abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:01:03 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_81156048
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:34 schreef Marie79 het volgende:
Ja, en dan zal je zien, heb je vanavond het hele huis overhoop gehaald, kom je morgen/overmorgen/volgende week die beker gewoon tegen...
Meestal direct na thuiskomst nadat je een nieuwe hebt gekocht.

Fruppel, wat fijn dat er duidelijkheid is.
pi_81168414
En har laten zoeken morgenvroeg?
Als ik aan Leander vraag waar iets is gaat hij zoeken en 'oehoe *imsert verloren voorwerp*' roepen.
En soms loopt hij doelbewust naar een plek en pakt het
Proberen waard?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 08:51:43 #128
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81168888
Ow zo irritant dat er iets kwijt is...

Lennon loopt dus..
Make love, not war ☮
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:15:41 #129
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81169075
Ow Lennon wat goed
Je kunt er zo Maarten voor in de plaats zetten, die loopt precies hetzelfde
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:34:36 #130
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81169273
Dank voor het welkom!

Marie, hij was klein inderdaad hahaha. Grasjes, hij heeft een fijne dag gehad. Hij is alleen wat ziekjes, de huisarts denkt dat hij het noro virus heeft.

Lennon!! Wat goed!
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:46:24 #131
114177 Diaan73
pi_81169418
Seilram, nog van harte gefeliciteerd met Joep en welkom hier!!
Make love, not war ☮
  zaterdag 8 mei 2010 @ 09:47:10 #132
114177 Diaan73
pi_81169426
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:15 schreef Marie79 het volgende:
Ow Lennon wat goed
Je kunt er zo Maarten voor in de plaats zetten, die loopt precies hetzelfde

Hij gaat steeds meer en langere afstanden lopen.... leuk hè zo?
Make love, not war ☮
pi_81169702
gevonden

onder ons bed achter het schotje. sangdrax en ik allebei al 30 keer gekeken, en ik was er van overtuigt dattie op onze kamer moest liggen (dit vanwege mijn gewoonte om met zn allen bij ons op bed te zitten met de tv aan om ravi zn flesje te geven )

verder nog gevonden: 3 ballen, 2 stukken banaan, een stuk of wat broodkorsten en een beer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:57:33 #134
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81172051
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hij gaat steeds meer en langere afstanden lopen.... leuk hè zo?
Héél leuk, en makkelijk, hij loopt ook aan één handje buiten (los kan ook wel, maar hij loopt dan wel de kant op die híj wil ).

Simmu, wat zei ik je?
pi_81185600
Koel hoor, een lopende Lennon en Maarten!

M. weigert nu een week of twee warm eten 's avonds. We schenken er niet zo veel aandacht aan, maar ik ben benieuwd of iemand het herkent?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:05:50 #136
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81188287
Oh ja!!! Maarten eet ook heel moeilijk de laatste tijd, alleen als hij het zelf mag doen (eigenlijk alleen met brood eten) want als hij het bordje warm eten met een lepel voor zich heeft dan belandt het eten op de grond...
We hebben het ook wel geprobeerd met 2 lepels, maar ook dan is het drama...
Zal wel de zoveel maanden sprong of iets dergelijks zijn, bodpa.
pi_81189026
ik heb nu twee methodes megemaakt/gedaan bij dreumesjes (en peutertje en kleutertje en puber), de "probeer er uit alle macht toch wat in te krijgen"methode en de "negeer" methode. ik stem voor negeren. als het dreint: negeren. laat het de dreumes leuk zelf uitzoeken, geef het zelf een lepeltje, en eentje ernaast voor jezelf voor bijvoeren als dreumes dat wil (vragen dus!), negeer wat het <insert lieve naam> doet en ruim nadien dan maar de troep op, dan krijgt het heus het meeste binnen en is de boodschap dat eten leuk is
pi_81189378
Hij eet sowieso al een tijdje zelf, zowel met een vork als met een lepel. Warm eten was voorheen ook geen probleem, maar de laatste twee weken dus wel. Ik vraag me af of het met kiezen te maken kan hebben.
We negeren het niet eten, hij krijgt gewoon een toetje enzo, maken er verder geen heisa over.
pi_81189554
naar ik begrepen heb hoort het er gewoon ook een beetje bij. is eigenlijk ook wel wat ik altijd meegekregen heb (ik kom uit een katholieke familie.....)
pi_81189648
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef simmu het volgende:
naar ik begrepen heb hoort het er gewoon ook een beetje bij. is eigenlijk ook wel wat ik altijd meegekregen heb (ik kom uit een katholieke familie.....)
Zie je, ik mis dat toch he!
pi_81191328
Lastig de weinig etende dreumesjes.

Tyler eet gelukkig erg goed! Blijft gewoon eten. (Kim het omgekeerde juist nu) Als hij al heeft gehad dan schooiert hij bij ons. Hij weet ook heel goed dat hij bij Kim altijd wat kan krijgen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:22:12 #142
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81191616
Hier eet mevrouw best heel aardig, maar vanmorgen had ze zich helemaal volgepropt met druifjes. En ja, alles kwam er weer uit zetten, in hele stukken. Niet gekauwd dus. De man had het liefst het alarmnummer gebeld, en haar met loeiende sirenes laten afvoeren naar het hospitaal, maar daar doe ik niet aan.... Ze was duidelijk erg opgelucht, en heeft lekker haar melk opgedronken en nu ligt het te ronken

Maar met lepel eten gaat hier steeds beter! En ook de vork heeft ze best aardig door.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81191808
De lepel probeert Tyler wel, maar volgens mij vind hij het veel makkelijker als ik het doe.
Banaan uit het vuistje ging al een tijdje goed, appel gaat nu ineens een stuk beter! Scheelt weer raspen.
En hij is zo lekker vrolijk en gek op zn grote zus.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:44:43 #144
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81192533
Avondeten wil hier al tijden niet.. zo nu en dan krijg ik er een half potje in terwijl mevrouw echt gewend is aan normale stukken eten. Van de week vond ze wel mijn zelfgemaakte pastasaus heerlijk. Maar waar ze voorheen zo gek was op alle soorten groente kijkt ze er nu naar en denkt eet jij dat zelf maar op Vlees vind ze wel heerlijk.

Ik maak er geen drama van en doe enthousiast als ze wel eet.

Simmu, haha toch gevonden! En nog redelijk snel ook. Hier helpt het soms ook als ik Isis vraag waar ' iets' is. Vaak weet ze het nog wel of helpt mee zoeken.

Blije Lennon!

Ach gos Beisan! Even te gulzig. Is ze ook zo gek op druiven? Die zijn hier echt favoriet.

Morgen gaan we eendjes hengelen en touwtje trekken op de kermis Ik ben helemaal geen kermisfan maar weet zeker dat Isis het fantastisch vindt
pi_81204193
Seb eet nu zelf met een vork en dat gaat prima. Als ik hem help door te voeren met een lepel dan weigert hij. Misschien eens een vorkje proberen Marie? Hij ziet jullie ook met een vork misschien ?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_81205080
Tyler is trouwens echt een klimgeitje ineens. Stond hij gisteren op trede 6 van de trap. Hij klimt ineens op Kims stoeltjes en heeft dan door dat hij zo ook op de tafel kan klimmen. Nu probeert hij op de eetkamer stoel te klimmen, gelukkig lukt dat nog niet.
  zondag 9 mei 2010 @ 10:26:28 #147
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81205115
Met een vorkje eten gaat al tijden prima (brood dan). Ik zal het inderdaad eens ook met het warm eten proberen!

Klimgeit Tyler... Maarten klimt wel veel, ook de trap op, maar hoger dan het krukje is hij in de woonkamer (gelukkig nog) niet gekomen.

Wat hebben jullie voor moederdag gekregen?
Ik mocht als eerste uitslapen tot half 9 (pappa ook, want Maarten sliep ook uit - wel tussen ons in, maar ja), toen een lekker ontbijtje op bed met zijn drietjes (beddengoed zit nu in de was, Maarten at heerlijk een broodje chocopasta) en een zelfgeknutseld potje waar ik nu mijn theezakjes in kan bewaren
  zondag 9 mei 2010 @ 12:24:26 #148
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81207654
Marie, wat een leuke moederdag!

Ik heb nog niets gehad mijn man heeft ook nog niets gezegd... maar misschien komt dat dadelijk als Joep wakker is.

Tyler, de klimgeit

Joep is denk nog te klein voor de fase van moeilijk eten, maar als die komt, dan zou ik er denk ook voor kiezen om er geen aandacht aan te geven. Lijkt me ook dat als je er een probleem van maakt, dat er dan nog meer verzet komt. Succes Bodpa, is toch vervelend hoor, want ik maak me dan wel altijd gelijk zorgen.

Even een vraagje, klopt het dat je bij 1 jaar andere melk mag/moet gaan geven? Ik gaan nu nog hypo allergeen.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 9 mei 2010 @ 12:31:35 #149
114177 Diaan73
pi_81207872
Marie, gezellig!! Ik ehb vanmorgen ook ontbijt gehad op bed... Lennon had een soort van theekannetje van papier gemaakt met daarop zijn handafdrukken en in het midden een wc rolletje waar een zakje thee met een gedichtje in zat. Twan had een potje met badzout gemaakt...

Hier trouwens ook een klimgeit, Lennon kruipt overal op en gaat ook gerust staan... maakt hem niets uit. Gisteren zijn we naar Drachten geweest, ong. 2 uur rijden, en hebben hem op d enormale tijd daar in bed gelegd en om half 10 er weer uit om naar huis te gaan.... ging helemaal goed Kunnen we dus vaker doen indien nodig.

bopda lastig dat M. niet wil eten... ik herken het wel van Twan en die gaven we toen bijna alleen wat hij lekker vond en wel at... en inderdaad verder negeren en wel toetje geven. Met Lennon hebben we (nu) geen problemen met eten.

seilram, vanaf 1 jaar mogen ze gewone (halfvolle) melk hebben, maar dan moeten ze wel elke dag vitamine d druppels krijgen. Op cb geven ze dat ook wel aan.
Make love, not war ☮
  zondag 9 mei 2010 @ 14:12:39 #150
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81211579
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
seilram, vanaf 1 jaar mogen ze gewone (halfvolle) melk hebben, maar dan moeten ze wel elke dag vitamine d druppels krijgen. Op cb geven ze dat ook wel aan.
Ja dat vroeg ik me onlangs af, wij hebben namelijk 'gewone' melk, maar daar hebben ze hier standaard vitamine d aan toegevoegd. Had dat in NL nog nooit eerder gezien, maar dat klopt dus...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')