abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:48:27 #276
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_80784058
Getsie Freecell

Bodpa, wat naar dat M. wéér oorontsteking heeft (en wat lief bij de dokter).

Lekker Basboussa, dat klimmen. Hier klimt Maarten vooral de trap op, als hij de kans krijgt.

Maarten is gelukkig weer beter, in ieder geval geen koorts meer en vandaag dus gewoon naar het kdv. Zelfs eten ging redelijk vandaag en nu ligt hij alweer een tijdje te slapen. Ik denk dat ik er zo ook maar inkruip, Maarten heeft tegenwoordig een slaapritme tot 6 uur / half 7. Helaas heeft hij wel wat meer slaap nodig, zodat hij nu om 12 uur letterlijk omvalt van de slaap...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_80784373
Die wankele faaaase duurt al maanden

Ik zal morgen eens turven hoe vaak hij omflikkert en eens kijken of dat bizarre getallen oplevert...
pi_80793577
Gisteren stond ik met mn bek vol tanden toen mevrouw 'hai kindje' zei, 2 woordjes achter elkaar
ik zeg altijd tegen haar 'kijk eens, een kindje! hai kindje! en elin 'hai kindje' en nu doet ze het elke keer
Otje
&
Elin <3
pi_80793662
Wat goed!! twee woordjes achter elkaar

Seb zei gisteren trui volgens mijn moeder, het klonk meer als trai. Hij is de R aan het oefenen denk ik want hij zegt steeds rrrrraiie rrraie. Met een enorm rrrrrollende r
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_80793676
haha, ja Elin de L

'zo we gaan je even insmeren met olie'

OLE LOLLLEEE? OILIE
Otje
&
Elin <3
  woensdag 28 april 2010 @ 08:56:44 #281
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_80794282
Maarten, wat kijk je vrolijk en heb je een stoere kuif

Fruppel heel veel succes vandaag!!

@Estrys, die schoenen zijn denk ik inderdaad neit geschikt voor kinderen die gewoon goed kunnen lopen. Ik heb ze ook alleen maar gekocht omdat Lennon bijna alleen nog maar kruipt en hij met deze lekker buiten kan kruipen en niet meteen kapot zijn. Die rubberen neus is erg dik.

@Mikoxx, ja, ze hadden er toen geloof ik ook nog maar 1 hangen. Ging erg snel.

Wat goed al zeg, 2 woordjes!!!

Vandaag met Lennon BMR prikjes halen, ik hoop dat hij er weinig last van heeft. Ik voel mezelf ook niet zo lekker namelijk...\

Ow en je voor de zieke kindjes.
Make love, not war ☮
pi_80794493
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Maarten, wat kijk je vrolijk en heb je een stoere kuif

Fruppel heel veel succes vandaag!!

@Estrys, die schoenen zijn denk ik inderdaad neit geschikt voor kinderen die gewoon goed kunnen lopen. Ik heb ze ook alleen maar gekocht omdat Lennon bijna alleen nog maar kruipt en hij met deze lekker buiten kan kruipen en niet meteen kapot zijn. Die rubberen neus is erg dik.

@Mikoxx, ja, ze hadden er toen geloof ik ook nog maar 1 hangen. Ging erg snel.

Wat goed al zeg, 2 woordjes!!!

Vandaag met Lennon BMR prikjes halen, ik hoop dat hij er weinig last van heeft. Ik voel mezelf ook niet zo lekker namelijk...\

Ow en je voor de zieke kindjes.
Dat idee had ik al Nou ja hij heeft twee paar die nog goed passen. Hij doet het er maar even mee.

De BMR heeft hij als het goed is nu nog geen last van, daar kunnen ze na 7-10 dagen goed ziek van zijn
pi_80794595
Fruppel heel veel succes vandaag! ik denk aan jullie en zal duimen dat het allemaal meevalt.
  woensdag 28 april 2010 @ 09:19:56 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_80794736
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:08 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat idee had ik al Nou ja hij heeft twee paar die nog goed passen. Hij doet het er maar even mee.

De BMR heeft hij als het goed is nu nog geen last van, daar kunnen ze na 7-10 dagen goed ziek van zijn
De schoentjes zijn trouwens wel erg leuk...

Ow ja, dat is ook zo. Nou ja, volgende week verjaardag in Drachten, maar even afwachten hoe het met Lennon gaat dan.
Make love, not war ☮
pi_80798036
Ha wat grappig Freecell, ik dacht gister nog dat M. haske goed loopt, ook achteruit ( ), maar dat ie soms zomaar valt. Zo was vanmorgen het kleed opeens te hoog voor 'em.

En ja, de dokter en hij zijn overduidelijk vrienden. Zeker sinds hij de echte stethoscoop van de dokter om mocht, hij heeft daarna wel een week thuis met een van plastic om zijn nek rondgelopen.

Koel zeg, Verhuisdooske, twee woordjes! En Seb die de rrrrrrrrrrrr oefent.

Succes vandaag Fruppel!

Fijn dat Maarten weer beter is Marie! Lekker samen klimmen met Beisan.

[ Bericht 9% gewijzigd door bodpa09 op 28-04-2010 11:51:56 ]
pi_80798480
Seb valt ook soms zomaar ineens. Maar ze kijken ook helemaal nog niet waar ze lopen. Ze kunnen echt over het kleinste randje vallen. Zo ligt er bij ons in de woonkamer een tegel een heel klein randje hoger. Bijna niet te zien maar Seb valt er regelmatig over. Hij loopt ook zo gek soms. Achteruit lopen kan hij een heel klein beetje.
pi_80798684
Hoe is t met de oorontsteking Bodpa?

We hebben trouwens 7 mei een afspraak bij het CB ben benieuwd wat ze ervan vinden
pi_80807176
Joshua kan eindelijk helemaal goed los lopen.
  woensdag 28 april 2010 @ 19:53:42 #289
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_80816086
Hehe rust in huize Fruppel

De EEG is hardstikke goed gegaan, ben erg trots op D. Ze was witheet toen de electroden op haar hoofdje geplakt werden maar toch liet ze het toe.
Door het boos zijn was ze zo moe geworden dat ze tijdens de EEG in slaap viel .

De uitslag is ook hardstikke goed , er is niets gevonden wat kan duiden op een oorzaak van het wegvallen. Alles zag er hardstikke netjes uit!
Uiteraard moeten we het wel melden als het weer zou gebeuren maar voor nu is er geen reden tot extra zorg!
Wij zijn erg blij!
pi_80816157
heerlijk fruppel!

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 28 april 2010 @ 19:56:22 #291
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80816189
Wat ontzettend fijn Fruppel! Wat een opluchting, en altijd fijn te horen dat alles gewoon hardstikke ok is! Hopen dat het gewoon wegblijft!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_80816552
Fijn dat alles er goed uitziet Fruppel. Het is lekker om opgelucht te zijn en te weten dat er niets mis is.

Blabla fijn dat je nu een afspraak heb bij het cb.

Goed Marie dat de oorontsteking weer over is.

Free nog geen loen hier, dus ik weet niet hoe het dan gaat. Maar mij valt wel op, dat hij ondanks goed kruipen ook vaak genoeg valt, struikelt of iets dergelijks. Ook tijdens het zitten, wat hij ook goed kan, laat die zich soms achterover vallen of valt achterover omdat die zich heel erg strekt. Dus ik denk niet dat er iets aan de hand is. Misschien dat je het aan het cb kunt vragen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_80816923
Wat een goed nieuws Fruppel!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_80817197
He wat fijn Fruppel !!!!

Oorontsteking gaat beter Bla, hij heeft geen koorts meer en is weer volop in beweging. Jihaaa!
pi_80817388
Bodpa fijn dat de oorontsteking beter aan het worden is.

Ons kleintje schijnt ook met iets te zitten, ik vermoed tandjes. Het is wel apart. Hij is aanhankelijk, eet slecht, bijt op van alles (van het weekend, nu is het weer beter) maar vertoond geen andere tandjesgerelateerde dingen. Vanavond kwam die vroeg 5 uur en doodmoe van het kdv. Dan nog een half uur voordat die ging slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Jubileum moderator woensdag 28 april 2010 @ 20:25:46 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_80817573
Fijn Fruppel Ik heb toch behoorlijk vaak aan jullie gedacht vandaag (en op F5 gedrukt )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_80817631
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:21 schreef Tinuviel het volgende:
Bodpa fijn dat de oorontsteking beter aan het worden is.

Ons kleintje schijnt ook met iets te zitten, ik vermoed tandjes. Het is wel apart. Hij is aanhankelijk, eet slecht, bijt op van alles (van het weekend, nu is het weer beter) maar vertoond geen andere tandjesgerelateerde dingen. Vanavond kwam die vroeg 5 uur en doodmoe van het kdv. Dan nog een half uur voordat die ging slapen.
Hoeveel weken/maanden is Jair nu? Is het geen sprongetje?
pi_80818321
Hij is bijna 15 maanden oud en iets te vroeg geboren. Aan de andere kant is die meestal vroeg met sprongetjes. Het zou heel goed kunnen bodpa. Daar heb ik ook aan gedacht. Het bijten past daar dan weer niet zo goed bij. Of hij heeft af en toe pijn van doorkomende tanden en zit in een sprongetje. Dat kan natuurlijk ook.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_80819128
Wat fijn Fruppel!
pi_80819426
Wat een opluchting, Fruppel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')