ja. en als ze klaar is met haar haar begint ze aan het mijnequote:Op donderdag 29 april 2010 13:19 schreef Raissa het volgende:
Meisjesmama's, trekken jullie meiden ook alles weer uit hun haar? Elastiekjes, knipjes, niks blijft hier zitten.. Ze trekt ze er uit en gaat dan nog eens even lekker woelen door haar haar met als gevolg dat dr haar er altijd uitziet alsof ze net uit bed komt
Hehehehequote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
haar horentjes komen daarentegen wel goed uit dan
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef simmu het volgende:
haar horentjes komen daarentegen wel goed uit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:06 schreef cattie het volgende:
Brrr, vreselijk free. Als ik dat soort dingen hoor voel ik me zo gezegend met mijn 2 (voor zover ik weet) gezonde kinderen!
Neh, hij niet, hij mag niet sporten en is behoorlijk blessuregevoelig, maar het is toch een nerd, dus dat geeft nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je daar dan zorgen om maakt freecell.
Wat hou dat eigenlijk in, een bindweefsel probleem? Heeft Tara veel last ervan?
ja preciesquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef cattie het volgende:
Ik snap wat je bedoelt free. Ik heb de ziekte van Crohn, wat licht erfelijk is, en in de familie van mijn man komt een genafwijking voor die gevolgen heeft voor de voortplanting, maar mijn man wil zich niet laten testen. Allemaal toch wel zorgen. Je wilt toch graag dat je kind het bespaart blijft.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:50 schreef freecell het volgende:
Neh, hij niet, hij mag niet sporten en is behoorlijk blessuregevoelig, maar het is toch een nerd, dus dat geeft niet![]()
Kop in zand tactiek. Zolang hij het niet test, weet hij het niet en is het er "dus" niet. Niet geheel mijn tactiek, maar dat is meer iets voor het stoomafblaastopic.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:50 schreef freecell het volgende:
(...)
En crohn is ook gewoon vervelendWaarom wil je mag zich niet laten testen eigenlijk?
herkenbaarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef FP128 het volgende:
Dames, ik weet niet of deze vraag al eerder is langsgekomen maar
het valt mij op dat de kleine van 1 jaar en 3 maanden (zij) heel erg
alles aan het uit proberen is als in slaan met alles wat maar voorhanden
komt en rondlopen door de hele huiskamer en proberen overal bij te komen.![]()
Wat ik ermee wil zeggen: Het lijkt wel een ronddolende mol die ik in huis heb
,is dat normaal voor deze leeftijd dat baby's zo hyperactief(zo lijkt het voor
mij) zijn?
Dat is helemaal normaal ja, ze kunnen nu kruipen en lopen , dus de wereld wordt groter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:59 schreef FP128 het volgende:
Dames, ik weet niet of deze vraag al eerder is langsgekomen maar
het valt mij op dat de kleine van 1 jaar en 3 maanden (zij) heel erg
alles aan het uit proberen is als in slaan met alles wat maar voorhanden
komt en rondlopen door de hele huiskamer en proberen overal bij te komen.![]()
Wat ik ermee wil zeggen: Het lijkt wel een ronddolende mol die ik in huis heb
,is dat normaal voor deze leeftijd dat baby's zo hyperactief(zo lijkt het voor
mij) zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |