abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:37:32 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81003240
Lennon probeert ook overal op te klimmen... en het lukt hem soms ook nog om op de bank te komen. Kastjes, cd's en dvd's zijn hier ook onvelig... ook de kasten op zn slaapkamer, soms trekt hij alles eruit en ligt de kamer vol met luiers, rompertjes, hydrofielluiers enz.

Hij loopt inmiddels hele stukken Zou het dan nu echt gaat gebeuren??

Zijn 4e tand is ook eindelijk door En nu komen de kiezen eraan..... Fijne volgorde.

Grasjes helpt het misschien om 's avonds wat extra te eten (fruit of pap) te geven voordat ze naar bed gaat. Wij geven Lennon altijd wat fruit voordat hij naar bed gaat omdat ik het idee heb dat hij anders 's morgens (vroeger) wakker wordt omdat hij honger heeft.
Make love, not war ☮
pi_81011915
Lennon lopen walk on!

Seb heeft gisteren achteruit lopen ontdekt hilarisch is dat, hij ligt er zelf van in een deuk

Ik durf de papfles er echt nog niet af te halen Hij slaapt eindelijk door sssht
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:32:46 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81030566
Wat goed van Lennon Maarten gaat een beetje gelijk op met hem, hij gaat met de dag meer lopen. Vandaag ging hij lopend (waggelend meer) van de auto naar de voordeur, met de voordeursleutels in zijn handje. Hij viel wel 2x maar stond daarna weer op en liep verder! Ik was trots

Voor Seb
Maarten krijgt nog wat extra bambix door zijn toetje, durf het er ook niet af te halen, heel soms doen we dat wel als we bijv. bij iemand anders eten, maar ik zou het niet standaard durven
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_81031664
Lennon
pi_81051488
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Grasjes het volgende:
Iemand een idee om mijn dreumes iets langer te laten slapen 's ochtends? Ik vind tussen 5.30 en 6.15 echt geen tijd om op te staan Later naar bed helpt niet, bekertje water (want kind van haar moeder, altijd dorst) helpt niet, die is namelijk leuk om heel hard tegen het bed te rammen. Hoop zo dat dit een tijdelijk iets is...
Grasjes Tinuviel voelt met je mee. Hier hetzelfde probleem, wel iets minder erg meestal rond 6 uur op z'n vroegst. Ben ook wel dankbaar als iemand nog een tip heeft. Een collega vertelde, dat ze voor zoonlief van 4 jaar een tijdschakelaar gekoppelt hebben aan een lampje en het kind weet om pas zijn ouders te gaan storen s'ochtends als het lampje aangaat (half acht). Volgende keer toch maar vragen wanneer ze daarmee begonnen zijn.

Seb lekker draaien

Go Lennon

Hier een hele trotse mama. Ik heb mijn kleintje vandaag geleerd om "Auge" (oog) te zeggen. Het klinkt heel schattig hoe hij dat dan zegt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:23:49 #56
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81058045
Tinuviel, wat schattig dat hij oogjes zegt Die lamp op timer lijkt me erg handig als ze wat groter is
En de afgelopen nachten is het sowieso weer drama hier want weer eens oorontsteking..Overdag vrolijk tot ze moe is en moet slapen maar 's nachts echt drama Vannacht om half 3 nog maar een papfles gegeven en daarna is ze bij mij in slaap gevallen tot 6 uur. Toen was ze wakker en klaar om uit bed te gaan.

We zijn wel vanmiddag naar het speelkasteel geweest en ze vond het prachtig! Wel eigenlijk nog iets te klein, maar ze heeft heerlijk gespeeld met haar even oude neefje.

Diaan, sterkte met de kiesjes! En Lennon heeft het lopen nu ook helemaal door
Marie, wat goed van Maarten
pi_81058584
weet iemand of er rond de 20 maanden nog een sprongetje zit? de dame hier is drukdrukdruk, huilerig, behoeftig en uberlief tegelijk
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_81059181
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:39 schreef simmu het volgende:
weet iemand of er rond de 20 maanden nog een sprongetje zit? de dame hier is drukdrukdruk, huilerig, behoeftig en uberlief tegelijk
check! Hier ook!
En geen idee
pi_81059304
hier ook
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_81059407
Huilen, moe, huilen, moe, mopperen en wél heel lief.
pi_81059548
Hier vooral na zijn middagslaapje. Dan is het echt mopperdemopper.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_81060162
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef freecell het volgende:
Huilen, moe, huilen, moe, mopperen en wél heel lief.
psies!

heel aandachtbehoeftig ook, maar dat kan ook komen omdat ravi thuis is en papa en mama nogal heen en weer rennen. hier heeft elk kind of de papa of de mama, maar zelden de papa en de mama tis voor haar niet niks en ze is geweldig lief voor ravi! die krijgt kusjes, en haar knuffeldoekje en alstie huilt wil ze altijd direct naar hem toe!
pi_81062386
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:23 schreef Grasjes het volgende:
Tinuviel, wat schattig dat hij oogjes zegt Die lamp op timer lijkt me erg handig als ze wat groter is
En de afgelopen nachten is het sowieso weer drama hier want weer eens oorontsteking..Overdag vrolijk tot ze moe is en moet slapen maar 's nachts echt drama Vannacht om half 3 nog maar een papfles gegeven en daarna is ze bij mij in slaap gevallen tot 6 uur. Toen was ze wakker en klaar om uit bed te gaan.
Beterschap Grasjes voor je kind.

Sterkte voor alle Mama's met een kind in de 20 maanden sprong. Wel goed dat jullie kindjes tegelijkertijd ook heel lief zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81075938
Beterschap voor de kleine Grasjes.

Ik hoorde net dat als wij het goed vinden Dana morgen gaat oefenen bij de grotere kindjes op het kdv samen met haar vaste leidster. En als dat goed gaat mag ze volgende week alleen Waar is mijn baby!!
pi_81079720
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Beterschap voor de kleine Grasjes.

Ik hoorde net dat als wij het goed vinden Dana morgen gaat oefenen bij de grotere kindjes op het kdv samen met haar vaste leidster. En als dat goed gaat mag ze volgende week alleen Waar is mijn baby!!
spannend voor Dana!
Mijn baby is ook al kwijt

[ Bericht 11% gewijzigd door Estrys op 06-05-2010 13:46:40 ]
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:44:06 #66
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81085327
Pfff kom weer even binnenvallen hoor
Het gaat nogsteeds helemaal niet lekker met Danique, ze heeft toch weer "wegvallen" en ook best wel vaak op een dag.
Heb de Vu al gebeld en wacht op een telefoontje terug van haar behandelend arts om het te bespreken, ben benieuwd wat ze willen gaan doen.
Medicatie of toch een opname ter observatie.
Word er zo nerveus van, die onzekerheid...bah!

Gelukkig lijkt ze er zelf nog steeds geen last van te hebben, ze gaat na een wegval gewoon weer verder spelen alsof er niets aan de hand was , ze is ook hardstikke vrolijk en lekker nieuwe dingen aan het ontdekken dus dat zit wel snor!

Ondanks dat het leek op de EEG dat het geen epileptie was begin ik daar toch steeds meer aan te twijfelen, ze trekt weg naar een kant en het viel me vandaag op dat ze toch heel lichtjes "schokt" met haar hoofdje. Je voelt het alleen als je haar vast houd en je ziet het verder eigenlijk bijna niet

To be continued!
pi_81085473
He bah Fruppel, wat naar. Hopelijk snel wat meer zekerheid voor jullie
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:47:39 #68
114177 Diaan73
pi_81085488
Pffff Fruppel wat is dat balen zeg. Het lijkt me ook heel eng. Inderdaad gelukkig dat ze er zelf geen last van heeft.

Sterkte en hopelijk snel meer zekerheid/duidelijkheid
Make love, not war ☮
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:52:20 #69
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81085688
Ik ben ook blij dat ze er zelf verder zo ontzettend goed onder is, dat scheelt al zoveel voor mijn gevoel!
Het is verder helemaal geen ziek, zielig kindje ofzo....ze doet alleen een beetje "gek"
Die onzekerheid en onduidelijkheid maken me echt helemaal gek op het moment, wel met vlagen gelukkig maar fijn voel ik me er niet door!

Hoop dat haar arts snel belt!
pi_81085691
fruppel
Veel sterkte
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:10:14 #71
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81086398
Het "stomme" is dat ik nu zoiets heb van neem haar op ter observatie & zoek uit wat er aan de hand is...please! Niet dat ik wil dat ze in het ziekenhuis ligt uiteraard maar we zijn nu bijna 2 weken verder en er is amper verbetering.

Doordat je niet aan ziet komen dat ze een wegval krijgt is het elke keer weer schrikken als het gebeurd. Dat is echt killing voor je zenuwen!
pi_81086570
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Fruppel het volgende:
Het "stomme" is dat ik nu zoiets heb van neem haar op ter observatie & zoek uit wat er aan de hand is...please! Niet dat ik wil dat ze in het ziekenhuis ligt uiteraard maar we zijn nu bijna 2 weken verder en er is amper verbetering.

Doordat je niet aan ziet komen dat ze een wegval krijgt is het elke keer weer schrikken als het gebeurd. Dat is echt killing voor je zenuwen!
Dat is toch niet stom? Je wil gewoon dat ze uitzoeken wat er aan de hand is.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:18:55 #73
114177 Diaan73
pi_81086767
Fruppel, ik vind het ook niet stom hoor.... Het is toch logisch dat je wilt weten wat ze heeft en dat ze dat met alleen observeren sneller kunnen achterhalen.
Make love, not war ☮
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:19:38 #74
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81086793
Jullie hebben gelijk, het voelt alleen zo suf! Maar we willen inderdaad maar al te graag weten waar het door komt en hoe we het oplossen!
pi_81086857
He bah Fruppel, wat vervelend... Fijn dat er vorige keer niks aan de hand leek, maar je wilt nu toch wel weten wat er aan de hand is natuurlijk! Wat balen dat het toch is terug gekomen.... Hopelijk kunnen ze een goede verklaring vinden en valt het allemaal mee!

oh, enneh.... Seb!!!!! Mooie grote vent met je stoere gieter
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:24:26 #76
114177 Diaan73
pi_81086989
Ik zie die foto van Seb nu pas... net stond hij er nog niet of wel? Seb, kleine grote jongen!!
Make love, not war ☮
pi_81087109
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie die foto van Seb nu pas... net stond hij er nog niet of wel? Seb, kleine grote jongen!!
Hij gaf een foutmelding
pi_81090321
Fruppel
Ik kan me goed voorstellen dat je elke keer weer schrikt. En natuurlijk is ht logisch dat je wilt dat er uitgezocht word wat er aan de hand is en dat ze er iets aan kunnen doen!

Wel fijn dat ze er zelf geen last van heeft, zo'n klein meiske moet gewoon lekker kunnen spelen en ontdekken

Ik hoop dat je snel bericht krijgt van de arts zodat er actie ondernomen kan worden!
pi_81093757
Fruppel, wat naar...! Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt en graag wilt weten wat er nou is en hoe je het kan verhelpen.. Hoop dat je snel wordt teruggebeld! voor jullie.
pi_81093926
lijkt me helemaal logisch dat je wil weten wat er aan de hand is fruppel! wel fijn dat ze er zelf geen last van heeft. sterkte!
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:28:11 #81
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81094732
Nou, niet gebeld helaas! Nog langer wachten
Ik kan de poli ook niet meer bereiken dus ik denk niet dat we vandaag nog iets horen! Morgen hang ik meteen om 08.00 weer aan te lijn!
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:42:49 #82
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81095198
He bah, Fruppel. Hopelijk is snel duidelijk wat er aan de hand is (en valt dat ook mee).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_81095482
Fruppel
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:51:59 #84
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81095560
Maar ondanks alles is ze gewoon heerlijk haar eigen zelf

pi_81095845
Wat is ze groot! En mooi!
pi_81095955
oh Fruppel, mooie meid is het ook! Wat irritant dat je ze vandaag niet gesproken hebt, hopelijk morgen snel contact.
pi_81097407
Mooi Poppetje!
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:41:47 #88
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81099845
Ik baal wel hoor dat ik ze niet gesproken heb, maar goed ik kwam ook tussendoor dus als het dan heel druk is denk ik dat ik gewoon pech heb
Morgen weer een dag vol kansen!

Ze heeft vandaag ongeveer elk wakker uur wel een wegval gehad. Tussen 18.00 & 19.30 zelfs 3(!!). Lijkt me toch niet gewoon.
Viel me bij de laatste keer op dat je een spiertje in haar voorhoofd ziet "trekken", krijg hierdoor (samen met de trekkingen van vanmorgen) toch echt steeds meer het gevoel dat het wel epilepsie oid is.
Nu maar hopen dat ze het snel ontdekken zodat we er wat aan kunnen doen!
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:07:44 #89
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81101068
Jeetje Fruppel, hopelijk kunnen jullie heel snel terecht morgenochtend!

Edit: wat een mooi meisje is Danique!

[ Bericht 12% gewijzigd door Grasjes op 06-05-2010 20:14:41 ]
pi_81101106
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef Fruppel het volgende:
Ik baal wel hoor dat ik ze niet gesproken heb, maar goed ik kwam ook tussendoor dus als het dan heel druk is denk ik dat ik gewoon pech heb
Morgen weer een dag vol kansen!

Ze heeft vandaag ongeveer elk wakker uur wel een wegval gehad. Tussen 18.00 & 19.30 zelfs 3(!!). Lijkt me toch niet gewoon.
Viel me bij de laatste keer op dat je een spiertje in haar voorhoofd ziet "trekken", krijg hierdoor (samen met de trekkingen van vanmorgen) toch echt steeds meer het gevoel dat het wel epilepsie oid is.
Nu maar hopen dat ze het snel ontdekken zodat we er wat aan kunnen doen!
Als je het niet vertrouwd bel de HAP.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:23:27 #91
114177 Diaan73
pi_81101864
Wat is ze al een grote meid zeg.... en mooi

Wat vervelend dat de arts vandaag niet meer gebeld heeft. En nog steeds zoveel wegvallen..
Make love, not war ☮
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:42:40 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81102776
Jee Fruppel, wat naar dat het weer zo prut gaat Hopelijk heb je morgen contact met het ziekenhuis en kan je Danique er verder mee geholpen worden!

Kom ik aan met mijn praatje (zo niet belangrijk eigenlijk) dat ik denk dat Maarten last lijkt begint te krijgen van wagenziekte, vanmorgen alles ondergespuugd in de auto en vanavond terug leek hij wel misselijk, maar niet overgegeven
pi_81107140
Wat naar Fruppel. Hopelijk wordt er snel uitgevonden wat er met Danique aan de hand is. Ze is echt een kleine, mooie dame. Als je niet de nacht in wil gaan met de onzekerheid of bang bent dat het s'nachts gebeurt zou ik ook voorstellen nog de hap te bellen. Of slaapt je 'kleine dame' al?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:55:03 #94
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81110252
ahh wat een lieve reacties allemaal! Dank jullie wel. De dame ligt heerlijk te slapen. We maken ons niet meer ongerust als de afgelopen tijd maar mocht er toch iets zijn dan gaan we naar de vu, daar is alles bekend waardoor we niet alles van voor af aan uit hoeven te leggen. Slaap lekker allemaal'
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:56:35 #95
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81110338
marie, wat sneu dat maarten wagenziek lijkt te zijn! Dat lijkt me zo vervelend, voor hem maar ook voor jullie!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:51:02 #96
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81119972
Ik was gisteren allang blij dat ik naar mijn moeder ging, dat ik reservekleding meehad en de autostoel een extra hoes heeft die makkelijk gewassen kan worden... Dus 's middags was alles weer schoon!
pi_81120121
Hoe is het vannacht gegaan Fruppel? Lijkt me ook eng als je weet dat ze af en toe wegvalt, kan je zelf dan wel slapen?

Balen Marie, misschien was ie gewoon niet zo lekker en was het eenmalig! Dochterlief had laatst ook overgegeven in de auto en ik was zelf ook gigantisch aan het kokken toen ik haar ondergespuugd en al uit haar stoeltje moest hijsen

Mijn draakje gaat vandaag op het kdv oefenen bij de grote(re) kindjes SPANNEND!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_81122270
Mooie grote meid Fruppel mooie ogen heeft ze!

Geppie wat spannend, misschien nog wel spannender voor moeders

Het is weer snotter en hoest bij ons. Arme mannetje hoest zo erg Dus vannacht twee keer wakker geweest. Maar wel zo dat hij meteen weer gaat slapen Waar hij een maand of twee geleden echt niet meer ging slapen zonder extra fles. Dus we mogen niet klagen.
Hij eet ook erg goed vind ik, vlees is hij nogal fan van en brood, tussen de middag eet hij zo vier sneeen brood
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:45:17 #99
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81122661
Geppie, wat spannend Maarten zit op een verticale groep, dus lekker (voor moeders zeker) 4 jaar op dezelfde groep

Wat goed van Seb dat hij weer doorslaat zonder fles!

Ik hoop ergens wel dat Maarten gewoon niet lekker was, maar tussendoor bij mijn ouders, was er niets meer aan de hand. Goed gegeten en gedronken, en ik denk dat als hij misselijk was geweest, dit ook niet erg goed was gegaan.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:46:53 #100
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81122712
Het gaat vandaag eigenlijk hardstikke goed met de kleine dame!
Ze heeft voor het eerst sinds een week nog geen wegval gehad ze heeft ook een mega goed humeur dus dat maakt wel dat wij ons ook wat geruster voelen!

Slapen doet ze prima eigenlijk, ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat ze tijdens haar slaap die wegvallen ook heeft.
Ze was vanmorgen wel hééél vroeg wakker, gisteren had ze heel veel geslapen dus ze was uitgerust denk ik!

We wachten verder nog op een telefoontje van de arts, ze loopt nu visites dus ik denk dat het nog wel even zal duren voor we iets horen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')