Grasjes Tinuviel voelt met je mee. Hier hetzelfde probleem, wel iets minder erg meestal rond 6 uur op z'n vroegst. Ben ook wel dankbaar als iemand nog een tip heeft. Een collega vertelde, dat ze voor zoonlief van 4 jaar een tijdschakelaar gekoppelt hebben aan een lampje en het kind weet om pas zijn ouders te gaan storen s'ochtends als het lampje aangaat (half acht). Volgende keer toch maar vragen wanneer ze daarmee begonnen zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Grasjes het volgende:
Iemand een idee om mijn dreumes iets langer te laten slapen 's ochtends? Ik vind tussen 5.30 en 6.15 echt geen tijd om op te staanLater naar bed helpt niet, bekertje water (want kind van haar moeder, altijd dorst) helpt niet, die is namelijk leuk om heel hard tegen het bed te rammen. Hoop zo dat dit een tijdelijk iets is...
check! Hier ook!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:39 schreef simmu het volgende:
weet iemand of er rond de 20 maanden nog een sprongetje zit? de dame hier is drukdrukdruk, huilerig, behoeftig en uberlief tegelijk
psies!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef freecell het volgende:
Huilen, moe, huilen, moe, mopperen en wél heel lief.
Beterschap Grasjes voor je kind.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:23 schreef Grasjes het volgende:
Tinuviel, wat schattig dat hij oogjes zegtDie lamp op timer lijkt me erg handig als ze wat groter is
![]()
En de afgelopen nachten is het sowieso weer drama hier want weer eens oorontsteking..Overdag vrolijk tot ze moe is en moet slapen maar 's nachts echt dramaVannacht om half 3 nog maar een papfles gegeven en daarna is ze bij mij in slaap gevallen tot 6 uur. Toen was ze wakker en klaar om uit bed te gaan.
spannend voor Dana!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Beterschap voor de kleine Grasjes.
Ik hoorde net dat als wij het goed vinden Dana morgen gaat oefenen bij de grotere kindjes op het kdv samen met haar vaste leidster. En als dat goed gaat mag ze volgende week alleenWaar is mijn baby!!
Dat is toch niet stom? Je wil gewoon dat ze uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Fruppel het volgende:
Het "stomme" is dat ik nu zoiets heb van neem haar op ter observatie & zoek uit wat er aan de hand is...please! Niet dat ik wil dat ze in het ziekenhuis ligt uiteraard maar we zijn nu bijna 2 weken verder en er is amper verbetering.
Doordat je niet aan ziet komen dat ze een wegval krijgt is het elke keer weer schrikken als het gebeurd. Dat is echt killing voor je zenuwen!
Hij gaf een foutmeldingquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie die foto van Seb nu pas... net stond hij er nog niet of wel? Seb, kleine grote jongen!!
Als je het niet vertrouwd bel de HAP.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef Fruppel het volgende:
Ik baal wel hoor dat ik ze niet gesproken heb, maar goed ik kwam ook tussendoor dus als het dan heel druk is denk ik dat ik gewoon pech heb
Morgen weer een dag vol kansen!
Ze heeft vandaag ongeveer elk wakker uur wel een wegval gehad. Tussen 18.00 & 19.30 zelfs 3(!!). Lijkt me toch niet gewoon.
Viel me bij de laatste keer op dat je een spiertje in haar voorhoofd ziet "trekken", krijg hierdoor (samen met de trekkingen van vanmorgen) toch echt steeds meer het gevoel dat het wel epilepsie oid is.
Nu maar hopen dat ze het snel ontdekken zodat we er wat aan kunnen doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |