ik weet) gezonde kinderen!
Neh, hij niet, hij mag niet sporten en is behoorlijk blessuregevoelig, maar het is toch een nerd, dus dat geeft nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je daar dan zorgen om maakt freecell.
Wat hou dat eigenlijk in, een bindweefsel probleem? Heeft Tara veel last ervan?
ja preciesquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef cattie het volgende:
Ik snap wat je bedoelt free. Ik heb de ziekte van Crohn, wat licht erfelijk is, en in de familie van mijn man komt een genafwijking voor die gevolgen heeft voor de voortplanting, maar mijn man wil zich niet laten testen. Allemaal toch wel zorgen. Je wilt toch graag dat je kind het bespaart blijft.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:50 schreef freecell het volgende:
Neh, hij niet, hij mag niet sporten en is behoorlijk blessuregevoelig, maar het is toch een nerd, dus dat geeft niet![]()
Kop in zand tactiek. Zolang hij het niet test, weet hij het niet en is het er "dus" niet. Niet geheel mijn tactiek, maar dat is meer iets voor het stoomafblaastopic.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:50 schreef freecell het volgende:
(...)
En crohn is ook gewoon vervelendWaarom wil je mag zich niet laten testen eigenlijk?
herkenbaarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef FP128 het volgende:
Dames, ik weet niet of deze vraag al eerder is langsgekomen maar
het valt mij op dat de kleine van 1 jaar en 3 maanden (zij) heel erg
alles aan het uit proberen is als in slaan met alles wat maar voorhanden
komt en rondlopen door de hele huiskamer en proberen overal bij te komen.![]()
Wat ik ermee wil zeggen: Het lijkt wel een ronddolende mol die ik in huis heb
,is dat normaal voor deze leeftijd dat baby's zo hyperactief(zo lijkt het voor
mij) zijn?
Dat is helemaal normaal ja, ze kunnen nu kruipen en lopen , dus de wereld wordt groter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef FP128 het volgende:
Dames, ik weet niet of deze vraag al eerder is langsgekomen maar
het valt mij op dat de kleine van 1 jaar en 3 maanden (zij) heel erg
alles aan het uit proberen is als in slaan met alles wat maar voorhanden
komt en rondlopen door de hele huiskamer en proberen overal bij te komen.![]()
Wat ik ermee wil zeggen: Het lijkt wel een ronddolende mol die ik in huis heb
,is dat normaal voor deze leeftijd dat baby's zo hyperactief(zo lijkt het voor
mij) zijn?
Grasjes Tinuviel voelt met je mee. Hier hetzelfde probleem, wel iets minder erg meestal rond 6 uur op z'n vroegst. Ben ook wel dankbaar als iemand nog een tip heeft. Een collega vertelde, dat ze voor zoonlief van 4 jaar een tijdschakelaar gekoppelt hebben aan een lampje en het kind weet om pas zijn ouders te gaan storen s'ochtends als het lampje aangaat (half acht). Volgende keer toch maar vragen wanneer ze daarmee begonnen zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Grasjes het volgende:
Iemand een idee om mijn dreumes iets langer te laten slapen 's ochtends? Ik vind tussen 5.30 en 6.15 echt geen tijd om op te staanLater naar bed helpt niet, bekertje water (want kind van haar moeder, altijd dorst) helpt niet, die is namelijk leuk om heel hard tegen het bed te rammen. Hoop zo dat dit een tijdelijk iets is...
check! Hier ook!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:39 schreef simmu het volgende:
weet iemand of er rond de 20 maanden nog een sprongetje zit? de dame hier is drukdrukdruk, huilerig, behoeftig en uberlief tegelijk
psies!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef freecell het volgende:
Huilen, moe, huilen, moe, mopperen en wél heel lief.
Beterschap Grasjes voor je kind.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:23 schreef Grasjes het volgende:
Tinuviel, wat schattig dat hij oogjes zegtDie lamp op timer lijkt me erg handig als ze wat groter is
![]()
En de afgelopen nachten is het sowieso weer drama hier want weer eens oorontsteking..Overdag vrolijk tot ze moe is en moet slapen maar 's nachts echt dramaVannacht om half 3 nog maar een papfles gegeven en daarna is ze bij mij in slaap gevallen tot 6 uur. Toen was ze wakker en klaar om uit bed te gaan.
spannend voor Dana!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Beterschap voor de kleine Grasjes.
Ik hoorde net dat als wij het goed vinden Dana morgen gaat oefenen bij de grotere kindjes op het kdv samen met haar vaste leidster. En als dat goed gaat mag ze volgende week alleenWaar is mijn baby!!
Dat is toch niet stom? Je wil gewoon dat ze uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Fruppel het volgende:
Het "stomme" is dat ik nu zoiets heb van neem haar op ter observatie & zoek uit wat er aan de hand is...please! Niet dat ik wil dat ze in het ziekenhuis ligt uiteraard maar we zijn nu bijna 2 weken verder en er is amper verbetering.
Doordat je niet aan ziet komen dat ze een wegval krijgt is het elke keer weer schrikken als het gebeurd. Dat is echt killing voor je zenuwen!
Hij gaf een foutmeldingquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie die foto van Seb nu pas... net stond hij er nog niet of wel? Seb, kleine grote jongen!!
Als je het niet vertrouwd bel de HAP.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef Fruppel het volgende:
Ik baal wel hoor dat ik ze niet gesproken heb, maar goed ik kwam ook tussendoor dus als het dan heel druk is denk ik dat ik gewoon pech heb
Morgen weer een dag vol kansen!
Ze heeft vandaag ongeveer elk wakker uur wel een wegval gehad. Tussen 18.00 & 19.30 zelfs 3(!!). Lijkt me toch niet gewoon.
Viel me bij de laatste keer op dat je een spiertje in haar voorhoofd ziet "trekken", krijg hierdoor (samen met de trekkingen van vanmorgen) toch echt steeds meer het gevoel dat het wel epilepsie oid is.
Nu maar hopen dat ze het snel ontdekken zodat we er wat aan kunnen doen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef Marie79 het volgende:
Wat goed van Seb dat hij weer doorslaat zonder fles!
jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Marie79 het volgende:
Heb je al in de koelkast/onder de boekenkast/achter de tv/in de wasmand/in de speelgoedkist/in ravi zijn bedje* gekeken?
*doorhalen wat niet van toepassing is
Meestal direct na thuiskomst nadat je een nieuwe hebt gekocht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef Marie79 het volgende:
Ja, en dan zal je zien, heb je vanavond het hele huis overhoop gehaald, kom je morgen/overmorgen/volgende week die beker gewoon tegen...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:15 schreef Marie79 het volgende:
Ow Lennon wat goed![]()
Je kunt er zo Maarten voor in de plaats zetten, die loopt precies hetzelfde
Héél leuk, en makkelijk, hij loopt ook aan één handje buiten (los kan ook wel, maar hij loopt dan wel de kant op die hķj wilquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Hij gaat steeds meer en langere afstanden lopen.... leuk hč zo?
Zie je, ik mis dat toch he!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef simmu het volgende:
naar ik begrepen heb hoort het er gewoon ook een beetje bij. is eigenlijk ook wel wat ik altijd meegekregen heb (ik kom uit een katholieke familie.....)
Ja dat vroeg ik me onlangs af, wij hebben namelijk 'gewone' melk, maar daar hebben ze hier standaard vitamine d aan toegevoegd. Had dat in NL nog nooit eerder gezien, maar dat klopt dus...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
seilram, vanaf 1 jaar mogen ze gewone (halfvolle) melk hebben, maar dan moeten ze wel elke dag vitamine d druppels krijgen. Op cb geven ze dat ook wel aan.
ah oke, nou hopen dat ze daar snel uit zijn dan!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:38 schreef Fruppel het volgende:
..
Verhaart ie zo dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:49 schreef Joshua. het volgende:
Sinds we een kind hebben moet ik elke dag wel 4 keer stofzuigen en dweilen.
Nee natuurlijk niet maar hij maakt er best een zooitje van als hij gegeten heeft.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef mikoxx het volgende:
Dat doen die van mij echt noooooit!Kwestie van opvoeden
![]()
Had je de vraag al eerder gesteld??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef mikoxx het volgende:
Nog maar een keer: wanneer ging jullie dreumes over naar 1 slaapje? Het slaapje van nu (15.30/16.00 tot 16.15/16.45) is iedere keer drama. Huilen, en uiteindelijk wel slapen, maar ik vind t zo naar om ze zo weg te leggen. Het slaapje 's morgens (van 11 tot 13u) gaat prima, zonder mopperen.
Ja, maar da's al een tijdje geleden hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had je de vraag al eerder gesteld??![]()
Maar Lennon is denk ik zo'n 2 maanden geleden overgegaan naar 1 slaapje per dag. Is eigenlijk een beetje geleidelijk gegaan. Af en toe slaapt hij nog wel een uurtje 's middags. Lennon slaapt "in de regel" vanaf een uur of half 11 tot 1 uur. Soms wat langer.. en soms gaat hij wat later naar bed als we 's morgens andere dingen te doen hebben.
mikoxx, als het steeds zo'n gemopper is, zou ik het lekker laten, helemaal als ze het ook niet nodig schijnen te hebben. Dan misschien iets eerder naar bed 's avonds.
Nee nee nee nee, pas 14 juni!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Basboussa het volgende:
Even grote baby's topic gecheckt, maar jouw mannen worden volgende week al weer 1! Groot feest?
En wat een slowchat daar....
En wanneer eet je met Lotte een broodje Nijna? Doe je dat voor het slaapje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mrien het volgende:
Lotte slaapt ook al geruime tijd maar 1x op een dag, de 2e keer wilde ze echt niet meer..hoe moe ze ook was
Nu gaat ze tussen 11:30 en 13:00 naar bed (wisselt een beetje, ligt aan de creche, de planning enzo) en slaapt ze meestal minimaal 2 uur. Op de creche meestal korter, maar daar is natuurlijk meer geluid om haar heen.
Gisteren heeft ze 4,5 uur geslapen, uniek hoor..doet ze anders nooit
Dat dus. En nu houden jullie Maarten wakker tot 13 u? En dan eet je een broodje vóór het slaapje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Marie79 het volgende:
Maarten slaapt sinds hij denk ik een maand of 13 is, één slaapje, hij sliep 's morgens erg goed, maar 's middags niet meer, dus we hebben het maar uitgeprobeerd om hem 's morgens niet meer te laten slapen, en eigenlijk gaat dat vanaf het begin goed. Hij wil nog wel eens om een uurtje of half 12 inkakken, maar dan ga ik gauw eten en dan iets vroeger naar bed dan 13.00 uur.
Ja en ja, we eten een broodje voor het slaapje. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat dus. En nu houden jullie Maarten wakker tot 13 u? En dan eet je een broodje vóór het slaapje?
whehquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Estrys het volgende:
mijn moppie is verliefd op de stagiaire op het kdv![]()
Ik zet hem neer en hij rent met open armen op haar afHij keek niet eens meer naar me
Deed ik ookquote:
Vond Leander het lekker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
Geeft wel vertrouwen in het kdv imo
Gisteren zat Leander op schoot bij mijn moeder. Mijn moeder is tof en leuk en een hele goede mama van 7. Ze dronk een glaasje lambrusco.
Leander zei: lokkie?
Mijn mama: ja hoor! En voor ik wat kon doen gaf ze hem een slokje![]()
![]()
Dus ik 'maaaaaam! nee! hij mag geen GEEN géén alcohol!![]()
Mijn moeder oprecht verbaasd: maar het was maar een héél klein slokje?Jullie kregen ook wel eens een hapje advocaat oid. En zoveel zit er niet in Lambrusco!'
Uhm... gewoon 11% hoor!
Ze begreep me echt niet?Ze deed het echt puur onschuldig en vanzelfsprekend...
Generatiekloof denk ik....
Eén ding weet ik wel zeker: ik hoef me geen zorgen maken dat ze het ooit weer doet.
Uiteraard, die vindt alle rare dingen lekkerquote:
Hier ook een olijvenliefhebber en dus kind met totaal ontypische voorkeuren. Daarnaast vind die tomaat en mais ook heerlijk. Maar bij alcohol zou ik ook echt boos worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard, die vindt alle rare dingen lekker
Olijven, feta, garnalen, rauwe ui, rauwe paprika, dat soort dingen.
Dingen die kinderen meestal niet zo geweldig vinden
En zelfs mijn pittige gerechtenEn ik maak die echt goed pittig...
ikke ook, dus dat moet ik kunnen onthoudenquote:
Oh wat klinkt dat stukken beter dan de berichten van hiervoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Fruppel het volgende:
Danique slaapt ook 1 slaapje op een dag, meestal vanaf een uur of 13. Hoe lang ze slaapt verschilt per dag eigenlijk maar wel altijd meer dan 2 uurtjes en dat is maar goed ook want anders is ze niet te genieten de rest van de dag!
We zijn gister met de medicijnen begonnen, ze vond het niet zo heel lekker volgens mij maar dat is dan pech. Ze neemt het wel netjes in gelukkig.
Of het nou door de medicijnen komt of dat het stom toeval is weet ik niet maar vandaag hebben we al een heel ander kindje, we hebben ons vrolijke brutale meisje weer terug!
Ze heeft nog wel 4 korte aanvallen gehad maar vergelelen met de afgelopen dagen is dat helemaal niets en ze bleef daarna ook in haar goede doen, meestal was het bekeken na een aanval en kon ze alleen maar jengelen.
Ik ben blij
hier idem hoor, slaan en etterenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Tinulviel herkenbaar hoor, helaas. Lennon vindt het ook leuk om te slaan, aan oren te trekken, de drinkbak van de katten omgooien of bril van hoofd te trekken. Hij heeft nu ook ontdekt hoe hij op de bank moet klimmen, dus hij wil constant op de bank... gaat dan lopen of klimmen op de leuning. Hoe vaak we er ook wat van zeggen, hij kijkt even ondeugend en gaat zo weer verder. We houden het er maar op dat het bij de leeftijd hoort en dat het wel weer over gaat. Maar lastig is het even wel.... speelgoed heeft hij ook even minder interesse in.
VD, fijn dat het verhuizen goed is gegaan. Ook dat eigenkamertjetraining goed gaat!!!
Beterschap voor de zieke kindjes
dat was ik nog vergeten te zeggen jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, pakjeshouder is handig...tenminste, als ze er niet constant het rietje uitfrutten en kijken wat er gebeurt als je het pakje op zijn kop houdt.
Of het rietje helemaal het pakje indrukkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, pakjeshouder is handig...tenminste, als ze er niet constant het rietje uitfrutten en kijken wat er gebeurt als je het pakje op zijn kop houdt.
Hier hetzelfde verhaal!! En Lennon weet ook nog niet hoe hij van de bank af moet, dus we zetten hem steeds nog op de grond. Lennon vindt het het leukst als Twan tv zit te kijken of op zn DSI aan het spelen is... dan gaat hij de hele tijd aan Twan hangen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Tyler doet dat ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik sluit me aan bij Diaan, behalve het bankklimverhaal, dat heeft hij (gelukkig) nog niet ontdekt!
De "nieuwste rage" is: een slok drinken nemen, dat half uit je mond laten lopen en dan het "pffffrrrrr" geluid te makenEn ook ondeugend kijken, en de keer daarna gewoon weer doen
Was niet moeilijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:28 schreef seilram het volgende:
Bodpa![]()
![]()
Verhuisdooske, fijn dat het zo goed bevalt! Lekker een tuintje, nu nog mooi weer!
Hihi, die Seb... maar volgens mij die stagaire dat helemaal niet erg!
Freecellmaar je hebt het wel netjes opgelost. Ik vind dat soms nog best moeilijk, om iets te zeggen tegen mijn moeder over hoe ze met mijn kind omgaat, alhoewel, als het om alcohol gaat, dan zou ik zeker mijn mond ook wel even opentrekken.
Ja, wel niet helemaal... om 5 uur wakker, en bij ons in bed en toen vanaf half 8 doezelen en spelen en doezelen.... en toen was het ineens 9 uur. We zitten nu aan ons ontbijtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
En Marie? Heeft Maarten lekker doorgeslapen op zijn volle buikje?
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef Verhuisdooske het volgende:
danken ja
verbazingwekkend..vandaag lag ze er om kwart voor 8 in ;o
(normaal dus na 23:00) nu wel 1 keertje wakker geworden, toen zei ik 'ga maar weer lekker liggen'en toen zong ik een liedje en sliep ze weer
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen![]()
Ik vind het zo tof.. een brusje voor ElinIk zei het net nog tegen mijn vriend.. zegtie: Wie?
uitslapen is zooo 2008quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Verhuisdooske het volgende:
kwart voor 9 is een droomtijd voor me
elin slaapt zelfs niet uit als ze om een uur of 1 in bed ligt.
Maar betere tijden komen eraan!
Ik ook LovelyLady. Ik begrijp wel hoe Marie het bedoelt. Als je kind reageert op je en echt met je communiceert heeft dat toch een heel bijzondere charme. Of zoals een vriendin vandaag tegen me zei. Is het niet een leuke leeftijd als je kind nog zo'n klein baby'tje is en je haar/ hem onbeperkt kunt knuffelen (kind is 4 maanden). Waarop ik zei: Ja dat is heerlijk. Aan de andere kant een wat ouder kind/ dreumes knuffelt je terug dat is dan ook weer geweldig. ZIj gaf aan dat dat idd waar was.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Wat leuk Tinuviel![]()
@Marie ik vind eigenlijk elke periode wel leuk
nou eh echt regelmaatquote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef mikoxx het volgende:
Verhuisdooske, ik ben wel benieuwd naar je slaaptrainingsschema
Aha, klinkt goed!! Fijn dat het al zo snel zijn vruchten lijkt af te werpen!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
nou eh echt regelmaat
papje, badje, in de slaapzak, in bed, liedje, haar niet aankijken en haar armen dicht tegen haar aandrukken, vindt ze blijkbaar fijn.. en dan er naast gaan zitten tot ze in slaap valt en t wordt steeds korter. en als ze dan wakker wordt gewoon weer terugleggen en hetzelfde doen. het werkt gewoon,(en vanavond zelfs zonder borstvoeding!)
Ook al praat Koen nog steeds niet zo veel, ik vind die interactie gewoon zo leukquote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ook LovelyLady. Ik begrijp wel hoe Marie het bedoelt. Als je kind reageert op je en echt met je communiceert heeft dat toch een heel bijzondere charme. Of zoals een vriendin vandaag tegen me zei. Is het niet een leuke leeftijd als je kind nog zo'n klein baby'tje is en je haar/ hem onbeperkt kunt knuffelen (kind is 4 maanden). Waarop ik zei: Ja dat is heerlijk. Aan de andere kant een wat ouder kind/ dreumes knuffelt je terug dat is dan ook weer geweldig. ZIj gaf aan dat dat idd waar was.
Hier gaat dat regelmaat wel erg ver, als je iets niet in dezelfde volgorde doet dan is het dikke dramaquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
Hahhaah maar Koen is ook wel een dramaatjeik herinner me nog heel goed dat Elin m 1 keer aanraakte en hij een uur van slag was
![]()
Die die die en maar wijzen naar zijn arm
Nee is Elins favo woord ookquote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
alleen nu zegt ie gewoon NEE
Ja d'r zit wel een koppie op hoor pfoe dat wordt nog wat
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Nee is Elins favo woord ooken HAAAAAAAI en bad, bal en kindje
dat laatste is zo liefen vandaag zei ik
NEIN ELIN!
en toen zei ze NEI NEI NEIIIIIIIII
en toen zei ik JAWOHLLLLLLLLLL en toen zei zeWOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Nee is Elins favo woord ooken HAAAAAAAI en bad, bal en kindje
dat laatste is zo liefen vandaag zei ik
NEIN ELIN!
en toen zei ze NEI NEI NEIIIIIIIII
en toen zei ik JAWOHLLLLLLLLLL en toen zei zeWOOOOOOOOOOOOOOOO
Elin mag ook een tijdje bij ons komen logeren. Dan leert ze het Duits vanzelf/ van mij wel. Vind Jair vast ook heel erg leukquote:Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Leer der meteen duits
Ik hoorde TARA laatst Leander aankleden 'z en dat is je trui, die is blauw, en je sokken... rood! En dat is indigo!
Toen zat ik ook even zo
Geeft geen garantie voor goed duits hoor, ik kan het niet... en ik woon nog dichterbij de grens volgens mij. Ik vind Duits ook geen mooie taal, sorry Tinu!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
mijn duits is anders prima hoor, woonde vlakbij de grens
Daar twijfel ik niet aan. Je spreekt normaal gewoon Nederlands met haar toch? Het Duits was meer voor de grap. Ik woon niet dichtbij de grens maar ben van oorsprong Duitse.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
mijn duits is anders prima hoor, woonde vlakbij de grens
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Je spreekt normaal gewoon Nederlands met haar toch? Het Duits was meer voor de grap. Ik woon niet dichtbij de grens maar ben van oorsprong Duitse.
Diaan ik vind niet erg, dat je Duits geen mooie taal vind. Ik vind ook dat er talen zijn die mooier zijn. K'heb er toch niet voor gekozen. Fijn dat Lennon weer van de bank af komt. Je moet idd heel erg oplettend zijn. Met 2 kinders nog meer dan met 1 denk ik?
Bij een ander is speelgoed vaak veel leuker dan thuis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Fruppel het volgende:
Het doet ons heel goed om te zien dat zij ondanks alles zo heerlijk door blijft gaan!
Dat draakjes-gedrag van Sebik herken het wel!
Best vermoeiend he!
Leuk dat hij zo lief speelt met jou oude speelgoed! Danique speelt bij mijn ouders heel graag met mijn oude duplo, is vast leuker dan die van thuis want daar speelt ze veel minder mee!
Nou valt wel mee, oma is gewoon heel duidelijk maar ook wel heel erg lief hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Fruppel het volgende:
Oeh oma klinkt als een pittige voor Seb, dat zal wennen worden voor hem!
Ik geef ook wel toe hoor, na 100x nee zeggen in 3 minuten heb ik het echt wel gehad ,ik merk daarna wel weer dat ik mezelf keihard in mijn vinger snij want de dagen erna zijn alleen maar erger met haar drakengedrag omdat ze het dan niet pikt dat het ineens niet meer mag!
Super trouwens dat oma 3 dagen op gaat passen, dat zal zeker veel rust geven voor jou!
Gelukkig gaat onze draak morgen weer naar de opvang na 3 weken, kan ze daar even uitrazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |