quote:Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef Books het volgende:
Hier een tante van mijn moeder die op elke verjaardag haar antikindpoedeldingoppootjeszwabberighandje(nee geen teckel)krullerigbeest meenam en die constant liep te happen naar alles was jonger was dan vier (er zijn ook maar 20 kleinkinderen bij mijn opa en oma) en nadat mijn zusje bijna in haar been werd gebeten snauwde mijn vader tegen haar van als je dat beest nu niet buitenzet dan ga je straks met twee halve honden naar huis. Vervolgens pakte ze de hond ging op haar retour naar Gouda en kwam voortaan de dag voor de daadwerkelijke verjaardag en dat heeft ze volgehouden totdat de hond overleed daarna kwam ze weer gewoon naar de verjaardagen van mijn opa en oma. GWS ik vind overigens dat de verantwoordelijk wel bij je zus ligt en niet bij jullie.
Geloof niet dat dat de essentie van het verhaal was GWS.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maakt het lezen van boekjes dan zoveel uit? Annicka slaat die boekjes bijvoorbeeld uit mijn handen, ze heeft er echt geen interesse in.
Ik denk dat een kind zich ontwikkelt op zijn eigen tempo en dat het verder niet veel zal helpen of het nu wel of niet in de box zit(of dat er nu wel of niet voorgelezen wordt).quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat de essentie van het verhaal was GWS.
Nee, het ging er om dat ik altijd van alles met Leander samen doe (oa boekjes lezen, tegen hem praten en dingen benoemen) en daar heeft zij geen tijd voor....quote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik denk dat een kind zich ontwikkelt op zijn eigen tempo en dat het verder niet veel zal helpen of het nu wel of niet in de box zit(of dat er nu wel of niet voorgelezen wordt).
Ik denk dat het wel helpt als het kind enigszins gestimuleerd wordt, de hele ochtend in de box is niet bijzonder stimulerend lijkt me.quote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik denk dat een kind zich ontwikkelt op zijn eigen tempo en dat het verder niet veel zal helpen of het nu wel of niet in de box zit(of dat er nu wel of niet voorgelezen wordt).
Dat dus.quote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, het ging er om dat ik altijd van alles met Leander samen doe (oa boekjes lezen, tegen hem praten en dingen benoemen) en daar heeft zij geen tijd voor....
En een kind ontwikkeld inderdaad in zijn eigen tempo, maar ik denk dat je dat tempo flink kan afremmen door hem met 2 jaar en 4 maanden nog úren per dag in de box te stoppen....
Niks mis met de box imo, al zijn ze 4wél iets mis met de box en 'de hele ochtend'
of tegen de vriendin van mijn schoonvader wel oma zeggen. Dat is nog ergerquote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef Lelijkerd het volgende:
gewoon jennen
dat Seb constant Oma LIEF tegen zijn andere oma zegt
Ja die heeft hij vorig jaar gehad. Kan hij nog wel een keer krijgen maar het ziet er meer uit als een soort eczeem of zo.quote:Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heetf Seb al waterpokken gehad? Bij Dana begonnen de waterpokken zo..eerst een weekje ofzo wat uitslag om dr mondje vooral en af en toe ineens koorts..een week later zta ze onder de waterpokken
Wanneer ze nog geen jaar zijn de eerste keer kunnen ze het nog een keer krijgenquote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nog een keer? Ik dacht dat kindjes dit maar 1 keer konden krijgen
Zo, jij bent ook goed de klos elke keer!quote:Op maandag 12 april 2010 19:15 schreef freecell het volgende:
3x waterpokken ik
en 2x 6e ziekte (1x op 18 jr en 1x op 24 jr) en mijn moeder dacht dat ik het als kind ooit ook gehad had...
En de bof op 23 (ondanks BMR)
En 2x pfeiffer2e keer was goed heftig
dus...
Ik ben bang dat ik straks ook met de jongens mee ga doen als ze dingen krijgen.... wie schopt mijn imuunsysteem ff?
* Marie79 meldtquote:Op maandag 12 april 2010 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand ervaring met de 17 maanden sprong? Pffffft....
quote:Op maandag 12 april 2010 21:19 schreef Marie79 het volgende:
Als het even niet goed is, wordt meneer boos... krijsen, gillen, overstrekken (dat wat jij schreef Estrys, klinkt mij heel herkenbaar in de oren, hier is het echt een driftbui)...
Voor de rest is hij wel heel lief hoor, maar als hij die bui heeft, berg je maar...
Ik was er al bang voor...quote:Op maandag 12 april 2010 21:19 schreef Marie79 het volgende:
[..]
* Marie79 meldt![]()
Als het even niet goed is, wordt meneer boos... krijsen, gillen, overstrekken (dat wat jij schreef Estrys, klinkt mij heel herkenbaar in de oren, hier is het echt een driftbui)...
Voor de rest is hij wel heel lief hoor, maar als hij die bui
heeft, berg je maar...
Jepquote:Op maandag 12 april 2010 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand ervaring met de 17 maanden sprong? Pffffft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |