Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef Verhuisdooske het volgende:
danken ja
verbazingwekkend..vandaag lag ze er om kwart voor 8 in ;o
(normaal dus na 23:00) nu wel 1 keertje wakker geworden, toen zei ik 'ga maar weer lekker liggen'en toen zong ik een liedje en sliep ze weer
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen![]()
Ik vind het zo tof.. een brusje voor ElinIk zei het net nog tegen mijn vriend.. zegtie: Wie?
uitslapen is zooo 2008quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Verhuisdooske het volgende:
kwart voor 9 is een droomtijd voor me
elin slaapt zelfs niet uit als ze om een uur of 1 in bed ligt.
Maar betere tijden komen eraan!
Ik ook LovelyLady. Ik begrijp wel hoe Marie het bedoelt. Als je kind reageert op je en echt met je communiceert heeft dat toch een heel bijzondere charme. Of zoals een vriendin vandaag tegen me zei. Is het niet een leuke leeftijd als je kind nog zo'n klein baby'tje is en je haar/ hem onbeperkt kunt knuffelen (kind is 4 maanden). Waarop ik zei: Ja dat is heerlijk. Aan de andere kant een wat ouder kind/ dreumes knuffelt je terug dat is dan ook weer geweldig. ZIj gaf aan dat dat idd waar was.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Wat leuk Tinuviel![]()
@Marie ik vind eigenlijk elke periode wel leuk
nou eh echt regelmaatquote:Op zondag 16 mei 2010 20:31 schreef mikoxx het volgende:
Verhuisdooske, ik ben wel benieuwd naar je slaaptrainingsschema
Aha, klinkt goed!! Fijn dat het al zo snel zijn vruchten lijkt af te werpen!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
nou eh echt regelmaat
papje, badje, in de slaapzak, in bed, liedje, haar niet aankijken en haar armen dicht tegen haar aandrukken, vindt ze blijkbaar fijn.. en dan er naast gaan zitten tot ze in slaap valt en t wordt steeds korter. en als ze dan wakker wordt gewoon weer terugleggen en hetzelfde doen. het werkt gewoon,(en vanavond zelfs zonder borstvoeding!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |