Verhaart ie zo dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:49 schreef Joshua. het volgende:
Sinds we een kind hebben moet ik elke dag wel 4 keer stofzuigen en dweilen.
Nee natuurlijk niet maar hij maakt er best een zooitje van als hij gegeten heeft.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef mikoxx het volgende:
Dat doen die van mij echt noooooit!Kwestie van opvoeden
![]()
Had je de vraag al eerder gesteld??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef mikoxx het volgende:
Nog maar een keer: wanneer ging jullie dreumes over naar 1 slaapje? Het slaapje van nu (15.30/16.00 tot 16.15/16.45) is iedere keer drama. Huilen, en uiteindelijk wel slapen, maar ik vind t zo naar om ze zo weg te leggen. Het slaapje 's morgens (van 11 tot 13u) gaat prima, zonder mopperen.
Ja, maar da's al een tijdje geleden hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had je de vraag al eerder gesteld??![]()
Maar Lennon is denk ik zo'n 2 maanden geleden overgegaan naar 1 slaapje per dag. Is eigenlijk een beetje geleidelijk gegaan. Af en toe slaapt hij nog wel een uurtje 's middags. Lennon slaapt "in de regel" vanaf een uur of half 11 tot 1 uur. Soms wat langer.. en soms gaat hij wat later naar bed als we 's morgens andere dingen te doen hebben.
mikoxx, als het steeds zo'n gemopper is, zou ik het lekker laten, helemaal als ze het ook niet nodig schijnen te hebben. Dan misschien iets eerder naar bed 's avonds.
Nee nee nee nee, pas 14 juni!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Basboussa het volgende:
Even grote baby's topic gecheckt, maar jouw mannen worden volgende week al weer 1! Groot feest?
En wat een slowchat daar....
En wanneer eet je met Lotte een broodje Nijna? Doe je dat voor het slaapje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mrien het volgende:
Lotte slaapt ook al geruime tijd maar 1x op een dag, de 2e keer wilde ze echt niet meer..hoe moe ze ook was
Nu gaat ze tussen 11:30 en 13:00 naar bed (wisselt een beetje, ligt aan de creche, de planning enzo) en slaapt ze meestal minimaal 2 uur. Op de creche meestal korter, maar daar is natuurlijk meer geluid om haar heen.
Gisteren heeft ze 4,5 uur geslapen, uniek hoor..doet ze anders nooit
Dat dus. En nu houden jullie Maarten wakker tot 13 u? En dan eet je een broodje vóór het slaapje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Marie79 het volgende:
Maarten slaapt sinds hij denk ik een maand of 13 is, één slaapje, hij sliep 's morgens erg goed, maar 's middags niet meer, dus we hebben het maar uitgeprobeerd om hem 's morgens niet meer te laten slapen, en eigenlijk gaat dat vanaf het begin goed. Hij wil nog wel eens om een uurtje of half 12 inkakken, maar dan ga ik gauw eten en dan iets vroeger naar bed dan 13.00 uur.
Ja en ja, we eten een broodje voor het slaapje. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat dus. En nu houden jullie Maarten wakker tot 13 u? En dan eet je een broodje vóór het slaapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |