hier idem hoor, slaan en etterenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Tinulviel herkenbaar hoor, helaas. Lennon vindt het ook leuk om te slaan, aan oren te trekken, de drinkbak van de katten omgooien of bril van hoofd te trekken. Hij heeft nu ook ontdekt hoe hij op de bank moet klimmen, dus hij wil constant op de bank... gaat dan lopen of klimmen op de leuning. Hoe vaak we er ook wat van zeggen, hij kijkt even ondeugend en gaat zo weer verder. We houden het er maar op dat het bij de leeftijd hoort en dat het wel weer over gaat. Maar lastig is het even wel.... speelgoed heeft hij ook even minder interesse in.
VD, fijn dat het verhuizen goed is gegaan. Ook dat eigenkamertjetraining goed gaat!!!
Beterschap voor de zieke kindjes
dat was ik nog vergeten te zeggen jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, pakjeshouder is handig...tenminste, als ze er niet constant het rietje uitfrutten en kijken wat er gebeurt als je het pakje op zijn kop houdt.
Of het rietje helemaal het pakje indrukkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, pakjeshouder is handig...tenminste, als ze er niet constant het rietje uitfrutten en kijken wat er gebeurt als je het pakje op zijn kop houdt.
Hier hetzelfde verhaal!! En Lennon weet ook nog niet hoe hij van de bank af moet, dus we zetten hem steeds nog op de grond. Lennon vindt het het leukst als Twan tv zit te kijken of op zn DSI aan het spelen is... dan gaat hij de hele tijd aan Twan hangen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Tyler doet dat ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik sluit me aan bij Diaan, behalve het bankklimverhaal, dat heeft hij (gelukkig) nog niet ontdekt!
De "nieuwste rage" is: een slok drinken nemen, dat half uit je mond laten lopen en dan het "pffffrrrrr" geluid te makenEn ook ondeugend kijken, en de keer daarna gewoon weer doen
Was niet moeilijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:28 schreef seilram het volgende:
Bodpa![]()
![]()
Verhuisdooske, fijn dat het zo goed bevalt! Lekker een tuintje, nu nog mooi weer!
Hihi, die Seb... maar volgens mij die stagaire dat helemaal niet erg!
Freecellmaar je hebt het wel netjes opgelost. Ik vind dat soms nog best moeilijk, om iets te zeggen tegen mijn moeder over hoe ze met mijn kind omgaat, alhoewel, als het om alcohol gaat, dan zou ik zeker mijn mond ook wel even opentrekken.
Ja, wel niet helemaal... om 5 uur wakker, en bij ons in bed en toen vanaf half 8 doezelen en spelen en doezelen.... en toen was het ineens 9 uur. We zitten nu aan ons ontbijtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
En Marie? Heeft Maarten lekker doorgeslapen op zijn volle buikje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |