Dat idee had ik alquote:Op woensdag 28 april 2010 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maarten, wat kijk je vrolijk en heb je een stoere kuif
Fruppel heel veel succes vandaag!!
@Estrys, die schoenen zijn denk ik inderdaad neit geschikt voor kinderen die gewoon goed kunnen lopen. Ik heb ze ook alleen maar gekocht omdat Lennon bijna alleen nog maar kruipt en hij met deze lekker buiten kan kruipen en niet meteen kapot zijn. Die rubberen neus is erg dik.
@Mikoxx, ja, ze hadden er toen geloof ik ook nog maar 1 hangen. Ging erg snel.
Wat goed al zeg, 2 woordjes!!!![]()
Vandaag met Lennon BMR prikjes halen, ik hoop dat hij er weinig last van heeft. Ik voel mezelf ook niet zo lekker namelijk...\
Ow enje voor de zieke kindjes.
De schoentjes zijn trouwens wel erg leuk...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat idee had ik alNou ja hij heeft twee paar die nog goed passen. Hij doet het er maar even mee.
De BMR heeft hij als het goed is nu nog geen last van, daar kunnen ze na 7-10 dagen goed ziek van zijn
Hoeveel weken/maanden is Jair nu? Is het geen sprongetje?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:21 schreef Tinuviel het volgende:
Bodpa fijn dat de oorontsteking beter aan het worden is.
Ons kleintje schijnt ook met iets te zitten, ik vermoed tandjes. Het is wel apart. Hij is aanhankelijk, eet slecht, bijt op van alles (van het weekend, nu is het weer beter) maar vertoond geen andere tandjesgerelateerde dingen. Vanavond kwam die vroeg 5 uur en doodmoe van het kdv. Dan nog een half uur voordat die ging slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |