abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80175357
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 61

De dreumessen:

01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!

Nah... heb ik toch eens een nieuw topic aangemaakt!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 16-04-2010 15:42:02 ]
  zondag 11 april 2010 @ 00:29:34 #2
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80175416
alleen een beetje mis-gespeld.
in de haak.
pi_80175496
Jeesssssssssssssss.... vond ik het zo knap dat ik die lijst er in wist te krijgen.... maak ik zo'n fout!!!
MODJES!!! Hellup! Ik heb een (dreu)misser gemaakt!
  zondag 11 april 2010 @ 00:43:34 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80175761
Nou ja, het probleem met mijn zus is dat ze zelf ook behoorlijk opgefokt/explosief kan zijn, een type borderline. Vooral waar het de hond betreft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 11 april 2010 @ 00:52:14 #5
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_80175962
Hier een tante van mijn moeder die op elke verjaardag haar antikindpoedeldingoppootjeszwabberighandje(nee geen teckel)krullerigbeest meenam en die constant liep te happen naar alles was jonger was dan vier (er zijn ook maar 20 kleinkinderen bij mijn opa en oma) en nadat mijn zusje bijna in haar been werd gebeten snauwde mijn vader tegen haar van als je dat beest nu niet buitenzet dan ga je straks met twee halve honden naar huis. Vervolgens pakte ze de hond ging op haar retour naar Gouda en kwam voortaan de dag voor de daadwerkelijke verjaardag en dat heeft ze volgehouden totdat de hond overleed daarna kwam ze weer gewoon naar de verjaardagen van mijn opa en oma. GWS ik vind overigens dat de verantwoordelijk wel bij je zus ligt en niet bij jullie.
  zondag 11 april 2010 @ 01:01:39 #6
12913 GreatWhiteSilence
pi_80176174
Ja, maar als mijn zus die verantwoordelijkheid niet neemt, zullen wij toch zelf maatregelen moeten nemen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80178109
Jouw kind kan niet tegen uren aan tafel zitten

Maar inderdaad, als je zus niks doet moeten jullie wel....
pi_80178415
Honden

Elin is gelukkig alweer een stuk opgeknapt. Ze had nog nooit echt koorts gehad
Ze was heel huilerig en heeft een gat in de dag/avond geslapen. Vannacht trouwens ook oke..
Normaal is ze dol op r badje, nu zette ik haar erin en toen ging ze heel zielig huilen
Maargoed, viburcolletje en mevrouw viel prompt in slaap om 15:00 en werd wakker om 19:00 en daarna om 22:00 weer tot vanmorgen.
Temp is nu 37.9, superb!
pi_80182828
Klinkt goed!
Vanwaar die lelijke kloon trouwens?
pi_80183396
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef Books het volgende:
Hier een tante van mijn moeder die op elke verjaardag haar antikindpoedeldingoppootjeszwabberighandje(nee geen teckel)krullerigbeest meenam en die constant liep te happen naar alles was jonger was dan vier (er zijn ook maar 20 kleinkinderen bij mijn opa en oma) en nadat mijn zusje bijna in haar been werd gebeten snauwde mijn vader tegen haar van als je dat beest nu niet buitenzet dan ga je straks met twee halve honden naar huis. Vervolgens pakte ze de hond ging op haar retour naar Gouda en kwam voortaan de dag voor de daadwerkelijke verjaardag en dat heeft ze volgehouden totdat de hond overleed daarna kwam ze weer gewoon naar de verjaardagen van mijn opa en oma. GWS ik vind overigens dat de verantwoordelijk wel bij je zus ligt en niet bij jullie.
Ik vind jouw vader leuk!
De verantwoordelijkheid iigt ook bij haar zus, maar wat heb je aan dat gegeven als je kind gebeten wordt?

Maar GWS, misschien ligt hier de oplossing? Zeggen tegen je ouders dat je in het vervolg op een andere dag/tijdstip komt omdat je het niet vertrouwd met die hond erbij? Niet zo gezellig, maar dat is het ook niet als je kind niet van zijn stoel af kan omdat ze anders misschien wel gebeten wordt. Ik ken ze, die types die een hele familie de mond weet te snoeren omdat ze bang zijn voor de reactie van die persoon. En bij jezelf thuis kan je het makkelijk verbieden om de hond mee te nemen, maar bij je ouders wordt dat wat lastiger. Die zouden zelf dat initiatief moeten nemen. En als zij het ook gezelliger vinden om de hele familie tegelijk bij elkaar te hebben (welke ouder niet?) zullen ze toch ook echt hun verantwoordelijkheid moeten nemen.
pi_80193817
We waren gisteren op verjaardag bij mijn ouders. Tyler (en Kim) ging daar een tijdje slapen.
Is hij daar uit zn ledikant gevallen. Ik dacht dat ik wat hoorde en ging kijken. Kreeg ik de deur niet open, want Tyler zat er tegenaan. Helemaal in paniek natuurlijk. Ik schrok me rot! Gelukkig viel het mee.
Bedje bleek nog wat lager te kunnen en dat werd meteen gedaan.
's Nachts terug op de fiets vond hij maar raar zo in het donker. Hij keek de hele tijd naar zijn vader.
  Jubileum moderator zondag 11 april 2010 @ 18:09:51 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_80193938
TT aangepast
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_80194024
Zo, schoot ik me daarstraks toch even uit mijn slof tegen mijn schoonmoeder. Ze had bokkenpootjes dus geeft ze seb een stukje. Ik had al zoiets van Nee maar toen had hij het al in zijn mond en ik had geen zin in drama. En het was een heel klein stukje dus never mind. Wil ze hem vijf min later weer een stuk geven, dus ik zeg nee, hij moet zo dadelijk eten. Ach 1 klein stukje zegt ze en wil het toch geven. Dus ik schoot uit: NEE! Zeg ik toch. Daar schrok ze van en seb brullen dat ie het niet kreeg. Mag je niet seb zegt ze dan en tegen mij: nou moet hij huilen. Ja en?? gek hè .
Komt ze er later nog eens op terug waarom dat niet mag een klein stukje. Omdat hij moet eten. En als ik nee zeg en dan is het nee. Oe wat was ik boos.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 11 april 2010 @ 18:52:35 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_80195372
Lekker, zo'n (schoon)moeder. En dan de schuld ook nog op jou af proberen te schuiven.

Hier hebben we/is er met mijn zus gepraat en ze probeert nu toch nog de muilkorf. En ze gaat morgen naar de dierenarts voor zijn mening. Mocht dit allemaal niet helpen, dan is het waarschijnlijk einde verhaal voor de hond. Wel jammer, want hij is niet vals ofzo, maar hij kan zich gewoon niet beheersen.
pi_80199141
Wat irritant Estrys!

Tyler kreeg gisteren zomaar een stuk slagroom. Hij spuugde het snel uit!
Moest ik stiekem wel om lachen. Ik vind het eik wel zo normaal om te vragen of je kind iets mag hebben.
En dat mocht ook wel hoor.
pi_80199925
Ik was vandaag even bij mijn broer en schoonzus en die hebben een zoontje van 30 maanden met een ontwikkelingsstoornis. Hij is nu ong. op een niveau van een maandje of 16/17. Hij loopt wel, praat nog niet.
Waarschijnlijk heeft hij dit

Maar dat jochie zit de héle dag in de box. Vandaag moest hij in de box blijven zitten tot hij zijn drinken op had, maar hij wil niet drinken (eigenlijk nooit) dus heeft hij in de box gezeten de hele 3 uur dat wij er waren....

Normaal zit hij iig de hele ochtend in de box.
Maar dan ontwikkelt een kind toch nóg beroerder? Hij is erg passief en weet dat het geen zin heeft om uit de box te willen en ik vind het zo zielig...
Maar ik durf er niks van te zeggen, omdat zij hem veel beter kennen enzo... En misschien werkt 'mijn manier' wel helemaal niet bij het ventje...

Maar toen mijn broer eens érg enthousiast deed over wat Leander al kon zeggen zei mijn schoonzus: 'jamaar zij (ik du) heeft ook de hele dag tijd om met hem boekjes te lezen!'
Uhm...
Ze is zelf ook een thuisblijfmoeder. Wel van 5 kinderen, maar alleen de jongste gaat nog niet naar school....

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 11-04-2010 21:15:48 ]
pi_80199939
En ik weet ook niet waarom ik het hier juist post
pi_80200315
Free, kan me voorstellen dat je er een rot gevoel van kreeg. Wat klinkt dat sneu voor dat ventje
  zondag 11 april 2010 @ 20:40:35 #19
12913 GreatWhiteSilence
pi_80200328
Maakt het lezen van boekjes dan zoveel uit? Annicka slaat die boekjes bijvoorbeeld uit mijn handen, ze heeft er echt geen interesse in.
pi_80200388
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maakt het lezen van boekjes dan zoveel uit? Annicka slaat die boekjes bijvoorbeeld uit mijn handen, ze heeft er echt geen interesse in.
Geloof niet dat dat de essentie van het verhaal was GWS.
  zondag 11 april 2010 @ 20:46:48 #21
12913 GreatWhiteSilence
pi_80200672
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Estrys het volgende:

[..]

Geloof niet dat dat de essentie van het verhaal was GWS.
Ik denk dat een kind zich ontwikkelt op zijn eigen tempo en dat het verder niet veel zal helpen of het nu wel of niet in de box zit(of dat er nu wel of niet voorgelezen wordt).
pi_80201041
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik denk dat een kind zich ontwikkelt op zijn eigen tempo en dat het verder niet veel zal helpen of het nu wel of niet in de box zit(of dat er nu wel of niet voorgelezen wordt).
Nee, het ging er om dat ik altijd van alles met Leander samen doe (oa boekjes lezen, tegen hem praten en dingen benoemen) en daar heeft zij geen tijd voor....

En een kind ontwikkeld inderdaad in zijn eigen tempo, maar ik denk dat je dat tempo flink kan afremmen door hem met 2 jaar en 4 maanden nog úren per dag in de box te stoppen....

Niks mis met de box imo, al zijn ze 4 wél iets mis met de box en 'de hele ochtend'
pi_80201624
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel helpt als het kind enigszins gestimuleerd wordt, de hele ochtend in de box is niet bijzonder stimulerend lijkt me.
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, het ging er om dat ik altijd van alles met Leander samen doe (oa boekjes lezen, tegen hem praten en dingen benoemen) en daar heeft zij geen tijd voor....

En een kind ontwikkeld inderdaad in zijn eigen tempo, maar ik denk dat je dat tempo flink kan afremmen door hem met 2 jaar en 4 maanden nog úren per dag in de box te stoppen....

Niks mis met de box imo, al zijn ze 4 wél iets mis met de box en 'de hele ochtend'
Dat dus.

'Heeft zij geen tijd voor' ... OVER zeg ik dan altijd
pi_80214489
Hoe houdt je je dreumes van het babyspeelgoed?

Sinds de box omhoog is, blijf ik hem eruit halen
pi_80219001
Hehe herkenbaar Estrys, zo ben ik ook een keer uitgevallen toen ze mijn dochter van nog geen jaar een cornetto aan het voeren waren toen ik heel even de keuken in was. En dan ook nog verontwaardigd kijken..maar sinds die ene keer word er vantevoren netjes gevraagd of ze iets mag hebben

Freecell, ik kan me voorstellen dat het lastig is om dat te zien maar er niks mee kunnen/ durven doen. Een kindje de hele tijd maar in de box laten liggen is inderdaad niet erg stimuleren.. Maar aan de andere kant heb ik geen idee of het zou helpem om de kleine te stimuleren als hij zo'n aandoening heeft.

Maar de opmerking over dat boekje vind ik dan wel weer vreemd...dat soort dingen doe je toch gewoon...al is het maar een kwartiertje, die tijd heeft ze toch wel..en anders had ze mischien geen 5e kindje moeten krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')