Sorry edit: Welkom Joep en Seilram en nog van harte Gefeliciteerd!
Wat fijn dat je de beker gevonden hebt Simmu! Hij was wel goed verstopt
Lennon die loopt, wat goed
Tyler, kleine Klimgeit.
Beisan en Maarten? ook zo gek op druiven. Het is ook een van Jair's favoriete fruitsoorten.
Hier gaat het eten de ene keer heel goed en de andere keer een stuk minder. Jair wil ook graag alles zelf doen en met vork en lepel eten. Het grappige is hij gebruikt soms de vork als een lepel en de lepel als een vork. Dingen, die niet makkelijk opprikbaar zijn of makkelijk van de lepel af vallen gaan nog niet altijd even goed. Met andere woorden het is een fijne kliederboel. Als hij er niet meer uit komt eet hij ook vaak met de vingers verder.
Vanmiddag waren wij bij vrienden lunchen en als het kon had hij alle druiven van het toetje in zijn eentje opgegeten. Wij proberen er ook makkelijk mee om te gaan als s'avonds niet goed eet. Wij hebben zoiets van: "als je niet wil, dan eet je niet", maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik dan ook wel strenger zou zijn met toetje of fruit. Als je niet wil eten prima maar dan worden er ook niet de dingen gegeten, die je wel graag lust. Misschien zit ik er dan een beetje anders erin dan andere ouders hier. Ik wil hem niet graag het idee geven, dat als hij iets niet lust/ wil eten hij dan wel wat anders krijgt, wat hij wel eet.
Hier was moederdag ook uitslapen tot 8 uur, met een kleine onderbreking rond 5 uur. En ik heb een geweldig mooi schilderijtje gekregen van mijn zoontje. Helaas geen ontbijt in bed

wel
[ Bericht 13% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2010 15:24:05 ]