abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:53:05 #226
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_81407317
Verhuisdooske ben je verhuisd? Poosje geen i-net en telefoon gehad. Fijn dat Elin het ook goed oppikt meteen en nu met een tuintje???

Free zou er ook niet zo blij mee zijn inderdaad maar ach ze zal het vast geen tweede keer proberen!
pi_81407469
juhp, tuintje en huissie
Otje
&
Elin <3
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:56:39 #228
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_81408430
Leuk joh voor jullie allemaal. Het is echt lekker met een tuintje in de zomer.
pi_81410889
Een tuin is

Ik vind het echt steeds leuker worden die dreumesleeftijd
Op de vraag: waar is de klok? wijst Seb naar de klok en zegt: Tik Tak. En dan wijst hij naar het horloge van papa en zegt hij weer tik tak Zo leuk om te zien dat ze echt dingen begrijpen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_81414561
Das tof hè Estrys?

Hier gisteren: 'mama bief (lief) mama ketting mooooooie!'
Maar alles is nou mooooie Dus ik voel me nog niet al te gevleid

Maar gisteren duurdezijn middagslaapje ineens héél lang en werd hij wakker met flinke koorts Verder niet echt ergens last van volgens mij.
En vanmorgen nog wat koorts en pieperig En nu lijkt het weer zo goed als over. Gek kind
pi_81419278
Beterschap voor Beisan en Leander

Fijn Kleurdoos dat de verhuizing goed gegaan is en dat het met jou en Elin ook heel goed gaat. En een tuin is lekker kan ik me voorstellen.

Fijn dat Isis de Kermis zo leuk vond.

Gisteren en vandaag was het ochtendslaapje niet zo'n succes. Het middagslaapje duurde gisteren dan ook des te langer. Ben benieuwd hoe dat vandaag zal zijn. Zou die zomaar zijn ochtendslaapje gaan afbouwen Misschien ligt het ook aan het tandjesleed. Ik heb soms het idee dat hij op sommige momenten (misschien als hij pijn heeft) echt heel wild word. Hij wil dan bijten, slaat met zijn handjes en is over het algemeen nogal wild en onvoorzichtig. Herkennen jullie dit ook?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:05:09 #232
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_81433184
Hier zijn een middagje naar een groep thuisonderwijzers geweest. Het was heel gezellig, met een kampvuurtje erbij (het was in een oud scoutinggebouw) en Annicka wilde in de eerste instantie iedere keer naar het kampvuurtje. Maar gelukkig verloor ze na een tijdje de interesse.
Er was daar ook een dame die haar kind tot deze vijf en een half was borstvoeding heeft gegeven. Alleen jammer dat ik dat dus van papa moest horen, want ik moest een kleine potentiële pyromaan in de gaten houden... Maar ik zal haar vast nog wel vaker zien, dus dan kunnen we ervaringen uitwisselen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:12:41 #233
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81433578
Tinulviel herkenbaar hoor, helaas. Lennon vindt het ook leuk om te slaan, aan oren te trekken, de drinkbak van de katten omgooien of bril van hoofd te trekken. Hij heeft nu ook ontdekt hoe hij op de bank moet klimmen, dus hij wil constant op de bank... gaat dan lopen of klimmen op de leuning. Hoe vaak we er ook wat van zeggen, hij kijkt even ondeugend en gaat zo weer verder. We houden het er maar op dat het bij de leeftijd hoort en dat het wel weer over gaat. Maar lastig is het even wel.... speelgoed heeft hij ook even minder interesse in.

VD, fijn dat het verhuizen goed is gegaan. Ook dat eigenkamertjetraining goed gaat!!!

Beterschap voor de zieke kindjes
Make love, not war ☮
pi_81434041
Oh fijn dooske, dat de verhuizing goed gegaan is. Heerlijk een tuintje erbij voor Elin

Beisan en Leander beterschap mannetjes
pi_81434334
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Tinulviel herkenbaar hoor, helaas. Lennon vindt het ook leuk om te slaan, aan oren te trekken, de drinkbak van de katten omgooien of bril van hoofd te trekken. Hij heeft nu ook ontdekt hoe hij op de bank moet klimmen, dus hij wil constant op de bank... gaat dan lopen of klimmen op de leuning. Hoe vaak we er ook wat van zeggen, hij kijkt even ondeugend en gaat zo weer verder. We houden het er maar op dat het bij de leeftijd hoort en dat het wel weer over gaat. Maar lastig is het even wel.... speelgoed heeft hij ook even minder interesse in.

VD, fijn dat het verhuizen goed is gegaan. Ook dat eigenkamertjetraining goed gaat!!!

Beterschap voor de zieke kindjes
hier idem hoor, slaan en etteren beetje uitproberen. Hier is t ook bankgeweld maar we hebben haar nu al zover om te gaan zitten en niet meer op de bank te lopen (commando ZIT ) ben allang blij dat ze weet hoe ze eraf moet komen, dat was nogal lastig in t begin
Otje
&
Elin <3
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:27:50 #236
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81434403
Ik sluit me aan bij Diaan, behalve het bankklimverhaal, dat heeft hij (gelukkig) nog niet ontdekt!
De "nieuwste rage" is: een slok drinken nemen, dat half uit je mond laten lopen en dan het "pffffrrrrr" geluid te maken En ook ondeugend kijken, en de keer daarna gewoon weer doen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_81434534
hahahah ja hier was t in r pakjes drinken knijpen fijn dat we nu zo'n pakjehoudertje ontdekt hebben
Otje
&
Elin <3
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:33:52 #238
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81434718
O, dit zullen we hier ook wel krijgen!

En we hadden vanavond een brullend jongetje in zijn kinderstoel met het eten, een paar hapjes erin gekregen en toen was ik het even zat, wilde gewoon rustig dooreten, dus hem maar uit de stoel gehaald. En wat doet ie? (gek joch) Komt elke keer een hapje halen en eet zo zijn hele bord leeg (terwijl ik per ongeluk een beetje veel had opgeschept). Ik denk dat ie morgen wel uitslaapt op die volle buik laat me in die waan
pi_81434736
Ja, pakjeshouder is handig...tenminste, als ze er niet constant het rietje uitfrutten en kijken wat er gebeurt als je het pakje op zijn kop houdt.
pi_81434925
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, pakjeshouder is handig...tenminste, als ze er niet constant het rietje uitfrutten en kijken wat er gebeurt als je het pakje op zijn kop houdt.
dat was ik nog vergeten te zeggen ja
Otje
&
Elin <3
pi_81435077
quote:
Of het rietje helemaal het pakje indrukken
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:42:40 #242
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81435219
quote:
Hier hetzelfde verhaal!! En Lennon weet ook nog niet hoe hij van de bank af moet, dus we zetten hem steeds nog op de grond. Lennon vindt het het leukst als Twan tv zit te kijken of op zn DSI aan het spelen is... dan gaat hij de hele tijd aan Twan hangen. Dat vindt Twan niet leuk...
Make love, not war ☮
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:27:43 #243
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81437786
Bankklimdrama, tsjek. Kind hangt in de gordijnen, staat op tafels en gebruikt haar loopauto om overal op te klimmen waar ze anders niet op komt... LOLLUG!

Tandje door, nu nog wat andere bobbels aankijken Vanmorgen wel weer klaar wakker om 5 uur, echt een feest. Ging om 10 uur slapen.

En Marie, jouw kind slaapt door. Ik voel het aan

Fijn dat de verhuizing goed is gegaan VD, wij gaan over anderhalve maand naar een 'kelder met uitloop in de tuin', en ben benieuwd hoe mevrouw dat gaat vinden. Ook dan alleen op de kamer, nu slaapt ze nog lekker bij ons.

En klinkt gezellig, kampvuurtje, GWS! Nog wat opgestoken? (Ondanks kind met pyromane neigingen?)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:28:02 #244
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81437800
Bodpa

Verhuisdooske, fijn dat het zo goed bevalt! Lekker een tuintje, nu nog mooi weer!

Hihi, die Seb... maar volgens mij die stagaire dat helemaal niet erg!

Freecell maar je hebt het wel netjes opgelost. Ik vind dat soms nog best moeilijk, om iets te zeggen tegen mijn moeder over hoe ze met mijn kind omgaat, alhoewel, als het om alcohol gaat, dan zou ik zeker mijn mond ook wel even opentrekken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_81439009
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Marie79 het volgende:
Ik sluit me aan bij Diaan, behalve het bankklimverhaal, dat heeft hij (gelukkig) nog niet ontdekt!
De "nieuwste rage" is: een slok drinken nemen, dat half uit je mond laten lopen en dan het "pffffrrrrr" geluid te maken En ook ondeugend kijken, en de keer daarna gewoon weer doen
Tyler doet dat ook.

Hij kan net niet op de bank komen en is dan pissed! Zit hij na een zetje eindelijk op de bank, moet hij er weer af, dat kan hij wel zelf. En dan er weer op etc.
En telkens op de stoeltjes klimmen en dan gaan staan en wild heen en weer bewegen. Is niet goed voor mn hart.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:57:47 #246
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_81439322
Hier heb ik trouwens geen probleem als ze op de bank klimt, het enige wat ze van mij moet is er op een veilige manier van afklimmen. Ik zit er namelijk toch altijd naast, dus ik kan haar altijd opvangen als het moet. Ze is toch altijd niet meer dan een meter van mij af, dus als ik ergens anders ben, zit zij niet op de bank...

Lekker dat het zo goed gaat, Verhuisdooske. Hier hebben we Annicka ook op haar eigen kamer proberen te laten slapen, maar ze werd alleen maar vaker wakker, waardoor papa ook vaker wakker werd, want hij moet mij namelijk weer wakker maken, (dove kwartel dat ik ben ) dus het werd er allemaal niet beter op. Bovendien wordt hij van ieder zuchtje wakker en daar heeft hij veel minder last van in de gebruikelijke situatie.

Basboussa: ik heb geleerd dat appels best populair kunnen zijn. Wij hadden twee zakken appels mee (iedereen nam wat te eten mee, het liefste iets verantwoords) en ze kwamen allemaal op. Er werd zelfs gevraagd of er nog méér appels waren.

Ow, en ik zeg maar niets over voeding en (schoon)ouders, iets met de wet van Fok!...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_81449122
En Marie? Heeft Maarten lekker doorgeslapen op zijn volle buikje?
pi_81449233
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:28 schreef seilram het volgende:
Bodpa

Verhuisdooske, fijn dat het zo goed bevalt! Lekker een tuintje, nu nog mooi weer!

Hihi, die Seb... maar volgens mij die stagaire dat helemaal niet erg!

Freecell maar je hebt het wel netjes opgelost. Ik vind dat soms nog best moeilijk, om iets te zeggen tegen mijn moeder over hoe ze met mijn kind omgaat, alhoewel, als het om alcohol gaat, dan zou ik zeker mijn mond ook wel even opentrekken.
Was niet moeilijk Ik heb een hele goede band met mijn moeder. Niet té close als in: elke dag langs ofzo, maar we zijn wel erg gek op elkaar en niet zo bang elkar te kwetsen wat ook nooit gebeurt eigenlijk.
Dus dan heb je wel de vrijheid om eens uit te vallen
  zaterdag 15 mei 2010 @ 09:37:37 #249
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81449840
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
En Marie? Heeft Maarten lekker doorgeslapen op zijn volle buikje?
Ja, wel niet helemaal... om 5 uur wakker, en bij ons in bed en toen vanaf half 8 doezelen en spelen en doezelen.... en toen was het ineens 9 uur. We zitten nu aan ons ontbijt
pi_81450088
i guess dat bij ons de kleimduimpje strepen op de vloer dan ook nog wel meevallen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')